اقامتی ارزان در هتل‌های ۱ ستاره دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
اقامتی ارزان در هتل‌های ۱ ستاره دبی

مساله‌ای که در مورد سفر با تور دبی وجود دارد این است که همیشه روی وجهه فوق لاکچری آن تمرکز می‌شود به طوری که مردم فکر می‌کنند برای سفر به آن باید دو کیسه پر پول با خودشان ببرند در حالی که اصلا این طور نیست. شما می‌توانید کارهای رایگان و مقرون به صرفه زیادی انجام دهید مثلا در ساحل شنا کنید و در امتداد مارینا قدم بزنید و از غرفه‌های غذا خوراکی‌های خوشمزه‌ای بخرید و در نهایت در هتل‌های ارزان دبی اقامت کنید. با رعایت تمامی این‌ها باز هم می‌توانید تعطیلات خوبی را تجربه کنید. در ادامه هتل‌های ۱ ستاره دبی را بررسی می‌کنیم.

 

MOUNT SINA HOTEL By AURA

این هتل یک ستاره که در منطقه دبی قدیم دبی واقع شده ۱۰ دقیقه پیاده تا مسجد جامع، ۴.۸ کیلومتر تا مرکز تجارت جهانی دبی و ۸ کیلومتر تا مرکز خرید سیتی واک مال فاصله دارد. از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. این ملک دارای میز تور، فضای نگهداری چمدان و صرافی برای مهمانان است. اتاق‌های هتل با حمام اختصاصی مجهز به دوش و دمپایی، تلویزیون صفحه‌تخت و تهویه‌ی مطبوع دارند و شامل ملحفه و حوله می‌شوند در حالی که برخی اتاق‌ها دارای قسمت نشیمن هستند. به علاوه هر روز صبح در این هتل با صبحانه کانتیننتال شروع می‌شود. مرکز خرید دبی ۸ کیلومتر تا هتل کوه سینا بای اورا فاصله دارد، در حالی که برج خلیفه در ۸ کیلومتری این ملک است. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که ۶ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

آدرس: Al Sabkha Road, Dubai, United Arab Emirates

 

easyHotel Jebel Ali, Dubai

هتل ایزی که در جبل علی، خارج از JAFZA و در فاصله ۱۵ دقیقه با ماشین تا مرکز خرید ابن بطوطه قرار گرفته است. ایستگاه مترو امارات متحده عربی صرافی در فاصله چند قدمی هتل قرار دارد. این هتل دارای یک رستوران و یک میز پذیرش ۲۴ ساعته است که در صورت درخواست می‌تواند خدمات اتو و خشکشویی را ترتیب دهد. تمامی اتاق‌های هتل ایزی جبل علی با کف کاشی کاری شده‌اند و هر اتاق دارای تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات و کمد است. برخی از اتاق‌ها مشرف به شهر هستند و برخی دیگر دارای پنجره‌های داخلی هستند. فرودگاه بین المللی دبی ۴۵ دقیقه با ماشین تا هتل ایزی جبل علی فاصله دارد. پارکینگ خصوصی رایگان در محل وجود دارد و ملک دسترسی آسان به مترو را ارائه می‌دهد.

 

دانستنی‌های هتل برج العرب دبی

آدرس: Behind Jafza, Lobby Number 17, POBox 17000, Jebel Ali, 0000 Dubai, United Arab Emirates

 

Africana Hotel

هتل آفریکانا اقامتگاهی در دیره با اتاق‌هایی ساده است که وای فای رایگان، و خدمات خشک شویی و اتو در صورت درخواست ارائه می‌دهد. هر اتاق در اینجا دارای تلویزیون، تهویه مطبوع و تراس است. یخچال هم دارد به علاوه حمام خصوصی دارای دوش، لوازم بهداشتی و دمپایی رایگان نیز بوده و از اتاق می‌توانید از منظره شهر لذت ببرید. امکانات اضافی هم شامل کانال‌های ماهواره‌ای و کانال‌های کابلی می شود. در هتل آفریقانا، پذیرش ۲۴ ساعته وجود دارد. از دیگر امکانات این ملک می‌توان به تحویل مواد غذایی، امکانات جلسه و انبار چمدان اشاره کرد. این هتل تا ایستگاه مرکز تجارت جهانی ۷.۲ کیلومتر و تا مرکز همایش و نمایشگاه بین المللی دبی ۸ کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه دبی ۴ کیلومتر با شما فاصله دارد. در صورت درخواست می‌توان ترانسفر فرودگاهی را ترتیب داد.

آدرس: 28-C Street, Fish Roundabout, Deira, Dubai, United Arab Emirates. P.O.Box. 83954, Dubai, United Arab Emirates

 

Manhattan Avenue Hotel

هتل منهتن با وای فای رایگان و رستوران در فاصله ۳ کیلومتری از مرکز تجارت جهانی دبی قرار گرفته و با ماشین ۵ دقیقه‌ای می توانید به مرکز خرید برجمان و ایستگاه مترو برسید. اتاق‌های دارای تهویه مطبوع دارای تلویزیون صفحه تخت، یخچال و کتری برقی هستند و کمد لباس و گاوصندوق نیز موجود است. به علاوه در هر واحد حمام با دوش و لوازم بهداشتی رایگان در دسترس قرار دارد. هتل منهتن انواع گزینه‌های غذاخوری و سرگرمی مانند بار، کلوپ شبانه و رستوران را ارائه می‌دهد و سرویس اتاق نیز موجود است. تیم دربان نیز می‌تواند در تور و بلیط به مهمانان کمک کند. مرکز خرید معروف دبی ۱۵ دقیقه با ماشین و فرودگاه بین المللی دبی در فاصله ۷ کیلومتری هتل قرار گرفته‌اند.

 

اقامت در بهترین هتل‌های Bluewaters Island دبی

آدرس: Bur Dubai , Almankhool Road , Near Standard Chartered Bank, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Simba Hotel baithans group

گروه هتل سیمبا که در منطقه دبی قدیم دبی واقع شده در ۵.۶ کیلومتری مسجد جامع، ۸ کیلومتری از مرکز تجارت جهانی دبی و ۹.۷ کیلومتری از مرکز خرید سیتی واک قرار دارد. از جمله امکانات این ملک می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. این هتل دارای اتاق‌های خانوادگی هم هست که اقامت برای خانواده‌ها را امکانپذیر و دل‌پذیرتر کرده است. این هتل دارای تراسی دل‌باز است و مرکز خرید دبی ۱۲.۹ کیلومتر و برج خلیفه ۱۲.۹ کیلومتری از این هتل قرار گرفته‌اند. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که ۸ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

آدرس: Al Khaleej Road Street 4، Al Murar , Dubai, United Arab Emirates

 

White Fort Hotel

وایت فورت در مرکز منطقه دیره و در فاصله ۲۰ دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین‌المللی دبی واقع شده و اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با تلویزیون صفحه تخت ارائه می‌دهد. دارای یک رستوران و یک میز پذیرش ۲۴ ساعته است و ایستگاه اتوبوس سبخا ۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. کف کاشی و کاغذ دیواری چاپ شده بخشی از دکوراسیون کلاسیک مدرن است و هر اتاق دارای یک مینی بار و یک کمد لباس است. Wi-Fi رایگان در سرتاسر در دستر قرار دارد و برخی از اتاق‌ها دارای بالکن هستند. رستوران هتل وایت فورت بوفه غذاهای محلی و بین المللی را سرو می‌کند در حالی که چندین کافه، فروشگاه و رستوران در ۱۰ دقیقه پیاده روی از هتل قرار دارند. همچنین پارک نایف از هتل ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد و مرکز تجارت جهانی دبی در فاصله ۱۵ دقیقه تا هتل قرار گرفته است. به علاوه شما به راحتی تا ایستگاه مترو میدان Baniyas یک دقیقه پیاده روی خواهید داشت.

 

بهترین هتل‌های اطراف دبی مال

آدرس: Nasser Square, Opposite Baniyas Metro Station, Deira, Dubai, United Arab Emirates

 

Downtown Hotel

هتل داون تاون دارای اتاق‌های تهویه مطبوع با تلویزیون صفحه تخت است که در منطقه دبی قدیم دبی واقع شده است. این هتل ۱ ستاره خدمات دربان و وای فای رایگان ارائه می‌دهد و میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی را برای مهمانان فراهم می‌کند. مسجد جامع ۱۰ دقیقه پیاده از هتل فاصله دارد، در حالی که مرکز تجارت جهانی دبی ۴.۸ کیلومتر فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی دبی است که در ۶ کیلومتری هتل داون‌تاون قرار دارد به علاوه این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را هم ارائه می‌دهد. اتاقهای این هتل جمع و جور هستند و با سرویس طرح چوب پر شده‌اند، از کمد لباس تا میز آرایش و آینه، حمام و سرویس فرنگی با حوله و ملحفه همه را به شما ارائه می‌دهد.

آدرس: 18th Street - Al Sabkha Rd - Dubai Al Sabkha, Dubai, United Arab Emirates

 

Fal Hotel L.L.C

فال هتل L.L.C واقع در دبی، در ۶ کیلومتری مسجد جامع، دارای تراس و چشم اندازی از باغ است. از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد به علاوه در این هتل اتاق‌های خانوادگی هم ارائه شده که اقامتی دلپذیر برای خانواده‌ها رقم می‌زند. در داخل اتاق‌ها همگی دارای کمد هستند و با حمام اختصاصی مجهز به دوش و حوله، تلویزیون صفحه‌تخت و تهویه‌ی مطبوع تجهیز شده‌اند و برخی اتاق‌ها دارای قسمت نشیمن هستند. به علاوه در اتاق‌های اقامتی ملحفه و حوله وجود دارد. مرکز تجارت جهانی دبی ۸ کیلومتر با فال هتل L.L.C و مرکز خرید سیتی واک ۹.۷ کیلومتر از ملک فاصله دارد و نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که در فاصله ۷.۱ کیلومتر با هتل واقع شده است.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره منطقه بور دبی

آدرس: Yousef Baker Road, Deira Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Central Paris Hotel, Baniyas Square

هتل سنترال پاریس در منطقه دبی قدیمی دبی، میدان بانیاس در ۶ کیلومتری مسجد جامع، ۸ کیلومتری مرکز تجارت جهانی دبی و ۹.۷ کیلومتری مرکز خرید سیتی واک قرار دارد. این هتل ۱ ستاره دارای بار، دارای اتاق‌های تهویه مطبوع با وای فای رایگان است و خدمات اتاق، خدمات دربان و سازماندهی تور را برای مهمانان ارائه می‌دهد. همه اتاق‌های هتل دارای میز، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، ملحفه و حوله و کمد دیواری هستند و اتاق‌های منتخب یک آشپزخانه کوچک با یخچال در اختیار شما قرار می‌دهند. مرکز خرید دبی ۱۲.۹ کیلومتر تا هتل سنترال پاریس، میدان بانیاس و برج خلیفه ۱۲.۹ کیلومتر فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی دبی است که ۶.۶ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد و خدمات ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه ارائه می‌شود.

آدرس: Near Banyans Metro station Al Mussalla Road Deira,Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Oasis Deira Hotel

هتل Oasis Deira که تنها ۱۵ دقیقه با ماشین از فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد با پذیرش ۲۴ ساعته و ترانسفر فرودگاهی، و اتاق‌هایی که تهویه مطبوع و حمام اختصاصی دارند از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. اتاق‌های دنج این هتل دارای عایق صدا و دکوراسیونی مدرن و صمیمی هستند و اینترنت رایگان و تلوزیون صفحه تخت ارائه می‌دهند. هتل Oasis Deira در چند قدمی بازار طلای دبی و نهر دبی واقع شده است.

 

معرفی هتل فرودگاه بین‌المللی دبی

آدرس: Sabkha Street, DUBAI Dubai, United Arab Emirates

۱۸ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران