زیباترین لوکیشن‌های عکاسی برای عروسی در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
زیباترین لوکیشن‌های عکاسی برای عروسی در دبی

اگر همیشه آرزو داشته‌اید عروسی افسانه‌ای را تجربه کنید یا عکس‌هایی خارق العاده را در لباس عروسی یا نامزدی همراه عشق زندگی تان بگیرید، باید بگوییم دبی یکی از مناطقی است که می‌تواند این آرزو را محقق نماید. خواه به دنبال ساحلی زیبا و باشکوه باشید، یا فضایی کویری و تپه‌های شنی مواج را جستجو می‌کنید و یا می‌خواهید در ارتفاعات آسمان خراش‌های دبی، تصاویری پانوراما از مناظر اطراف را در پس زمینه عکس‌هایتان داشته باشید، تور دبی می‌تواند گزینه‌ای مناسب در این رابطه به شمار آید.

 

اقامتگاه صحرایی المها در دبی (Al Maha Desert Resort)

ریزورت و اسپای واقع در صحرای المها، یک اقامتگاه درجه یک بوده که توسط بیابانی بی‌کران احاطه شده است. این مکان مجلل با ترکیبی از معماری و میراث عربی، در عین حال دارای فضایی لوکس، آرامش بخش و دنج است و مخاطبانش را در اولین نگاه مجذوب خود می‌کند. مناظر طبیعی ماسه‌های طلایی و ترکیبی از تپه‌های شنی و لباس عروس، تصاویری خلاقانه را رقم می‌زنند. خصوصا طلوع یا غروب خورشید در پس زمینه این فضای بیابانی، حتی احساسات سخت گیرترین زوج‌ها را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

محله بستکیه در بی (Bastakia Quarter)

اگر از دنیای مدرن خسته شده‌اید و ترجیح می‌دهید یک عکاسی سنتی در مکانی دنج و خلوت را قبل از مراسم نامزدی یا عروسی تجربه کنید، محله بستکیه بسیار مناسب شماست. خیابان‌های باستانی این حوالی، مملو از ریتم‌های کند قرون گذشته هستند.

این محله، سرشار از تاریخ و فرهنگ امارات بوده و هر گوشه و کنارش، از اعتبار و اصالت برخوردار است. بسیاری از مسافران تور دبی، عاشق این هستند که حتی در گرم‌ترین روزها، در خیابان‌های باریک هزارتوی این منطقه کوچک قدم بزنند. اینجا خصوصا در شب، با المان‌های نورپردازی رنگارنگ به قدری زیبا می‌شود که بارها می‌خواهید از دل آن عبور کنید. در ضمن توصیه می‌کنیم فرصت اجاره یک قایق کوچک و لذت بردن از مناظر خیره کننده کانال نهر دبی را از دست ندهید تا در طول این سواری، بتوانید عکس های عاشقانه جذابی همراه عشق زندگی‌تان بگیرید.

 

معرفی بهترین رستوران‌های عربی دبی

هتل آنلی اند آنلی پالم در دبی (One&Only The Palm)

آیا تا به حال آرزو کرده‌اید که در آلبوم خانوادگی‌تان، عکس‌های عروسی در ساحل ساحلی سفید با امواج فیروزه‌ای وجود داشته باشد؟ اگر بله، پس باید حتما سری به هتل لوکس One&Only The Palm، واقع در جزیره پالم جمیرا در دبی بزنید. اگر بتوانید در اولین قدم از مدیریت هتل برای برگزاری یک جلسه عکاسی اجازه بگیرید، بسیار خوش شانس خواهید بود. البته این کار چندان آسان نیست، زیرا مشهورترین ستاره‌ها دوست دارند در این هتل اقامت کنند و یا از لوکیشن‌های عکاسی آن بهره مند شوند.

در این مکان، شما اختیار دارید که از ساحل خصوصی، هکتارها باغ زیبا با فواره‌ها و یا فضای داخلی هتل بعنوان لوکیشن عکاسی استفاده کنید. به ویژه شب هنگام که محوطه هتل منظره‌ای خیره‌کننده از دبی مدرن را پیش چشمتان می‌گشاید، زیبایی نورهای ساطع شده از آسمان خراش‌ها بسیار شگفت انگیز خواهد بود. خطوط ساحلی فوق العاده و ساختمان‌های چشمگیر، به سادگی یک عکاسی کلاسیک را برای نامزدی یا عروسی‌تان رقم می‌زنند و همانطور که می‌دانید کلاسیک هیچگاه از مد نمی‌افتد!

باب الشمس در دبی (Bab Al Shams)

آیا عاشق طبیعت، سکوت و حریم خصوصی هستید؟ در این صورت، از هتل معتبر باب الشمس بعنوان لوکیشن عکاسی مراسم عروسی‌تان بهره بگیرید. این اقامتگاه معتبر به سبک عربی، دارای مسیرهای هزارتویی است که تصاویر بسیار رنگارنگی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

شب هنگام، این قلمرو با فانوس‌های چند رنگ روشن می‌شود. بنابراین فرصت این را خواهید داشت تا عکس‌های هنری مسحور کننده‌ای را ثبت کنید. در ضمن یک بیابان بسیار فتوژنیک، درست خارج از قلمرو هتل وجود دارد. در آنجا می‌توانید چند اسب اصیل عربی کرایه کنید و در پس زمینه‌ای از طلوع یا غروب خورشید، در میان تپه‌های شنی، تصویر این لحظات خارق العاده را ثبت نمایید.

 

چیزهایی که باید قبل از سفر به دبی بدانید

دبی مارینا (Dubai Marina)

دبی مارینا مکانی ایده‌آل برای عکاسی به سبک شهری است. اگر شما یک عروس و داماد مدرن هستید و می‌خواهید ریتم و زندگی یک شهر بزرگ را در عکس‌هایتان منعکس کنید، پس حتما این لوکیشن را برای عکاسی مراسم‌تان انتخاب نمایید. در اینجا خاکریزی وسیع، آسمان خراش‌های باشکوه، رستوران‌های سطح بالا و قایق‌های تفریحی لوکس به استقبالتان می‌آیند و تصاویری بی بدیل را بعنوان پس زمینه عکس‌هایتان رقم می‌زنند.

باغ گل معجزه دبی (Dubai Miracle Garden)

میلیون‌ها گل که با طراحی جالب توجهی ترکیب شده‌اند، می‌توانند الهام بخش خلق عکس‌های عروسی شگفت انگیزی باشند. بسیاری از عروس و دامادهای علاقمند به فضاهای مدرن، ترجیح می دهند باغ گل دبی را برای ثبت عکس‌های یادگاری و پیاده روی آرام انتخاب نمایند. گلستان‌هایی به شکل قلب یا درختچه‌هایی به شکل ستاره، تراس‌ها و ستون‌های تزئین شده با گل و بسیاری دیگر از گزینه‌های خلاقانه، نویدبخش یک عکاسی جذاب در فضای باز هستند.

 

تفریح و گردش در پارک الوصل دبی

برج العرب در دبی (Burj Al Arab)

تمام مسافران تور دبی، می‌توانند تشخیص دهند که این نقطه بهشتی که در کنار دریا و در فاصله ۲۸۰ متری از ساحل قرار دارد، چقدر می‌تواند جذاب و زیبا به نظر برسد. اما ممکن است به ذهن همه نرسد که یک عکاس حرفه‌ای با الهام از چنین زیبایی‌های خیره کننده‌ای می‌تواند عکس‌های باورنکردنی، پانوراما و عاشقانه را از مراسم عروسی یا نامزدی‌تان خلق کند.

ساحل خلیج فارس با منظره‌ای از هتل برج العرب، می‌تواند بعنوان یکی از بهترین لوکیشن‌ها برای عکاسی از جشن دیدنی شما تلقی شود و موج‌های فیروزه‌ای، ماسه‌های سفید و آسمان آبی در ترکیب با لباس عروس سفید، تصویری کلاسیک و بی بدیل را رقم می‌زنند.

لانژ جتی در دبی (Jetty Lounge)

این محدوده، از معماری شیک عربی با فضای داخلی معاصر و چشم‌اندازی خیره‌کننده از خط افق دبی برخوردار بوده و یک بار زیبا در کنار ساحل را شامل می‌شود. بعلاوه مکانی ایده آل برای عکاسی عاشقانه، در زمان غروب آفتاب به شمار می‌آید.

 

اوج هیجان با اسکای دایوینگ در دبی

برج خلیفه در دبی (Burj Khalifa)

اینجا فواره‌های موزیکال و رقصان، راه پله‌ها و طاق‌های زیبا، سازه‌های باشکوه و کانال های مصنوعی را ارائه می‌دهد و  فراوانی سبزه و گل، منطقه اطراف برج خلیفه را به فضایی منحصر به فرد بدل کرده است. تازه عروس‌های محلی و مسافران تور دبی، به این منطقه علاقه زیادی دارند و اغلب آنرا برای عکاسی انتخاب می‌کنند.

مرکز شهر، مخصوصا عصرهنگام بسیار فتوژنیک می‌شود. آفتاب به آرامی در منطقه فرود می‌آید، میلیون‌ها چراغ شروع به روشن شدن می‌کنند و عاشقانه‌هایی در گوشه و کنار این منطقه شکل می‌گیرند. برای آشنایی بیشتر با این محدوده، پیشنهاد می‌کنیم سری بزنید به مقاله راهنمای کاوش در اطراف برج خلیفه دبی.

باشگاه چوگان و سوارکاری دبی (Dubai polo & equestrian club)

اینجا، فضایی منحصر به فرد است که در کل دبی نظیر ندارد. موقعیت مکانی بی نظیر، گل‌های رنگارنگ غنی و فضای سبز فراوان و وسیع، نویدبخش عکس‌هایی هستند که این طراوت را به زیبایی هر چه تمام‌تر منعکس می‌کنند. زمین‌های چوگان، در زمینی به وسعت چندین هکتار گسترده شده‌اند. بعلاوه می‌توانید ژست یک سوارکاری آهسته روی اسب‌ها را بگیرید و عکس‌هایی خلاقانه را به ثبت برسانید.

 

شکم گردی در ۷ کافه‌ی خانوادگی دبی

السیف در دبی (Al Seef)

اگر به دنبال کشف جذابیت‌های دنیای قدیم و سنتی برای ثبت عکس‌های یادگاری هستید، کافی است به منطقه السیف بروید. در اینجا یک ابرای سنتی اجاره کنید و در خور دبی به گشت و گذار بپردازید و در همین حین، تا می‌توانید عکس‌هایی جذاب بگیرید که خاطره این سفر را برای یک عمر در ذهن شما و معشوقتان ماندگار می‌کنند.  بعلاوه می‌توانید از مرغ‌های دریایی در حال پرواز و قایق‌های باشکوه نیز، بعنوان پس ‌زمینه عکس‌هایتان بهره مند شوید.  

گفتنی است السیف، درست در کنار سواحل و در بخش دنج‌تر بر دبی واقع شده و ردیفی از ساختمان‌های ماسه ‌سنگی سنتی با برج‌های بادگیر را دربر گرفته است که همین بناها نیز می‌توانند لوکیشن‌های جالب توجهی را برایتان رقم بزنند. در ضمن محله تاریخی آرام الفهیدی نیز در چند قدمی السیف قرار دارد که آنهم، سرشار از جاذبه‌های بصری برای ثبت عکس‌های قبل از مراسم عروسی یا نامزدی است. اگرچه این منطقه می‌تواند به ویژه در فصل زمستان بسیار شلوغ باشد، اما به اندازه کافی بزرگ است که بتوانید گوشه‌ای دنج و زیبا را برای عکاسی پیدا کنید.

دریاچه عشق در دبی (Love Lake)

در نهایت اگر این دروازه عاشقانه را برای عکاسی قبل از مراسم عروسی در دبی انتخاب می‌کنید، حتما از عکاستان بخواهید که پهپاد را فراموش نکند. زیرا درختان اطراف منطقه، به گونه‌ای کاشته شده‌اند که از بالا تصویری از عشق را نشان می‌دهند. و بدیهی است که دو دریاچه قلبی شکل غول پیکر و در هم تنیده، جذابیت اصلی عکس‌های گرفته شده در این محدوده محسوب می‌شوند.

 

آشنایی با کتابخانه‌های محبوب دبی

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

منبع ۴

۱۷ خرداد ۱۴۰۲

نظرات کاربران