تفریحات هتل آتلانتیس دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
تفریحات هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی، شهرتی جهانی دارد و با معماری خاص، قرار گیری در جزیره نخل و امکانات گسترده‌ی خود، از بهترین هتل‌های لاکچری در دبی به حساب می‌آید. اما تفریحات هتل آتلانتیس دبی به خودی خود می‌تواند، دلیلی برای انتخاب این مجموعه جذاب در سفر به دبی باشد. قبلا در مقتدرسیر تابان از امکانات این هتل برایتان گفته‌ایم، اما با توجه به گستردگی امکانات تفریحی هتل آتلانتیس، بیایید در این نوشته تنها به این بخش از هتل بپردازیم.

 

تفریحات هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی، فضایی بزرگ از جزیره را به خود اختصاص داده و دارای بخش‌های مختلفی است که بعضا، کاملا جدا از خود هتل و به عنوان پارک‌های تفریحی مستقل شناخته می‌شوند. برای مثال، پارک آبی آکواونچر (Aquaventure) یکی از این بخش‌هاست که خود، یکی از بهترین مراکز تفریحی در سفر با تور دبی محسوب می‌شود. همچنین اینجا یکی از بهترین هتل های ساحلی دبی است.

عکس: urlaubschecker.at

 

اما اگر در تور دبی، اقامت در هتل آتلانتیس را انتخاب کردید، می‌توانید از استخرهای متنوع، سواحل فوق‌العاده زیبا، فعالیت‌های آبی و خیلی چیزهای دیگر استفاده کنید که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم داشت:

 

مجموعه Wavehouse در هتل آتلانتیس دبی

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که این هتل لاکچری، مناسب خانواده‌ها محسوب می‌شود، وجود مجموعه Wavehouse در نزدیکی آن است. این مجموعه تعداد زیادی از تفریحات هتل آتلانتیس دبی را میزبانی کرده و دارای سالن‌های بازی، تفریحات آبی، رستوران‌ها، کافه‌ها و حتلی کلاب‌های شبانه بوده و برای هر کس در هر سن و سالی، کلی امکانات مناسب برای تفریح دارد. کودکان کم سن و سال در Wavehouse‌ می‌توانند از سالن بازی بزرگ خود استفاده کرده، در پارک بازی به انجام بازی‌های دیجیتال بپردازند و ساعت‌ها در این محل خوش بگذرانند.  البته سالن بازی‌های دیجیتال با داشتن بیش از ۷۰ دستگاه آرکید، محلی جذاب برای بازی بزرگ‌ترها هم هست.

این مکان همچنین دارای یک سالن بولینگ فوق‌العاده عالی نیز هست. اما جذاب‌ترین بخش Wavehouse استخر موج سواری آن بوده که از بهترین‌ها به حساب می‌آید و شما می‌توانید با کمک مربیان کاربلد این مجموعه، در آن به موج سواری بپردازید. شما می‌توانید، سالن بازی را برای تولد بچه‌ها اجاره کرده و از رستوران‌ها و کافه‌هایی که در این محل قرار داده شده استفاده نمایید.

 

دانستنی‌های هتل برج العرب دبی

عکس: wearebishopdesign.com

 

سواحل هتل آتلانتیس دبی

اما همان طور که گفتیم، یکی از مهم‌ترین تفریحات هتل آتلانتیس دبی، سواحل بسیار زیبای آنجاست. سواحلی سفید رنگ که آبی کریستالی را پیش روی خود می‌بینند. در این سواحل امکانات رفاهی کامل در نظر گرفته شده که شامل تخت‌ها، بار و حتی خدمنکار می‌شود و شما می‌توانید با آسودگی خاطر، آنجا به شنا بپردازید. همچنین امکانات لازم برای تفریحات آبی بدون موتور گنجانده شده و برای مثال می‌توانید به انجام پدل برد، کایاک سواری و کارهایی از این دست مشغول شوید.

 همچنین در بخش‌هایی از خط ساحلی طولانی هتل آتلانتیس دبی، زمین‌های ورزشی مثل فوتبال ساحلی یا والیبال ساحلی نیز وجود دارد. اما اگر طرفدار ورزش‌های آبی موتوری هستید، در گوشه‌ای ساحل و از طریق اسلکه اختصاصی، این امکانات نیز برای شما مهیاست. از جت اسکی گرفته تا فلای فرد، سیباب و چندین مورد از دیگر ورزش‌های آبی جدید و هیجان انگیز که در کم‌تر جای دیگری از دبی، خبری از آن‌ها خواهد بود.

عکس: holidaycheck.de

 

استخرهای هتل آتلانتیس دبی

غیر از پارک آبی، استخر موج مصنوعی و چیزهایی از این دست، در هر بخشی از هتل یک استخر بزرگ در نظر گرفته شده است. البته این استخرها فضایی آرام دارند و دور آن‌ها بار، تخت‌های آفتاب گیر و درخت‌های گرم سیری گذاشته شده و بیش‌تر از این که برای تفریح و آبتنی باشند، برای شنا کردن و کسب آرامش استفاده می‌شوند.

 

۱۰ تا از بهترین هتل‌های ۳ ستاره دبی

عکس: voyagefox.net

 

زمین‌های ورزشی هتل آتلانتیس دبی

غیر از زمین‌های ورزشی ساحلی، تنها چند زمین تنیس در این هتل وجود دارد و در میان تفریحات هتل آتلانتیس دبی، زمین‌های ورزشی متعدد پیدا نخواهید کرد. زمین‌های تنیس مجهز و با کیفیتی برای این مکان در نظر گرفته شده و همچنین اگر نمی‌خواهید از تمرینات ورزشی خود در طول سفر به دبی جا بمانید، می‌توانید به سراغ سالن فیتنس این هتل بروید که از بهترین امکانات بهره برده، نمایی ۳۶۰ درجه از خلیج فارس را به شما نمایش می‌دهد و همچنین چند مربی مجرب در آن‌جا به کار مشغولند.

عکس: atlantis.com

 

قایق‌های بزرگ در هتل آتلانتیس دبی

یکی از امکاناتی که هتل آتلانتیس در اختیارتان می‌گذارد، امکان اجاره‌ی قایق‌های تندرو و یات‌های بزرگ است که برای گردش در آب در نظر گرفته شده. شما می‌توانید با استفاده از این قایق‌ها به عمق خلیج فارس رفته، از نمای غروب آفتاب دیدن کنید یا حتی یک قرار عاشقانه دو نفره همراه صرف غذا در آب را تجربه نمایید. البته همچون اکثر تفریحات هتل آتلانتیس دبی، این موضوع نیز برای شما هزینه در پی خواهد داشت و این هزینه نیز اصلا کم نخواهد بود.

 

معرفی هتل ۵ ستاره و لاکچری ME دبی

عکس: getyourguide.com

 

مجموعه آکواونچر (Aquaventure)

همان طور که گفتیم، پارک آبی آکواونچر از فضای اصلی هتل کمی جداست اما در نهایت جزو مجموعه آتلانتیس به حساب می‌آید. یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی دبی که نه تنها دارای امکانات تفریحی و بازی‌های متنوع است، بلکه دکوری خاص و منحصر به فرد دارد که آن را از یک پارک آبی معمولی متمایز می‌کند. این مکان دارای چندین سرسره و تونل آبی هیجان انگیز بوده که برای کسانی که به دنبال سرعت و هیجان هستند گزینه‌هایی عالی به شمار می‌آید.

البته آکوانچر به عنوان یکی از تفریحات هتل آتلانتیس دبی، بازی‌های مخصوص برای تمام سنین را داشته و حتی استخرهای آرام هم دارد تا بتوانید در آن‌جاها به استراحت بپردازید. مکان‌های مخصوص برای اسنورکل و غواصی و شنا با دلفین‌ها و کوسه‌ها و همچنین دلفیناریوم اختصاصی در کنار کافه‌ها و امکانات تفریحی، از آکواونچر، یکی از بهترین پارک‌های آبی دبی را ساخته است.

عکس: atlantis.com

 

کلاب‌های هتل آتلانتیس دبی

از دیگر امتیازهای بودن در هتل آتلانتیس دبی این است که خیلی از امکانات مورد نیاز گردشگران، در محیط خود هتل فراهم شده و شما نیازی به خیلی از مراکز شهری ندارید. کلاب‌های بزرگ این مجموعه با امکانات عالی خود و برنامه‌هایی که در روزهای مختلف ترتیب می‌دهند، شما را تا پاسی از شب سرگرم نگه داشته و محیطی شاد و فراموش نشدنی را در این هتل رقم می‌زنند.

جدا از برنامه‌های متنوع شبانه که در چنیدن کلاب معروف هتل آتلانتیس دبی برپا می‌شود، این هتل هر ساله در روزهای خاصی از سال از جمله سال نو میلادی، سال نو چینی یا عید فطر در دبی، میزبان جشن‌های بزرگ و جذابی است که مهمانان هتل می‌توانند در آن‌ها شرکت کنند.

 

معرفی ۹ هتل مناسب کودکان در دبی

عکس: tripadvisor.co.uk

 

البته تفریحات هتل آتلانتیس دبی  محدود به همین موارد گفته شده نیست. برای مثال محیط‌های بازی کودکان، زمین‌های بازی کوچک و بزرگ در فضای بیرونی هتل، مسیرهای پیاده روی در ساحل و در محیط سرسبز حیاط هتل آتلانتیس و ... همگی جزو تفریحات این مجموعه بزرگ به حساب می‌آیند.

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظرات کاربران