معرفی بهترین رستوران‌های عربی دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی بهترین رستوران‌های عربی دبی

دبی شهری با فرهنگ‌های گوناگون و متنوع است. به طوری که گردشگران تور دبی می‌توانند این تنوع را در رستوران‌ها و کافه‌های دبی مشاهده کنند. البته معروف‌ترین و پرطرفدارترین رستوران‌های دبی در بین توریست‌ها رستوران‌هایی هستند که غذاهای عربی سرو می‌کنند. چرا که با رفتن به این رستوران‌ها می‌توان کم و بیش با غذاهای محلی مردم دبی آشنا شد. از آنجایی که تنوع رستوران‌های عربی در دبی زیاد هستند انتخاب کردن بهترین و باکیفیت‌ترین گزینه در بین آن‌ها دشوار خواهد بود. بنابراین در این مقاله سعی کرده‌ایم تا رستوران‌های عربی دبی را از جنبه‌های مختلف بررسی کرده و بهترین آن‌ها را معرفی کنیم. اگر شما نیز دوست دارید تا  غذاهای عربی اصیل شهر را در برترین رستوران‌های عربی دبی امتحان کنید، در خواندن مطالب این مقاله همراه ما باشید.

 

رستوران تاگین (TAGINE Restaurant)

تاگین از جمله برترین رستوران‌های مراکشی در دبی است که شما می‌توانید لذیذترین غذاهای عربی مراکشی را در آن تجربه کنید. این رستوران در قلب شهر دبی واقع شده و دسترسی به آن برای توریست‌ها آسان است. از جمله محبوب‌ترین غذاهای منو غذایی این رستوران می‌توان به کباب‌های عربی، انواع غذاهای گوشتی، بره بوداده و کبابی، برنج زعفرانی و ... اشاره کرد. رستوران تاگین دبی تمامی روزها به غیر از دوشنبه از ساعت ۷:۰۰ الی ۲۳:۳۰ آماده ارائه سرویس به مشتریان است. هزینه تقریبی خوردن یک وعده غذایی برای دو نفر در این رستوران ۳۸۵ درهم خواهد بود.

 

بهترین کافی شاپ‌ها در دبی

آدرس: The Palace, One&Only Royal Mirage, Al Sufouh Road, Dubai Marina, Dubai

 

رستوران خیامت البهار (Khaymat Al Bahar Restaurant)

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های عربی دبی با منظره بی‌نظیر از شهر، رستوران خیامت البهار است. این رستوران مشرف به نمایی از مدینه جمیرا است که گردشگران می‌توانند حین میل کردن غذاهای لذیذ عربی از چشم‌انداز زیبای شهر نیز لذت ببرند. این رستوران با منو غذایی لبنانی خود توانسته رضایت اغلب افراد را به خود جلب کند. شما می‌توانید برای خوردن یکی از سه وعده صبحانه، ناهار یا شام مسیر این رستوران را در پیش بگیرید. خیامت البهار همه روزه از ساعات ۶:۳۰ الی ۱۱:۳۰، ۱۳:۰۰ الی ۱۶:۰۰ و ۱۹:۰۰ الی ۲۳:۳۰ آماده پذیرایی از میهمانان خود است. هزینه تقریبی خوردن یک وعده غذای دو نفره در این مکان ۴۰۰ درهم خواهد بود.

آدرس: Pool Side, Jumeirah Al Qasr, Madinat Jumeirah, Dubai

 

رستوران عروس دمشق (Aroos Damascus restaurant)

اگر دوست دارید یک وعده غذای عربی خوشمزه در یکی از رستوران‌های دبی میل کنید اما بودجه محدودی را برای سفر خود درنظر گرفته‌اید، رستوران عروس دمشق را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران یکی از رستوران‌های عربی ارزان دبی است. رستوران عروس دمشق با سرو غذاهای عربی مختص سوریه توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. شما با رفتن به این مکان می‌توانید هر آنچه را که از یک رستوران عربی / سوری انتظار دارید را با قیمتی بسیار مناسب پیدا کنید. از جمله معروف‌ترین غذاهای رستوران عروس دمشق هوموس، شاورما، کباب، فلافل، فتوش و مرغ کبابی هستند که حتما باید امتحان کنید.

از جمله نکات مثبت این رستوران ساعات کاری آن است. چرا که از صبح ساعت ۷:۰۰ الی ۳:۰۰ بامداد آماده پذیرایی از مشتریان خود است. بنابراین شما در هر ساعتی از شبانه روز که احساس گرسنگی کردید می‌توانید مسیر این رستوران را در پیش بگیرید. هزینه متوسط ​​برای دو نفر در رستوران عروس دمشق برای یک وعده غذایی ۱۰۰ درهم است.

آدرس: Opposite Dream Place Hotel, Muraqqabat Street, Al Muraqqabat, Dubai

 

کافه رستوران هادوتا مسریا (HADOOTA MASREYA CAFÉ AND RESTAURANT)

از جمله رستوران‌های عربی خوب در دبی، هادوتا مسریا نام دارد. این رستوران مکان مناسبی برای لذت بردن از غذاهای خوشمزه مصری با بودجه کم است. گردشگران می‌توانند با رفتن به این رستوران علاوه بر میل کردن غذاهای لذیذ عربی / مصری از موسیقی زنده آن نیز لذت ببرند. هادوتا مسریا منوی گسترده‌ای از انواع سوپ‌ها، غذاهای اصلی، پیش غذای سرد و گرم را دارا می‌باشد. از جمله معروف‌ترین غذاهای این رستوران batatas bil lahma، molokheya  و moussaka bechamel نام دارند. علاقه‌مندان به غذاهای عربی و مصری می‌توانند هر روز از هفته از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ نیمه شب مسیر این رستوران را در پیش بگیرند. اگر دو نفره برای خوردن غذا به این رستوران رفتید هزینه متوسط شما تقریبا ۱۹۰ درهم خواهد بود.

 

راهنمای سفر ۴۸ ساعته با تور دبی

آدرس: Matloob Building, Block B, Sheikh Zayed Road, Al Safa, Dubai

 

رستوران بایت مریم (Bait Maryam Restaurant)

اگر به دنبال غذاهای شامی در دبی هستید، Bait Maryam واقع در جی ال تی بهترین مکان برای شما خواهد بود. این رستوران دارای یک چیدمان و معماری دنج می‌باشد که شبیه یک کلبه آرامش بخش در کوه‌های اردن طراحی شده است. چند مورد از بهترین غذاهای این رستوران باکیفیت و البته قیمت مناسب در دبی با نام‌های fateh with eggplant, cheese manakeesh, batata harra, shakshouka, maryan salad and fresh tabbouleh در منو موجود هستند. رستوران باید مریم در طول هفته از ساعت ۹:۰۰ الی ۲۳:۳۰ و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۹:۳۰ باز می‌باشد. همچنین هزینه متوسط ​​برای دو نفر ۱۵۵ درهم است.

آدرس: Ground Level, Lake Terrace Tower, Cluster D, Jumeirah Lake Towers (JLT), Dubai

 

کافه رستوران ال فنار (AL FANAR RESTAURANT & CAFÉ)

ال فنار یکی از محبوب ترین کافه رستوران‌های عربی در شهر دبی است که غذاهای اماراتی را سرو می‌کند. توصیه می‌کنیم اگر به دنبال یک رستوران اماراتی با قیمت مناسب هستید حتما سری به این کافه رستوران بزنید. این رستوران که در نزدیکی آپارتمان‌های اجاره‌ای در فستیوال سیتی دبی واقع شده است، طراحی بی نقصی دارد. طراحی این رستوران طوری انجام شده که شما را به دهه ۱۹۶۰ دبی می‌برد. این رستوران دارای شعبه‌های متعددی در امارات و یک شعبه دیگر در بریتانیا دارد. با انتخاب این مکان می‌توانید صبحانه، ناهار و یا شام لذیذی را از غذاهای اماراتی نوش جان کنید. ساعات کاری ال فنار همه روزه از ۸:۳۰ الی ۲۳:۳۰ بوده و میانگین هزینه برای دو نفر ۲۵۵ درهم خواهد بود.

آدرس: Ground Level, Dubai Festival City Mall, Festival Boulevard Road, Dubai Festival City, Dubai

 

رستوران ایتری زفکی لوانتین (Eatery Zefki Levantine Restaurant)

رستوران زفکی لوانتین در خیابن شیخ زاید دبی واقع شده است. بنابراین توریست‌ها می‌توانند بعد از ساعت‌ها گشت و گزار در این خیابان به رستوران ایتری زفکی لوانتین رفته و شکم خود را با خوشمزه‌ترین غذاهای شامی سیر کنند. البته علاوه بر غذاهای شامی که اصلی‌ترین غذاهای منو این رستوران می‌باشد شما می‌توانید غذاهایی از رستوران اردن، سوریه، لبنان و دیگر کشورهای منطقه را در این مکان میل کنید. این رستوران از صبح ساعت ۷:۰۰ باز شده و تا ساعت ۲۳:۰۰ از مشتریان خود در وعده‌های غذایی مختلف پذیرایی می‌کند. هزینه متوسط ​​برای دو نفر در ایتری زفکی لوانتین تقریبا ۲۵۰ درهم خواهد بود.

 

بهترین کلاس‌های آشپزی در دبی

آدرس: Mezzanine Floor, Number One Tower Suites, Sheikh Zayed Road, Trade Centre Area, Dubai

 

رستوران ال صفدی (AL SAFADI RESTAURANT)

آیا عاشق غذاهای عربی لبنانی هستید؟ رستوران‌های زنجیره‌ای ال صفدی گزینه خوبی برای یافتن خوردن غذاهای سنتی لبنانی با قیمت مناسب در دبی هستند. این رستوران زنجیره‌ای به دلیل اقتصادی بودن منو غذایی و سرو غذاهای بسیار خوشمزه خود توانسته به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های لبنانی در دبی تبدیل شود. این رستوران بی‌نظیر در تمامی ایام هفته از ۸:۳۰ الی ۲:۰۰ بامداد و روزهای پنجشنبه از ۸:۳۰ الی ۲:۳۰ بامداد آماده ارائه سرویس به مشتریان خود است. میانگین هزینه برای دو نفر در این رستوران ۳۲۰ درهم می‌باشد.

آدرس: Opposite to Dubai Garden Centre, Umm Al Sheif, Al Safa, Dubai

 

رستوران لومی (LOUMI Restaurant)

لومی مورد بعدی از بهترین رستوران‌های بوفه عربی در دبی است که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم. با رفتن به این رستوران می‌توانید غذاهای متنوع عربی را از مناطق مختلف نظیر مصر، امارات، شام، لبنان و ... را سفارش داده و میل کنید. البته در منو این رستوران غذاهای مختص شبه جزیره عربستان بیشترین محبوبیت را در بین افراد دارد. ساعات کاری این مجموعه همه روزه از ۶:۳۰ الی ۲۲:۳۰ بوده و خوردن یک وعده غذایی دونفره تقریبا ۳۲۰ درهم خواهد بود.

آدرس: Millennium Airport Hotel Dubai, Casablanca Street, Al Garhoud, Dubai

 

رستوران لقمه (LOGMA Restaurant)

با ادعا می‌توان گفت که بهترین غذاهای سنتی عربی در دبی در رستوران لقمه سرو می‌شود. این غذا با منو غذایی اماراتی خود توانسته محبوبیت بالایی بین دیگر رستوران‌های دبی کسب کند. برای کسانی که قصد سیر کردن شکم خود با غذاهای اصیل اماراتی دارند توصیه می‌کنیم فرصت رفتن به این رستوران را در دبی هرگز از دست ندهند. ساعات کاری برای سفارش غذا در رستوران لقمه همه روزه از ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و روزهای جمعه و شنبه از ۸:۰۰ الی ۱:۰۰ بامداد است. این رستوران جز رستوران‌های اقتصادی بوده و تنها با ۲۳۰ درهم می‌توان غذای خوشمزه‌ای را به صورت دو نفره در آن میل کرد.

 

معرفی ۱۱ غذاکده‌ خیابانی در دبی

آدرس: Boxpark, Al Wasl Road, Al Safa, Dubai

 

غذاهای عربی جز پرطرفدارترین غذاهای دنیا هستند و چه مقصد گردشگری می‌تواند بهتر از دبی برای تست کردن خوشمزه‌ترین آن‌ها در طول سفر باشد؟ دبی رستوران‌های متنوع بسیاری را اعم از رستوران‌های عربی، فست فودی، بین المللی و ... دارد که در این مقاله سعی کردیم محبوب‌ترین رستوران‌ها را از لحاظ کیفیت غذایی و البته هزینه برای گردشگران بررسی و معرفی کردیم. اکنون شما می‌توانید با خیال راحت یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و با شکمی سیر از سفر خود در تور دبی نهایت لذت را ببرید.

۲۷ آذر ۱۴۰۰

نظرات کاربران