هتل‌های ۵ ستاره در منطقه دیره، دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
هتل‌های ۵ ستاره در منطقه دیره، دبی

منطقه دیره که در کنار نهر دبی قرار گرفته یکی از محبوب‌ترین نقاط شهر برای کار و زندگی است. دیره به عنوان قدیمی‌ترین منطقه تجاری دبی دارای چشم‌اندازهای جالبی است. به عنوان مثال این قسمت از شهر محبوب‌ترین جا برای اجاره آپارتمان است. در این قسمت از شهر شما می‌توانید زندگی معمولی مردم را در کنار ساختمان‌های میراث فرهنگی و مراکز خرید معتبر ببینید. با این همه کسی نگفت در اینجا خبری از لوکس‌گرایی نیست. در سفر با تور دبی شما می‌توانید اقامت در قلب تپنده شهر را در هتل‌های 5 ستاره تجربه کنید.

 

Al Bandar Rotana

این هتل فوق العاده مدرن و چشمگیر با موقعیتی عالی در کنار آب در قلب اصلی شهر است. در واقع افرادی که برای تجارت و تفریح به دبی سفر می‌کنند، با اقامت در این هتل که درست کنار نهر دبی واقع شده است دسترسی به امکانات زیادی خواهند داشت. از جمله جاذبه‌های اطراف این هتل می‌توان به کلوپ گلف و قایق بادبانی دبی کریک، دلفیناریوم دبی در پارک کریک و توسعه جدید بندرگاه کریک دبی که یک مرکز سرگرمی با موسیقی زنده، دی جی، نمایش فیلم و غذاهای معمولی و غیر معمول است، اشاره کرد. هر 190 اتاق و سوییت این هتل دارای منظره‌ای بسیار زیبا به شهر یا نهر بوده و به مدرن‌ترین امکانات استاندارد هتل‌های 5 ستاره مجهز هستند. این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌های دبی به شمار میرود. همچنین می‌تواند در رستوران بین‌المللی Salt & Pepper جشن آشپزی را تجربه کنید از یک نوشیدنی گرم و یا میان وعده در سالن شیک Vanilla Lobby Lounge لذت ببرید و برای صرف غذا در فضای باز به Deck Pool Lounge بروید.

 

هتل لوکس مینا السلام جمیرا دبی

آدرس: Baniyas Road Deira - Dubai - United Arab Emirates

 

Park Hyatt Dubai

هتل پارک حیات دبی که در حاشیه نهر دبی واقع شده، دارای ساحل خصوصی و استخر 100 متری بی‌نهایت است. به علاوه این هتل دارای یک استخر 25 متری در میان درختان نخل بوده و  مهمانان می‌توانند از پارکینگ رایگان استفاده کنند و نوشیدنی‌های گوارایی نوش جان کنند. اتاق‌های این هتل لوکس و ملافه‌هایی که روی تخت‌ها استفاده شده نفیس و مخملی هستند. به علاوه این اتاق‌ها دارای پنجره‌های کف تا سقف هستند که رو به بالکنی مبله باز می‌شوند. این استراحتگاه مجلل دارای غذاخوری‌های کلاس جهانی از جمله رستوران Noepe است که غذاهای دریایی سرو می‌کند و مناظر چشم نواز پانورامای The Thai Kitchen را با غذاهای خوشمزه تایلندی که توسط آشپزهای بومی در سه آشپزخانه روباز تهیه می‌شوند ارائه می‌دهد. شما با اقامت در این هتل نه تنها از اتاق‌های راحت و غذاهای عالی لذت خواهید برد بلکه می‌توانید اوقات فراغت‌تان را در زمین گلف 18 سوراخه، قایق‌سواری در نهر، سالن ماساژ و اسپا و با درمان‌های جوان‌سازی بگذرانید.

آدرس: Dubai Creek Club St - Port Saeed - Dubai - United Arab Emirates

 

Al Bandar Arjaan by Rotana

هتل Al Bandar Arjaan by Rotana یک مجموعه هتل آپارتمان فوق‌العاده مدرن و چشمگیر است که در کنار آب در ساحل شمالی نهر دبی واقع شده است. این ملک قابل توجه از نظر معماری به پنج ستاره Al Bandar Rotana متصل شده و مقصدی جدید در کنار نهر برای تجارت و تفریح ​​ایجاد می‌کند. این هتل که چند دقیقه با ماشین از فرودگاه بین‌المللی دبی فاصله دارد، نزدیک به چندین جاذبه از جمله کلوپ گلف و قایق بادبانی دبی، دلفیناریوم دبی در پارک Creek و توسعه تجاری جدیدRise Dubai Creek Harbour که یک مرکز تفریحی با موسیقی زنده، دی جی، نمایش فیلم و ناهارخوری است، قرار گرفته است. همه 90 استودیو و سوئیت دارای چشم‌انداز خیره‌کننده از شهر یا نهر هستند که به شکلی مبله از آخرین امکانات و تکنولوژی برخوردارند. در اینجا شما طیفی از انتخاب‌ها پیش رو دارید که از استودیوهای بزرگ گرفته تا آپارتمان‌های سه خوابه متغیر هستند. رستوران و غذاخوری‌های فوق‌العاده لوکس و عالی، نمای بی‌نظیر نهر و همچنین امکانات بدن‌سازی و استخر شنای روباز و اتاق‌های سونا، بخار و ماساژ از جمله ویژگی‌های اینجا هستند.

 

۱۰ هتل ساحلی شگفت‌انگیز دبی را بشناسید

آدرس: Baniyas Road Deira - Dubai - United Arab Emirates

 

Radisson Blu Hotel

هتل رادیسون بلو در منطقه زیبای Deira Creek دبی واقع شده که با پیاده‌روی کوتاهی تا ایستگاه‌های اتوبوس و مترو دسترسی دارد. این هتل که برای اولین بار در سال 1975 ساخته شد، به شما امکان اقامت در محله کلاسیکی از دبی قدیمی را می‌دهد. در اطراف هتل پر از مراکز خرید و همچنین بازار ادویه دبی است که با گردش در آن می‌توانید اقلام محلی متنوعی را پیدا کنید. هر یک از 288 اتاق و سوئیت دارای بالکن اختصاصی، قهوه یا چای‌ساز و سایر امکانات رفاهی درخور هستند. فرقی نمی‌کند برای کسب و کار است یا تجارت به هر حال در اینجا اقامتی بسیار راحت را تجربه خواهید کرد. در این مجموعه 9 غذاخوری وجود دارد که یکی شیرینی فروشی و دیگری رستورانی 24 ساعته است. در اینجا 21 سالن جلسه و کنفرانس، باشگاه تناسب اندام و امکانات متنوع دیگری نیز در دسترس قرار دارند.

 

هتل مجلل و ۷ ستاره کاخ طلایی امارات

آدرس: Baniyas Rd - DeiraAl Rigga - Dubai - United Arab Emirates

۰۱ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران