بهترین هتل‌های ۵ ستاره منطقه بور دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین هتل‌های ۵ ستاره منطقه بور دبی

منطقه بور دبی از آن قسمت‌های جذاب شهر است که همیشه میزبان مسافران تور دبی بوده و افراد زیادی را به طور دائمی به خود می‌بیند. استقبال مردم از این بخش شهر باعث شد تا رفته رفته امکانات زیادی به منطقه جذب شود. شما در این قسمت به مراکز خرید و جاهای دیدنی دسترسی مستقیم و راحتی خواهید داشت. به علاوه با وجود اماکن بسیار مهم تاریخی و توریستی در این قسمت شهر آن را به قلب تپنده دبی نیز لقب می‌دهند. اقامت در بهترین هتل‌های این منطقه سفر شما را همه چیز تمام خواهد کرد.

 

Grand Hyatt Dubai

هتل ۵ ستاره گرند حیات دبی در نزدیکی خیابان شلوغ و اصلی شیخ زاهد قرار گرفته و با ۱۳ سالن غذاخوری و سرگرمی، استخر روباز و سرپوشیده در محیطی بسیار زیبا و سبز از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. تمامی اتاق‌های سوییت‌های هتل دارای دکوراسیون سنتی عربی هستند و با امکاناتی مانند: تلوزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، و مینی بار پر شده‌اند. در این واحدها حمام و سرویس بهداشتی لوکس و مرمرین نیز تعبیه شده است. شما می‌توانید در رستوران‌های متنوع غذاهای سنگاپوری، هندی، ژاپنی، و اروپایی را می‌توانید انتخاب کرده و نوش جان کنید. از امکانات تفریحی اینجا می‌توان به استخر روباز با آفتاب‌گیر و همچنین اسپا و خدمات درمان اشاره کرد.

 

معرفی هتل فرودگاه بین‌المللی دبی

آدرس: Oud Metha, Dubai Healthcare City, Near Sheikh Zayed Road & Wafi Mall, Bur Dubai, Dubai, United Arab

 

Palazzo Versace Dubai

هتل ۵ ستاره پالازو ورساچه دبی که یادآور کاخ ایتالیایی قرن شانزدهمی است با ورودی باشکوه و باغ‌های سرسبز زیبا و سبک ایتالیایی به استقبال مهمانان خود می‌رود. این هتل که در قلب دهکده فرهنگی واقع شده، کمتر از ۱۵ دقیقه با فرودگاه بین‌المللی دبی و ۸ دقیقه با برج خلیفه و مرکز شهر دبی فاصله دارد. شما می‌توانید این هتل را در کنار ساحل نهر تاریخی دبی پیدا کنید. همچنین تک تک مبلمان و پارچه‌ای که در ۲۱۵ اتاق و سوئیت و ۱۶۹ اقامتگاه هتل مورد استفاده قرار گرفته، توسط خانه ورساچه به طور اختصاصی برای هتل Palazzo Versace در دبی طراحی و ساخته شده است. تمامی 8 رستوران و کافه این هتل دارای تراسی زیبا به سبک ایتالیایی هستند و فود کورتی خانوادگی و داخلی را برای لذت بردن از شامی فوق‌العاده در دسترس قرار می‌دهند. به علاوه سه استخر روباز تزئین شده با کاشی‌های معرق توسط درختان نخل و گل احاطه شده و محیطی فوق‌العاده زیبا و آرامشبخش را برای مهمانان فراهم آورده است. باغ‌های زیبا و چشم انداز بدون مانع از نهر دبی و آسمان، این هتل لوکس را به مکانی ایده‌آل برای عروسی‌ها و رویدادهای اجتماعی در دبی تبدیل کرده است.

آدرس: Jaddaf Waterfront, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Mövenpick Hotel & Apartments Dubai

اگر می‌خواهید در جایی اقامت داشته باشید که در عین بهره‌مندی از امکانات هتل کمی استقلال هم داشته باشید این هتل و آپارتمان ۵ ستاره لوکس می‌‌تواند انتخابی عالی برای شما باشد. هتل و آپارتمان‌ها در کنار هم واقع شده‌اند و امکاناتی مثل سالن بدن‌سازی مجهز و استخر شنا ارائه می‌دهند. اتاق ها با فضای نشیمن و میز کار به زیبایی مبله شده و پنجره‌های کف تا سقف نور روز زیادی به اتاق‌ها هدیه می‌دهند. قهوه ساز و مینی بار نیز موجود است. آپارتمان‌ها نیز مجهز به آشپزخانه کوچک با یخچال و ماشین لباسشویی هستند. به علاوه اینترنت بی‌سیم با سرعت بالا به صورت رایگان در دسترس است. در این مجموعه ۷ رستوران و کافه وجود دارد که دست شما را در انتخاب غذاهای عربی دبی و خارجی باز می‌گذارند.

 

هتل‌های ۵ ستاره در منطقه دیره، دبی

آدرس: 19th Street, Oud Metha Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Raffles Dubai

با الهام از اهرام بزرگ مصر، Raffles Dubai یک مکان دیدنی خیره کننده در افق دبی است که توانسته جوایزی هم از آن خود کند. اتاق‌های این هتل که دارای بالکنی رو به افق زیبای شهر هستند با صنایع دستی زیبا و هنرمندانه‌ای تزئین شده‌اند. همچنین همه واحدها دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، حمام لوکس و سرویس باتلر هستند. اسپا و آبگرمی که این هتل ارائه می‌دهد خدمات فوق‌العاده‌ای دارد که روح را به جان شما باز گردانده و تمام خستگی را از تن‌تان بیرون می‌کند. امکانات ویژه هتل شامل سونا و اتاق بخار، یک استخر روباز و سالن بدن سازی گسترده می‌شود. ۷ رستوران رافلز غذاهای متنوعی ارائه می‌دهد که منوی ژاپنی آن توانسته برنده جایزه هم شود. همچنین در نزدیکی وافلز مرکز خرید منحصر به فرد وافی هم وجود دارد که برای خریدی هیجان‌انگیز بد نیست سری به آن بزنید.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره داون تاون دبی

آدرس: Sheikh Rashid Road, Wafi Mall, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

۰۱ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران