محبوب‌ترین هتل‌های ۵ ستاره دبی در سال ۲۰۲۲

جاذبه‌های گردشگری دبی
محبوب‌ترین هتل‌های ۵ ستاره دبی در سال ۲۰۲۲

اغلب افراد برای داشتن سفری لوکس و راحت هتل‌های ۵ ستاره را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. از آنجایی که تور دبی یکی از سفرهای لاکچری در بین گردشگران به حساب می‌آید، تقاضا برای این هتل‌ها در بین افراد بیشتر است. بنابراین اگر شما نیز دوست دارید تا سفری ایده‌آل به دبی داشته و در هتلی لوکس و دوست داشتنی اقامت کنید این مقاله می‌تواند راهنمای خوبی برای شما به حساب آید. چرا که این بار سعی کرده‌اید محبوب‌ترین هتل‌های ۵ ستاره دبی در ۲۰۲۲ را برای شما همراهان عزیز گردآوری و معرفی کنیم.

 

بولگاری ریزورت (Bulgari Resort)

هتل بولگاری ریزورت دبی در خلیج جمیرا قرار دارد و این خود یک امتیاز بسیار مثبتی برای آن است. چرا که خلیج جمیرا یکی از جذاب‌ترین نقاط توریستی دبی می‌باشد که هر گردشگری دوست دارد از آن دیدن کند. علاوه بر آن این هتل لوکس دارای ۱۰۱ اتاق و سوئیت و همچنین ۲۰ ویلا با استخر، باغ و منظره‌ای از دریا است. ریزورت و رزیدنس بولگاری دبی طیف کاملی از امکانات رفاهی را مانند رستوران، کافه، بار، کلوپ ساحلی خصوصی، ساحل اختصاصی، استخر روباز و ... را به مسافران خود ارائه می‌دهد. همچنین مسافران می‌توانند از اسپای ۱۷۰۰ متری با حمام، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، سالن زیبایی و ... در آن لذت ببرند. کارکنان پذیرش بولگاری به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی و ژاپنی تسلط داشته و می‌توانند به شما در داشتن اقامتی رویایی کمک کنند. هتل ریزورت بولگاری از لحاظ موقعیت مکانی در فاصله ۴.۱ کیلومتری از اپرا دبی و ۴.۲ کیلومتری از برج خلیفه قرار گرفته است. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی دبی است که در ۱۳ کیلومتری هتل قرار دارد.

 

برج العرب جمیرا (Burj Al Arab Jumeirah)

برج العرب جمیرا که در جزیره‌‌ای با همین نام (جزیره جمیرا) قرار دارد، دارای سوئیت‌هایی مشرف به دریا، رستوران‌های فوق لاکچری و اسپا با خدمات کامل است. مهمانان می‌توانند با ناوگان رولزرویس و راننده یا سرویس انتقال هلیکوپتر اختصاصی به این هتل دسترسی پیدا کنند. هر سوئیت برج العرب جمیرا دارای پنجره‌هایی از کف تا سقف با چشم‌انداز پانوراما از خلیج فارس، وای‌فای رایگان، تلویزیون HD و خدمات رفاهی متعدد دیگر است. نقطه عطف برج العرب نوار اسکای ویو آن می‌باشد که در ارتفاع ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته و مسافران می‌توانند برای نوشیدن چای بعد از ظهر یا یک عصرانه خوشمزه به آنجا بروند. المونتها (Al Muntaha) یکی از بهترین رستوران‌های برج العرب است که غذاهای مدرن اروپایی سرو می‌کند.

از دیگر امکانات و خدمات لوکس این هتل ۵ ستاره می‌توان به اسپا، استخرهای متصل به دریا و سرپوشیده، جکوزی و اتاق‌های درمانی مشرف به خلیج فارس، سونا، اتاق بخار و ... اشاره کرد. برج العرب جمیرا دسترسی نامحدودی به فعالیت‌های ورزشی آبی در پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi) ارائه می‌کند که تنها فاصله ۵ دقیقه پیاده‌روی از پل جزیره دارد.

 

سنت رجیس داون تاون (The St Regis Downtown)

مرکز شهر دبی یا همان داون تاون که به تازگی افتتاح شده، مستقیماً روی کانال آبی دبی قرار گرفته و در فاصله چند قدمی منطقه پرجنب ‌و جوش مرکز شهر و برج خلیفه، چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌ای از سراسر خط افق شهر واقع شده است. با انتخاب این هتل ۵ ستاره دبی می‌توانید از امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، استخر روباز، مجموعه‌ای قوی از غذاخوری‌های باکیفیت و ... بهره ببرید. هتل سنت رجیس دارای ۹ نوع اتاق و ۵ دسته سوئیت با مساحت ۶۰ تا ۳۰۵ متر مربع است. هر کدام از این اتاق‌ها دارای نور طبیعی از پنجره‌های کف تا سقف هستند که نمای برج خلیفه یا کانال آب دبی را به نمایش می‌گذارند. همچنین همه اتاق‌ها دارای مجموعه‌ای از امکانات رفاهی از جمله جدیدترین فناوری داخل اتاق با پنل‌های لمسی برای روشنایی، کمد دیواری، گاوصندوق، مینی بار و قسمت نشیمن با تلویزیون صفحه تخت ۴۸ اینچی و غیره است.

با اقامت در این هتل لوکس دبی می‌توانید تجربه رفتن به رستوران‌های متنوعی را با منوهایی از انواع غذاهای فرانسوی، ایتالیایی و ... را داشته باشید. برای افرادی که به ورزش علاقه مند هستند نیز یک مرکز تناسب اندام با تجهیزات پیشرفته تعبیه شده است. نقطه عطف مرکز تناسب اندام کافه دوست داشتنی آن است که با آبمیوه یا اسموتی های خوشمزه از شما پذیرایی می‌کنند. فرودگاه بین‌المللی دبی ۲۰ دقیقه با ماشین تا هتل سنت رجیس دبی فاصله دارد. همچنین دبی مال و برج خلیفه در فاصله ۱۰ دقیقه پیاده از این هتل قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید به سایر نقاط دبی از طریق مترو با فاصله ۲۰ دقیقه پیاده‌روی دسترسی پیدا کنید.

 

اقامتی لاکچری در لوکس‌ترین هتل‌های دبی

 

هتل چهار فصل دبی (Four Seasons Hotel Dubai)

هتل چهار فصل در مرکز تجاری و مالی دبی که به اختصار DIFC نامیده می‌شود، واقع شده است. این هتل یک استخر روباز با دیوارهای شیشه‌ای تماشایی و یک تراس آفتابگیر به مسافران خود ارائه می‌دهد. همچنین مسافران می‌توانند از وای فای رایگان در سراسر مجموعه استفاده کنند. تمامی اتاق‌ها از امکانات رفاهی کافی برای داشتن یک اقامت لوکس و مدرن برخوردار هستند. همه چیز محدود به این موارد نبوده و مسافران این هتل ۵ ستاره دبی می‌توانند از چهار رستوران، کافه، بار و کلاب هتل نهایت استفاده را بکنند. همچنین این هتل دارای یک مرکز اسپا با ۵ اتاق بزرگ درمانی، جکوزی و یک مرکز تناسب اندام کاملاً مجهز است. در صورت داشتن شرایط می‌توانید برای کرایه ماشین از هتل نیز اقدام کنید. مرکز خرید دبی در فاصله ۱.۹ کیلومتری و برج خلیفه در فاصله ۲.۱ کیلومتری از این ملک قرار دارد. فرودگاه بین المللی دبی نیز تنها ۹ کیلومتر از هتل چهار فصل دبی دور است.

 

هتل وان اند اونلی د پالم (One&Only The Palm Hotel)

از دیگر هتل‌های ۵ ستاره دبی که از محبوبیت بالایی بین گردشگران برخوردار است، هتل وان اند اونلی د پالم نام دارد. این هتل واقع در هلال غربی پالم جمیرا بوده و با الهام از معماری کاخ‌های موری آندلس اقامتگاه‌های مجللی را روبروی ساحل در شبه جزیره پالم جمیرا ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند از اقامتگاه‌های کنار ساحل، چشم‌اندازهای پانوراما و ساحل خصوصی را تماشا کرده و در رستوران‌های لوکس هتل خوشمزه‌ترین غذاها را میل کنند.

وان اند اونلی دارای اتاق‌ها، سوئیت‌ها و ویلاهای بزرگ است که اقامتی بسیار راحت را برای مسافران خود به ارمغان می‌آورد. اتاق‌ها و سوئیت‌ها مشرف به استخر اصلی و تراس‌های سایه‌دار نخل هستند در حالی که ویلاهای ساحلی دسترسی مستقیم به ساحل و خدمات شخصی را ارائه می‌دهند. از جمله فعالیت‌هایی که با اقامت در این هتل ۵ ستاره دبی می‌توانید تجربه کنید گلف، ورزش‌های آبی و گشت و گذار در ساحل هستند. اسپای این هتل مجلل در میان باغ‌های روباز واقع شده و دارای استخر اختصاصی و ۸ سوئیت درمانی خصوصی است. به عنوان کلام آخر بهتر است بگوییم که هر آنچه را که از یک اقامت لوکس و راحت انتظار دارید را در این هتل می‌توانید به صورت یکجا داشته باشید.

 

هتل مجلل و ۷ ستاره کاخ طلایی امارات

 

جمیرا دارالمصیاف (Jumeirah Dar Al Masyaf)

هتل جمیرا دارالمصیاف در میان باغ‌ها، آبراه‌ها، استخرها و ساحل خصوصی قرار گرفته و فضایی بسیار دلنشین و زیبایی را برای مسافران خود ایجاد کرده است. همه مسافران این هتل می‌توانند از دسترسی رایگان به پارک آبی مجموعه لذت ببرند. اتاق‌های این هتل به سبکی کاملا متفاوت و مدرن طراحی شده‌اند که هر گردشگری را شیفته خود خواهد کرد. به این صورت که اتاق‌ها و سوئیت‌های مهمان جمیرا دارالمصیاف همگی در مکانی به سبک عربی قرار دارند. همه اتاق‌ها بزرگ بوده و با وسایلی به سبک عربی اصیل تزئین شده‌اند.

 

از جمله امکانات جمیرا دارالمصیاف می‌توان گلف، باشگاه کودکان، نمایش تئاتر، ساحل خصوصی مدینه جمیرا، ورزش‌های آبی، تنیس و قایق‌های تفریحی لوکس و ... را نام برد. در میان تمامی این موارد وجود بیش از ۴۰ رستوران در این مجموعه قطعا شما را شیفته خود خواهد کرد. بنابراین می‌توانید هر نوع غذا و نوشیدنی را که دوست دارید در طول اقامت خود سفارش داده و میل کنید. این اقامتگاه همچنین امکانات تفریحی و سلامتی از جمله اسپا، سالن تناسب اندام، استخرهای سرپوشیده و روباز و غیره را ارائه می‌دهد. ناگفته نماند که فرودگاه بین المللی دبی تنها ۲۵ دقیقه با هتل فاصله دارد.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره منطقه بور دبی

 

ریزورت و اسپا نیکی بیچ (Nikki Beach Resort & Spa)

مورد بعدی از محبوب‌ترین هتل‌های ۵ ستاره دبی که موفق شده در لیست ۲۰۲۲ ما قرار بگیرد، ریزورت و اسپا نیکی بیچ است. نیکی بیچ دبی با نمایش‌های سرگرم‌کننده‌ای که در اطراف استخر روباز و ساحل خصوصی آن در قلب جمیرا، نزدیکی کانال جدید دبی اجرا می‌شود لحظات سرگرم‌کننده و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. همچنین میهمانان این هتل می‌توانند از وای فای رایگان در سراسر مجموعه استفاده کنند. هر اتاق دارای حمام خصوصی، وان حمام، دمپایی، لوازم آرایش رایگان و سشوار است. بنابراین شما می‌توانید اقامتی راحت و آسوده‌ای را در این هتل تجربه کنید. در کنار تمامی امکانات و خدمات رفاهی وجود ۵ رستوران با منوهای غذایی متنوع و زمین تنیس از دیگر مزایای قابل توجه نیکی بیچ به حساب می‌آیند.  

این مرکز فقط ۱.۹ کیلومتر از مرکز خرید الغزال، ۷ کیلومتر از دبی مال و برج خلیفه فاصله دارد. همچنین فاصله آن از مرکز تجارت جهانی دبی و مرکز مالی دبی ۴ کیلومتر است. نزدیکترین فرودگاه به آن نیز، فرودگاه بین المللی دبی است که در ۱۰ کیلومتری این اقامتگاه واقع شده است.

 

هتل فایو پالم جمیرا (FIVE Palm Jumeirah Hotel)

هتل فایو پالم جمیرا دارای ساحل خصوصی خود بوده و ۵ استخر روباز را نیز در خود جای داده است. امکانات رفاهی از قبیل وای فای رایگان در کل مجموعه نیز سبب محبوبیت بیشتر آن گردیده است. این هتل دارای ۴۷۰ اتاق و سوئیت است که در ۱۶ طبقه پراکنده شده‌اند. تمامی اتاق‌ها به سبکی ساده و در عین حال زیبا با چشم اندازی از خلیج فارس تزئین شده‌اند. از طرفی دیگر این استراحتگاه دارای مجموعه‌ای از امکانات نظیر سالن‌های غذاخوری با میزبانی سرآشپزهای درجه یک، اسپای مدرن و اتاق کارائوکه است. بنابراین بدون نیاز به خارج شدن از هتل می‌توانید تمامی نیازهای تفریحی و رفاهی خود را برآورده کنید. هتل فایو پالم جمیرا از موقعیتی عالی برای گشت و گذار در سطح دبی برخوردار است. به طوری که فرودگاه بین‌المللی دبی در فاصله ۳۲ کیلومتری و فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم در فاصله ۴۲ کیلومتری آن قرار گرفته‌اند. همچنین مرکز خرید امارات ۱۱.۲ کیلومتر و دبی مال ۲۲.۷ کیلومتر با این ملک فاصله دارند. پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی نیز در کمتر از ۳۴ کیلومتری آن واقع شده‌اند.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره داون تاون دبی

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات کاربران