هتل‌های ۵ ستاره پالم جمیرا در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
هتل‌های ۵ ستاره پالم جمیرا در دبی

وقتی اسم از دبی میاوریم ناخودآگاه همه به سفری پر هزینه و لاکچری فکر می‌کنند اما حقیقت این است که همه محلات دبی با هم برابر نیستند و بین جاهای لوکس هم باز تفاوت هایی هست. اما در نهایت آنچه که از سفر دبی به دست می‌آید همان بخش لوکس‌گرایی و افراطی آن است. در سراسر محلات توریستی دبی می‌توان هتل‌های خوبی را پیدا کرد اما تجربه ماندن در هتل‌های ۵ ستاره دبی را در پالم جمیرا را هیچ چیزی نمی‌توانید مقایسه کنید. همه چیز در نهایت شیکی و مدرنیته با بهترین متریال ها و کیفیت‌ها قرار دارد در اینجا می‌خواهیم نگاهی به بهترین هتل های ۵ ستاره پالم جمیرا دبی بیاندازیم.

 

هتل های پالم جمیرا دبی

پالم جمیرا یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی دبی است که شامل طیفی از امکانات می‌شود. این جزیره که کاملا مصنوعی و دست ساخت بشر در ساحل دبی ایجاد شده یکی از پربازدیدترین مکان‌ها در تور دبی است که مسافران به آن می‌روند. اگرچه اقامت در هتل‌های ۵ ستاره اینجا مناسب همه نیست اما برای تجربه نهایت اقامتی لوکس به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

فایو پالم جمیرا دبی

این اقامتگاه لوکس و ۵ ستاره یکی از هتل های پالم جمیرا دبی، دارای ساحل خصوصی خود و همچنین ۵ استخر در فضای باز، از جمله گزینه ای به طول ۵۵ متر است که در قلب استراحتگاه می گذرد. میهمانان می توانند از وای فای رایگان در سراسر ملک استفاده کنند. این هتل دارای ۴۷۰ اتاق و سوئیت میهمان است که در ۱۶ طبقه پراکنده شده اند و به سبکی ساده و در عین حال زیبا با چشم اندازی از خلیج فارس تزئین شده اند. این استراحتگاه دارای مجموعه‌ای از امکانات، از جمله سالن‌های غذاخوری با میزبانی سرآشپزهای درجه یک، اسپای مدرن و اتاق کارائوکه در Maiden Shanghai است. هتل FIVE Palm Jumeirah Dubai که نقطه عطفی در تنه نمادین پالم جمیرا است، برای دسترسی راحت به مناطق تجاری دبی، و همچنین بسیاری از جاذبه های گردشگری و سرگرمی هیجان انگیز شهر، موقعیت استراتژیکی دارد. همچنین از فرودگاه بین المللی دبی (DXB) که ۳۲.۶ کیلومتر دورتر است و فرودگاه بین المللی آل مکتوم (DWC) که ۴۲.۳ کیلومتر دورتر است، قابل دسترسی است. مرکز خرید امارات ۱۱.۲ کیلومتر و دبی مال ۲۲.۷ کیلومتر با این ملک فاصله دارند. پارک ها و استراحتگاه های دبی ۳۴.۴ کیلومتر با شما فاصله دارد.

آدرس: Palm Jumeirah, Palm Jumeirah, Dubai, United Arab Emirates

 

بهترین هتل‌های دبی مناسب برای حیوانات خانگی

 

هتل آتلانتیس

گفتنی‌ها در مورد هتل ۵ ستاره و بزرگ آتلانتیس واقعا زیاد است که خودش به تنهایی می‌تواند مقاله مفصلی را به خودش اختصاص دهد! آتلانتیس ۵ ستاره یکی از برجسته ترین هتل های پالم جمیرا دبی است که در جزیره نخل جمیرا دبی واقع شده و از ساحل شنی خصوصی برخوردار است، مناظر خیره کننده ای از خلیج فارس ارائه می دهد. یک آکواریوم زیر آب و دسترسی رایگان به پارک آبی Aquaventure و آکواریوم Lost Chambers فراهم می کند. وای فای رایگان در سراسر ملک موجود است. تمام اتاق‌های الهام‌گرفته از دکور عربی و اقیانوسی دارای بالکن با چشم‌انداز زیبا هستند. آنها شامل تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، قسمت نشیمن، چای/قهوه ساز رایگان و مینی بار هستند و برخی اتاق‌ها دارای یک تراس بزرگ خیره‌کننده با منظره پانوراما از کف دست یا یک حمام آبگرم بزرگ هستند. گزینه‌های غذاخوری شامل Hakkasan است که غذاهای کانتونی اصیل را در محیطی مدرن سرو می‌کند. رستوران نوبو برنده جایزه، غذاهای معاصر ژاپنی را با تأثیرات عربی سرو می کند. بار آشپزخانه نان استریت منوی بریتانیایی و نوشیدنی‌های دلپذیر را ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند از منظره خیره کننده The Palm و خط افق دبی لذت ببرند و از طعم غذاهای اصیل لبنانی همراه با نوشیدنی های خوشمزه در ایامنا لذت ببرند.

همچنین مهمانان از دسترسی رایگان به Aquaventure، بزرگترین پارک آبی خاورمیانه، با برج نپتون و برج پوزیدون مملو از سرسره های آبی هیجان انگیز لذت می برند. یک زمین بازی آبی برای مهمانان کوچکتر در دسترس است. باشگاه کودکان بهترین سرگرمی را با نظارت کامل برای کودکان شما و با برنامه‌های روزانه فراهم می کند.آیا هنوز فکر می‌کنید اینجا از بهترین هتل های پالم جمیرا دبی نیست؟ The Zone به نوجوانان فرصتی برای رقصیدن و بازی کردن جدیدترین بازی‌های ویدیویی می‌دهد. Wavehouse هم غذاخوری و هم سرگرمی را در یک منطقه ارائه می دهد که میهمانان می توانند از غذاها و نوشیدنی های خوب لذت ببرند، یک منطقه بازی برای کودکان و بزرگسالان، یک سالن بولینگ با چهار خط، یک دستگاه مدرن موج و غیره. مهمانان می توانند از درمان های صورت و بدن در آبگرم بیدار لذت ببرند. این باشگاه مربیان تناسب اندام شخصی را ارائه می دهد.

به علاوه این ملک مجموعه‌ای از بهترین بوتیک‌ها و فروشگاه‌های سطح بالا را ارائه می‌کند که همه ملزومات تعطیلات شما را تامین می‌کنند. مهمانان این فرصت را دارند که برای یک تور ۱۵ دقیقه ای در اطراف دبی یا برای حمل و نقل فرودگاهی، یک هلیکوپتر را رزرو کنند. با ماشین ۲۰ دقیقه ای به مرکز خرید امارات می رسید. باشگاه گلف امارات 3 کیلومتر دورتر است. برج خلیفه و مرکز خرید دبی ۲۵ دقیقه با ماشین تا آتلانتیس فاصله دارند.

آدرس: Palm Jumeirah, Palm Jumeirah, Dubai, United Arab Emirates

 

معرفی هتل‌های ۲ ستاره دبی

رویال سنترال هتل

هتل رویال سنترال پالم از هتل های ۵ ستاره پالم جمیرا با یک منطقه ساحلی خصوصی در دبی واقع شده است. این هتل با داشتن میز پذیرش ۲۴ ساعته، تراس را نیز برای مهمانان فراهم می کند. رستوران داخل هتل غذاهای مدیترانه ای سرو می کند. همه واحدها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، مینی بار، کتری، حمام و کمد هستند. همه اتاق ها دارای حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان هستند. همچنین هتل یک صبحانه کانتیننتال یا بوفه ارائه می دهد. مرکز خرید امارات ۲۰ کیلومتر تا هتل رویال سنترال پالم فاصله دارد. رویال سنترال از بهترین و معروف ترین هتل های پالم جمیرا دبی است.

آدرس: Crescent Road Palm Jumeirah, Palm Jumeirah, Dubai, United Arab Emirates

سی سنترال هتل پالم جمیرا

هتل سی سنترال و ریزورت The Palm در دبی، ۲.۵ کیلومتر از ساحل آکواونچر، هتل سی سنترال و ریزورت The Palm دارای اقامتگاهی با استخر روباز، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و تراس و از هتل های ۵ ستاره پالم جمیرا دبی است. این اقامتگاه ۵ ستاره خدمات اتاق و یک مرکز تجاری ارائه می دهد. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، باشگاه کودکان و وای فای رایگان در سراسر ملک است. صبحانه قاره ای، ایتالیایی یا آمریکایی را می توانید در این هتل میل کنید. در رستوران منویی مفصل پیدا می‌کنید که غذاهای هندی، ایتالیایی و مدیترانه ای سرو می‌کند. گزینه های گیاهی، بدون لبنیات و حلال نیز در صورت درخواست در دسترس قرار دارد. پارک آبی آکواونچر در ۵.۱ کیلومتری هتل سی سنترال و ریزورت پالم و مونتگومری دبی در ۱۶ کیلومتری این ملک قرار دارد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که ۳۹ کیلومتر با اقامتگاه فاصله دارد. سی سنترال از بهترین هتل های پالم جمیرا دبی برای اقامت است.

آدرس: Palm Islands East Crescent Road, Palm Jumeirah, Dubai, United Arab Emirates

 

دانستنی‌های هتل برج العرب دبی

هیلتون دبی پالم جمیرا

از بهترین هتل های پالم جمیرا این تفرجگاه ساحلی مجلل واقع در ساحل پالم وست در پالم جمیرا منحصر به فرد، دارای ۱۰ بار و رستوران، یک ساحل خصوصی، اسپای eforea، استخر با منظره اقیانوس، و موارد دیگر است. همه اتاق ها دارای بالکن یا تراس برای تماشای مناظر خیره کننده از خلیج فارسی و خط افق پر زرق و برق دبی مارینا هستند. با پنجره های کف تا سقف، میهمانان هر روز غروب منظره زیبای غروب خورشید را خواهند داشت. از میان طیف اتاق‌های مهمان، اتاق‌های اجرایی و سوئیت‌های ما انتخاب کنید و شروع به برنامه‌ریزی برای استراحت ساحلی بعدی خود به دبی کنید. این هتل طیف گسترده‌ای از بارها و رستوران‌ها را ارائه می‌دهد که می‌توانید از یک کوکتل با مجموعه‌ای از سوشی از منوی مدرن آسیایی و ژاپنی لذت ببرید، در حالی که غروب خورشید را در تراس پشت بام بارفلای بار بودا بار تماشا می‌کنید، میخانه‌های ایرلندی را گاز می‌زنید و می‌رقصید.

این هتل که از بهترین هتل های ۵ ستاره پالم جمیرا است شب برای گروه‌های موسیقی زنده و دی‌جی‌ها در Factory by McGettigan، مهمان‌نوازی جنوبی را با کباب‌ها و غذاهای دریایی در Claw BBQ تجربه کنید، نوشیدنی بنوشید و در Trader Vic's Palm Jumeirah غذاهای پان‌آسیایی تلفیق شده با پلی‌نزیایی را تجربه کنید. به علاوه در ۸ اتاق درمان از ماساژ صورت و کاهش استرس لذت ببرید. سالن‌های حرارتی خصوصی را رزرو کنید که سونای نمک، بخار معطر، استخر آبی، فواره یخ، و صندلی‌های گرمایشی دارند یا امکانات حمام مراکشی و اتاق اختصاصی زوج ها را تجربه کنید.

آدرس: Palm West Beach, Palm Jumeirah, Dubai, United Arab Emirates

ریزورت آنانتارا پالم دبی

هتل فوق العاده شیک و ۵ ستاره Anantara The Palm Dubai Resort از هتل های پالم جمیرا دبی واقع در جزیره نمادین پالم جمیرا دبی، دارای یک ساحل شنی منحصر به فرد است. شامل ۳ استخر و ۴ رستوران است. یک اسپای تایلندی نیز موجود است. هر واحد دارای، دستگاه قهوه نسپرسو شخصی، وای فای رایگان و تلویزیون ال ای دی تعاملی با هاب رسانه ارائه می‌دهد. ویلا با استخر ساحلی دارای یک استخر بی نهایت خصوصی است و ویلاهای روی آب بر روی دریا واقع شده‌اند. مهمانان می‌توانند از طیف وسیعی از غذاهای مختلف از جمله طعم های آسیایی در مکونگ لذت ببرند. شام با نور شمع کنار ساحل در Dining by Design از ویژگی‌های لوکس و سالن Lotus یک تجربه سرگرمی شبانه پر جنب و جوش را ارائه می دهد. مهمانان می‌توانند در صورت درخواست از غواصی، اسنورکلینگ و سایر فعالیت‌های آبی لذت ببرند. اسپای Anantara دارای استخر، اتاق استنشاق نمک و Kneipp Walk است. مهمانان کوچکتر می توانند از باشگاه کودکان لذت ببرند. باشگاه نوجوانان نیز موجود است.

آدرس: The Palm Jumeirah, Crescent Road (East), Palm Jumeirah, 71607 Dubai, United Arab Emirates

 

معرفی بهترین هتل‌های دبی قدیم

منبع

 

۲۱ تیر ۱۴۰۰ (به‌روز رسانی شده در: 12 دی 1402)

نظرات کاربران