هتل‌های ۵ ستاره در جزیره نخل جمیرا

جاذبه‌های گردشگری دبی
هتل‌های ۵ ستاره در جزیره نخل جمیرا

نخل جمیرا در دبی یکی از سه جزیره مصنوعی نخل در دبی است که در طراحی و اجرای آن از نخل الهام گرفته شده است. این جزیره مصنوعی پر هزینه که برای ساخت آن ۵۰ میلیون متر مکعب خاک استفاده شده دارای ۱۷ شاخه عظیم در اندازه‌های مختلف است که دور تا دور آن با حصاری ۱۲ کیلومتری پوشیده شده است. پروژه این جزیره که جدیدترین از سه گانه جزایر نخل دبی است سال ۲۰۰۱ شروع شد و در نهایت در سال ۲۰۰۸ پایان گرفت. حالا این نخل باشکوه میزبان لوکس‌ترین هتل‌های ۵ ستاره دبی است که تمامی هتل‌هایش برای مسافران تور دبی جذاب هستند.

 

Atlantis The Palm, Dubai

هتل ۵ ستاره آتلانتیس که در جزیره پالم جمیرا دبی واقع شده، دارای ساحلی اختصاصی و طلایی و نمایی به شدت دیدنی از خلیج همیشه فارس است. این هتل دارای یک آکواریوم زیر زمینی فوق‌العاده با امکان دسترسی رایگان برای مهمانان، و همچنین پارک آبی Aquaventure فراهم می‌کند. تمام اتاق‌های هتل از دکوراسیون عربی و اقیانوسی همراه با بالکنی با چشم انداز زیبا برخوردار هستند. به علاوه امکانات داخل اتاق‌ها شامل تلویزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، فضای نشیمن، امکانات چای‌ساز / قهوه‌ساز رایگان و مینی‌بار هستند. بعضی از اتاق‌ها شامل یک تراس بزرگ و خیره‌کننده با چشم انداز پانوراما نیز هستند. گفتنی‌ست حمام‌ها کاملا لوکس و به شدن مدرن همراه با لوازم آرایشی و بهداشتی هستند. گزینه‌های ناهار خوری شامل Hakkasan است که غذاهای اصیل کانتونی را در یک محیط مدرن سرو می‌کند. رستوران برنده جایزه Nobu غذاهای معاصر ژاپنی را با تأثیرات عربی سرو می‌کند. Bread Street Kitchen Bar منوی انگلیسی و نوشیدنی‌های دلپذیری از Gordon Ramsay را ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید از مناظر خیره‌کننده پالم و دبی در عین لذت بردن از طعم غذاهای اصیل لبنانی به همراه نوشیدنی‌های خوشمزه در Ayamna لذت ببرند.

 

هتل مجلل و ۷ ستاره کاخ طلایی امارات

آدرس: Crescent Rd - The Palm Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates

 

Anantara The Palm Dubai Resort

هتل آنانتارا پالک که در جزیره پالم جمیرا واقع شده دارای ساحل اختصاصی منحصر به فرد و نمایی بسیار زیبا و سحرانگیز است. در مجموعه این هتل شما به ۳ استخر و ۴ هتل دسترسی خواهید داشت. تمامی واحدهای این هتل ۵ ستاره لوکس با دکوراسیونی شیک و نفیس تزئین شده و دارای مجموعه امکانات کاملی از جمله یک دستگاه اسپرسوساز، اینترنت رایگان، تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های کابلی، سیستم تهویه هوا و نمای دیدنی به پالم هستند. شما می‌توانید در مکونگ از انواع غذاهای مختلف از جمله طعم‌های آسیایی لذت ببرید. شام با شمع کنار ساحل در Dining by Design موجود است و سالن لوتوس یک تجربه سرگرم کننده عصرانه را ارائه می‌دهد. در اینجا امکان انجام فعالیت‌های آبی، غواصی، شنا، استفاده از درمان‌های آبگرم و همچنین سالن تفریحی برای بازی کودکان و نوجوانان هم وجود دارد.

 

معرفی گران‌ترین هتل‌های لوکس دبی

آدرس: The Palm Jumeirah, Crescent Road (East), Palm Jumeirah, 71607 Dubai, United Arab Emirates

 

Five Palm Jumeirah Dubai

این هتل لوکس و شگفت‌انگیز از گزینه‌های بسیار جذاب پالم جمیرا است که با ۵ استخر روباز از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. یکی از این استخرها به طول ۵۵ متر از مرکز هتل عبور می‌کند. جدا از این استخر اختصاصی نیز در دسترس قرار دارد. فایو پالم دارای ۴۷۰ اتاق و سوییت است که در همگی آن‌ها دکوراسیونی ساده اما شیک با چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای از خلیج فارس دارند. در این مجموعه شما به امکاناتی مثل رستوران‌های کلاس جهانی با سرآشپزهای زبده، اتاق کارائوکه، اسپای مدرن، اینترنت رایگان، و برخی دیگر از تفریحات دسترسی خواهید داشت. FIVE Palm Jumeirah دبی، که در یکی از تنه‌های مهم در بدنه نخل جمیرا واقع شده برای دسترسی راحت‌تر به مناطق تجاری دبی و همچنین بسیاری از جاذبه‌های تفریحی و جالب دبی موقعیت استراتژیکی دارد.

آدرس: Palm Jumeirah, Palm Jumeirah, Dubai, United Arab Emirates

 

W Dubai

دبلیو دبی مانند دیگر رقیبانش در نخل جمیرا دارای استخرهای چندگانه و دسترسی به ساحل اختصاصی است. اتاق ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره‌ای، یخچال، دستگاه قهوه، حمام، لوازم بهداشتی رایگان و کمد لباس هستند و در تمامی آن‌ها یک اتاق نشیمن در نظر گرفته شده است. به علاوه سرویس بهداشتی و حمام بسیار مدرنی در تمامی واحدهای این هتل به کار گرفته شده است. شما می‌توانید صبح‌تان را با خوردن صبحانه در بوفه و صبحانه قاره‌ای شروع کرده و برای ناهار و شام در رستوران آن از خوردن غذاهای لاتین و آمریکایی لذت ببرید. از امکانات تفریحی داخل هتل می‌توان به سالن اسکواچ و مرکز اسپا و درمان نام برد.

 

اقامتی لاکچری در لوکس‌ترین هتل‌های دبی

آدرس: West Crescent, Palm Jumeirah, Palm Jumeirah, Dubai, United Arab Emirates

۰۵ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران