معرفی ۸ اسپای برتر لاکچری در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی ۸ اسپای برتر لاکچری در دبی

سفر شما به دبی، احتمالا مملو از زمان‌هایی خواهد بود که در تم‌پارک‌ها یا پارک‌های آبی تفریح می‌کنید، در ساحل چرخ می‌زنید و یا در حال کشف زیبایی‌های آسمان‌خراش‌های این شهر هستید. شهری مملو از ساختمان‌ها و هتل‌ها و مراکز خرید لاکچری که آن را به یک کلان‌شهر جذاب برای سفرهای لوکس تبدیل کرده است. در چنین شهری، برای فرار از شلوغی و کسب آرامش برای ادامه‌ی سفر، بد نیست چند ساعتی را به بودن در یک اسپای لوکس اختصاص دهید.

ما در نوشته‌ی امروزمان لیستی از برترین اسپاهای لوکس شهر برایتان گردآوری کرده‌ایم که در تور دبی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

اسپا آناتارا (Anantara)

وقتی عکس‌های این اسپای زیبا را ببینید، کاملا مشتاق خواهید شد که به این اسپا که یکی از بهترین‌ها در تمام دبی به حساب می‌آید، سری بزنید. چیزی که آناتارا به آن معروف است، تم باستانی آسیایی کلی آن با نشانه‌هایی از فرهنگ عربی بوده که همگی در یک قالب لوکس و فوق‌العاده عالی برایتان فراهم شده است. در مجموع این مکان دارای ۲۴ اتاق است که همگی طراحی داخلی منحصر به خود و زیبایی دارند. منوی اسپا نیز متنوع و عالی است و انواع ماساژها و درمان‌ها از نقاط مختلف جهان را شامل می‌شود. همچنین امکانات آناتارا باعث می‌شود شما بتوانید چیزهایی همچون استخر صوتی، اتاق سنگ‌های کریستالی، ماساژ سنگ داغ، حمام میکروسیلک و بسیاری چیزهای دیگر را در آن جا تجربه کنید.

اسپا مروارید (Pearl)

اگر به دنبال یک اسپای لوکس و مدرن هستید که نشانه‌هایی از تاریخ را نیز در خود داشته باشد، حتما به سراغ اسپای مروارید در ریزورت معروف Four Seasons در ساحل جمیرا بروید. درمان‌های جالبی در این محل طراحی شده است که از عناصر کویری و دریایی در آن‌ها استفاده شده و تجربه‌ای متفاوت از حضور در اسپا برایتان مهیا خواهد کرد. غیر از ماساژهای مختلفی که در این اسپا امتحان خواهید کرد، این مکان دارای امکاناتی همچون استخر گرداب، فواره یخی، استخر زیبای سرپوشیده و اتاق دوش بارانی نیز هست. در نظر داشته باشید که شما می‌توانید چیزهایی متفاوت در منو انتخاب کنید که برخی تنها تمرکز بر بخشی از بدن شما دارد. مثل یک مدل درمان برای مراقبت از پوست که انتخاب خیلی لاکچری در اسپای مروارید به حساب آمده و در آن از طلای ۱۴ عیار استفاده می‌شود.

 

برنامه‌های تفریحی تابستانه‌ی دبی ویژه کودکان

اسپا One&Only

این اسپا را می‌توانید در هتل بسیار معروف One & Only Royal Mirage در دبی پیدا کنید. مکانی که نه تنها برای آرامش بدن، بلکه برای آرامش ذهن و رسیدن به یک تعادل روحی ساخته شده است. اسپای One & Only به غیر از ۱۲ اتاق اختصاصی لوکس، دارای حمام‌های سنتی با طراحی داخلی بسیار زیبایی است که در آن‌ها از حمام‌های تونسی، ترکی و مراکشی الهام گرفته شده و در عین حال نمایی مدرن و امروزی نیز دارد. در این مکان نیز شما می‌توانید چیزهای جالبی در منو پیدا کنید. از ماسک صورت با عسل تماما طبیعی، تا حمام رز و یا مراسم حمام کاملا سنتی عربی.

 

روزهای گرم دبی را با این تفریح‌ها خنک کنید

اسپا تالیسه (Talise)

حتی قبل از این که وارد این اسپا شوید، کانال‌های آبی مدینه ریزورت مدینه جمیرا، درختان نخل پرتعداد و معماری خاص این مکان، شما را وارد فضای داستان‌های فانتزی عربی خواهد کرد. خوداسپای تالیسه نیز از نظر زیبایی معرکه بوده و دارای ۲۶ اتاق خصوصی و چندین فضای باز است که همگی طراحی سنتی و در عین حال مجللی دارند. جدا از این‌ها، در زمینه انواع درمان‌ها و ماساژها نیز دست این اسپا برای شما باز است. یکی از جذاب‌ترین آن‌ها تجربه صدف دریایی بوده که برای رهایی از گرفتگی‌ها و خستگی عضلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. شب‌های عربی شیفا، حمام گل، ماساژ تایلندی در باغ و ... تنها چند نمونه از انواع چیزهایی است که در لیست اسپای تالیسه پیدا خواهید کرد.

اسپا آساوان (Assawan)

بدون شک اسپای آساوان در برج العرب، یکی از گران‌ترین و لاکچری‌ترین اسپاهایی است که می‌توانید در دبی به سراغش بروید. طراحی این بنا همگی از چیزهایی که در تاریخ شرق آسیا بوده الهام گرفته شده و آن را به مدرن‌ترین شکل ممکن پیاده سازی کرده‌اند. اتاق سنا و جکوزی و حتی سالن استخر به زیبایی پیاده سازی شده و در همه حال شما منظره‌ای زیبا از دبی را پیش چشم خود خواهید دید. انتخاب‌های زیبایی در این محل خواهید داشت اما معروف‌ترین آن‌ها ماساژ دور دنیاست که از متدهای مختلفی از سراسر جهان در آن استفاده شده است. همچنین ماسک صورت خاویار نیز می‌تواند برای کسانی که به آساوان می‌روند، جذاب باشد.

اسپا Six Senses

این برند معتبر جهانی یکی از بهترین اسپاهای لوکس را در دبی احداث کرده است. جایی که سعی شده، به واقع تمامی حس‌های شش گانه شما را درگیر خود کند. طراحی این اسپا به شکلی زیبا بوده و در اکثر موارد سعی شده شما در اتاق‌هایی قرار بگیرید که منظره‌ی زیبای دریا و دبی را پیش چشم داشته باشید. البته کل این اسپا در چند طبقه قرار می‌گیرد و شما برای بخش‌های مختلف، به طبقات متفاوتی برده می‌شوید. Six Senses چندین جایزه‌ی معتبر جهانی برای خدماتی که ارائه می‌دهد دریافت کرده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ماساژ‌هایی از سراسر جهان، حمام کلاسیک عربی و ... اشاره کرد.

 

معرفی ۶ خوراکی محلی در سفر به دبی

اسپا آمارا (Amara)

این اسپا که در پارک حیات دبی واقع شده است، یک انتخاب متفاوت در لیست ما خواهد بود. جایی که اگر چه گران و مجلل محسوب می‌شود، اما آن زرق و برق از محیط اسپا کم کرده تا مکانی آرامش بخش برای مشتریانش باشد. آمارا یکی از بهترین اسپاها در دبی به حساب می‌آید که انتخاب‌های واقعا متنوعی برایتان در نظر گرفته است. از دوره‌ی ماساژ و درمان دو نفره که از تکنیک‌های مردم بالی و هاوایی در آن استفاده شده تا ماساژ‌های تایلندی و حتی انتخاب‌هایی از نقاط مختلف اروپا. مکانی عالی که در آن می‌توانید آرامشی ایده‌آل را در شلوغی دبی تجربه کنید.

اسپا آرمانی (Armani)

این اسپا که در هتل آرامانی در برج خلیفه واقع شده، آخرین پیشنهاد ما به شماست. یکی دیگر از تفریح‌های لاکچری در دبی که استایلی کاملا مدرن و متفاوت نسبت به اسپاهای دیگر در لیست ما دارد. چیزی که شما در این محل تجربه می‌کنید، بیشتر از این که به جنوب شرق آسیا شباهت داشته باشد، شبیه اسپاهای لوکس اروپایی و انتخاب‌هایی است که در ژاپن خواهید داشت. با این حال شما حق انتخاب از میان ده‌ها درمان و ماساژ و خدمات دیگر را دارید که متدهای آن‌ها از سراسر جهان گردآوری شده‌اند.

 

۶ تفریح معمول در سفر به دبی

۲۱ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران