هزینه تفریحات دبی چقدر است؟

جاذبه‌های گردشگری دبی
هزینه تفریحات دبی چقدر است؟

دبی مقصدی لاکچری و پرهزینه برای سفر محسوب می‌شود. به طوری که تقریبا تمامی تفریحات و سرگرمی‌های دبی نیاز به پرداخت هزینه‌های بالا داشته و سفر اقتصادی به آن تقریبا غیر ممکن است؛ اما قیمت تفریحات دبی تقریبا چه قدر خواهد بود؟ برای اینکه با بودجه تقریبی سفر به دبی آشنا شده و بدانید که حدودا باید چه مبلغی را در این سفر به همراه داشته باشید، مطالب این مقاله را به بررسی هزینه تفریحات دبی اختصاص داده‌ایم. پس اگر شما نیز به دنبال برآورد هزینه‌های مربوط به تفریحاتی هستید که در دبی تمایل به تجربه آن‌ها را دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

قیمت بازدید از جاذبه‌های گردشگری دبی

در محاسبه قیمت تفریحات دبی، بخش اصلی هزینه‌ها مربوط به بازدید از جاهای دیدنی دبی خواهد بود. از همین رو قبل از هر چیزی به قیمت بلیط‌های ورودی و سایر هزینه‌هایی که مسافران تور دبی باید در بازدید از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی پرداخت کنند، می‌پردازیم:

هزینه بازدید از برج خلیفه

برج خلیفه با عنوان بلندترین برج دنیا مهم‌ترین جاذبه‌ گردشگری است که مسافران دبی به بازدید آن می‌روند. بنابراین در برآورد قیمت تفریحات دبی نقش مهمی را ایفا می‌کند. توجه داشته باشید که برج خلیفه دارای بخش‌های مختلفی بوده و توریست‌ها برای بازدید از هر کدام از آن‌ها در ساعات بازدید مختلف باید هزینه‌های متفاوتی را پرداخت کنند. به طوری که قیمت این بلیط‌ها از ۱۴۰ تا ۵۴۳ درهم متفاوت خواهد بود. به این صورت که اگر تنها به بازدید از At The Top SKY در طبقه ۱۴۸ برج خلیفه بسنده کنید، قیمت بلیط برای بزرگسالان حدود ۲۴۷ درهم و برای کودکان ۲۱۲ درهم خواهد بود. اما در صورتی که قصد بازدید از طبقات دیگر برج را داشته باشید، قیمت بلیط‌ها برای شما از ۴۶۲ درهم شروع خواهد شد. توجه داشته باشید که مبلغ پرداختی برای تهیه بلیط ورودی برج خلیفه در ساعات پربازدید روز گران‌تر خواهد بود. خبر خوب اینکه ورود کودکان ۴ سال رایگان است.

عکس: vacationerdubai.com

 

هزینه بازدید از آکواریوم دبی مال

مورد بعدی از موارد مهم در تعیین قیمت تفریحات دبی مربوطه به بازدید از آکواریوم دبی مال است؛ چرا که سفر به دبی بدون سر زدن به این مجموعه ناقص بوده و هر گردشگری دوست دارد حتما بخشی از زمان خود را در این سفر در آکواریوم دبی مال بگذراند. قیمت بلیط‌های این مکان برای کسانی که قصد بازدید از بخش Cove & Nursery و وقت گذرانی با پنگوئن‌ها را دارند ۲۰۰ درهم بوده و برای کسانی که دوست دارند از تمامی بخش‌های آن دیدن کنند باید ۳۰۰ درهم پرداخت کنند.

 

بهترین سواحل عمومی در دبی

عکس: dubai.it

 

هزینه تفریح در IMG Worlds of Adventure

IMG Worlds of Adventure دبی یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده دنیا در نوع خود بوده و رفتن به آن لحظات بسیار خوشی را برای گردشگران رقم خواهد زد. افراد با هر گروه سنی می‌توانند سرگرمی‌های دلخواه و هیجان‌انگیزی را در آن پیدا کرده و برای ساعت‌ها خود را مشغول کنند. در بین تعیین قیمت تفریحات دبی علاقه‌مندان به آی ام جی برای تهیه بلیط معمولی برای هر نفر باید تقریبا ۳۴۵ درهم پرداخت کنند.

عکس: experiences.visitdubai.com

 

هزینه بازدید از سافاری صحرای دبی

صحرای دبی از جمله مکان‌هایی است که هر گردشگری بازدید از آن را باید در لیست برنامه‌های خود قرار دهد. در بین دیگر هزینه تفریحات دبی، سافاری صحرا قیمت چندان بالایی نداشته و می‌توان با ۵۰ درهم به ازای هر یک نفر با تورهای سافاری همراه شد. البته توجه داشته باشد که خدمات تورها بسیار متفاوت بوده و با پرداخت هزینه بیشتر می‌توانید با تورهای لوکس‌تر که خدمات بهتری را ارائه می‌دهند همراه شوید. به طوری که سافاری‌های پیشرفته می‌توانند هزینه‌ای در حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ درهم را نیز از متقاضیان این تورها دریافت کنند.

 

بهترین فروشگاه های اینترنتی دبی

عکس: castlesplaza.com

 

قیمت تفریحات دبی

آنچه دبی را در بین توریست‌ها محبوب و پرطرفدار کرده، تفریحات متنوعی است که در این مقصد گردشگری فراهم شده‌اند. نکته قابل توجه دیگر اینکه همه این تفریحات به بهترین شکل در اختیار توریست‌ها قرار داده شده و خاص‌ترین خاطرات را برای آن‌ها رقم می‌زنند. در ادامه این صحبت‌ها در زیر به چند مورد هزینه تفریحات دبی اشاره می‌کنیم:

  • چتربازی در دبی – ۲۱۹۹ درهم برای هر بزرگسال
  • بالون سواری در دبی – ۱۰۵۰ درهم برای هر بزرگسال
  • غواصی در دبی – ۳۱۵ درهم برای هر بزرگسال
  • زیپ‌لاین در مارینا ایکس لاین دبی – ۶۸۰ درهم برای هر بزرگسال
  • پارک آبی آتلانتیس آکواونچر دبی – ۳۱۵ درهم برای هر بزرگسال
  • اسکی دبی – ۲۲۰ درهم برای هر بزرگسال
  • پارک آبی Wild Wadi دبی – ۲۸۰ درهم برای هر بزرگسال
  • الکساندرا دوو کروز دبی مارینا – ۱۷۵ درهم برای هر بزرگسال
  • تور قایق بادبانی مارینا دبی – ۱۷۴ درهم برای هر بزرگسال
  • کشتی تفریحی لوکس مارینا دبی – ۲۴۷ درهم برای هر بزرگسال
  • یک سفر دریایی مجلل با شام – ۲۴۷ درهم

همان طور که می‌توان متوجه شد برای تخمین قیمت تفریحات دبی قبل از هر چیزی باید علایق و سلایق خود را مشخص کرده و در نهایت با توجه به تفریحات انتخاب شده قیمت نهایی را تعیین کرد.

عکس: skydivedubai.ae

 

نکاتی برای کاهش هزینه تفریحات دبی

چنانچه تا این بخش از مقاله همراه ما بوده باشید، متوجه شده‌اید که قیمت تفریحات دبی به نسبت تفریحات دیگر مقاصد توریستی خارجی به صورت قابل توجهی بالا است. هر چند سفر به این مقصد لوکس و گران نیاز به بودجه بالایی دارد اما با رعایت چند نکته ساده می‌توان تا حدی هزینه تفریحات را در دبی کاهش داد. چند مورد از بهترین این نکات را در زیر برای شما عزیزان گردآوری کرده‌ایم:

  • برای خرید بازارهای محلی دبی را به جای مراکز خرید لوکس و مدرن آن ترجیح دهید. برای این منظور ما به شما بازارهای سنتی ادویه، پارچه و طلا در دیره را پیشنهاد می‌دهیم.
  • بازدید از مساجد دبی اغلب رایگان بوده و شما می‌توانید در گشت و گذارهای شهری خود بازدید از آن‌ها را در لیست برنامه‌های توریستی خود قرار دهید.
  • سفر در زمانی به غیر از فصل اوج توریستی سال گزینه‌ای ارزان‌تر برای شما خواهد بود. چرا که در این روزها قیمت‌ها شکسته شده و به عنوان مثال با پرداخت هزینه‌ای کمتر از ۱۵۰ درهم می‌توانید به بازدید از برج خلیفه دبی بروید.
  • برای وعده‌های غذایی خود رستوران‌های مقرون به صرفه‌ای را به جای مکان‌های لوکس و گران انتخاب کنید. به عنوان مثال در خیابان دوم دسامبر دبی غذاهای متنوعی را با تنها ۱۵ درهم می‌توانید پیدا کنید.
  • اگر قصد شنا و آبتنی در سواحل دبی را دارید، سواحل عمومی را که ورود به آن‌ها نیازی به پرداخت هزینه ورودی ندارند را انتخاب کنید.

 

نمایشگاه های تجاری دبی

عکس: therealdeal.com

 

۱۲ اسفند ۱۴۰۲

نظرات کاربران