بهترین رستوران‌های داون تاون دبی: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین رستوران‌های داون تاون دبی: قسمت دوم

دبی، محل زندگی چندین جامعه متعلق به ملیت‌های مختلف است. از این رو هر مهاجر و مسافر، فرهنگ و ذائقه غذایی منحصر به فردی را به این خطه می‌آورد. دقیقا به همین دلیل است که طیف گسترده‌ای از رستوران‌های عالی بین المللی را می توانید در این شهر شاهد باشید.

و اما وقتی صحبت از رستوران‌های مرکز شهر دبی می‌شود، گزینه‌های بسیاری خواهید یافت که مناسب کسانی هستند که می‌خواهند از فضایی لوکس، غذاهایی باکیفیت و با تزئینات زیبا برخوردار شوند. بنابراین بیایید در ادامه قسمت اول بهترین رستوران‌های داون تاون دبی، ببینیم در مرکز شهر دبی چه خبر است و چه امکانات شکم گردی برای مسافران تور دبی در داون تاون فراهمند؟

 

آسادو در دبی (Asado)

این رستوران، روح اصیل آمریکای لاتین را از طریق یک تجربه غذاخوری مسحورکننده به ارمغان می‌آورد. از دیوارهای آجری جذاب و پالت رنگ‌های گرم گرفته تا صندلی‌های فضای باز، چشم اندازهایی خیره کننده از فواره‌ها، جو رمانتیک و روش‌های پخت سنتی پاریلا گریل، همگی به شدت راضی کننده و به یادماندنی هستند.

بنابراین اگر در حوالی جاذبه‌هایی نظیر آکواریوم دبی و دنیای زیر آب مشغول گشت و گذار بودید، حتما سری به این رستوران بزنید. و در این میان از صرف کتلت بره، استیک، کاستارد، چورو، کرم بروله و لیموناد عالی غافل نشوید.

بعلاوه پرسنل صمیمی و حرفه‌ای، در هر لحظه آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند. قیمت‌ها نیز مناسب بوده و خدمات تحویل غذا به علاقمندان ارائه می‌شود.

آدرس: Palace Downtown 9770 - Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd - Dubai - United Arab Emirates

 

کوهانتی در دبی (Kohantei)

اینجا، یکی از بهترین رستوران‌های ژاپنی در دبی است. این غذاکده، در اپرای دبی واقع شده و غذاهایش را به سبک "کایسکی" سرو می‌کند. در این سبک، مجموعه‌ای از وعده‌های غذایی چند وعده‌ای سرو می‌شوند و و هدف این سبک، برجسته کردن مهمان‌نوازی ژاپنی و نمایش مهارت‌های آشپزی سرآشپز است. گفتنی است استیک واگیو و ساشیمی و همچنین بستنی‌های خوش طعم، از محبوب‌ترین گزینه‌های منو به شمار می‌آیند.

از طرفی طراحی دکوراسیون این محیط بسیار سنتی بوده و شامل میزهای کم ارتفاع، کفپوش تاتامی و اتاق‌های غذاخوری خصوصی با درب‌های کشویی است. در این محیط بسیار خصوصی، می‌توانید از بین پنج منوی مختلف کایسکی و یا منوی آلاکارت، هر کدام را خواستید انتخاب کنید. و جالب است بدانید بابت این غذاهای باکیفیت و لذیذ و خدمات سریع و حرفه‌ای، قیمت‌هایی مقرون به صرفه را پرداخت خواهید کرد.

 

بهترین رستوران‌های تایلندی در دبی

آدرس: Plaza Unit 6, Opera Dubai Dubai - Dubai - United Arab Emirates

 

جادپور در دبی (Jodhpur)

نام این رستوران، از نام منظقه جودپور در هند الهام گرفته شده است که به خاطر کاخ‌ها و قلعه‌هایش شهرت دارد. و از این رهگذر، این رستوران به تجربه غذاخوری اشرافی و منحصر به فردش تاکید کرده است.  

این رستوران هندی که در داخل هتل المروج روتانا واقع شده است، از طراحی دکوراسیونی با رنگ‌های جیغ آبی طاووسی، سبز زمردی، بنفش سلطنتی و طلایی برخوردار است. و البته ستون‌های پرآذین، آینه‌های نگین‌دار و لوسترهای مجلل، همه و همه زیبایی‌شناسی جسورانه‌ای را به رخ می‌کشند. و اگرچه این فضا به سبک کلاسیک طراحی شده، اما غذاها و تزئینات به سمت مدرنیته متمایل هستند و این تضاد زیبا، از مهمترین جذابیت‌های این رستوران محسوب می‌شود.

و اما منو نیز متناسب با دکوراسیون، بسیار متنوع بوده و ماکارونی رنگارنگ پر از مخلوط ماست ادویه‌دار و همچنین تیکای مرغ، دنده گوشت گاو خوش پخت، چات و پای، از پرطرفدارترین خوراکی‌ها به شمار می‌آیند. همچنین نمی‌توان از  بستنی انبه خوشمزه، کیک میوه، تارت کره‌ای و نوشیدنی‌هایی نظیر چای گیاهی، آب‌میوه‌های تازه و لیموناد غافل شد.

در نهایت پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال مکان مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه در تور دبی هستید، این غذاخوری را مدنظر داشته باشید. خصوصا که در کنار فضای جذاب و راحت و غذاهای لذیذ، می‌توانید از خدمات عالی پرسنل مهربان، قیمت‌های پایین، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و میز و صندلی‌های فضای باز نیز برخوردار شوید.

 

رمانتیک‌ترین رستوران‌های دبی

آدرس: Al Murooj Rotana - Al Safa St - Trade Centre - Dubai - United Arab Emirates

 

هوکاما در دبی (Hukama)

این رستوران که غذاهای اصیل چینی سرو می‌کند، از طراحی دکوراسیون معاصر برخوردار بوده که از فرهنگ غربی و آسیایی نشات گرفته است و لوسترهایی بزرگ آنرا زینت داده‌اند. بعلاوه این غذاکده؛ چشم اندازهایی تماشایی به برج خلیفه دارد.علاقمندان، می‌توانند در هر ساعتی از روز به اینجا بیایند و از بودن در این محیط شیک و دلپذیر و صرف یک وعده غذایی سنتی لذت ببرند. منو، طیف گسترده‌ای از غذاهای لذیذ و پرطرفدار از جمله غذاهای دریایی و غذاهای محلی را شامل می‌شود و جوانه‌های چشایی مخاطبان را شکوفا می‌نماید.

آدرس: 6th floor, Emaar Boulevard, Downtown Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

نئوس در دبی (Neos)

این سالن مجلل که در طبقه ۶۳ ساختمانی مرتفع واقع شده است، بهترین مکان برای کسانی است که به دنبال استراحت و صرف غذاهای لذیذ، تنقلات و نوشیدنی‌های گوارها هستند.

بعلاوه این غذاکده، چشم اندازهایی جالب توجه و پانوراما را به مهمانانش هدیه می‌دهد. خصوصا با فرا رسیدن غروب آفتاب که فواره دبی با تابش نورهای درخشان و سرگرم کننده، چشمان مهمانان را به بازی می‌گیرند.

در اینجا انواع غذاهای بین المللی فوق العاده، زیر نظر سرآشپز معروف سرو می‌شوند. دنده‌های گوشت گاو، شاورمای مرغ، خاویار، همبرگر و البته دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای نظیر کیک‌های شکلاتی، قهوه عالی و آب ‌میوه‌های تازه‌ فشرده شده، هر مخاطبی را به وجد می‌آورند. بعلاوه منوی تنقلات بسیار متنوع و رنگارنگ بوده و در این میان بشقاب پنیر، صدف‌ها و سالاد میوه بیش از سایرین خودنمایی می‌کنند.  

اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری جشن عروسی دبی، سالگرد یا جشن تولد است. از طرفی، پرسنل مودب سخت کار می‌کنند تا خدماتی عالی و سریع ارائه دهند و اثری مثبت روی مشتریان به جای بگذارند. قیمت‌ها بسیار مناسبند و این فضای راحت با دکوراسیون زیبایش، امکاناتی نظیر وای فای رایگان، پارکینگ و خدمات تحویل غذا را نیز ارائه می‌دهد.

 

بهترین رستوران‌های روباز در دبی

آدرس: 63rd Floor, Address Downtown - Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd - Downtown Dubai - Dubai - United Arab Emirates

 

فوئگو در دبی (Fuego)

Fuego به معنای " آتش یا شعله" است و این نام، بی ارتباط با نحوه پخت غذاهای این رستوران نیست که روی شعله کباب می‌شوند. اینجا پرطرفدارترین رستوران‌هایی است که غذاهای مکزیکی را در منطقه سوق البهار ارائه می‌دهند و خوراکی‌های امضایی و لذیذی همچون parrillada de camarón (ترکیب میگوی ببری، فلفل دلمه‌ای، تورتیلا، لوبیا چیتی و برنج مکزیکی) و sea bass ceviche (ترکیب مرکبات، پستو ریحان، چیلی سرانو، آووکادو، سالسا ورده و خربزه شیرین) محبوبیت بسیاری دارند.

هر چند که گواکامولی کاملا پخته شده، مرغ مکزیکی، کیک‌های ترس لچس خوشمزه، بستنی نارگیلی و آناناس گریل نیز طرفداران خاص خود را دارند. همچنین این غذاکده از معدود رستوران‌هایی است که منویش، غذاهای گیاهی متنوعی را شامل می‌شود. در کنار اینها می‌توانید از طعم نوشیدنی‌های گوارا و باکیفیتی نظیر فراپه شکلاتی یا آبمیوه‌های عالی لذت ببرید.

این مکان، همچنین به دلیل خدمات عالی و پرسنل صمیمی‌اش شهرت دارد و قیمت‌های مناسب، فضای آرام و دکوراسیون خانگی، ساعاتی خوشایند و به یادماندنی را برای مشتریان خصوصا مسافران تور دبی رقم می‌زنند.  

آدرس: Souk Al Bahar، Burj Khalifa Area - Dubai - United Arab Emirates

 

ال حمیدیه در دبی (Al Hamidieh)

این رستوران، غذاهای اصیل خاورمیانه‌ای را سرو می‌کند که ریشه در کشورهایی مانند لبنان و سوریه دارند. همچنین در این غذاکده، قلیان ارائه می‌شود و این فرهنگ نیز، از خاورمیانه الهام گرفته شده است.

در این غذاکده، غذاهای حلال سرو می‌شوند و غذاهای گریل، هوموس و سالاد بیش از سایرین محبوبیت دارند. گفتنی است  طعم  بستنی خوشمزه، ماست و فلیجا، با اولین قاشق مخاطبان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همچنین آب میوه‌های تازه عالی، چای مراکشی یا چای نعناع شما را مجذوب کرده و ممکن است به خاطر آنها، بارها و بارها به این کافه رستوران برگردید.  

 

۵ رستوران عالی در جمیرا لیکز تاورز دبی

از طرفی فضای دنج این مکان، باعث می‌شود مشتریان احساس آرامش کنند و اوقات خوشی را در دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه سپری نمایند. پرسنل مهمان نواز در تمام طول سال به گرمی پذیرای مهمانان بوده و خدماتی استاندارد و سریع ارائه می‌دهند. در نهایت دکوراسیون خاص و منحصر به فرد، فضای دنج، ‌قیمت‌های مناسب، خدمات تحویل غذا، پارکینگ و میز و صندلی‌های فضای باز نیز، لذت بودن در این مکان را صدچندان می‌کنند.

آدرس: Opposite The Address Hotel - Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd - Dubai - United Arab Emirates

 

کورت یارد در دبی (The Courtyard)

این بار رستوران که روبروی مرکز خرید دبی در هتل Manzil واقع شده است، یکی از بهترین مکان‌ها برای استراحت و شکم گردی در فضای باز، پس از یک روز طولانی خرید و گشت و گذار به شمار می‌آید. در اینجا غذاهای مدیترانه‌ای در ترکیب با دستورپخت‌های عربی تهیه و سرو می‌شوند و در این میان، گزینه‌های لذیذی نظیر تزاتزیکی، میگوهای سوخاری، مرغ چیلی و ماهی سرخ شده خوش پخت، در کنار نوشیدنی‌های گوارا هوش از سر مخاطبان می‌برند.

از طرفی این فضای گرم و صمیمی، خدماتی سطح بالا ارائه داده و قیمت‌های منصفانه، دکوراسیون زیبا، فضای سبز، تلویزیون، وای فای رایگان، خدمات تحویل غذا و پارکینگ اختصاصی، یک شکم گردی ایده آل و خاطره انگیز را برای مشتریان رقم می‌زنند.  

 

۵ رستوران عالی منطقه سیتی واک دبی

آدرس: Manzil Downtown Sheikh Mohammed Bin Rashed Boulevard, Downtown Dubai, 114822 - Dubai - United Arab Emirates

 

نزسائوسی گریل در دبی (Nezesaussi Grill)

همه علاقه مندان به ورزش می توانند برای تماشای بازی در حین خورد و خوراک، به این غذاکده بیایند و از ترکیبی از طعم های نیوزلند، آفریقای جنوبی و استرالیا برخوردار شوند. این بهشت ​​عاشقان گوشت با استیک‌ها، همبرگرها و غذاهای باکیفیت گریل نظیر گوشت خوک خوشمزه، همبرگرهای خوک و پای از مشتریانش پذیرایی می‌کند. بعلاوه در این رستوران، تلویزیون‌های متعددی برای نمایش بازی‌های مختلف ورزشی درنظر گرفته شده‌اند. سیگار کشیدن در این مکان ممنوع بوده و شب‌های موضوعی، نظیر شب بانوان بسیار پرطرفدارند.

فضای خانگی این مکان، به مشتریان اجازه می‌دهد تا به راحتی همراه عزیزانشان به استراحت و خوردن و آشامیدن بپردازند. بعلاوه پرسنل، بسیار خوش برخورد و حرفه‌ای بوده و خدمات فوق العاده هستند. میز و صندلی‌های چوبی ساده و زیبا، تابلوهای دیواری متعدد و دکوراسیون فانتزی بسیار سرگرم همراه با امکاناتی نظیر خدمات تحویل غذا، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان و قیمت‌های مناسب، سفر شکم گردی جذابی را برای مسافران تور دبی به ارمغان می‌آورند.

آدرس: The Address Dubai Marina 4th Floor, Dubai United Arab Emirates

 

فازاریس در دبی (Fazaris)

این بار رستوران، ترکیبی از دو فرهنگ بسیار متفاوت ایتالیایی و ژاپنی را در سرو غذاهایش ارائه می‌دهد و تجربه‌ای فراموش نشدنی را برای مخاطبان رقم می‌زند. می‌توان از فضای سبز عالی که در مقابل رستوران قرار دارد نیز ممنون بود، زیرا جذابیت بودن در این محیط را صد چندان می‌کند.

جالب است بدانید پس از خوردن یک غذای ماکارونی مجلل یا بهترین سوشی‌های دبی، مشتریان با یک اتاق شکلاتی پذیرایی می‌شوند که برای ارائه انواع دسرهای شکلاتی در نظر گرفته شده است. اگرچه قیمت‌ها در اینجا بالا هستند، اما خوراکی‌های باکیفیت، خدمات سطح بالا، میز و صندلی‌های فضای باز، وای فای رایگان و محیط دوست داشتنی و راحت این رستوران، حداقل ارزش یکبار امتحان کردن را دارند.

آدرس: Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd, Dubai, United Arab Emirates

 

پاتیالا در دبی (Patiala)

در انتهای این سفر مجازی و جذاب، به این رستوران می‌رسیم که پس از پیاده روی طولانی در اطراف فواره‌های دبی، یکی از بهترین مکان‌ها برای استراحت و شکم گردی به شمار می‌آید. البته، به شرطی که هوس کرده باشید غذای هندی  نوش جان کنید.

 

معرفی ۸ رستوران رمانتیک دبی

جالب است بدانید این رستوران که در فاصله‌ای دورتر از دبی مال و در سوق البهار واقع شده، یکی از شش رستوران برتر هندی در جهان بوده و مالک آن کونال کاپور، سرآشپز مشهور است. در اینجا این فرصت برای مشتریان وجود دارد که غذاهای خاص هندی مانند مرغ کره‌ای، شاهی پنیر، کاری بره و میگوی کبابی را امتحان کرده و غذایشان را با یک بستنی لاسی انبه خوشمزه و یا چای ماسالا و قهوه کامل کنند. در ضمن نباید از خوردن کلفی، ماست و گلاب جامون لذیذ این رستوران غافل شد.

بعلاوه فضای گرم و راحت این غذاکده، به مخاطبان حس آرامش و شادی را القا می‌کند تا اوقاتی خوش را در کنار عزیزانشان سپری نمایند. از طرفی خدمات حرفه‌ای پرسنل باتجربه، قیمت‌های منصفانه، دکوراسیون مدرن، خدمات تحویل غذا، وای فای رایگان، تلویزیون و پارکینگ، از مهمترین مشخصه‌ها و امکانات این رستوران خاطره انگیز به شمار می‌آیند.

آدرس: Level 3, Souk Al Bahar - Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd, Dubai, United Arab Emirates

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

منبع ۴

۲۲ آبان ۱۴۰۱

نظرات کاربران