هتل آتلانتیس د پالم دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
هتل آتلانتیس د پالم دبی

دبی یکی از مدرن‌ترین مقاصد گردشگری دنیا است که مثل هر چیز دیگری در انتخاب هتل نیز گزینه‌های متنوع بسیاری را پیش روی شما قرار خواهد داد. به طوری که یکی از منحصر به فردترین آن‌ها هتلی شناور در زیر آب است که تجربه‌ای کاملا متفاوت از اقامت در یک هتل خاص را برای شما به ارمغان خواهد آورد. پس اگر شما نیز رویای زندگی در زیر آب با مناظر صخره‌های مرجانی رنگارنگ زیبا و آبزیان گوناگون را دارید، در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با هتل آتلانتیس د پالم در دبی به عنوان اولین اقامتگاه شناور زیر آب در جهان آشنا کنیم.

 

آشنایی با هتل آتلانتیس د پالم دبی

دبی به عنوان یک مقصد گردشگری مدرن و روبه پیشرفته دنیا در خلق هتل‌های بی‌نظیر و منحصر به فرد نیز عرض اندام کرده و حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد. یکی از خاص‌ترین این هتل‌ها همان طور که گفته شد هتل آتلانتیس د پالم دبی (Atlantis The Palm Hotel) نام داشته و مکانی کاملا متفاوت از هر جای دیگری است که تا کنون در آن اقامت داشته‌اید و یکی از هتل‌های لوکس دبی شناخته ‌می‌شود. همان طور که گفته شد این هتل بی‌نظیر در زیر آب ساخته شده و توانسته لقب اولین اقامتگاه شناور زیر آب در جهان را از آن خود کند.

گردشگرانی که در تور دبی خود اقامت در این هتل را انتخاب کنند در اتاقی با دیوارهای شیشه‌ای در زیر آب اقامت کرده و شاهد حیات بیش از ۶۵۰۰۰ گونه مختلف از ماهی‌های عجیب و غریب در این آکواریوم خواهند بود که تجربه‌ای مجلل را برای آن‌ها به ارمغان خواهد داشت. علاوه بر اتاق‌های این مجموعه افراد می‌توانند در رستوران آکواریومی آن نیز حین خوردن وعده غذایی خود از تماشای گونه‌های آبی زیر آب لذت ببرند. پس اگر از هتل‌های تکراری و شبیه به هم خسته شده‌اید، هتل آتلانتیس دبی دقیقا چیزی است که هرگز نباید فرصت اقامت در آن را از دست دهید.

عکس: tripadvisor.com

 

طراحی هتل آتلانتیس د پالم دبی

هتل Atlantis The Palm طراحی شده توسط نخبگان معماری در Deep Ocean Technology از ۲۱ اتاق در زیر آب تشکیل شده است. طراحی همه اتاق‌ها با دنیای زیر آب ادغام شده و ارتباط شگفت انگیزی بین مسافران و آبزیان زیر آب را ایجاد کرده است. به طوری که با وارد شدن به آن تصور خواهید کرد که گویا درون یک آکواریوم بزرگ قرار گرفته‌اید. برای اینکه تمامی موجودات دریایی اعم از ماهی‌ها و مرجان‌های رنگی در عمق آب از دیوارهای شیشه‌ای اتاق‌ها قابل رویت باشند، از سیستم نورپردازی ویژه در زیر آب استفاده شده است. علاوه بر آن همه اتاق‌ها ضد صدا بوده و دارای پرده‌هایی با سطوح مختلف شفافیت هستند که در صورت تمایل می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

از جمله مشخصه‌های اصلی این هتل می‌توان به قابلیت بالا و پایین شدن صفحه‌ای که اتاق‌ها بر روی آن قرار گرفته‌اند اشاره کرد. به این معنا که عرشه پایینی این قابلیت را دارد که در مواقع اضطراری در بالای آب ظاهر شود. البته که همه چیز در هتل آتلانتیس د پالم دبی در زیر آب قرار نگرفته و یک رستوران، مرکز آبگرم، یک منطقه تفریحی ویژه و یک لابی چند منظوره در سطح آب طراحی و ساخته شده است که مسافران در صورت تمایل فرصت استفاده از آن‌ها را نیز خواهند داشت.

 

دانستنی‌های هتل برج العرب دبی

عکس: tripadvisor.com

 

اتاق‌های هتل آتلانتیس د پالم دبی

آتلانتیس د پالم دبی با اتاق‌های متعدد خود آماده پذیرایی از مهمانان خود است. انواع اتاق‌های این هتل آکواریومی بی‌نظیر در زیر ذکر شده‌اند:

اتاق پالم کینگ (Palm King Room)

این اتاق مناسب برای اقامت دو بزرگسال + یک کودک بوده و امکاناتی نظیر صبحانه بوفه کامل، شام، دسترسی به  Aquaventurepar، دسترسی روزانه به آکواریوم اتاقی و تخفیف برای شنا در دلفین خلیج و استفاده از  مرکز تناسب اندام برخوردار است.

عکس: trip.com

 

اتاق ملکه پالم (Palm Queen Room)

این اتاق مناسب برای اقامت دو بزرگسال + دو کودک یا سه بزرگسال + یک کودک بوده و امکاناتی نظیر صبحانه بوفه کامل، شام، دسترسی به Aquaventurepark، تخفیف آکواریوم برای شنا در دلفین خلیج، کلوپ کودکان یا The Zone یک بار در هر اقامت و استفاده از مرکز تناسب اندام برخوردار است.

 

معرفی هتل‌های ۲ ستاره دبی

عکس: kerznercommunications.com

 

اتاق پادشاهی امپریال کلاب (Imperial Club King Room)

این اتاق هتل آتلانتیس د پالم دبی مناسب دو بزرگسال + یک کودک یا ۳ بزرگسال بوده و از امکاناتی نظیر سرو صبحانه رایگان قاره ای، چای بعد از ظهر، عصرانه، دسترسی به پارک آبی Aquaventure و آکواریوم The Lost Chambers به صورت رایگان، یک جلسه استفاده از کلاب کودکان یا The Zone در ساحل امپریال کلاب، دسترسی رایگان به مرکز تناسب اندام، اجازه بازی به اعتبار ۵۰ درهم امارات در Wavehouse برای کودکان برخوردار است.

عکس: kerznercommunications.com

 

اتاق ملکه امپریال کلاب (Imperial Club Queen Room)

این اتاق هتل آتلانتیس د پالم دبی مناسب دو بزرگسال + دو کودک یا سه بزرگسال + یک کودک بوده و از امکاناتی نظیر سرو صبحانه رایگان قاره‌ای، چای بعد از ظهر، عصرانه، دسترسی به پارک آبی Aquaventure و آکواریوم The Lost Chambers به صورت رایگان، یک جلسه استفاده از کلاب کودکان یا The Zone در ساحل امپریال کلاب، دسترسی رایگان به مرکز تناسب اندام، اجازه بازی به اعتبار ۵۰ درهم امارات در Wavehouse برای کودکان برخوردار است.

عکس: kerznercommunications.com

 

اتاق کلاب خانوادگی دو خوابه (2 Bedroom Family Club Room)

این اتاق مناسب ۶  بزرگسال + یک تخت نوزاد (بزرگسالان و کودکان با هم می‌توانند حداکثر ۶ نفر را تشکیل دهند.) است. امکانات این اتاق دقیقا مشابه اتاق فوق (اتاق ملکه امپریال کلاب) است. 

سوئیت تراس (Terrace Suite)

این اتاق هتل آتلانتیس د پالم دبی مناسب دو بزرگسال + دو کودک زیر ۱۴ سال + یک نوزاد یا ۳ بزرگسال بوده و از امکانات آن می‌توان به صبحانه قاره‌ای رایگان، چای بعد از ظهر، سرو عصرانه، ترانسفر رایگان فرودگاه دبی، بازدید رایگان از آکواریوم Lost Chambers  و پارک آبی Aquaventure، استفاده از Private Imperial Club Beach Two، دسترسی کودکان به کلاب بچه‌ها، سرویس روزانه اتاق، استفاده رایگان از مرکز تناسب اندام AWAKEN ، اجازه بازی به اعتبار ۵۰ درهم امارات در Wavehouse برای کودکان اشاره کرد.

 

بهترین هتل‌های دبی مناسب برای حیوانات خانگی

عکس: affordableluxurytravel.co.uk

 

سوئیت اسکای لاین (Skyline Suite)

این اتاق مناسب دو بزرگسال +  دو کودک زیر ۱۴ سال + یک تخت نوزاد یا ۳ بزرگسال بوده و تمامی امکانات اتاق سوئیت تراس را دارا است. 

سوئیت سلطنتی (Regal Suite)

این اتاق هتل آتلانتیس د پالم دبی مناسب دو بزرگسال + دو کودک زیر ۱۴ سال + یک تخت نوزاد یا ۳ بزرگسال بوده و تمامی امکانات اتاق فوق را دارا است.

سوئیت تراس دو خوابه (2 Bedroom Terrace Suite)

این اتاق مناسب ۶ بزرگسال + یک تخت نوزاد بوده و تخت‌های آن شامل یک تخت پادشاهی و دو تخت کوئین هستند. از لحاظ امکانات نیز شامل همه موارد عنوان شده در بالا است.

عکس: bookyourluxuryhotelsuite.com

 

سوئیت اسکای لاین دو خوابه (2 Bedroom Skyline Suite)

این اتاق نیز مناسب ۶ بزرگسال + یک تخت نوزاد بوده و تخت‌های آن شامل یک تخت پادشاهی و دو تخت کوئین هستند. از لحاظ امکانات نیز شامل همه موارد عنوان شده در بالا است. 

سوئیت رگال دو خوابه (2 Bedroom Regal Suite)

این اتاق هتل آتلانتیس د پالم دبی نیز از نظر تمامی ویژگی‌ها و امکانات مشابه مورد فوق است. 

سوئیت زیر آب نپتون (Neptune Underwater Suite)

این اتاق مناسب دو بزرگسال + دو کودک زیر ۱۴ سال بوده و خدماتی از قبیل ترانسفر فرودگاهی رایگان، دسترسی رایگان به پارک آبی Aquaventure و آکواریوم TheLost Chambers، دسترسی به کلاب کودکان، سرویس روزانه اتاق به همراه صبحانه و بوفه مجلل، سرو غذا به صورت اختصاصی در اتاق، دسترسی رایگان به مرکز تناسب اندام AWAKEN و  اجازه بازی به اعتبار ۵۰ درهم امارات در Wavehouse برای کودکان را ارائه می‌دهد.

عکس: worldwidelux.com

 

سوئیت ریاست جمهوری (Presidential Suite)

این اتاق مناسب دو بزرگسال + دو کودک زیر ۱۴ سال بوده و با اقامت در آن می‌توان از خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی رایگان، بازدید از آکواریوم Lost Chambers و پارک آبی Aquaventure به صورت رایگان، دسترسی به ساحل خصوصی امپریال کلاب، استفاده دو جلسه‌ای از کلاب کودکان، سرویس روزانه اتاق شامل سرو صبحانه و غذا، دسترسی رایگان به مرکز تناسب اندام AWAKEN و اجازه بازی به اعتبار ۵۰ درهم امارات در Wavehouse برای کودکان بهره برد.

قیمت اتاق‌های هتل آتلانتیس د پالم دبی

همان طور که گفته شد در هتل آتلانتیس د پالم، انواع مختلفی از اتاق‌ها برای هر سلیقه و نیازی در نظر گرفته شده است. از آنجایی که شرایط اقامت و امکانات هر کدام از این اتاق‌ها با یکدیگر فرق دارند از لحاظ هزینه‌ای نیز شاهد تفاوت‌هایی در آن‌ها هستیم. قیمت هر کدام از این هتل‌ها بین ۵۳۲ دلار تا ۱۰۳۴۴ دلار متغیر است. این قیمت‌ها بسته به امکانات و اندازه اتاق‌ها و همچنین خدماتی که برای مسافران ارائه داده می‌شود، می‌تواند متفاوت باشد. با توجه به این رقم‌ها می‌توان متوجه شد که Atlantis The Palm جز هتل‌های لاکچری دبی به حساب آمده و برای داشتن اقامت در آن باید بودجه نسبتا بالایی را برای سفر با تور دبی اختصاص دهید.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره منطقه بور دبی

عکس: hoteliermiddleeast.com

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

منبع ۴

۰۹ آذر ۱۴۰۲

نظرات کاربران