بهترین مکان‌ها برای مراسم عروسی در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین مکان‌ها برای مراسم عروسی در دبی

در نوشته‌ای مجزا در این لینک، از پیش‌نیازها و شرایط گرفتن مراسم ازدواج در دبی گفتیم. هزینه‌هایش را مرور کردیم و بهترین زمان ممکن را به شما معرفی نمودیم. حالا باید به سراغ بهترین مکان‌هایی برویم که می‌توانید با تور دبی سفر کنید و مراسم خود را در آن‌ها بگیرید. با توجه به این که عموما جشن‌های عروسی در دبی به صورت لوکس برگزار می‌شود، فارغ از هزینه‌های جشن به سراغ بهترین مکان‌ها رفته‌ایم.

 

اقامتگاه صحرایی المحا

المحا یکی از خاص‌ترین اقامتگاه‌ها در دبی است که در صحرای زیبای اطراف شهر قرار داشته و محلی عالی و روباز برای یک عروسی رویایی خواهد بود. مراسمی که همراه با مناظری عالی برگزار می‌شود و تجربه‌ای متفاوت را برای مهمانانتان رقم می‌زند. شما می‌توانید اقامت مهمانان را نیز در همین محل در نظر گرفته و فعالیت‌های مختلف تفریحی را نیز برایشان رزرو کنید تا روزهایشان در این محل عالی و متنوع باشد. گنجایش المحا نیز ۳۰۰ نفر است که بیش از کافی به نظر می‌رسد.

 

سردترین نقاط دبی برای لذت بردن از سفر تابستانه به این شهر

 

Atlantis The Palm

جزیره نخل یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری در دبی است که برای طرفداران زندگی لاکچری همچون بهشتی روی زمین می‌ماند. کم‌تر کسی است که هتل نمادین و زیبای آتلانتیس را نشناسد، یک مکان رویایی برای عروسی که سالن‌های مختلفی در مکان‌های متفاوت دارد و شما می‌توانید مراسم خود را در یکی از سالن‌ها گرفته و لحظه عقد را هم حتی کنار ساحل ثبت کنید. این را هم در نظر بگیرید که Atlantis The Palm یکی از گران‌ترین انتخاب‌های ما در لیستی هست که برایتان تهیه دیده‌ایم.

 

  بهترین کارهایی که می‌توانید در نخل جمیرا انجام دهید 

 

Dubai Polo

اگر یک عروسی با کلاس و جذاب می‌خواهید، کلاب Equestrian در Dubai Polo انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. عروسی شما رو به منظره‌ی سبز زمین این محل برگزار می‌شود و زوج جوان همراه با کالسکه‌ای که اسب‌ها آن را می‌کشند به نزدیکی محل عقد می‌آیند. شما می‌توانید انتخاب کنید که این مراسم در روز باشد یا شب زیر ستاره‌های آسمان. پس از عقد نیز با توجه به شرایط Equestrian، همه چیز برای یک مهمانی عالی فراهم خواهد بود.

 

برترین رستوران‌های ارزان و مقرون به صرفه در دبی

 

One&Only Royal Mirage Resort

یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای گرفتن عروسی در دبی که با یک نگاه عاشقش خواهید شد. این محل نیز جزو انتخاب‌های بسیار گران در دبی محسوب می‌شود که دارای چند سالن مختلف برای گرفتن مراسم بوده و برای جشن‌های کوچک نیز امکانات خوبی ارائه می‌کند. شما می‌توانید مراسم عقد را در سالن، کنار ساحل و حیاط این محل بگیرید که هر کدامشان موقعیتی خاص برای عکاسی را برایتان پدید می‌آورد. از نظر امکانات و زیبایی، One&Only Royal Mirage Resort واقعا فوق‌العاده‌ است و زوج‌های متمول دبی نیز، جشن خود را در این محل برگزار می‌کنند.

 

 

JW Marriott Marquis

اگر حس و حال سالن‌های شهری را طلب می‌کنید، بهتر است این هتل محبوب و معروف را انتخاب کنید که سالن‌هایی از همین جنس اما به شکلی لوکس و مجلل به شما ارائه می‌کند. همه‌ی امکانات بسیار خوب JW Marriott Marquis برای جشن بعد از مراسم عقد به کنار، شما این امکان را نیز دارید که عقد را در کنار استخر یا در سالن بگیرید یا حتی روی تراس که نمایی بی‌نظیر از برج خلیفه دارد، این لحظه را ثبت کنید.

 

لاکچری‌ترین سوغاتی‌های تور دبی

 

The Ritz-Carlton

Ritz-Carlton از نظر قیمت و کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهد، یکی از بهترین انتخاب‌ها در دبی است. جایی که مثل بعضی دیگر از انتخاب‌ها ما امکان گرفتن مراسم عقد در حیاط، ساحل و جاهای دیگر را نیز برایتان به ارمغان می‌آورد. البته سالن‌های Ritz-Carlton کمی برای مجلس‌های کوچک، بزرگ به نظر می‌رسد، اما از نظر تجمل و زیبایی، واقعا سالن‌ها و امکانات عالی هستند.

 

 The Ritz-Carlton

 

برج العرب

گران‌ترین انتخاب شما که البته یکی از خاص‌ترین‌ها نیز خواهد بود، برج العرب در ساحل جمیرا است. گران‌ترین هتل دنیا جای هیچ شکی نمی‌گذارد که شما بهترین تجربه از روز عروسی خود را خواهید داشت. در این محل شما تنها هزینه می‌کنید و سلیقه خود را می‌گویید، بخش اعظمی از کارها را افراد حرفه‌ای برایتان از قبل آماده می‌کنند و برای مراسم نیز کاملا شما را راهنمایی خواهند کرد. انتخاب‌ها در این محل نیز متنوع بوده و شما می‌توانید هر جایی که خواستید، عقد خود را برگزار کنید و البته عکس‌های فوق‌العاده‌ای از این روز بگیرید که بعید است در جای دیگری امکانش می‌بود.

 

بازدید از مسجد زیبا و دیدنی جمیرا دبی

۰۹ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران