بهترین هتل‌های ۵ ستاره داون تاون دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین هتل‌های ۵ ستاره داون تاون دبی

اگر با تور دبی قصد سفر به این شهر 72 ملیتی را دارید، یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی که گذرتان به آن خواهد افتاد محله داون تاون، از گردشی‌ترین و توریستی‌ترین محله‌های دبی است. در این منطقه مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی شهر که توریست‌ها به دنبال آن هستند، مثل برج خلیفه در آن وجود دارد. شما در این قسمت چیزهای زیادی برای دیدن دارید، بهترین رستوران‌ها و مراکز خرید عالی در اینجا واقع شده‌اند. پس یکی از بهترین جاها برای اقامت در دبی همین محله است. ما در اینجا بهترین هتل‌های 5 ستاره شهر را معرفی خواهیم کرد.

 

Address Downtown

این هتل که در ارتفاع 302 متری از سطح زمین و در طبقه شصت و سوم واقع شده، نمایی بسیار زیبا از دبی ارائه می‌دهد. با اقامت در این هتل شما می‌توانید آن تجمل سبک دبی را به خوبی حس کنید. از اتاق‌های این هتل به طور مستقیم می‌توان مرکز خرید دبی که بزرگترین مرکز خرید دنیا هم هست را دید. هر 220 اتاق و سوییت این هتل مجهز به تلوزیون صفحه تخت، اینترنت بی‌سیم پرسرعت، سالن نشیمن ال، رختکن و نمای فوق‌العاده به شهر هستند. در این هتل 9 رستوران وجود دارد که به شما حق انتخاب از بین غذاهای متنوع آسیایی تا لاتین و همچنین غذاهای خاورمیانه‌ای را می‌دهد. به علاوه می‌توانید در سالن بدن‌سازی مجموعه از امکانات بسیار پیشرفته استفاده کنید و یا از درمان‌های مختلف و اسپا بهره‌مند شوید. اگر در سفری خانوادگی هستید خبر خوب این که برای فرزندان شما در اینجا باشگاه تفریحی نیز وجود دارد.

 

معرفی مرکز خرید دبی مارینا مال

Address Boulevard

با دسترسی مستقیم به داخل دبی مال، خیابان‌های مد و ایستگاه مترو، آدرس بلوار مکانی ایده‌آل برای اقامت هر کسی است که برای تفریح​، تجارت یا خرید به دبی می‌آید. به علاوه با اقامت در این هتل می‌توانید از 3 استخر با منظره شگفت‌انگیز از برج خلیفه و مرکز شهر دبی لذت ببرید. در دکوراسیون تمامی اتاق‌ها از رنگ‌های خنثی و آرامشبخش استفاده شده است. همچنین برای کنترل نور و گرمای اتاق‌ها از بهترین و به روزترین فناوری‌ها بهره برده شده است. رستوران این هتل با تلفیقی از کتاب‌ها و انواع لوازم هنری تجربه متفاوتی از غذا خوردن را ارائه می‌دهد. البته احترام به کتاب و کتاب‌خوانی در سراسر هتل حفظ شده و تمامی اتاق‌ها و مکان‌های عمومی حتی اتاق سیگار مجهز به کتاب هستند. در حالی که شما می‌توانید در سالن بدن‌سازی، استخر و اسپا وقت بگذرانید برای کودکان نیز باشگاه تفریحی در نظر گرفته شده است.

آدرس: Address Boulevard - Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd - Dubai - United Arab Emirates

Armani Hotel Dubai

این هتل که توسط برند معروف جورجیو آرمانی ایجاد شده با ورودی خصوصی 11 طبقه از برج نمادین دبی یعنی برج خلیفه را اشغال کرده است. اتاق‌ها با ظرافت‌های چشمگیر و رنگ‌های ملایم فضایی آرامشبخش را ارائه می‌دهند. این هتل یکی از لوکس‌ترین‌ هتل‌های دبی است که می‌توانید قبل از سفر برای خود رزرو کنید. در اتاق‌های این هتل از پارچه‌های ژاپنی و پارچه‌های نفیس استفاده شده است. لوازم مدرن شامل تلوزیون‌های صفحه تخت، دستگاه پخش کننده صوتی و تصویری، نقاط اتصال iPod و WiFi رایگان هستند. به علاوه هتل آرمانی دبی گزینه‌های ناهارخوری پیچیده‌ای را در هر 7 رستوران خود ارائه می‌دهد. شما با اقامت در اینجا می‌توانید از انواع درمان‌ها و اسپا بهره‌منده شوید.

 

معرفی مرکز خرید Mercato در دبی

آدرس: Burj Khalifa - Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd - Downtown Dubai - Dubai - United Arab Emirates

 

2 Bedroom with Full Burj View

هتل 2 بدروم دارای دارای یک رستوران، مرکز تناسب اندام، بار و سالن مشترک است. از امکانات رفاهی قابل توجه در اینجا باشگاه تفریحی کودکان، خودپرداز، وای فای رایگان، همچنین پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه، اتاق ناهارخوری و حمام اختصاصی با سشوار، وان آبگرم و خیلی امکانات ریز و درشت دیگر هستند. به علاوه شما در اینجا می‌توانید صبح‌تان را به رفتن به بوفه صبحانه شروع کرده و بعد به گشت و گذار بپردازید. در اینجا می‌توانید از وان آب گرم، مرکز تجاری و آرایشگاه بهره‌مند شوید.

 

هتل‌های ارزان دبی به انتخاب کاربران تریپ‌ ادوایزر

آدرس: Address Boulevard Hotel - residences Dubai downtown, Downtown Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

DAMAC Maison Distinction

این هتل که در فاصله چند دقیقه‌ای با مرکز خرید دبی و فواره فاصله دارد، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه، اتاق ناهارخوری و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، حمام و سشوار ارائه می‌دهد. هتل دارای اتاق‌های خاصی با چشم انداز شهر بوده و هر اتاق به بالکن مجهز شده است. پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان، و استخر روباز از جمله امکاناتی است که در اینجا به شما ارائه داده می‌شود.

آدرس: School Street, Opposite South Ridge Tower 6 - Dubai - United Arab Emirates

۲۵ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران