بهترین مکان‌ها برای صرف چای عصرانه در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین مکان‌ها برای صرف چای عصرانه در دبی

اگر قصد دارید با تور دبی به این شهر زیبا سفر ‌کنید، شاید به دنبال این باشید که جوانه‌های چشایی خود را در یک محیط جذاب وسوسه کنید؟ حقیقت این است که صبحانه در دبی، تصاویری از بشقاب‌های فراوان غذا و نوشیدنی‌های بی‌پایان را تداعی می‌کند، در حالی که چای عصرانه حسی لطیف و شاعرانه را به صحنه غذاخوری‌های دبی می‌بخشد.

این سنت انگلیسی که از قرن ۱۹ رواج پیدا کرد، نه فقط یک میان وعده سبک، بلکه یک رویداد اجتماعی شیک بوده و  لذت صرف بهترین چای‌ها و شیرینی‌ها را به علاقمندان هدیه می‌دهد. در این مقاله، منتخبی از بهترین مکان‌ها برای صرف چای بعد از ظهر در دبی را معرفی کرده‌ایم که در عین حال، مناظر تماشایی و لوکیشن‌های اینستاگرامی جذابی را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورند.

 

آدرس بیچ ریزورت در دبی (Address Beach Resort)

از صرف چای عصرانه، در یکی از چشمگیرترین لابی‌ها در ریزورت ساحلی Address لذت ببرید. چه یک جلسه کاری داشته باشید یا بخواهید از دورهمی با عزیزانتان لذت ببرید، بهترین کار این است که از ساعت ۳ تا ۷ بعد از ظهر به لانژ این ریزورت بیایید و از شکم گردی و تماشای این اثر معماری فوق‌العاده در کنار شن‌های ساحل JBR لذت ببرید.

در اینجا ظروف طبقه‌ای از تنقلات و نوشیدنی‌های سبک نظیر قهوه یا یخ چای به استقبالتان می‌آیند. در عین حال اگر گرسنه هستید، بهتر است لقمه‌هایی مانند رول شاه خرچنگ آلاسکا، رولت مرغ ارگانیک و برخی شیرینی‌های مجلل را فراموش نکنید. منوی معمولی آلاکارت نیز، برای مهمانان در طول روز در دسترس خواهد بود.

 

بهترین رستوران‌های دبی با منظره دریا

آدرس: The Walk, Jumeirah Beach Residence, Dubai

 

آل بیت در دبی (Al Bayt)

خوراکی‌ها و غذاهای لذیذ از شیرینی گرفته تا ساندویچ، آب میوه، چای و قهوه برای چای عصرانه در آل بیت سرو می‌شوند. این لذت، با تماشای مناظر پانوراما از دریاچه برج و فواره دبی در تراس و همچنین شنیدن موسیقی زنده همراه خواهد بود. از طرف دیگر، اگر احساس ماجراجویی دارید، می‌توانید برخی از خوراکی‌های الهام گرفته از دستور پخت‌های عربی را امتحان کنید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم یک روز میز رزرو کرده و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به این مکان دل انگیز بیایید.

آدرس: Palace Downtown, Downtown Dubai, Dubai

 

آسپن در دبی (Aspen)

سالن لابی Aspen در هتل کمپینسکی مرکز خرید امارات دبی، چای عصرانه مفصلی ارائه می‌دهد. منو شامل گزینه‌های کلاسیک بوده و ضمن ارائه غذاهای لذیذ مانند تیکا ماسالا مرغ، می‌توانید از دسرهایی همچون پای شکلاتی، اسکون، کلوچه و غیره در کنار یک چای گوارا برخوردار شوید. البته به یاد داشته باشید که این چای عصرانه، فقط در طول تابستان و از ساعت ۱۵ تا ۱۸ سرو می‌شود.

 

هر آن چه از سیتی سنتر دیرا باید بدانید

آدرس: Kempinski Hotel, Mall Of The Emirates, Al Barsha, Dubai

 

اتمسفر در دبی (At.mosphere)

بدون شک برج خلیفه، یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری دبی بوده و در عین حال لانژAt.mosphere واقع در طبقه ۱۲۲ این برج، از بهترین مکان‌ها برای صرف چای عصرانه در شهر به شمار می‌آید.

میهمانان می‌توانند از یک بعد از ظهر باشکوه، همراه با مینی ساندویچ‌های خوش طعم و اسکون‌های تازه پخته شده و مجموعه‌ای رنگارنگ از شیرینی‌ها در کنار چای عصرانه لذت ببرند و با تماشای چشم اندازهای بی بدیل از مناظر شهر از حظ بصری برخورار شوند. گفتنی است چای عصرانه، بین ساعت ۱۲ تا ۱۶ سرو می‌شود. در ضمن اگر می‌خواهید از میز کنار پنجره برخورار شوید، حتما یک هفته قبل میز رزرو کنید.

آدرس: Atmosphere, Burj Khalifa, Downtown Dubai, Dubai

 

سالن شاهی در دبی (Shai Salon)

عاشقان چای سنتی و شیک عصرانه، می‌توانند به سالن و تراس مجلل Shai در استراحتگاه ساحلی Four Seasons جمیرا بیایند و ساعاتی لوکس و خاطره انگیز را همراه عزیزانشان سپری نمایند. گفتنی است این چای عصرانه، توسط شیرینی‌پز برجسته فرانسوی، "نیکلاس لامبرت" ( که بعنوان بهترین شیرینی پز آسیا در سال ۲۰۱۸ معرفی شد) سرو می‌شود. گزینه‌ها شامل اسکون‌های تازه پخته شده، ساندویچ‌های کوچک و مجموعه‌ای از شیرینی‌ها و نوشیدنی‌هایی است که در ظروف چینی تزئین شده ارائه می‌شوند. جالب است بدانید چای، یک لیوان آب گازدار است که با میوه‌ها، گل سنجد و گیاهان دارویی تهیه شده است.

 

معروف‌ترین جاذبه‌های داون تاون دبی

بیجو پاتسریه در دبی (Bijou Patisserie)

آیا تا به حال چای بعد از ظهر خود را از درون جعبه جواهرات بردارید و صرف کرده‌اید؟ نه؟ بسیار خب، منتظر چه هستید؟ بدون معطلی به این کافه جذاب در قلب لابی هتل  Sofitel Dubai Obelisk بیایید که افسانه‌ای‌ترین چای‌های عصرانه را در دبی سرو می‌کند.

اینجا با شیرینی‌ها، چای‌ها و قهوه‌های امضایی با طعم‌های فرانسوی روبرو می شوید که نظیرش را در جای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید. همه اینها در یک جعبه جواهرات منحصر به فرد و ظریف ارائه می‌شوند و برای بازکردن جعبه، کلید ویژه‌ای در اختیارتان قرار می‌گیرد و تمام این فرآیند زمانبر و جذاب، می‌تواند هرچه بیشتر اشتهای شما را تحریک نماید.

آدرس: Sofitel Dubai The Obelisk WAFI - Sheikh Rashid Rd - Umm Hurair 2 - Dubai - United Arab Emirates

 

لابی لانژ در دبی (Lobby Lounge)

دلیل قانع کننده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد چرا مشتریان پرو پاقرص هر هفته برای چای عصرانه، پاشنه لابی لانژ هتل ریتز کارلتون را از جای در می‌آورند: اینجا تجربه‌ای منحصر به فرد و خاطره انگیز را به مخاطبانش ارائه می‌دهد. این مکان با وجود فضای داخلی بسیار جذاب، تراس فضای باز که رو به باغ دارد و همچنین مجموعه متنوعی از ساندویچ‌های خوش طعم و زیبا و شیرینی‌های لذیذ مانند ترافل، ماکارون و کیک‌های خوشمزه هرگز مشتریانش را ناامید نمی‌کند. به خصوص اینکه روزهای جمعه، شنبه یا یکشنبه هر هفته، اجرای زنده پیانو نیز در این لابی به استقبال علاقمندان می‌آید.

 

معرفی مرکز خرید دبی هیلز مال

آدرس: The Ritz-Carlton, The Walk, JBR, Dubai

 

صحن ادار در دبی (Sahn Eddar)

اگر به بهانه‌ای برای بازدید از برج العرب نمادین نیاز دارید، چای بعد از ظهر در کافه Sahn Eddar می‌تواند دلیل محکمی باشد. این فضای آرام و صمیمی که در بلندترین ساختمان جهان واقع شده، مملو از اثاثیه باشکوه بوده و مجموعه‌ای غنی از ساندویچ‌های لذیذ، کاپ کیک‌های سه لایه، اسکون‌های خوشمزه، کروسان، بستنی و نوشیدنی‌هایی همچون کاپوچینو، آب میوه‌های تازه و چای را در ردیف‌هایی جذاب برای عصرانه ارائه می‌دهد.

بعلاوه این مکان با وجود پنجره‌های بلند سقف به کف، چشم اندازهایی خیره کننده از مناظر اطراف را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. برای صرف چای عصرانه، می‌توانید همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ به این کافه زیبا مراجعه کنید و به یاد داشته باشید که قیمت‌ها برای کودکان، با ۵۰ درصد تخفیف درنظر گرفته می‌شوند.

آدرس: Burj Al Arab, Jumeirah Beach Road, Dubai

 

آل فیروز لانژ در دبی (Al Fayrooz Lounge)

این تراس زیبا که مشرف به آبراه‌های زیبا و برج نمادین العرب است،  صحنه‌ای جذاب را برای یک بعد از ظهر پر زرق و برق همراه با چای عصرانه رقم می‌زند. در صورت تمایل می‌توانید همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به این مکان دلپذیر بیایید و از مجموعه‌ای از ساندویچ‌های فصلی، اسکون‌های خانگی و سینی‌های چهار ضلعی با ۲۰ نوع چای متنوع برخوردار شوید.

البته این همه ماجرا نیست! زیرا در این مکان مفرح و زیبا، انواع غذاهای بین المللی نیز سرو می‌شوند. بعلاوه کاپوچینو و هات چاکلت نیز محبوبیت بالایی در این کافه دارند. از طرفی موسیقی زنده عصرانه، کامل کننده‌ای عالی برای این شکم گردی به شمار می‌آید و در عین حال دکوراسیون خانگی و راحت فضای داخلی، خدمات ارزنده و وای فای رایگان نیز به جذابیت این لحظات می‌افزایند.

 

۶ راه هیجان‌انگیز برای تماشای دبی از فراز آسمان

آدرس: Lobby Lounge, Jumeirah Al Qasr - Dubai - United Arab Emirates

 

مشربیا لانژ در دبی (Mashrabiya Lounge)

پس از پیاده روی در اطراف پالم جمیرا، بسیاری از بازدید کنندگان در این کافه رستوران توقف می‌کنند و به استراحت و شکم گردی می‌پردازند. اینجا بهترین غذاهای ایتالیایی در دبی را ارائه می‌دهد و ساندویچ‌های لذیذ، ماهی دودی و تاپاس طرفداران بسیاری دارند. اما جالب است بدانید این مکان، همچنین یکی از معروف‌ترین غذاکده‌های شهر برای صرف چای عصرانه به شمار می‌آید که از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۷ سرو می‌شود. البته به دلیل پرطرفداربودن این مکان، حداقل ۲۴ ساعت قبل باید میز رزرو کنید.

و اما منوی گسترده چای عصرانه، طیف وسیعی از ساندویچ‌های کوچک، ترافل، تارت لیمو، ماکارون تمشک، اسکون و نوشیدنی‌های سنتی و مدرن از جمله یخ چای و قهوه یخ زده را شامل می‌شود. این خوراکی‌های لذیذ را می‌توانید در تراس وسیع کافه میل کنید که مشرف به خلیج است و یا از فضای داخلی جذاب با طراحی معاصر عربی، برای استراحت و شکم گردی بهره مند شوید.

آدرس: Fairmont The Palm, Palm Jumeirah, Dubai

 

موزائیکو در دبی (Mosaico)

این کافه جذاب در هتل لوکس Palazzo Versace، از زمان شروع فعالیتش همواره موردعلاقه مردمان این شهر و گردشگران بوده و البته یکی از مکان‌های خاطره انگیز برای صرف چای عصرانه در دبی به شمار می‌آید.

اینجا نسخه‌های مفصلی از تمام المان‌های اصلی از جمله ساندویچ‌های کوچک لایه‌ای، شیرینی‌های زیبا، چای خامه‌، مربای خانگی، کرم لخته شده، قهوه کلاسیک، اسموتی‌ها و گزینه‌های برتر چای را سرو می‌کند. این خوراکی‌های لذیذ، در ظروف و طبق‌هایی شیک و در میان فضای داخلی باشکوه و یا فضای بیرونی، همراه با چشم اندازی پانوراما به منظره نهر آرام و استخر اصلی این مجموعه ارائه می‌شوند.

 

بهترین رستوران‌های تایلندی در دبی

آدرس: Palazzo Versace, Culture Village, Al Jadaf, Dubai

 

سالن رافلز در دبی (Raffles Salon)

اگر به دنبال چای عصرانه طراحی شده برای یک جشن هستید، بهتر است به جز این سالن به جای دیگری فکر نکنید! جالب است بدانید طراحی این مکان، با همکاری Forever Rose London صورت گرفته و می‌توانید از تماشای سبک ویکتوریایی در دکوراسیون این فضا نهایت لذت را ببرید. بعلاوه چای عصرانه مفصل و امضایی رافلز، طرفداران بسیاری را به این فضای کلاسیک می‌کشاند و با خوراکی‌های خوش طعم، همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۱۹ از مهمانان پذیرایی می‌شود.

 

آدرس: Raffles Dubai, Sheikh Rashid Road, Wafi, Dubai

 

چویکس (Choix)

اگر به‌ دنبال گزینه‌ای با ارزش برای صرف چای عصرانه هستید، به شیرینی‌پزی و رستوران Choix در خیابان شانزه لیزه و قلب دبی بیایید. در اینجا می‌توانید از هنرمندی توسط سرآشپز سه ستاره میشلن مشهور، "پیر گاگنیر" برخوردار شوید. این رستوران در عین حال، چشم اندازی باشکوه به منظره نهر دبی داشته و حظ بصری را در حین خورد و خوراک به مخاطبانش هدیه می‌دهد.

منو سرشار از گزینه‌های پاریسی بی نظیر و لذیذ بوده و اسکون‌های امضایی، شیرینی‌ها و چای‌های گوارا و باکیفیت و با قیمت‌هایی مقرون به صرفه ارائه می‌شوند. این مکان جذاب، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲۱ پذیرای علاقمندان است و همچنین از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۸، چای عصرانه خاطره انگیزش را سرو می‌کند.

 

راهنمای سفارش صبحانه در دبی

آدرس: Lobby Level InterContinental Dubai Festival City, Dubai

 

چایخانه تانیا در دبی (Tania’s Teahouse)

اینجا یکی از کافه‌های محبوب و اینستاگرامی دبی است که یکی دیگر از مکان‌های پرطرفدار برای صرف چای عصرانه در دبی است. در اینجا با گزینه‌هایی جذاب نظیر ساندویچ، ​​ماکارون، مینی کیک، مینی تارت، اسکون، چیزکیک، چای، لاته اسپانیایی و لاته سرد و موارد دیگر در یک استند ۳ طبقه شگفت انگیز از مشتریان پذیرایی می‌شود.

در ضمن باید گفت در این کافه صورتی، غذاهای بین المللی نیز زیر نظر سرآشپزی حرفه‌ای ارائه می‌شوند. در این میان سیب زمینی سرخ شده، سالاد تاکو و ساندویچ مرغ بیش از سایرین خودنمایی می‌کنند. وجود امکاناتی کامل از جمله وای فای رایگان، پارکینگ، پرسنل حرفه‌ای، قیمت‌های مناسب، خدمات تحویل غذا و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای بیرونی نیز در موفقیت این کافه نقش بسزایی داشته‌اند.

آدرس: Tania’s Teahouse, Umm Suqeim 2, Dubai

 

لانژ نور در دبی (Noor Lounge)

در سالن نور هتل ماندارین اورینتال جمیرا، چای بعد از ظهر در زیر سایه‌ درختان نقره‌ای و مشرف به باغی باشکوه و آراسته سرو می‌شود. در اینجا به لطف پنجره‌های بلند سقف به کف، نور طبیعی فراوان و چشم اندازی پانوراما از چشمگیرترین مناظر دبی در دسترس مشتریان است. این لانژ مدرن، هر روز از ساعت ۱۴ تا ۱۸، چای عصرانه ارائه می‌دهد. در این راستا می‌توانید از طعم چای‌های کلاسیک شرقی، ساندویچ‌های کوچک، اسکون‌های خانگی، دسرهای دست ساز، مرباهای خانگی و پتی گتو برخوردار شوید.

آدرس: Jumeirah Beach Rd, Jumeirah, Jumeirah 1, Dubai

 

لانژ لوتوس در دبی (Lotus Lounge)

این لانژ که در برج آنانتارا واقع شده، در تراسی جذاب مخاطبانش را از ساعت ۱۴ تا ۱۷ به صرف یک چای عصرانه دلپذیر با مهمان نوازی تایلندی دعوت می‌نماید. در اینجا می‌توانید از ظروف 3 طبقه ساندویچ‌های خوشمزه، اسکون‌هایی با مربا و کرم لخته شده و مجموعه‌ای خوش طعم از سایر خوراکی‌های شیرین و چای گوارا برخوردار شوید. در عین حال به چشم اندازهایی باشکوه از خلیج دسترسی خواهید داشت و حظ بصری بالایی را در حین خورد و خوراک تجربه خواهید کرد.

 

فعالیت‌های جذاب گروهی در دبی

آدرس: Anantara Towers, The Palm Jumeirah, Duba

منبع ۱ 

منبع ۲

منبع ۳

منبع ۴

۰۶ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران