زیباترین لوکیشن‌های عکاسی برای عروسی در هند

جاذبه‌های گردشگری هند
زیباترین لوکیشن‌های عکاسی برای عروسی در هند

عکاسی و فیلمبرداری، یکی از هیجان‌انگیزترین قسمت مراسم نامزدی و عروسی است. با اینکار، می‌توانید خاطرات خوش مهمترین روز زندگی‌تان را ثبت کنید و تا آخر عمر، همواره تصاویری جذاب از این روز داشته باشید.

بنابراین، اگر روز بزرگ شما نزدیک است و می‌خواهید عاشقانه‌های قبل از مراسمتان را به باشکوه‌ترین و رویایی‌ترین شکل در سفر با تور هند به تصویر بکشید، بهتر است هر چه زودتر با برخی از زیباترین لوکیشن‌های عکاسی برای عروسی و نامزدی در این کشور آشنا شوید.

 

تاج محل در آگرا هند (Taj Mahal)

یکی از بهترین مکان‌ها برای عکاسی قبل از عروسی و نامزدی، تاج محل است که نماد جهانی عشق به شمار می‌آید. اینجا یکی از عجایب هفت گانه در دنیا بوده و چه جایی بهتر این، برای ابدی کردن عشق شما. تاج محل، مقصدی عالی و مکانی ایده‌آل و رمانتیک برای کسانی است که همچنان به عاشقانه‌های قدیمی علاقه دارند. در این رابطه، لوکیشن‌های بسیاری را خواهید یافت. از جمله اینکه می‌توانید یک قایق سواری عاشقانه در سواحل رودخانه یامونا را تجربه کنید یا در کنار گنبدها و طاق‌های زیبا و حتی زمین‌های وسیع این حوالی، به عکاسی بپردازید.

 

مهمترین فرودگاه‌های هند: قسمت اول

آرامگاه همایون در دهلی هند (Humayun’s Tomb)

اینجا، یکی دیگر از جواهرات به جا مانده از مغول بوده و از بهترین مکان‌های عکاسی عروسی در هند برای کسانی است که ترجیح می‌دهند در میان طبیعت و آثار میراثی تصویربرداری کنند. پس زمینه خیره کننده بناهای تاریخی، سطح بالایی از جذابیت گذشته را به عکس‌هایتان اضافه می‌کند و احساس ابدی بودن را برای این تصاویر به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، می‌توانید یک لباس محلی بپوشید و خاطراتی عالی را از سفر با تور هند به دهلی خلق کنید.

موزه ملی راه آهن دهلی در هند (National Rail Museum)

اگر به دنبال مکانی غیرمتعارف و خلاقانه برای عکاسی نامزدی‌تان هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به موزه ملی دهلی بزنید و از جذابیت روستایی قطارهای میراثی، در میان زیبایی‌های طبیعت بعنوان پس زمینه نهایت استفاده را ببرید. در اینجا، مصنوعات قدیمی همراه با برخی عناصر سلطنتی خودنمایی کرده و جلوه‌ای بی بدیل به عکس‌هایتان می‌بخشند.

 

جاذبه‌های گردشگری مثلث طلایی هند

کوماراکوم در کرالا هند (Kumarakom)

این منطقه، یکی از بکرترین پس زمینه‌ها را برای عکاسی قبل از عروسی و نامزدی ارائه می‌دهد. اینجا مکانی رمانتیک در هند بوده و عکس‌هایی سورئال و بی بدیل را از گشت و گذار و سواری در قایق خانگی، در میان آب‌های کوماراکوم در هنگام غروب خورشید خواهید داشت.

همچنین اقامتگاه Lake Resort در اینجا، ترکیبی از زیبایی و لوکس بودن را برایتان به ارمغان می‌آورد و داستان عشقتان را به رمانتیک‌ترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد. این ریزورت با پس‌زمینه‌های سرسبز و لوکیشن‌های مسحورکننده، لبخندی همیشگی را از یادآوری این روز بزرگ رقم خواهد زد.

ویساخاپاتنام در آندرا پرادش هند (Vishakhapatnam)

اگر دوست دارید برای عکاسی ساحلی قبل از عروسی برنامه ریزی کنید اما از ازدحام گوا خسته هستید، می‌توانید به جایگزینی عالی یعنی ویساخاپاتنام فکر کنید. سواحل زیبای ویساخاپاتنام و انزوای این منطقه، برای آن دسته از زوج‌های جوانی ایده‌آل است که مکان‌هایی خلوت را برای عکاسی و فیلمبرداری از مهمترین روز زندگی‌شان جستجو می‌کنند. گفتنی است این محدوده، به راحتی قابل دسترسی است و از طریق سفر هوایی یا با قطار، می‌توانید خود را به اینجا برسانید.

 

با شکوه‌ترین معابد هند

ریشی کش در اوتاراکند هند (Rishikesh)

جالب است بدانید ریشی کش، مقصدی محبوب برای فعالیت‌های ماجراجویی از جمله یوگا، مدیتیشن و رفتینگ بوده و ترکیبی از رودخانه‌های سنگی و سواحل شنی را ارائه می‌دهد. اما در عین حال، این محدوده یکی ازمعدود مقاصد عاشقانه هند است که فرصتی برای عاشقانه‌ها را در طبیعت ارائه می‌دهد. عکسبرداری قبل از عروسی با رود گنگ قدرتمند که در کنارتان جریان دارد، گزینه‌ای است که در هیچ مکان دیگری نخواهید یافت. در واقع ریشی کش که از بهترین ایستگاه‌های تپه‌ای در اوتاراکند است، بهشت عکاسان به شمار می‌آید و فراوانی زیبایی‌های مناظر طبیعی، ایده‌های عکاسی بسیاری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

Lakshman Jhula در این محدوده نیز، یک پل معلق آهنی به طول ۴۵۰ فوت است که در سال ۱۹۲۳ بر روی رودخانه ساخته شد. اگر علاقمند به ثبت تصاویر باشکوه در مکان‌های نامتعارف و در عین حال دیدنی هستید، بهتر است به این لوکیشن فکر کنید که در عین حال، پس زمینه‌ای از کوه‌های سرسبز، آب‌های شفاف و شن‌های سفید اطراف پل را برایتان به ارمغان می‌آورد.

اوبروی راجویلاز در اودایپور هند (Oberoi Rajvilas)

عروسی سلطنتی، نیاز به عکاسی سلطنتی نیز دارد و چه مکانی بهتر از اوبروی راجویلاز در اودایپور می‌تواند این رویا را محقق کند. اینجا جذابیتی مجلل را ارائه داده و معماری باعظمتش، حس شکوه را به عکس‌هایتان هدیه می‌دهد. به نظر می‌رسد این قصر فوق‌العاده که مستقیما از دل افسانه‌ها بیرون آمده، عکس‌هایتان را سرشار از زیبایی و گیرایی کلاسیک می‌کند.

بعلاوه این بنا، در ساحل دریاچه Pichola قرار دارد که پس زمینه‌ای دیدنی را ارائه داده و به شما امکان می‌دهد داستانی زیبا از مهمترین روز زندگی در کنار معشوقتان خلق کنید. جالب است بدانید عکاسی قبل از عروسی در این مکان، یکی از آخرین ترندهای عکاسی در سال‌های اخیر بوده و در عین حال، یک فرار رمانتیک از ازدحام شهر محسوب می‌شود.

 

دیدنی‌ترین قلعه‌های دهلی در تور هند

گلمرگ در جامو و کشمیر هند (Gulmarg)

اگر در طول زمستان به دنبال لوکیشن عکاسی برای مراسم عروسی یا نامزدی هستید، هیچ مکانی بهتر از گلمرگ جادویی را نخواهید یافت. این دره پوشیده از برف در کشمیر با پس‌زمینه‌ای خیره‌کننده از هیمالیا، با هیچ لوکیشن دیگری قابل مقایسه نیست. برای کسانی که به دنبال عکس‌های عاشقانه قبل از ازدواج هستند، گلمرگ یکی از عالی‌ترین مقاصد و رمانتیک‌ترین پناهگاه‌های زمستانی در شمال هند خواهد بود.

گلمرگ که توسط درختان کاج، قله‌های برفی و کلبه‌های بی‌نقص احاطه شده، شبیه یک کتاب داستان با جذابیت‌های دنیای قدیم به نظر می‌رسد. همچنین اگر شما و شریک زندگی‌تان اهل ماجراجویی هستید، امکانات بسیاری برای فعالیت‌ها و ورزش‌های زمستانی در اینجا وجود دارند.

گوا در هند (Goa)

هنگامی که به دنبال لوکیشنی برای بهترین فیلمبرداری و عکاسی عروسی یا نامزدی هستید، گوا را فراموش نکنید. سواحل همیشه زیبا با جذابیت استعماری در گوا، منحصر به فرد هستند. هر سال در طول فصل عروسی، زوج‌ها برای ثبت عکس‌هایی به یادماندنی از مراسم خود با تور هند به گوا می‌روند. حقیقت این است که گوا، همیشه پایتخت مهمانی هند بوده و ایستگاهی ایده آل برای زوج‌های جوانی است که لوکیشن‌های خیره کننده را جستجو می‌کنند.

خصوصا ساحل آرامبول که بعنوان یکی از زیباترین سواحل گوا شهرت دارد، با حال و هوای متفاوت بوهمیایی، رویای یک زوج عاشق را برای برخورداری از زیبایی‌های طبیعی در پس زمینه سورئال عکس‌های نامزدی و عروسی تحقق می‌بخشد. در اینجا غروب آفتاب، آب سرد و شن و ماسه‌ای که از پاهایتان می‌گذرد، به شما این امکان را می‌دهند عشق خود را به یکدیگر به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشید.

همچنین هتل پارک حیات نیز، مملو از مکان‌های ایده آل برای عکاسی قبل از عروسی است. این اقامتگاه ۵ ستاره مجلل، حس گرمسیری را به تصاویرتان هدیه می‌دهد.

 

بازدید از ۱۰ مرکز بودایی جذاب در هند

پرفکت لوکیشن در فریدآباد هند (The Perfect Location)

همانطور که از نام آن پیداست، پرفکت لوکیشن یکی از بهترین موقعیت‌ها را برای عکاسی در هند رقم می‌زند. پس‌زمینه‌های زیبا که با وسایل مصنوعی ترکیب شده‌اند، به شما اطمینان می‌دهند که عکس‌هایی خلاقانه و جذاب در انتظارتان است. اینجا لوکیشنی در فضای باز است و جاذبه‌های بصری متنوعی را بعنوان پس زمینه و المان‌های دکوراسیون، برای عکاسی عروسی و نامزدی ارائه می‌دهد.

سرینگار در جامو و کشمیر هند (Srinagar)

سرینگار، پناهگاه توریستی همیشه سبز برای زوج‌هایی است که به دنبال یک فرار رمانتیک و دوری از ازدحام شهر هستند. این محدوده با نقاط دیدنی فراوان و زیبایی طبیعی شگفت‌انگیز، انتخابی ایده‌‌آل برای عکاسی قبل از مراسم عروسی و نامزدی به شمار می‌آید.

تصور کنید همراه عشق زندگی‌تان، با یک قایق خانگی در میان دریاچه مسحورکننده دال در حال گشت و گذار هستید و خصوصا اینکه تصویر غروب خورشید و یا ابرهای پنبه‌ای را در پس زمینه دارید. بدون شک چنین تصویر سورئال و بی نظیری، می‌تواند عکس‌هایی منحصر به فرد از مهمترین روز زندگی‌تان را به ارمغان بیاورد. گفتنی است کشمیر در شمال هند، همواره بعنوان بهشت عکاسان شناخته شده و در این میان سرینگار، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

 

۲۸ سوغات مهم هند از ۲۸ ایالت این کشور

لاداخ، جامو و کشمیر هند (Ladakh)

برای زوج‌های دلداده، لاداخ ترکیبی رمانتیک و عالی از زیبایی و ماجراجویی را برای عکاسی عروسی و نامزدی به ارمغان می‌آورد. این جواهر تاج شمال هند، مقصد کمتر شناخته شده بوده و از فضایی دنج و آرام برخوردار است. بنابراین حریم شخصی کافی، برای عکاسی در اختیار خواهید داشت.

سایه‌های مختلف آبی تمیز و روشن آب‌های دریاچه، آسمان‌ها صاف و کوه‌های برهوت بعنوان پس ‌زمینه‌ای سورئال، هر بیننده‌ای را مسحور کرده و زیبایی نفس گیری را به مخاطبان هدیه می‌دهند. بعلاوه خنکای این محدوده، راهی عالی برای فرار از گرمای جنون آمیز تابستانی است.

کلونی فرانسوی در پوندیچری هند (French Colonies, Pondicherry)

اگر در جنوب هند اقامت دارید، یک سفر آخر هفته به پوندیچری ایده خوبی است. و اگر حوصله رفتن به گوا را ندارید و می‌خواهید از شلوغی این شهر توریستی دوری کنید، پوندیچری مکان مناسبی برای شماست.

پوندیچری که به‌ خاطر خیابان‌های رنگارنگ و دیوارهای زرد روشن، سواحل، بزرگراه‌های خوش منظره و پارتی‌ها و زندگی شبانه شگفت ‌انگیزش شهرت دارد، در عین حال بهشت عکاسی برای زوج‌های عاشق به شمار می‌آید. این منطقه پر جنب و جوش مدرن که با جذابیت استعماری ترکیب شده، شگفت‌انگیزترین پس زمینه‌ها را برای عکس‌های نامزدی و عروسی‌تان ارائه می‌کند. و در این میان کلونی فرانسوی، بهترین لوکیشن مقرون به صرفه را قبل از مراسم در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

معرفی برترین مقاصد ساحلی هند

آلپی در کرالا هند (Alleppey)

آلپی، یکی دیگر از جواهرات کشور هند در کرالا است و از جمله بهترین لوکیشن‌های عکاسی قبل از عروسی به شمار می‌آید. حقیقت این است که دنجی و آرامش این مکان، آنرا به یکی از پرطرفدارترین نقاط در بین زوج‌های جوان بدل کرده است.

بعلاوه سواحل ماسه‌ای و خیره‌کننده و آب‌های صاف و مسحورکننده، این محدوده را به بهشتی برای عکاسی بدل کرده‌اند. می‌توانید با قایق در دل آب‌ها پیش برانید و عکس‌هایی رویایی همراه معشوقتان بگیرید و یا از جاذبه‌های ساحلی، بعنوان لوکیشن قبل از مراسم نامزدی و عروسی بهره‌مند شوید.

کاخ قلعه نیمرانا در الوار هند (Neemrana Fort-Palace)

قلعه و کاخ نیمرانا که در قرن پانزدهم ساخته شده، اکنون یک هتل میراثی زیبا محسوب می‌شود. این قصر روستایی و در عین حال باشکوه، حال و هوای تاریخی را به عکس‌هایتان می‌بخشد. این مکان عکاسی با یک پس ‌زمینه باستانی و سلطنتی عالی، حسی از اشرافیت را به مخاطبان القا می‌کند و برای زوج‌هایی ایده آل است که چنین جو مجللی را، برای عکاسی مراسم خود جستجو می‌کنند.

 

تجربه بالن سواری در بهترین شهرهای هند

معبد ویروپاکشا در هامپی هند (Virupaksha Temple)

اینجا یکی از آثار ثبت شده در فهرست میراث‌های جهانی یونسکو بوده و قدمت آن به قرن هفتم باز می‌گردد. بدون شک این معبد تاریخی حکاکی شده با سنگ، یکی از مکان‌های باشکوه برای عکاسی قبل از عروسی و نامزدی در هند بوده و پس زمینه‌ای تاریخی و معماری باستانی را به تصاویر روز مهم زندگی‌تان می‌بخشد.

ارتفاعات ناندی در بنگلور هند (Nandi Hills)

در نهایت ارتفاعات ناندی، یک رشته تپه زیباست که در نزدیکی بنگلور قرار دارد. این محدوده سرسبز خیره کننده، دارای نقاط مسحورکننده بسیاری است که هر قاب دوربین را به تصویری عالی بدل می‌کند! علاوه بر این، مسیری که به این مکان منتهی می‌شود حتی سورئال‌تر بوده و دارای مناظر دره‌ای فراوان با چشم‌اندازهای ابری و مه آلود است. بدون شک این مجموعه، لوکیشن‌هایی بی بدیل و رمانتیک را برای ثبت عکس‌های یادگاری در روز نامزدی و عروسی، برای زوج‌های عاشق به ارمغان می‌آورد.

 

۱۴ بازار معروف و نمادین در هند (بخش اول)

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

منبع ۴

۱۲ خرداد ۱۴۰۲

نظرات کاربران