معرفی هتل ۵ ستاره و لاکچری ME دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی هتل ۵ ستاره و لاکچری ME دبی

تنها چند شهر در جهان هستند که بیش از دبی، هتل‌های لوکس و مجلل در خود دارند. از برندهای زنجیره‌ای تا هتل‌های تک و متفاوت، شما انتخاب‌های زیادی برای یک سفر رویایی به این شهر خواهید داشت. بر همین اساس، ما هرازچندگاهی یکی از این اقامتگاه‌های ۵ ستاره را به شما معرفی می‌کنیم و این بار به سراغ Me Dubai رفته‌ایم. یک هتل فوق‌العاده خاص و جذاب که می‌تواند یک انتخاب عالی برای تور دبی به حساب بیاید.

 

کوتاه درباره Me دبی

Me در نزدیکی برج خلیفه در دبی واقع شده که یکی از بهترین مناطق برای گردشگران محسوب می‌شود و تا جایی مثل مرکز خرید دبی، تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد. اما مهم‌ترین نکته درباره این اقامتگاه لاکچری و فوق‌العاده زیبا، طراحی آن به دست زاها حدید (Zaha Hadid) است که باعث شده معماری بنا در بیرون و داخل، شما را شگفت‌زده کند. بنای اصلی هتل از دو بخش تشکیل شده که در پایه و به وسیله‌ی یک پل به هم متصل شده‌اند.

اولین بار که به لابی وارد شوید، حس می‌کنید به صحنه‌ی فیلم‌های علمی تخیلی ورود می‌کنید. همه چیز متفاوت طراحی و اجرا شده و این شمایل متمایز به داخل اتاق‌ها نیز کشیده شده است. همه چیز در عین مدرن بودن، مجلل و لوکس بوده و کاملا حس اقامت در یک هتل گران قیمت را به شما می‌دهد. مجموعه Me از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که سعی می‌کنیم در نوشته امروزمان، به همه‌ی آن‌ها بپردازیم.

 

شکم گردی در ۷ کافه‌ی خانوادگی دبی

اتاق‌ها و سوییت‌ها

تنوع اتاق‌ها و سوییت‌هایی که در Me می‌توانید انتخاب کنید، به شکلی است که تا حد امکان، هر کس بتواند اتاقی که کاملا مطابق با نیاز خود باشد را انتخاب کند. تمام واحدهای اقامتی این هتل دارای امکاناتی از قبیل طراحی مدرن و نورپردازی فوق‌العاده، گاو صندوق، تلویزیون بزرگ به همراه کانال‌های کابلی و ماهواره‌ای، مینی‌بار و ... بوده و البته اینترنت رایگان بی‌سیم نیز در تمام بخش‌های هتل در دسترس شما خواهد بود.

فضای داخلی اتاق‌ها از حداقل ۴۷ متر مربع آغاز می‌شود و در گران‌ترین و بزرگ‌ترین حالت به ۶۶ متر مربع می‌رسد. اما فضای داخلی سوییت‌ها از ۹۲ متر مربع آغاز می‌شود و تا سوییت سه خوابه بسیار بزرگ نیز پیش می‌رود. طراحی بعضی از سوییت‌ها همچون سوییت Me واقعا زیباست و با دیواره‌ی شیشه‌ای که رو به برج خلیفه داشته، منظره‌ای بی‌نظیر از شهر را برایتان به همراه دارد.

رستوران‌‌ها

۵ رستوران و بار برای Me دبی در نظر گرفته شده که معروف‌ترینشان CENTRAL COSMO است و غذاها و نوشیدنی‌های اسپانیایی را به کیفیتی فوق‌العاده برایتان روی میز می‌برد. شام در این رستوران همراه می‌شود با اجرای زنده‌ی گیتار فلامینگو به دست رامون کایلانی تا همه چیز به شکلی رویایی برایتان رقم بخورد.

Atrium‌ که طراحی داخلی آن را نیز زاها حدید به عهده داشت، با نزدیکی به طراحی کلی هتل، محلی در کلاس جهانی برای میل کردن نوشیدنی‌های گرم و انواع دسر است. دیگر رستوران‌های Me نیز شامل DESEO با غذاهای مکزیکی و لاتین و BOTANICA با دکور فوق‌العاده گرم و دوست داشتنی و غذاهای ایتالیایی هستند. در نهایت برای صرف نوشیدنی در تور دبی نیز به بار ژاپنی ROKA مراجعه کنید تا بهترین‌ها را بچشید.

 

معروف‌ترین ساحل‌های دبی (قسمت اول)

دیگر بخش‌های هتل Me دبی

اسپا: مرکز اسپا و سلامتی هتل Me دقیقا همانقدر تجملاتی و زیباست که در دیگر بخش‌های هتل می‌بینید. سرویس‌های متنوعی در این مکان انجام می‌شود و همچنین هم دوش‌های خصوصی و هم اتاق‌های ماساژ خصوصی در آن تعبیه شده تا همه بتوانند به راحتی از محیط اسپا استفاده کنند.

باشگاه ورزشی: سالن ورزشی بسیار مجهز و ۶۵۰ متر مربعی Me از تکنولوژی بسیار مدرن Technogym Biocircuit بهره می‌برد که بر اساس داده‌های بایومتریک، ورزش‌های مختص به خودتان را به شما اختصاص خواهد داد! این مکان هر چیزی که برای ورزش کردن بخواهید را در اختیارتان می‌گذارد.

 

تفریحی لوکس در میدان سوارکاری دبی

استخر: استخر اختصاصی هتل نیز به صورت روباز و روفتاپ تهیه دیده شده و خیلی بزرگ نیست، اما شنا کردن در میان آسمان‌خراش‌های داونتاون دبی، لذت خاص خودش را دارد.

نکات پایانی درباره هتل Me دبی:

  • برای این که حیوانات خانگی خود را همراه داشته باشید، از قبل باید هماهنگ کرده و هزینه‌ی آن را نیز پرداخت کنید
  • هتل دارای یک تراس بزرگ عمومی نیز هست که می‌توانید برای تماشای منظره دبی از آن استفاده کنید
  • امکانات کامل برای افراد معلول در نظر گرفته شده است
  • بعد از بازگشایی هتل که به خاطر مشکلات به وجود آمده در دوران کرونا بسته شده بود، اقدامات بسیاری در زمینه‌ی جلوگیری از شیوع بیماری در این هتل انجام می‌شود

 

بهترین هتل‌های اطراف دبی مال

آدرس: Al A'amal Street The Opus by Omniyat, Dubai

شماره تماس: ۰۰۹۲۹۳۲۵۲۸۸۵

۲۶ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران