اقامتی رویایی در هتل لاکچری Five Palm Jumeirah Dubai پالم جمیرا

جاذبه‌های گردشگری دبی
اقامتی رویایی در هتل لاکچری Five Palm Jumeirah Dubai پالم جمیرا

دبی شهری کاملا مدرن با معماری‌های فوق پیشرفته و هنری است. تور دبی از آن دسته مقاصدیست که به راحتی می‌تواند سفری پر هزینه و لوکس برای شما تدارک ببیند. گام اول برای دست‌یابی به چنین سفری اقامت در هتل‌های لوکس است که خوشبختانه دبی طیف فروانی از آن را در گوشه و کنار شهر در اختیار شما قرار می‌دهد. هتل ۵ ستاره جمیرا که در منطقه توریستی و پرطرفدار جمیرا واقع شده یکی از گزینه‌های پیش روی شما برای اقامتی شاهانه است.

 

 

مختصری درباره هتل Five Palm Jumeirah Dubai

همان‌طور که از نام هتل بر می‌آید و پیش‌تر هم اشاره کردیم این هتل ۵ ستاره لاکچری در پالم جمیرا واقع شده است. ظاهر هتل شیک و ساده است و امکانات رفاهی هتل‌های هم‌سطح خودش را در اختیار شما قرار می‌دهد. گرچه معماری آن در مقابل هتلی همچون آتلانتیس خیلی خاص و منحصر به فرد نیست اما از لحاظ ویژگی‌های رفاهی هیچ چیزی کم نمی‌گذارد. اتاق‌ها نمایی از حیاط سرسبز، استخر، و دریای خلیج فارس ارائه می‌دهند و بر دلنشینی سوییت‌ها می‌افزایند. بی‌شک هتل پالم جمیرا گران‌ترین هتل دبی نیست اما برای اقامتی راحت و بدون دغدغه همیشه می‌توانید روی آن حساب باز کنید.

 

 گران‌ترین هتل‌های دبی برای صرف یک غذهای لوکس و گران‌قیمت 

 

 

Five Palm Jumeirah Dubai

 

 

موقعیت قرارگیری هتل Five Palm Jumeirah Dubai

این هتل که در پالم جمیرا واقع شده از لحاظ موقعیت قرارگیری در یکی از بهترین مناطق شهر واقع شده است. دسترسی آسان به ساحل، طیفی از فعالیت‌های آبی و تفریحی همچون شنا، قایق‌سواری، جت اسکی‌سواری و موارد مشابه دیگری را پدید آروده است. به علاوه شما می‌توانید به نقاط تفریحی دیگری همچون OSN، Jumeirah Palm Tram Station، Al Ittihad Park Monorail Station و دیگر نواحی هم سر بزنید.

 

 

Five Palm Jumeirah Dubai

 

 

آدرس: No. 1 Palm Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates

تلفن: +971 4 455 9999

 

 

اتاق‌ها و سوییت‌ها

این هتل دارای ۴۶۸ اتاق و سوییت است که در ۱۶ طبقه آن گسترده شده‌اند. با این که طراحی داخلی اتاق‌ها ساده و شیک هستند اما نمای خلیج فارس به زیبایی آن‌ها افزوده است. در طراحی اتاق‌ها از رنگ‌های خنثی و روشن استفاده شده و به امکاناتی نظیر تخت‌های کینگ، تلوزیون صفحه تخت، شبکه‌های تلوزیونی بین‌المللی، کمد، مینی‌بار، تراس، سرویس حمام و دست شویی مدرن با وان مجهز هستند. ظرفییت اتاق‌ها دونفره با تخت خواب تا سوییت‌های بزرگ ۶ نفره متغیر هستند. به علاوه شما می‌توانید از هتل درخواست تخت اضافی هم بکنید. بدیهی‌ست که شرایطی همچون مساحت، تعداد تخت خواب و جزئیاتی همچون تراس و نمای دریا در بالا و پایین شدن قیمت اتاق‌ها تاثیر مستقیم دارند. همچنین سوییت‌ها با یک تا دو اتاق خواب ارائه می‌شوند.

 

 ۱۰ هتل ساحلی شگفت‌انگیز دبی را بشناسید 

 

 

Five Palm Jumeirah Dubai

 

 

ساحل تا استخر و اسپا

امکانات تفریحی در هتل پالم جمیرا خیلی جدی گرفته شده است. بدون تردید اگر دکوراسیون داخلی ساده اتاق‌ها نتوانسته باشد توجه شما را جلب کند، در عوض سواحل خصوصی هتل که به شما موقعیت‌های مختلفی برای وقت گذارانی می‌دهد، کاملا نظر شما را به خود معطوف خواهد کرد. شما می‌توانید به راحتی در ساحل تفریح کنید، و از محدوده شخصی خود لذت ببرید. شنا، حمام آفتاب، چترهای آفتابی بزرگ و قایق‌سواری تنها بخشی از همه چیزهایی است که از ساحل به دست می‌آورید. البته اگر تمایل داشتید می‌توانید در هتل بمانید و در یکی از ۵ استخر جذاب داخل لذت ببرید.

 

 ۱۰ مرکز ماساژ و مراقبت از زیبایی لوکس در دبی 

 

 

Five Palm Jumeirah Dubai

 

 

دور تا دور این استخرها با تخت‌های آفتابی و آلاچیق‌های تخت‌دار محصور شده‌اند. استخر بازی کودکان با آب نما نیز برای افراد خردسال هتل در دسترس قرار دارد. در مورد اسپا حتی امکانات از این هم بهتر و گسترده‌تر است. شما می‌توانید از از انواع ماساژهای دست، ماشاژ سر، پا، گردن، ماساژ زوجین، و طیف گسترده‌ای که نام بردن از تک تک آن‌ها از حوصله پست ما خارج است، وجود دارد که می‌توانید با بررسی فهرست هر کدام را نیاز داشتید در خواست کنید. به علاوه کلاس‌های یوگا هم از دیگر امکاناتی‌ست که می‌توانید از آن بهره ببرید.

 

 

رستوران و کافه

خوشبختانه گستره انتخاب در اینجا برای شما فراوانست. به طور کلی ۵ رستوران در هتل وجود دارند که دو مورد آن‌ها به سرو غذاهای بین‌المللی می‌پردازند و سه تای دیگر به منوهای ایتالیایی، ژاپنی و چینی اختصاص پیدا کرده‌اند. بار غذای سبک، غذای کودکان، کافی شاپ، بوفه کودکان و سرویس غذا در اتاق‌خواب از دیگر ویژگی‌های در دسترس شما محسوب می‌شوند.

 

 

Five Palm Jumeirah Dubai

 

 

دیگر امکانات

البته مجموعه ساحل، استخر و اسپا با ماساژهای شگفت‌انگیز از داخل و مراکز تفریحی و دیدنی بیرون وقتی برای شما باقی نمی‌گذارند اما هتل به همین موارد قناعت نکرده و زمین بازی، باشگاه تفریحی کودکان، کلاس‌های یوگا، کاراکوئه، ساعت شادی، امکانات تفریحی و ورزشی در کنار اجرای زنده موسیقی فراهم آورده است. اینترنت رایگان در سراسر هتل در دسترس است و اگر نیاز به امکانات تجاری داشتید مواردی چون فکس و اتاق جلسه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاه، منطقه سیگار آزاد، سالن زیبایی و روزنامه روزانه هم از دیگر ویژگی‌های جانبی هتل محسوب می‌شوند.

 

 

Five Palm Jumeirah Dubai

۰۳ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران