معرفی بهترین هتل‌های دبی قدیم

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی بهترین هتل‌های دبی قدیم

سفر با تور دبی، شما را با شهری افراطی مواجه می‌کند که امکانات بی پایان از جمله پیست اسکی و کلبه اسکی به سبک سوئیسی، رستوران‌های باورنکردنی بسیار، بلندترین برج جهان و بسیاری دیگر از جاذبه‌های را در خود جای داده که لحظاتی خاطره انگیز را در ذهن مخاطبان ثبت می‌کنند. با این حال دبی، قبلا دهکده ماهیگیرانی بود که در اطراف یک نهر زندگی می‌کردند.

برای کسانی که می‌خواهند ببینند زندگی قبل از رشد سریع این شهر چگونه بوده است، منطقه قدیمی دبی مکانی ایده آل برای بازدید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ و سنت امارات به شمار می‌آید. مقاله ۷ تفریح جذاب در محله قدیمی دبی، می‌تواند اطلاعات ارزشمندی در این رابطه در اختیارتان قرار دهد.

بدون شک به دلیل انبوه گردشگران، امکانات رفاهی و اقامتگاه‌های متعددی نیز در این محدوده شکل گرفته‌اند و ما نیز در ادامه قصد داریم از برخی از بهترین هتل‌های دبی قدیم دیدن کنیم.

 

Super 8 by Wyndham Dubai Deira

این هتل کمتر از ۱ کیلومتر تا مسجد جامع، ۹ کیلومتر تا برج خلیفه، ۵ کیلومتر تا مرکز تجارت جهانی دبی و ۸ کیلومتر تا مرکز خرید سیتی واک فاصله دارد. این اقامتگاه ۲ ستاره دارای رستوران، تراس، اتاق‌های غیرسیگاری با تهویه مطبوع و وای فای رایگان در فضاهای عمومی است. بعلاوه رزرواسیون ۲۴ ساعته، صرافی و صبحانه قاره‌ای را به مهمانانش ارائه می‌دهد. جالب است بدانید پرسنل پذیرش به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی و فیلیپینی صحبت می‌کنند که این امر، تعامل بهتر با مهمانان را میسر می‌کند.

از دیگر امکانات و ویژگی‌های هتل می‌توان به خدمات خشکشویی، روم سرویس، امکانات اداری نظیر فکس و فتوکپی، امنیت و نگهبانی ۲۴ ساعته و صندوق امانات اشاره کرد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که 6 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

آدرس: Maryam Plaza 1 Al Daghaya Rd- 113 Deira, 119303 Dubai, United Arab Emirates

 

Hyatt Place

این اقامتگاه ۴ ستاره، در منطقه الوصل دبی و در ۷ کیلومتری مسجد بزرگ و ۳۶ کیلومتری پارک آبی آکواونچر دبی واقع شده است. این ملک اقامتی به یادماندنی را با وجود انواع امکانات رفاهی از جمله بار و رستوران، تراس آفتابگیر، پارکینگ اختصاصی رایگان، استخر روباز، حوله استخر و ساحل و چترهای آفتابگیر، خدمات ماساژ، مرکز تناسب اندام و وای فای رایگان در سراسر ملک رقم می‌زند.

گفتنی است هر اتاق این هتل ۴ ستاره، چشم اندازی بی بدیل به زیبایی‌های شهر داشته و مجهز به عایق صوتی، تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، صندوق امانات و حمام اختصاصی هستند. برخی از اتاق‌ها نیز، دارای آشپزخانه همراه با ماشین ظرفشویی، مایکروویو و یخچال می‌باشند. این اقامتگاه همچنین رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، صرافی و امکانات باربیکیو را برای مهمانان فراهم می‌کند.

از دیگر امکانات و خدمات هتل می‌توان به فضای بازی سرپوشیده، خدمات دربان، انبار چمدان، خدمات خشکشویی، روم سرویس، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات برگزاری جلسه و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته و صندوق امانات اشاره کرد.

از طرفی مهمانان اقامتگاه می‌توانند از صبحانه کانتیننتال یا بوفه لذت ببرند. برای سرگرمی هم می‌توانید از دارت و بیلیارد بهره مند شوید. ضمن اینکه هتل، تورهای پیاده روی و یا کلاس‌هایی در مورد فرهنگ محلی این شهر برگزار می‌کند. گفتنی است پرسنل پذیرش به زبان‌های عربی، بنگالی، انگلیسی، هندی، مالایایی، پنجابی، روسی و فیلیپینی صحبت می‌کنند.

آدرس: Wasl District, P.O. Box 128851, Dubai, United Arab Emirates

 

Al Seef Heritage Hotel

برای مسافرانی که در جستجوی اصالت اماراتی هستند، این هتل ۴ ستاره مکانی عالی برای کشف ریشه‌های دبی به شمار می‌آید. این اقامتگاه در خیابان نمادین ال سیف و مشرف به نهر دبی واقع شده است.

این هتل که در میان انبوه پشت بام‌ها و حیاط‌های ساختمان‌های شلوغ منطقه پنهان شده، ۱۰ بیت (خانه‌های سنتی عربی) را در خود جای داده که طراحی سنتی و هنرمندانه را با خدمات و راحتی معاصر ترکیب می‌کنند. بعلاوه تمام اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، حمام اختصاصی تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، سشوار، میزکار و سایر امکانات رفاهی هستند.

در بدو امر می‌توانید از طعم قهوه عربی خوشامدگویی در اینجا لذت ببرید و در ادامه میهمان نوازی مدرن عربی را در طول اقامت‌تان تجربه کنید.

برای صبحانه، ناهار و شام نیز می‌توانید به غذاهای محلی و منوهای مملو از محصولات فصلی و محلی دسترسی داشته باشید و از غذاهای دریایی گرفته تا طعم‌های عربی و همچنین غذاهای بین‌المللی را در رستوران Sabaa در هتل نوش جان کنید. بعلاوه برای بچه‌ها نیز، یک منوی غذایی مخصوص کودکان ارائه می‌شود.

رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، انبار چمدان، صرافی، خدمات خشکشویی، روم سرویس، نگهبانی ۲۴ ساعته، استخر روباز بزرگ با چشم اندازی به زیبایی‌های اطراف، چترها و صندلی‌های آفتابگیر برای استخر و ساحل همراه با حوله، اسنک بار کنار استخر، مرکز تناسب اندام و پرسنلی که به زبان‌های عربی، انگلیسی و هندی مسلط هستند نیز، در این ملک زیبا به استقبال مسافران تور دبی می‌آیند.

جالب است بدانید محله تاریخی الفهیدی، در چند قدمی این اقامتگاه واقع شده و بازار معروف ادویه و طلای دبی نیز در آن سوی خور دبی قرار دارد و بسیار نزدیک این ملک است. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که ۹ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

آدرس: Al Seef Street, Umm Hurair 1, Dubai Creek, P.O. Box 35449, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Al Khoory Inn

این ملک ۲ ستاره در منطقه بر دبی، در ۱.۲ کیلومتری مسجد جامع، ۵ کیلومتری مرکز تجارت جهانی دبی، ۸ کیلومتری از مرکز خرید سیتی واک و ۹ کیلومتری برج خلیفه واقع شده است. از جمله امکانات این ملک می‌توان به رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، وای فای رایگان در سراسر ملک و اتاق‌های خانوادگی بسیار جادار و راحت اشاره کرد. اتاق‌ها همگی دارای تهویه مطبوع، میزکار، کتری، یخچال، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی هستند.

برای خورد و خوراک نیز جای نگرانی نیست، زیرا انواع غذاهای لذیذ در رستوران این هتل سرو می‌شوند. بعلاوه صبحانه کانتیننتال یا بوفه همراه بوفه مناسب کودکان و اسنک بار نیز در این اقامتگاه در دسترس هستند.

بعلاوه مهمانان این اقامتگاه می‌توانند از پارکینگ اختصاصی، انبار چمدان، صرافی، روم سرویس، خدمات خشکشویی، امکانات امنیتی و نگهبانی ۲۴ ساعته و صندوق امانات برخوردار شوند. همچنین باید گفت پرسنل پذیرش به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی و فیلیپینی مسلط هستند.

آدرس: 7 17th St - Al Hamriya, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Radisson Blu Hotel

این ملک ۵ ستاره، در منطقه زیبای خور دبی قرار دارد و یک پیاده روی کوتاه تا ایستگاه‌های اتوبوس و مترو دبی و تنها ۷ کیلومتر از فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. این هتل که در سال ۱۹۷۵ افتتاح شد، یکی از اقامتگاه‌های کلاسیک دبی قدیمی به شمار می‌آید. در ضمن هر یک از ۲۸۸ اتاق و سوئیت این ملک دارای بالکن اختصاصی، لوازم تهیه قهوه یا چای و سایر امکانات لوکس هستند و اقامتی راحت و به یادماندنی را از سفر کاری یا تفریحی به دبی ترتیب می‌دهند.

میهمانان می‌توانند برای صرف غذا از میان ۹ سالن غذاخوری این هتل، از جمله شیرینی پزی و یک رستوران بین المللی ۲۴ ساعته با انواع بوفه‌های موضوعی انتخاب داشته باشند. بوفه مخصوص کودکان نیز، گزینه‌هایی جالب توجه را برای فرزندان دلبندتان شامل می‌شود. در کنار اینها، منوهای رژیم غذایی ویژه در صورت درخواست ارائه می‌شود. همچنین اسنک بار این هتل، نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های تازه و لذیذی سرو می‌کند. خلاصه که امکانات شکم گردی، به بهترین نحو در این اقامتگاه فراهم است.

یک باشگاه تناسب اندام مجهز و مرکز اسپا همراه با مربی شخصی و خدمات ماساژ و سونا و حمام، استخر بزرگ روباز همراه با حوله استخر و ساحل و صندلی‌های آفتابگیر، مبلمان فضای باز و تراس آفتابگیر، لحظاتی آرامش بخش را برای استراحت و ریلکس کردن فراهم می‌کنند.

بعلاوه یک مرکز تجاری، ۲۱ اتاق جلسه که میزبان بزرگترین رویدادها با حداکثر ظرفیت ۱۴۰۰ نفر هستند، پارکینگ اختصاصی، موسیقی زنده، میز تور، کلوپ شبانه / دی جی، امکانات اسکواش و تنیس روی میز، زمین گلف، خدمات دربان، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، امکانات اداری نظیر فکس/فتوکپی، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، مینی مارکت و خدمات کرایه خودرو، این اقامت را کامل می‌کنند و به حد ایده آل می‌رسانند.

جالب است بدانید پرسنل پذیرش به زبان‌های عربی، چکی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، ایتالیایی، هلندی، روسی، سواحیلی، تایلندی، فیلیپینی، اوکراینی و اردو صحبت می‌کنند. در ضمن این منطقه، مملو از مراکز خرید و همچنین بازارهای سنتی، مانند بازار ادویه است و دسترسی عالی به جاذبه‌های پرطرفدار شهر دارد.

آدرس: Baniyas Road, Dubai, United Arab Emirate

 

Hyatt Regency Dubai

این اقامتگاه در منطقه هریتیج واقع شده و ۵ دقیقه پیاده تا بازارهای محبوب طلا، ادویه و منسوجات فاصله دارد. در اینجا اتاق‌های لوکس و جاداری را خواهید یافت که مجهز به انواع امکانات رفاهی و همراه با مبلمان شیک و چشم‌اندازهای زیبا به فضای اطراف هستند. در برخی اتاق‌ها نیز، یک فضای نشیمن وجود دارد که مهمانان می‌توانند در آن به استراحت و  تماشای تلویزیون ماهواره‌ای بپردازند.

مرکز تناسب اندام، دارای سالن بدنسازی مدرن و زمین تنیس است. خدمات اسپا همراه با سونا و جکوزی و نیز با طیف گسترده‌ای از ماساژهای آرامش بخش و اسکراب بدن، درمان‌های مو، پدیکور و مانیکور، اقامتی به یادماندنی را رقم می‌زند.

برای سرگرمی امکانات متعددی وجود دارد از جمله اینکه می‌توانید از سالن کارائوکه استفاده کنید و یا رویدادهای ورزشی مهم را به صورت زنده در یک بار ورزشی تماشا نمایید و در عین حال، از طعم مجموعه‌ای عالی از نوشیدنی‌های گوارا لذت ببرید و زندگی شبانه افسانه‌ای را تجربه کنید. بعلاوه، یک پیست اسکیت خصوصی نیز در این اقامتگاه درنظر گرفته شده است.

برای خورد و خوراک می‌توانید به Al Dawaar بروید که تنها رستوران گردان دبی است و روی پشت بام این هتل قرار گرفته و یا از غذاهای اصیل ژاپنی در رستوران Miyako و یا غذاهای بین المللی در آشپزخانه بهره مند شوید و یا به اسنک بار هتل بروید.

در نهایت باید بگوییم در این ملک زیبا و خاطره انگیز کلیه امکانات رفاهی مدرن از جمله مبلمان فضای باز، تراس آفتابگیر، باغ، موسیقی زنده، زمین بازی کودکان، پارکینگ اختصاصی رایگان، وای فای رایگان، خدمات دربان، دستگاه خودپرداز ، انبار چمدان، میز تور، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات نگهداری از کودکان، روم سرویس، خدمات خشکشویی، مرکز تجاری، امکانات برگزای جلسه و ضیافت، امکانات امنیتی و مینی مارکت، سرویس رفت و برگشت با پرداخت هزینه اضافی، آرایشگاه  و استخر روباز برای مهمانان مهیا هستند.

جالب است بدانید پرسنل این ملک به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، هندی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، هلندی، پرتغالی، روسی، صربی، فیلیپینی، ترکی، چینی صحبت می‌کنند.

گفتنی است این هتل در ۸ کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. ایستگاه مترو Gold Souq نیز تنها ۷ دقیقه پیاده روی از ملک فاصله دارد که می‌توانید با سرویس شاتل رایگان هتل، خود را به آن برسانید.

آدرس: Deira, Dubai, United Arab Emirates

 

Vista City Hotel

و در آخر سری می‌زنیم به این اقامتگاه زیبا و جذاب که در ۸۰۰ متری مسجد جامع و ۳.۵ کیلومتری مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده و با یک رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، استخر روباز، مرکز اسپا و مرکز تناسب اندام به استقبال مهمانان تور دبی می‌آید. اتاق‌های این هتل ۳ ستاره دارای تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق شخصی و حمام اختصاصی هستند.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به وای فای رایگان، بار، تراس و باغ، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس و صرافی، صبحانه کانتیننتال یا بوفه، استخر روباز، صرافی، اسنک بار، خدمات خشکشویی، امکانات اداری، امکانات برگزاری جلسه و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته و صندوق امانات اشاره کرد. در ضمن پرسنل پذیرش به زبان‌های آفریقایی، عربی، بنگالی، انگلیسی، هندی، پرتغالی، تامیل و اردو صحبت می‌کنند.

گفتنی است نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی دبی است که در ۶ کیلومتری هتل قرار دارد و این ملک، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: Khalid Bin Al Waleed Road Bur Dubai, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

۰۴ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران