۱۰ تا از بهترین هتل‌های ۳ ستاره دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
۱۰ تا از بهترین هتل‌های ۳ ستاره دبی

از جمله شهرهایی که به سرعت در حال تغییر در جهان هستند، دبی است. این شهر زیبا که مملو از مراکز خرید مجلل، آسمان‌خراش‌ها و هتل‌های بزرگ و متنوع می‌باشد همه چیز را برای رفاه و تفریح شما دارا است. دبی با ترکیب دلپذیری از مدرنیته و جذابیت دنیای قدیم این روزها به یکی از مقاصد گردشکری پر طرفدار بین توریست‌ها تبدیل شده است. حتی اگر بودجه بالا برای سفر با تور دبی ندارید اصلا نگران نباشید. چرا که این شهر زیبای اماراتی هتل‌های سه ستاره با کیفیتی را در اختیار شما قرار خواهد داد. برای دیدن لیستی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره دبی در ادامه مطالب با ما باشید.

 

۱. هتل فورچون دیره (Fortune Deira Hotel)

اگر از کسانی هستید که به دنبال دسترسی آسان به بازارها می‌باشید، از موقعیت مکانی این هتل راضی خواهید بود. هتل فورچون درست در وسط دیره، معروف‌ترین بازار محلی دبی، قرار داشته و ارتباط آن با بقیه شهر توسط ایستگاه مترو آسان است. به طوری که با کمی پیاده‌روی می‌توانید خود را به ایستگاه مترو یونیون (Union) برسانید. شما می‌توانید از منظره افق دبی با نوشیدنی خوشمزه به راحتی از پنجره اتاق خود لذت ببرید. زیرا هر اتاق دارای بالکن اختصاصی و مینی بار کاملا مجهز است. همچنین همه اتاق‌ها تمیز، مجهز و راحت هستند. ناگفته نماند که هر روز صبح یک بوفه صبحانه مجلل در رستوران هتل فورچون دیره ارائه می‌شود.

  • آدرس: دیره، خیابان عمربن الخطاب
  • قیمت رزرو اتاق به ازای هر یک شب: از ۱.۴۳۸.۲۰۰ IRR

 

جاذبه های کمتر دیده شده در دبی

 

۲. هتل سان اند سند کلاک تاور (Sun and Sands Clock Tower Hotel)

اگر برای یک سفر کاری یا برای تعطیلات اقتصادی سفر دبی را انتخاب کرده‌اید، این هتل ۳ ستاره دبی در نزدیکی برج خلیفه اغلب انتظارات شما را برآورده می‌کند. این هتل بی‌نظیر فاصله کمی تا ایستگاه مترو رقه دارد. بنابراین می‌توانید پولی را که برای تاکسی خرج می‌کنید را پس‌انداز کرده و به راحتی به مقصد برسید. همچنین مهمانان این هتل می‌توانند از یک آب تنی با طراوت در استخر شنای پشت بام آن نهایت لذت را ببرند. مرکز خرید دبی و برج خلیفه نیز در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای آن به صورت پیاده‌روی قرار دارند. این هتل نه تنها راحتی در اقامت بلکه راحتی در گشت و گذار را نیز ارائه می‌دهد. چرا که یک شاتل روزانه در آن وجود دارد که شما را به دبی مال می‌رساند. همه چیز محدود به این موارد نبوده و هتل سان اند سند کلاک تاور تعدادی کلوپ و رستوران را نیز در خود جای داده است. در وعده صبحانه نیز با منو مفصلی از کشورهای مختلف، گیاهی، حلال و ... از شما پذیرایی خواهد شد.

  • آدرس: دیره، برج ساعت، خیابان الریگه، خیابان ۳۷
  • قیمت رزرو اتاق به ازای هر یک شب: از ۱.۳۵۳.۶۰۰ IRR

 

۳. هتل سان اند ساندز پلازا (Sun and Sands Plaza Hotel)

آیا به دنبال اقامت در مکانی هستید که نزدیک به برخی از نقاط دیدنی معروف دبی باشد؟ سپس هتل سان اند ساندز پلازا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این هتل دوست داشتنی در فاصله تقریبی ۶ کیلومتری مسجد جامع و ۸ کیلومتری مرکز تجارت جهانی دبی قرار دارد. همچنین به صورت روزانه یک صبحانه قاره‌ای بسیار لذیذی را سرو می‌کند که از نظر میهمانان انتیاز بسیار بزرگی برای هتل محسوب می‌شود. در صورت تمایل این امکان را خواهید داشت تا به مغازه‌های محلی و بسیاری از رستوران‌های اطراف بروید و یک شب خاطره‌انگیزی را در دبی برای خود رقم بزنید.

  • آدرس: میدان بانیاس - جاده چهاردهم
  • قیمت رزرو اتاق به ازای هر یک شب: از ۱.۶۰۷.۴۰۰ IRR

 

بهترین هتل‌های ۴ ستاره دیره

 

۴. هتل الفرج (Al Farej Hotel)

اگر برای یک سفر کوتاه تور دبی را انتخاب کرده‌اید، اینجا یک هتل سه ستاره در دبی با صبحانه رایگان و قیمت ایده‌آل است. محله ساکت، اتاق‌های دنج و تمیز از جمله مهم‌ترین مزایای اقامت در هتل الفرج دبی هستند. پرسنل این هتل بسیار خونگرم بوده و به شما کمک می‌کنند تا اقامتی راحت را در سفر خود به دبی تجربه کنید. ناگفته نماند که هتل الفرج دارای پارکینگ اختصاصی نبوده و اگر قصد اجاره خودرو را دارید باید آن را در کنار خیابان پارک کنید.

  • آدرس: فریج المرر روبروی رستوران دهلی نزدیک مسجد الفتیم دیره
  • قیمت رزرو اتاق به ازای هر یک شب: از ۲.۰۷۲.۷۰۰ IRR

 

۵. هتل سیتی ماکس البرشا در مال (Citymax Hotel Al Barsha at the Mall)

هتل سیتی مکس البرشا با قیمت مناسب روبروی مرکز خرید معروف امارات قرار دارد. پارک ساحلی جمیرا نیز تنها حدود ۱۲ کیلومتر با شما در این هتل فاصله خواهد داشت. هتل خدماتی از قبیل شاتل رایگان به ساحل، مرکز تناسب اندام، کافی شاپ لاوازا و رستوران کافه سیتی در تمام طول روز، صبحانه بوفه‌ای برای مهمانان و ... را ارائه می‌دهد. به غیر از تمامی این موارد، فضای داخلی شیک و مدرن را مورد توجه شما قرار خواهد گرفت. در مجموع، اگر این هتل سه ستاره دبی را برای اقامت خود انتخاب کنید، رضایت خوبی از سفر خود خواهید داشت.

  • آدرس: البرشا
  • قیمت رزرو اتاق به ازای هر یک شب: از ۲.۱۱۵.۰۰۰ IRR

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره منطقه بور دبی

 

۶. هتل لندمارک (Landmark Hotel)

مورد بعدی از بهترین هتل‌های سه ستاره دبی که در لیست ما قرار دارد، هتل لندمارک است. به خصوص اگر اهل خرید و گشت و گذار در مراکز خرید دبی هستید بهتر است فرصت اقامت در این هتل را هرگز از دست ندهید. هتل لندمارک در فاصله کمی از بازار طلا و سایر مراکز خرید قرار گرفته و شما می‌توانید بدون نیاز به جابجایی زیاد به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. با ارائه بوفه رایگان در کافی شاپ ۲۴ ساعته این هتل اقامتی به یادماندنی و خوبی را برای خود رقم خواهید زد.

  • آدرس: میدان الناصر دیره
  • قیمت رزرو اتاق به ازای هر یک شب: از ۱.۹۴۵.۸۰۰ IRR

 

۷. هتل بین المللی یورک (York International Hotel)

با انتخاب هتل بین‌المللی یورک در سفر خود به دبی می‌توانید از امکاناتی نظیر آفتاب گرفتن در زیر آسمان امارات، در تراس آفتاب‌گیر هتل و موسیقی زنده در آن لذت ببرید. به عبارتی شما در داخل هتل نیز به اندازه یک گشت و گذار در سطح شهر لذت خواهید برد. چرا که فضای داخلی آن بسیار مفرح و سرگرم‌کننده است. از دیگر مزایای اقامت در این هتل دوست داشتنی می‌توان به فاصله ۲۰ دقیقه‌ای آن با رانندگی از کافه‌ها و مغازه‌های متعدد جاده جمیرا اشاره کرد. همچنین هتل بین‌المللی یورک در فاصله چند قدمی ایستگاه مترو الفهیدی قرار گرفته و به همین دلیل دسترسی آسان و سریع به بسیاری از مکان‌های معروف دبی را دارد. محیط این مکان فوق‌العاده دنج، اتاق‌های آن بزرگ، منو متنوع صبحانه، کارکنان خوش برخورد و از همه مهم‌تر قیمت مناسبی دارد.

  • آدرس: خیابان بانک
  • قیمت رزرو اتاق به ازای هر یک شب: از ۲۹۶.۱۰۰ IRR

 

۸. هتل سیتی استار (City Star Hotel)

هتل سیتی استار دقیقا در وسط منطقه تجاری و مرکز خرید اصلی دبی قرار دارد. این اقامتگاه یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره دبی است که تنها ۱۰ دقیقه با ماشین از فرودگاه بین المللی آن و ایستگاه مترو صلاح الدین فاصله دارد. در نتیجه توریست‌ها بدون نگرانی می‌توانند به تمام نقاط شهر دسترسی پیدا کنند. تمامی اتاق‌های این مجموعه با امکانات مدرن مجهز شده و خدمات ۲۴ ساعته برای رفاه بیشتر ارائه می‌دهد. با رزرو یکی از اتاق‌های هتل سیتی استار می‌توانید از صبحانه رایگان آن نیز بهره برده و صبح خود را با منو گسترده آن آغاز کنید. چنانچه هتل سیتی استار را در تور دبی خود انتخاب کردید به شما این اطمینان را می‌دهیم که اقامتی راحت و به یادماندنی خواهید داشت.

  • آدرس: جاده صلاح الدین
  • قیمت رزرو اتاق به ازای هر یک شب: از ۲.۰۳۰.۴۰۰ IRR

 

هتل‌های ۵ ستاره پالم جمیرا در دبی

 

۹. هتل نیهال پالاس (Nihal Palace Hotel)

هتل نیهال پالاس یک هتل سه ستاره عالی با صبحانه رایگان در مرکز شهر دبی است. اتاق‌های این هتل شیک و تمیز بوده و برای راحتی مسافران امکاناتی چون یخچال، تلویزیون ال سی دی و گاوصندوق تعبیه شده است. در طول اقامت، گردشگران می‌توانند به رستوران الریگای داخلی آن‌ رفته و غذاهای متنوعی را که از مواد اولیه تازه و باکیفیت طبق منو بین‌المللی تهیه شده‌اند را مزه کنند. همچنین با اقامت در این هتل فرصت رفتن به میخانه Dublin Arms Irish Pub را برای یک یا دو نوشیدنی با طراوت خواهید داشت. کارکنان هتل نیهال پالاس دوستانه و صمیمی هستند و شما در هر موردی که نیاز داشتید، می‌توانید کمک آن‌ها را دریافت کنید. این هتل تا فرودگاه بین‌المللی فاصله‌ای در حدود ۱۵ دقیقه با ماشین دارد و ایستگاه متروی الریگا در نزدیکی آن واقع شده است.

  • آدرس: خیابان آل مکتوم
  • قیمت رزرو اتاق به ازای هر یک شب: از ۱.۳۱۱.۳۰۰ IRR

 

۱۰. هتل اورکید دبی (Orchid Hotel Dubai)

هتل ارکید در محله پر طرفدار الریگا واقع شده و به همین دلیل از نظر موقعیت مکانی، امکانات داخلی و رضایت کلی گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود. این اقامتگاه بی‌نظیر دارای یک استخر روی پشت بام و چندین رستوران / بار می‌باشد. کافه لنترن ککه متعلق به همین هتل است، هر روز صبح یک صبحانه عالی برای مهمانان خود سرو می‌کند. ایستگاه مترو الریگا (Al Rigga) در فاصله کوتاهی از هتل قرار داشته و مسافران با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانند خود را به آن برسانند. در طول اقامت خود در هتل اورکید دبی شاهد صدای بلند موسیقی از کلوپ شبانه آن خواهید شد.

  • آدرس: جاده الرقه
  • قیمت رزرو اتاق به ازای هر یک شب: از ۱.۳۵۳.۶۰۰ IRR

 

معرفی ۹ هتل مناسب کودکان در دبی

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات کاربران