معرفی هتل‌های ۲ ستاره دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی هتل‌های ۲ ستاره دبی

اقامت و سفر به تور دبی همیشه قرار نیست پرهزینه و آنچنانی باشد و جیب‌های شما را خالی کند خوشبختانه دبی با توجه به طیف غیرقابل شمارش از امکاناتی که دارد و هتل‌های مختلف و اقامتگاه‌ها می‌تواند همه نوع اقامتی را فراهم بیاورد. مهم‌ترین و پر خرج‌ترین قسمت سفر هم مربوط به اقامت است. در ادامه هتل‌های ۲ ستاره دبی که اصلا نمی‌دانید وجود دارند را بررسی مب‌کنیم.

 

Resivation managed by Leva

این هتل ۲ ستاره جذاب که امکانات رفاهی مناسبی در دسترس قرار می‌دهد با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و سالن استراحت مشترک به استقبال شما می‌آید و دارای آشپزخانه مشترک و سرویس اتاق است. این اقامتگاه همچنین سرگرمی‌های عصرانه و پذیرش ۲۴ ساعته هم دارد. تنها نقطه منفی پررنگی که به چشم می‌آید فاصله آن با مرکز شهر است که حتما باید وسایل نقلیه طی شود. همه واحدها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، کتری، حمام یا دوش، سشوار و میز هستند و هر اتاق کمد لباس و حمام اختصاصی ارائه می‌دهد. در اینجا هر روز صبح صبحانه قاره‌ای سرو می‌شود و می‌توانید هر زمان که خواستید در تراس استرحت کنید همچنین دارت هم برای سرگرمی در دسترس است. مهمانان می‌توانند از بازی بیلیارد، تنیس روی میز یا آواز خواندن کارائوکه لذت ببرند یا از مرکز تجاری استفاده کنند.

 

اولین موزه‌ی سلفی در دبی بازگشایی شد

آدرس: Resivation Al Furjan Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Super 8 by Wyndham Dubai Deira

این هتل جذاب که در منطقه دبی قدیم واقع شده ۱۲ دقیقه پیاده تا مسجد جامع، ۵.۱ کیلومتر تا مرکز تجارت جهانی دبی و ۸ کیلومتر تا مرکز خرید سیتی واک مال فاصله دارد. این هتل ۲ ستاره دارای رستوران، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع و وای فای رایگان دارد و همه اتاق‌ها دارای کمد دیواری هستند. این ملک پذیرش ۲۴ ساعته و صرافی را برای مهمانان فراهم می‌کند. شما در اینجا می‌توانید از صبحانه قاره‌ای لذت ببرید و در تراس استراحت کنید. همچنین مرکز خرید دبی و برج خلیفه ۸ کیلومتر از هتل فاصله دارند و نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که ۶ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

آدرس: Maryam Plaza 1 Al Daghaya Rd- 113 Deira, 119303 Dubai, United Arab Emirates

 

Ibis World Trade Centre

این هتل ۲ ستاره که مستقیما با مرکز تجارت جهانی دبی مرتبط است. از ایستگاه مترو مرکز تجارت جهانی (خط قرمز) ۲ دقیقه پیاده فاصله داشته و تنها ۵ دقیقه تا برج خلیفه (بلندترین ساختمان جهان)، دبی فریم، دبی مال (با اسکی دبی و خرید)، مرکز خرید اوت لت دبی، مرکز مالی دبی و چند دقیقه تا ساحل جمریا، دراگون مارت و بازار طلای دبی فاصله دارد. به علاوه خدمات شاتل رایگان به بسیاری از جاذبه‌ها ارائه می‌شود. اگرچه هتل درحال بازسازی برخی از قسمت‌ها برای خدمات بهتر است اما همچنان از مهمانان خود پذیرایی و استقبال می‌کند. تمام اتاق‌های این هتل با رنگ‌های خنثی طراحی شده‌اند و دارای میز کار، گاوصندوق داخل اتاق و تلویزیون با مجموعه‌ای از کانال‌های بین‌المللی و حمام‌های خصوصی با دوش و سشوار هستند. در رستوران کوبو، مهمانان می‌توانند از غذاهای ایتالیایی تهیه شده از مواد اولیه تازه لذت ببرند. همچنین هتل دارای بوفه انتخابی از غربی، آسیایی، خاور دور و عربی است. مهمانان می‌توانند از کوکتل‌ها، میان وعده‌ها و طیف گسترده ای از نوشیدنی‌ها در سالن چیانتی لذت ببرند. به علاوه شما می توانید از منوی اسنک ۲۴ ساعته هر چه خواستید سفارش دهید. وای فای رایگان و ماشین‌های خودکار نیز در محل موجود است. مهمانانی که در هتل اقامت دارند به استخر بیرونی در مرکز تجارت جهانی Novotel دسترسی رایگان دارند که تنها ۲ دقیقه با هتل فاصله دارد. این هتل دارای یک اسپای مدرن نیز هم هست به علاوه می‌توانید از خدمات خشکشویی و خشکشویی هتل استفاده کنید. این هتل خدمات پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد و بر دبی، دیره و کریک کمتر از ۱۵ دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارند. این هتل تنها ۱۵ دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد.

 

معرفی بهترین رستوران‌های عربی دبی

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Center Area, Dubai, United Arab Emirates

 

LUX - The Ultimate Marina View Deluxe Suite

این اقامتگاه مستقل ۱۵۷ متری لوکس، فقط ۱۰ دقیقه پیاده روی از ساحل بارستی فاصله دارد و دارای امکاناتی با استخر روباز، مرکز تناسب اندام و وای فای رایگان است. این آپارتمان با پارکینگ اختصاصی رایگان در منطقه‌ای قرار دارد که مهمانان می‌توانند در آن به فعالیت‌هایی مانند پیاده روی و اسکی بپردازند. آپارتمان مجهز به تهویه مطبوع متشکل از ۲ اتاق خواب مجزا، ۲ حمام با سشوار و لوازم آرایش رایگان و یک قسمت نشیمن است و یک قسمت غذاخوری و آشپزخانه کامل با ماشین ظرفشویی، مایکروویو و یخچال وجود دارد. همچنین خدمات کرایه ماشین در آپارتمان موجود است. از نقاط دیدنی محبوب در اطراف اقامتگاه می‌توان به ساحل مارینا، ساحل مینا سیاحی و The Walk در JBR اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم است که در ۲۲.۵ کیلومتری اقامتگاه قرار دارد و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

آدرس: Al Marsa Street, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

Luton Vacation Homes - Marina Terrace Tower

این یکی دیگر از اقامتگاه‌های مستقل ۲ ستاره با ۱۴۴ متر مربع زیربنا است که در منطقه دبی مارینا دبی، نزدیک به ساحل بارستی واقع شده و دارای استخر روباز و ماشین لباسشویی است. این ملک دارای تهویه مطبوع ۸ دقیقه پیاده تا ساحل مارینا فاصله دارد و مهمانان می‌توانند از وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی موجود در محل بهره مند شوند. این آپارتمان دارای ۲ اتاق خواب، ۳ حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت، ناهار خوری، آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن با منظره شهر است و امکانات سلامتی آن شامل جکوزی و سونا می‌شود. ساحل مینا سیاحی ۱۴ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد، در حالی که پیاده روی در JBR ۱.۴ کیلومتر فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم است که ۲۲.۵ کیلومتر از اقامتگاه واقع شده است.

 

چیزهایی که باید قبل از سفر به دبی بدانید

آدرس: Marina Terrace Tower, Dubai Marina 18 Floor, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

Al Jawhara Metro Hotel

هتل الجواهر مترو در منطقه دیره دبی واقع شده و بازار طلا کمی بیش از ۱.۶ کیلومتر دورتر از آن قرار دارد و به ایستگاه مترو یونیون و بیمارستان آل مکتوم نزدیک است. اتاق‌ها دارای قسمت نشیمن هستند و برخی دارای مبل با کوسن‌های مخملی هستند. هر اتاق جادار و دارای تهویه مطبوع  کمد است و در همه جا دسترسی به اینترنت رایگان وجود دارد. این رستوران با پنجره‌های فراوانی که نور زیادی به داخل دعوت می‌کند با غذاهای محلی خوشمزه و تازه از شما پذیرایی می‌کند که عاشق طعم و مزه‌شان خواهید شد.

آدرس: Opposite Al Maktoum Hospital, near Union Metro Station, 19th A Al Rigga Street, Dubai, United Arab Emirates

 

Saffron Hotel

هتل زعفران تنها ۶ دقیقه پیاده از برج ساعت فاصله دارد و در خیابان شلوغ الریگه دیره واقع شده است که در قلب شهر و مرکز تجاری قرار دارد. در این هتل اقامتگاه‌های بزرگ با تزئینات شیک ارائه می‌شود. اتاق‌های دارای تهویه مطبوع دارای مبلمان چوبی تیره هستند. هر اتاق دارای تلویزیون صفحه تخت، یخچال و کمد بوده و خدمات اتو و خشکشویی توسط پذیرش ۲۴ ساعته انجام می‌شود. همچنین هتل زعفران دارای ۱ رستوران داخلی است که به صورت ۲۴ ساعته باز است و غذاهای لذیذ جنوب و شرق آسیا را ارائه می‌دهد. مهمانان می توانند برای خرید به مرکز شهر دیره که ۶ دقیقه با ماشین تا هتل زعفران فاصله دارد، بروند. همچنین فرودگاه بین المللی دبی ۱۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

آدرس: Al Rigga Road, Deira, Dubai, United Arab Emirates

 

Grand Nova Hotel

هتل گرند نوا اقامتگاهی ۲ ستاره است که در مرکز خرید بازار مینا در خیابان الفهیدی واقع شده و یک میز پذیرش ۲۴ ساعته و یک رستوران دارد. همه اتاق‌های دارای تهویه مطبوع، وای فای رایگان و با دکوراسیون کلاسیک مبله شده‌اند. هر سوئیت دارای مینی بار، اتاق نشیمن و تلویزیون ماهواره ای است. و همچنین لوازم بهداشتی رایگان در حمام خصوصی ارائه می‌شود. به علاوه گشت‌های محلی را می‌توان با میز تور و موزه دبی در فاصله کوتاهی با هتل ترتیب داد. فرودگاه بین المللی دبی ۲۰ دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد و برج خلیفه و مرکز برجمان هر کدام ۱۰ دقیقه با ماشین فاصله دارند.

 

تفریح و گردش در پارک الوصل دبی

آدرس: Al Fahidi Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

New Penninsula Hotel

هتل نیو پنینسولا که در چند قدمی ایستگاه مترو غبیبا واقع شده اتاق‌هایی با مبلمان ساده و مشرف به شهر ارائه می‌دهد و دارای Wi-Fi رایگان به همراه مرکز تجاری، رستوران و کلوپ شبانه است.  همه واحدهای هتل نیو پنینسولا، از جمله تهویه مطبوع، دارای قسمت نشیمن و تلویزیون ماهواره‌ای هستند و حمام اختصاصی آن‌ها حمام، دوش و لوازم آرایش رایگان ارائه می‌دهند. همچنین سرویس اتاق هم در دسترس است. رستوران هتل بوفه و منوی آلاکارته سرو می‌کند که می‌توانید در آن غذاهای خوشمزه‌ای نوش جان کنید. به علاوه می‌توانید برای اوقات فراغت  تا بازار عتیقه‌ای که در ۰.۶ مایلی هتل پنینسولا قرار دارد قدم بزنید و خرید کنید با در سالن بیلیارد بازی کنید. فرودگاه بین المللی دبی ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

آدرس: Al Fahidi Street, Bur Dubai, Bur Dubai, 33502 Dubai, United Arab Emirates

 

Al Ahrar Hotel

هتل الاحرار اقامتگاهی ۲ ستاره با بالکن خصوصی در دبی است که از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان اشاره کرد. این ملک یک سالن مشترک، یک دستگاه خودپرداز و صرافی نیز برای مهمانان فراهم می‌کند. هر اتاق در هتل دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات و حمام اختصاصی با دوش، دمپایی و سشوار است و اتاق‌ها شامل ملحفه و حوله هم می‌شوند. در اینجا می‌توانید از صبحانه کانتیننتال یا بوفه لذت ببرید و روزتان را به نحو عالی آغاز کنید. مسجد الحرام ۵.۵ کیلومتر و مرکز تجارت جهانی دبی ۸ کیلومتر فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که ۸ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

 

اقامتی بی نظیر در منطقه دبی مارینا

آدرس: Opposite Naif Police Station, Behind Car Parking Building, Naif Area, Deira, Dubai, Dubai, United Arab Emirates

۰۱ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران