بهترین مکان‌ها برای صرف دسر در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین مکان‌ها برای صرف دسر در دبی

در سال‌های اخیر، دبی به شدت محبوبیت پیدا کرده و صنعت توریسم آن بعنوان بزرگ‌ترین شهر امارات متحده عربی، به طور پیوسته در حال رشد است. این شهر که بیشتر به ‌خاطر ساخت ‌و سازهای فوق‌العاده‌ ای مانند برج العرب یا پالم جمیرا شهرت دارد، در عین حال جاذبه‌های گردشگری فراوانی را برای مسافران تور دبی به ارمغان می‌آورد. بعلاوه این خطه، دارای اقامتگاه‌های شگفت انگیزی نظیر هتل‌ها و ریزورت‌ها با سواحل خصوصی است. در این رابطه، مطالعه مقاله لوکس‌ترین هتل‌های دبی در ساحل جمیرا خالی از لطف نخواهد بود.

در کنار اینها با توجه به اینکه حال و هوای دبی اغلب مجلل و لوکس است، بنابراین منطقی است که صحنه غذایی آن نیز به طور تصاعدی در حال رشد و پیشرفت باشد. در این میان اگر از طرفداران دسرهای خوشمزه و باکیفیت هستید، بهتر است سری بزنید به یکی از بهترین دسرکافه‌ها در دبی بزنید که فضایی عالی برای استراحت و خنک شدن در گرمای این خطه را به ارمغان می‌آورند.

 

آیس کریم لب در دبی (Ice Cream Lab)

این کافه قنادی، در دبی مال واقع شده و تنها چیزی است که برای مقابله با گرمای خاورمیانه به آن نیاز دارید! در اینجا میلک شیک‌ها و بستنی‌های بسیار خوشمزه‌ای به فروش می‌رسند که با روش جالبی درست شده‌اند. مواد بسیار تازه و ۱۰۰% طبیعی و ارگانیک، با نیتروژن مایع منجمد می‌شوند تا مواد خود را بگیرد و بستنی جلوی دیدگان شما درست شود. گفتنی است در میان گزینه‌های منو بستنی وانیلی، بیسکویت، وافل شکلاتی، میلک شیک توت فرنگی، فراپه شکلاتی و قهوه بسیار پرطرفدارند.

از طرفی، پیدا کردن این کافه به دلیل موقعیت مکانی مناسب آن بسیار آسان است. پرسنل خوش برخورد در تمام طول سال، به گرمی پذیرای بازدیدکنندگان هستند و خدمات جالب توجهی را ارائه می‌دهند. در ضمن از قیمت‌های بسیار مناسب اینجا شگفت زده خواهید شد. همچنین این کافه، از فضا و دکوراسیون داخلی دوست داشتنی برخوردار است. هر چند که می‌توانید از میز و صندلی‌های فضای بیرونی نیز، برای این شکم گردی بهره مند شوید. در نهایت، وای فای رایگان و خدمات تحویل نیز برای مشتریان فراهمند.

 

رمانتیک‌ترین رستوران‌های دبی

آدرس: The Dubai Mall, 2nd Floor Food Court, Dubai, United Arab Emirates

 

شکسپیر اند کو در دبی (Shakespeare and Co)

اینجا یکی از معروف‌ترین کافه رستوران‌های دبی است که شما را به حال و هوای انگلستان قرن هجدهم می‌برد. محیط داخلی فانتزی این مکان، در واقع به سبک اروپایی قدیمی با دکوراسیونی شیک تزئین شده است. از طرفی پنجره‌های بزرگ این کافه، به فضای جذاب بیرونی دید دارند و نور طبیعی فراوانی را به محیط داخلی دعوت می‌کنند.  

منو، مجموعه‌ای متنوع از خوراکی‌های لذیذ را شامل می‌شود. سالادهای خوشمزه، اسپاگتی کاربونارا و برگر در کنار بیسکویت‌های خوش پخت، پای لیمو، چیزکیک، کرپ و بستنی بسیار توصیه می‌شوند. هر چند نوشیدنی‌های گوارا و باکیفیتی نظیر لاته، چای مراکشی یا آب میوه‌های تازه نیز، مکملی عالی برای این خورد و خوراک به شمار می‌آیند.

همچنین، مهمان نوازی و خدمات خلاقانه پرسنل کافه زبانزد بوده و قیمت‌ها نیز بسیار منصفانه هستند. خدمات تحویل، وای فای رایگان، پارکینگ و تلویزیون نیز به مزایای بودن در این مکان زیبا می‌افزایند.

آدرس: My City Centre Al Barsha, Dubai Science Park, Dubai, United Arab Emirates

 

شوگرمو در دبی (SugarMoo)

در طول سفر با تور دبی، حتما توقفی در SugarMoo داشته باشید. این فروشگاه، طیف گسترده‌ای از کیک‌های فانتزی و اصیل را ارائه می‌دهد که با تزئینات جذاب و خلاقیت فراوان درست شده‌اند. برند SugarMoo ارائه دهنده خوراکی‌های پاستلی، خوشمزه و جالب توجه است.

در صورت تقاضا، این فروشگاه گزینه‌های گیاهخواری را نیز سرو می‌کند. اما به هر حال بسیاری از بازدیدکنندگان به اینجا می‌آیند تا از کیک توت فرنگی خوش پخت لذت ببرند و یا از بیسکویت‌های خوشمزه، کیک قرمز مخملی، کیک اورئو در کنار یک فنجان قهوه باکیفیت و گوارا بهره مند شوند.

از طرفی، پرسنل در تلاشند تا تاثیری مثبت روی مخاطبان به جای گذاشته و خدماتی عالی و خاطره انگیز را ارائه دهند. خدمات تحویل نیز، از دیگر مزایای مهم این مکان به شمار می‌آید.

 

برنامه‌های خرید آنلاین سوپرمارکتی در دبی

آدرس: DIB Warehouse 4, 318 road, Al Asayel Street, Al Quoz Industrial Area 4, Dubai, United Arab Emirates

 

سوگاهولیک بیکشاپ در دبی (Sugaholic Bakeshop)

این کافه بیکری، برنده جایزه بهترین دسر دبی از Zomato شده و درک دلیل این قضیه اصلا کار سختی نیست. در واقع اینجا، مکانی بسیار محبوب در دبی است که فضای داخلی رنگارنگ را با کیک‌ها و دسرهای‌های خوشمزه، خلاقانه و زیبا ترکیب می‌کند. در میان گزینه‌های دسرها می‌توان به محبوب‌ترین دسرهای دبی یعنی گاناش شکلاتی، کیک قرمز مخملی و فراپه شکلاتی عالی اشاره کرد.

همچنین این مکان برای برگزاری جشن سالگرد، برگزاری جشن عروسی در دبی یا جشن تولد بسیار مناسب است. خدمات عالی و پرسنل فوق العاده، قیمت‌های جذاب و خدمات تحویل، از دیگر مشخصه‌های این محیط صمیمی و گرم به شمار می‌آیند.

جالب است بدانید انگیزه اصلی برپایی این کافه، بر اساس ایده جمع آوری کمک‌های مالی برای تحصیل یک کودک در هند آغاز شد. از آن زمان، این مکان رشد کرده و فعالیت و خدماتش را در این رابطه گسترش داده تا به کودکان بیشتری کمک کند و به اهداف خیریه دیگری مانند امداد رسانی در بلایای طبیعی نیز بپردازد.

آدرس: 4A St, Dubai, United Arab Emirates

 

براونی پوینت در دبی (Brownie Point)

این کافه بیکری که در منطقه کاراما واقع شده، مکانی عالی برای دوستداران شکلات محسوب می‌شود. در اینجا طیف قابل توجهی از کیک‌ها، ماکارون، براونی، پای و تارت به فروش می‌رسند. بنابراین بدون شک، گزینه‌های متنوعی را برای هر سلیقه و ذائقه‌ای در این کافه خواهید یافت. بعلاوه این بیکری، کیک‌های سفارشی نیز تهیه می‌کند. اما در کل باید گفت تمامی کیک‌ها و دسرهای ارائه شده، کاملا گیاهی هستند و این کافه در پخت کیک‌های بدون تخم مرغ تخصص دارد.

در ضمن در میان گزینه‌های منو کیک‌های شکلاتی، کیک‌های جنگل سیاه، فراپه شکلاتی عالی و هات چاکلت خوشمزه بیش از سایرین محبوبیت دارند. این کافه نیز، مکانی محبوب برای برگزاری جشن‌های خودمانی نظیر سالگرد و تولد است. از طرفی پرسنل حرفه‌ای آن در تمام طول سال، با خدماتی قابل توجه پذیرای مهمانان هستند. همچنین شما تحت تاثیر قیمت‌های بسیار مناسب و محیط زیبا و دوست داشتنی این مکان قرار خواهید گرفت.

 

بهترین مکان‌های سرپوشیده تفریحی در دبی

آدرس: Al Kifaf Building, Opposite Burjuman Mall, Behind Centro Building, Al Karama, Dub, Dubai, United Arab Emirates

 

گاسیپ در دبی (GOSSIP)

این کافه که در نزدیکی ساحل در منطقه الوصل قرار دارد، از یک برند محلی اماراتی الهام گرفته شده و از فضایی مدرن و ساده برخوردار است. در اینجا انواع کیک و اقلام صبحانه و دسر، زینت بخش منو هستند و با تزئیناتی زیبا و اشتها آور، چشم و اشتهای هر مخاطبی را تحریک می‌کنند.

می‌توانید اوقات خوشی را در اینجا همراه دوستان و عزیزانتان بگذرانید و خوراک گوشت گاو، سالاد تالیاتله و کینوآ را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. بعلاوه نان تست فرانسوی، کیک زعفرانی، نان خامه‌ای، قهوه فرانسوی، ماچا یا رز لاته نیز در انتظارتان به سر می‌برند. در کنار اینها دکور زیبا و فضای دلپذیر این مکان، به مهمانان اجازه می‌دهد تا احساس آرامش داشته باشند. همچنین در این کافه خدمات سریع، خدمات تحویل غذا، قیمت‌های مقرون به صرفه و وای فای رایگان را تجربه خواهید کرد.

آدرس: Box Park, Al Wasl Rd, Dubai, United Arab Emirates

 

بیلو آیس کریم در دبی (Billo Ice Cream)

این کافه رنگارنگ واقع در منطقه القصیص، مکانی بسیار محبوب برای صرف بستنی و میلک شیک است. اینجا با الهام از غذاهای پاکستانی، منویی ارائه می‌دهد که متناسب با ذائقه‌های شرقی و غربی است. تخصص این کافه، در سرو "فالودا" است. این خوراکی، یک نوع نوشیدنی خوش طعم سنتی در شبه قاره هند به شمار می‌آید.

آدرس: Shop #3, Building #25, Damascus Street, Al Qusais Industrial Area, Dubai, United Arab Emirate

 

پاسکال تپر در دبی (Pascal Tepper)

این کافه بیکری فرانسوی، در قلب دبی و در نزدیکی پالم جمیرا واقع شده و مکانی محبوب برای صرف انواع شیرینی‌ها و سایر دسرهای شیرین به شمار می‌آید. این کافه با الهام از غذاهای اروپایی (فرانسوی، انگلیسی، بلژیکی و غیره)، به شما امکان می‌دهد از خوراکی صبحگاهی مورد علاقه‌تان لذت ببرید: کروسان، وافل، کرم بروله، کلوچه انگلیسی، و سایر گزینه‌های خوشمزه و پرطرفدار! توصیه می‌کنیم بوفه‌های برانچ این کافه را در روزهای جمعه از دست ندهید!

بعلاوه در کنار دسرهای خوشمزه‌ای همچون براونی، کرپ و نوشیدنی‌هایی نظیر کاپوچینوی باکیفیت، یخ چای یا آب میوه‌های تازه، می‌توانید غذاهای فرانسوی لذیذی همچون ساندویچ استیک، استیک آنگوس و یا سالاد کینوا را نیز میل کنید.

 

۱۱ فعالیت جذاب در جزیره نخل دبی

آدرس: The French Village, Riverland, Dubai Parks & Resorts, Jebel Ali Village, Dubai, United Arab Emirate

 

کلد استون کریمری در دبی (Cold Stone Creamery)

این کافه رستوران نزدیک ساحل، هر آنچه از یک بستنی فروشی کلاسیک انتظار دارید را ارائه می‌دهد: طعم‌های بسیار خوشمزه ای، تاپینگ های اشتها آور  و گزینه های مختلف برای نحوه خوردن آن: آیا فنجان مقوایی کلاسیک را انتخاب می کنید؟ یا به سراغ فنجان بیسکویتی می روید؟ در ضمن در صورت تمایل می توانید کیک و کاپ کیک، چیزکیک و براونی نیز، میلک شیک های خوشمزه، قهوه سرد یا اسموتی ها از این مکان خریداری نمایید.

گفتنی است قیمتها در اینجا بسیار پایین بوده و در عین حال محیط دوست داشتنی و وای فای رایگان نیز، به جذابیت این کافه می افزایند.

آدرس: Cluster R, Al Sarayat Street (North), Dubai, United Arab Emirates

 

شوکار هاوس آف دزرتز دبی (Sukar House of Desserts)

این کافه ساده ساحلی، کوچک بوده، اما خوراکی‌هایش کم از کافه‌های مطرح شهر ندارند. در اینجا انواع کیک‌های اشتهاآور با طعم‌ها و بافت‌های مختلف سرو می‌شوند. کیک‌ها به سادگی تزئین شده‌اند، اما مطمئنا طعم لذیذ آنها برای همیشه در خاطرتان ثبت خواهد شد.

اما مهمترین عامل در موفقیت این کافه، کیک‌های پنیر اورئو، پای بانوفی، ​​کیک‌های قرمز مخملی و فراپه‌های عالی هستند. همچینن پرسنل حرفه‌ای، سطح بالایی از مهمان نوازی را ارائه می‌دهند و خدمات استاندارد، عاملی است که این کافه به آن می‌بالد. قیمت‌های مقرون به صرفه، پارکینگ و وای فای رایگان را نیز در این مکان خواهید یافت.

 

عکاسی در ۱۴ مکان اینستاگرامی در دبی

آدرس: Shop No.7, Dubai Gate 1,Cluster Q, Jumeirah Lakes Towers, Duba, United Arab Emirates

 

گروم در دبی (Grom)

پس از یک روز طولانی گشت و گذار در صحرای داغ عربستان، طبیعی است که دلتان بخواهد خنک شوید. و البته یک راه سرگرم کننده برای لذت بردن و سرحال آمدن، خوردن یک ژلاتو در بستنی فروشی گروم است. این برند ژلاتوی ایتالیایی، در سرتاسر جهان شهرت داشته و دو شعبه نیز در دبی دارد: یکی در باکس پارک و یکی در دبی مال.

در اینجا می‌توانید با انواع بستنی در طعم‌های متنوع نظیر فندق، پسته، کلوچه و خامه و غیره روبرو شوید. اما اگر گرسنه هستید می‌توانید کاسترد شکلاتی یا آفوگاتو سفارش دهید. همچنین اسپرسو، شکلات داغ و فراپه شکلاتی، از دیگر گزینه‌های پیشنهادی در اینجا به شمار می‌آیند.  

در عین حال این مکان، به دلیل خدمات عالی پرسنل خوش برخوردش نیز شهرت دارد و قیمت‌های جذاب، فضای دلپذیر و دکوراسیون فانتزی داخلی، میز و صندلی‌های فضای بیرونی و وای فای رایگان نیز لذت این شکم گردی در دبی را صدچندان می‌کنند.

آدرس: Financial Center Road Downtown Dubai, United Arab Emirates

 

آرابسک سوئیتس در دبی (Arabesq Sweets)

اینجا، یکی دیگر از مکان‌های عالی برای خوردن دسرهای سرد عربی است و در دبی مال واقع شده و در میان مردمان محلی و گردشگران تور دبی، از محبوبیت بالایی برخوردار است. و البته پرفروش‌ترین و منحصربه‌فردترین چیزی که باید از منو انتخاب کنید، قطعا بستنی معروف و اصیل Bakdash Booza است که از پسته درست می‌شود. این دسر، ارگانیک بوده و با مواد طبیعی و بدون افزودنی تهیه می‌شود.

 

کارهایی که نباید در دبی انجام دهید

آدرس: Lower Ground Floor, The Dubai Mall, Financial Centre Road, Downtown Dubai Dubai, United Arab Emirates

 

والنات گروی در دبی (Walnut Grove)

این کافه رستوران که در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار دبی همچون آکواریوم دبی و دنیای زیر آب واقع شده است، بخشی از فرهنگ اصیل شهر را به نمایش می‌گذارد. در اینجا می‌توانید غذاهای ترکی و بین المللی را بیابید. در این میان فیله گوشت گاو خوش پخت، مرغ مدیترانه‌ای و ساندویچ‌ها بسیار طعم اشتهاآوری دارند. و البته نمی‌توان از دسرهایی نظیر کیک‌های خوشمزه کره‌ای، چیزکیک‌ها، کیک‌های قرمز مخملی و یا نوشیدنی‌های گوارایی نظیر پینا کولادا، موهیتو توت فرنگی، یخ چای یخ، کاپوچینو یا آب میوه عالی در Walnut Grove غافل شد.

اما نقطه عطف منوی این کافه رستوران، اکمک کادایف‌های لذیذ است که از جمله دسرهای پرطرفدار ترکی بوده و با نوع خاصی از نان مرطوب آغشته به شربت کارامل شیرین تهیه شده و معمولا در جشن ها و مجالس سرو می‌شوند. بهترین نوع این دسر را نیز با دارچین مرکبات و میخک تهیه می‌کنند. در ضمن روی این دسر شیرینی بی‌نظیر، یک خامه غلیظ ترکی به نام "کایماک" همراه با پسته یا گردو خرد شده ریخته می‌شود.

در نهایت به لحاظ دکوراسیون، باید گفت اینجا از فضای داخلی بسیار زیبا و لوکس و فضای بیرونی جذابی برخوردار است و به مناظر زیبا دید دارد. خدمات عالی پرسنل پرانرژی، قیمت‌های مناسب، وای فای رایگان، خدمات تحویل غذا و پارکینگ اختصاصی نیز، از دیگر مشخصه‌ها و امکانات این مکان مفرح و خاطره انگیز به شمار می‌آیند.

 

بهترین رستوران‌های تایلندی در دبی

آدرس: G level, Dubai Mall, near Waterfall, Downtown Dubai, Dubai, Dubai 0000 United Arab Emirates

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۰۲ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران