تفریحات پالم جمیرا دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
تفریحات پالم جمیرا دبی

پالم جمیرا یا نخل جمیرا سازه ‌ای عظیم و دست ساخت بشر است که از تنه ای بزرگ با ۱۶ جزیره نواری متقارن تشکیل شده است. این منطقه توریستی یکی از مهم‌ترین جاهای گردشگری دبی است که در آن می‌توانید انواعی از تفریحات را پیدا کنید.از کلاب های شبانه گرفته تا بهترین رستوران‌ها و جاذبه‌های گردشی و جاهای دیدنی. فقط باید بدانید مطابق سلیقه‌تان کجا بروید. پالم جمیرا یکی از لوکس‌ترین مناطق دبی است که اگرچه همه نمی‌توانند در هتل های گرانش اقامت کنند اما جاهای گردشی اش در دسترس همه قرار دارد.

 

تفریحات پالم جمیرا دبی

تور دبی از جذاب‌ترین مقاصد دنیا است که در فاصله بسیار کمی از ما بهترین امکانات تفریحی را ارائه می‌دهد. شما در پالم جمیرا می‌توانید از جاهای مختلفی دیدن کنید. الاتحاد یکی از این مکان‌ها است که این واحه سرسبز خیره‌کننده در نخل جمیرا است که می‌توانید در آن قدم بزنید و از مناظر درختان و گیاهان غزال لذت ببرید. برخی از مکان‌های دیگر برای بازدید در پالم جمیرا عبارتند از بار فوق‌العاده مجلل پنت‌هاوس روی پشت‌بام، ساحل مسحورکننده نسیمی، و آکواریوم Lost Chambers با موضوعی پیرامون جزیره خیالی آتلانتیس. در بار روی پشت بام پنت هاوس، می توانید از غذاهای درجه یک جهانی لذت ببرید، در حالی که در ساحل می توانید در کابانا تجدید قوا کنید. اما، اگر شما فردی هستید که به تورهای داستان ماهی، غواصی در آکواریوم، و نمایش‌های تئاتر آبی سوگند یاد می‌کنید، آکواریوم Lost Chambers می‌تواند بهترین عسل شما باشد.

 

هتل آتلانتیس د پالم دبی

عکس از: nativeplanet.com

 

ویو در پالم جمیرا

عرشه تماشای The View at the Palm که در ارتفاع ۲۴۰ متری قرار دارد، یکی از نقاط دیدنی و تفریحات پالم جمیرا دبی است که در مورد آن نظرات گوناگونی توسط توریست ها داده شده است. رفتن به این نقط از تفریحات پالم جمیرا در دبی است که نباید از دست داد. این مکان به شما چشم اندازهای خیره کننده از خط افق دبی و یک گردش به یاد ماندنی از طبقه ۵۲ را می دهد. می‌توانید چشم‌اندازهای ۳۶۰ درجه‌ای از آب‌های درخشان خلیج فارس، نخل جمیرا و خط ساحلی دبی را تماشا کنید. دیدن محیط‌های متنوع پالم که شامل یک نمایشگاه خلاقانه برای نمایش توسعه جزیره، یک فروشگاه هدیه، یک کافه، و تونل‌های تعاملی با مضمون آکواریوم است، که فضایی رویایی دارد. هزینه بازدید برای کودکان از ۶۹ درهم شروع می شود و برای بزرگسالان تا ۱۰۰ درهم می رسد.

آدرس: Palm Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates

عکس از: headout.com

 

آکواریوم Lost Chambers

یکی از باورنکردنی‌ترین مکان‌ها برای بازدید و تفریحات پالم جمیرا دبی، قطعا بزرگترین آکواریوم امارات متحده عربی The Lost Chambers است. این یکی تفریحات پالم جمیرا در دبی است که مملو از تجربیات شگفت انگیز و نمایشگاه های در سطح جهانی است. با یک پیکج یک روزه، این شانس را دارید که بیش از ۲۰ نمایشگاه و بیش از ۶۵۰۰۰ موجود دریایی را کشف کنید. در Lost Chambers، شما با زیبایی شهر گمشده آتلانتیس روبرو خواهید شد، زیرا در داخل آکواریوم ۱۱ میلیون لیتری شما در زیبایی ماهی های رنگین کمانی، سفره ماهی ها و کوسه ها غوطه ور می‌شوید. به علاوه صفحه نمایش‌های لمسی تعاملی وجود دارد که می‌توانید اطلاعات مربوط به گونه‌ها را درست با نوک انگشتان خود مطالعه کنید. وقتی اینجا هستید، اطراف خود را با اسب های دریایی، خرچنگ دریایی، پیرانا و مشاهده دلقک ماهی پر جنب و جوش، ماهی هامور، و مارماهی موری از دست ندهید. هزینه ورود از ۱۱۵ درهم شروع می‌شود.

آدرس: Atlantis, The Palm - The Palm Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates

 

هتل‌های ۵ ستاره پالم جمیرا در دبی

عکس از: experiences.visitdubai.com

 

نخل مال

مرکز خرید نخیل واقع در قلب پالم جمیرا، مقصدی عالی برای سرگرمی، غذاخوری و خرده فروشی است. این مرکز خرید در اواخر سال ۲۰۱۹ افتتاح شد و دارای بیش از ۳۰۰ فروشگاه، گزینه های سرگرمی و رستوران است و یکی از بهترین تفریحات پالم جمیرا دبی را می‌توانید در اینجا تجربه کنید. گردش در این مرکز از تفریحات پالم جمیرا در دبی است که مهم‌ترین مکان‌های خرید در این مرکز خرید عبارتند از: سوپرمارکت Waitrose، فروشگاه بزرگ MODO، و چندین فضای تفریحی مانند پارک ترامپولین به نام Trampo. اگر گرسنه هستید و می‌خواهید از غذاهای خوشمزه ای نوش جان کنید، می‌توانید از میان طیف گسترده‌ای از رستوران‌های با غذاخوری عالی روی پشت‌بام اینجا را انتخاب کنید. به علاوه بازدید از رصدخانه عمومی The View at the Palm برای تماشای مناظر بی نظیر مجمع الجزایر را هم از قلم نیاندازید.

آدرس: Center of Palm - Al Hilali - The Palm Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates

عکس از: luxhabitat.ae

 

دپاچیکا فود هال

دپاچیکا از بهترین رستوران‌های پالم جمیرا در دبی و تفریحات پالم جمیرا در دبی خیلی بیشتر از یک سالن غذاخوری است. این کلمه یک اصطلاح ژاپنی است که از دو کلمه مشتق شده و به معنای فروشگاه بزرگ است. علاوه بر این که یک پارک موضوعی غذایی است که چیزی کمتر از بهشت برای افراد خوش غذا و شکمو نیست که طیف وسیعی از خوراکی های لذیذ را به نمایش می گذارد. هر یک از ستون های برند بر رضایت مشتری و توجه به جزئیات تمرکز دارد. این جا شبیه فودکورت‌هایی که دیده اید نیست و تا خودتان از نزدیک نبیید نمی‌توانید باور کنید. دپاچیکا فضایی عظیم است که جامعه شکموها را هدف قرار داده و حسی جهانی به شما ارائه می‌دهد.

آدرس: Palm Jumeirah - The Palm Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates

عکس از: sbidawards.com

 

انداز دوبی پالم

آیا اقامت در هتل را می‌توان در دسته تفریحات پالم جمیرا دبی قرار داد؟ فروشگاه Andaz Dubai The Palm - بوتیک هتل لوکس هایت در نخل جمیرا دبی سبک التقاطی و میراث متمایز دبی را تداعی می کند. هر یک از ۲۱۷ اتاق مهمان، شامل ۳۴ سوئیت، به گونه ای طراحی شده‌اند که مناظر، حس و حال و صداهای شبه جزیره عربستان را در خود جای دهد. اتاق‌های بزرگ دارای پنجره‌های سرتاسری هستند که منظره‌ای پانوراما از دریا و شهر دارند. اتاق‌ها به یک مینی بار رایگان مجهز هستند که شامل نوشابه و تنقلات است. در این هتل شما می‌توانید از تجربه ناهارخوری فوق العاده لذت ببرید و یا از امکانات پیشرفته، استخر شنا و ویژگی‌های خاص وهای کلاس استفاده کنید تا اقامتی فراموش نشدنی را تجربه کنید.

آدرس: Andaz Dubai - Dubai - United Arab Emirates

 

جاذبه‌های دبی برای کریسمس 2024

عکس از: tripadvisor.com

 

وووزلا

اگر به دنبار بار ورزشی هستید جایی بهتر از این بار ورزشی واقع در Palm’s Fairmont یکی از دوستانه‌ترین کافه‌های محله است. این بار دارای صفحه نمایش های غول پیکر است و همه چیز از راگبی گرفته تا کریکت و فوتبال را نشان می‌دهد. قطعا برای ورزش دوستان و همینطور گروه های دوستانه پرجنب و جوش رفتن به این بار از تفریحات پالم جمیرا در دبی است که به سختی آن را فراموش خواهند کرد. می‌توانید روی صندلی‌های چرمی در اینجا بنشینید و مسابقاتی را که از طریق یک پروژکتور ۱۲۰ اینچی نمایش داده می‌شوند، تماشا کنید، در حالی که از پنیر چیلی، بال‌های مرغ، ناچو، ساندویچ‌های گوشت گاو کباب‌شده، ماهی و چیپس لذت می‌برید. این بار به نام ساز موسیقی آفریقای جنوبی که برای صدا زدن در رویدادهای ورزشی و مجالس اجتماعی استفاده می‌شود نامگذاری شده است. دکور این مکان نیز آفریقای جنوبی با الهام از رنگ های روشن است که فضای داخلی را برجسته می کند.

آدرس: Fairmont The Palm, Palm Jumeirah, Dubai

عکس از: timeoutdubai.com

 

پارک الاتحاد

یکی از پرطرفدارترین مکان‌ها برای تفریحات پالم جمیرا دبی، پارک الاتحاد است که در سال ۲۰۱۲ تاسیس شد. این منطقه سبز برای ادای احترام به مردم در طول چهل و یکمین جشن روز ملی امارات متحده عربی افتتاح شد. این پارک با مساحت ۱.۱ میلیون فوت مربع، به عنوان یک مرکز پایدار و دوستدار محیط زیست برای ساکنان پالم جمیرا و بازدیدکنندگان از امارات متحده عربی طراحی شده است. می‌توانید در مسیر ۳.۲ کیلومتری دویدن قدم بزنید و گیاهان، درختان و سایر گونه‌های بومی مناطق ساحلی، بیابان‌ها، کوه‌ها و وادی‌های امارات را ببینید. چه در مورد زندگی گیاهی کنجکاو باشید یا صرفا مایل به تماشای محیط زیبا باشید، این مکان ایده آلی برای شما خواهد بود. در حالی که در حال بازدید از پالم هستید، یک شب لذت بخش را در اینجا بگذرانید.

آدرس: Palm Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates

 

نمایشگاه های تجاری دبی

عکس از: tripadvisor.com

 

پرو آرت گالری

اگر از طرفداران هنرهای زیبا هستید و اوقات فراغت دارید، به یکی از مکان‌های نمادین تفریحات پالم جمیرا دبی، گالری Pro Art بروید. این گالری دارای مجموعه‌ای چشمگیر از نقاشی‌ها، عکس‌ها، مجسمه ها و چاپ‌های محدود است. مجموعه وسیعی از رسانه‌ها و سبک‌ها در گالری هنر پرو از جمله آثار هنرمندان استاد معاصر و مدرن نیز به نمایش در آمده است. علاقه مندان به هنر و صنایع دستی، هنرمندان و طراحان داخلی باید از این فرصت برای مشاهده برخی از بهترین آثار هنری موجود در بازار بین المللی در این گالری پیشرفته استفاده کنند.

آدرس: IT PLAZA - Suite 201 - Dubai Silicon Oasis - Dubai - United Arab Emirates

عکس از: tripadvisor.com

 

ساحل وایت بیچ دبی

یکی از مهم ترین تفریحات پالم جمیرا دبی رفتن به ساحل وایت بیچ یا همان ساحل سفید است. اینجا مکانی است که توریست ها برای لذت بردن از اقامت و سفرشان در آن جمع می شوند. این باشگاه ساحلی با طراحی شیک، مکانی زیبا برای استراحت و آرامش در طول روز می سازد. با این حال، در شب، واقعا حال و هوای بسیار متفاوتی دارد و در طول ماه‌های سردتر به یکی از اختصاصی‌ترین نقاط مهمانی‌های دبی تبدیل می‌شود، زیرا ساحل سفید دارای برنامه منظم نوازندگان و دی‌جی‌های بین‌المللی است. مهمان‌داران به تراس هوای آزاد و استخر بی‌نهایت مناسب اینستاگرام می‌روند. از نوشیدنی های خنک در اینجا با دوستان خود در حالی که در یکی از صندلی های آفتاب گیر سفید استراحت می کنید لذت ببرید.

آدرس: Atlantis - Dubai - United Arab Emirates

 

آشنایی با آثار گرافیتی در دبی

عکس از: purelife.travel

 

منبع

 

۲۳ بهمن ۱۴۰۱ (به‌روز رسانی شده در: 12 دی 1402)

نظرات کاربران