هزینه غذا در دبی برای تمامی بودجه‌ها

جاذبه‌های گردشگری دبی
هزینه غذا در دبی برای تمامی بودجه‌ها

تور دبی به عنوان یکی از تورهای لوکس دنیا شناخته می‌شود. به همین دلیل وقتی صحبت از سفر به دبی می‌شود هزینه‌های بالای سفر به ذهن اغلب افراد می‌رسد. اما بین همه هزینه‌های تفریحی و گردشگری بالا می‌توان در این مقصد گردشگری زیبا سرگرمی‌های ارزان‌ قیمت نیز پیدا کرد. از آنجایی که یکی از تفریحات اصلی در هر سفری رستوران‌گردی و خوردن غذاهای متفاوت آن منطقه هست در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با هزینه خوردن غذا در دبی برای تمامی بودجه‌ها و سلیقه‌ها آشنا کنیم. پس مهم نیست که چه بودجه‌ای را برای سفر به دبی در نظر گرفته‌اید؛ شما می‌توانید غذا و رستوران مناسب با سلیقه خود را در این سفر به یاد ماندنی پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.

 

هزینه خوردن فست فود در دبی

فست‌ فودها به عنوان ارزان‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاها در سر تا سر دنیا شناخته می‌شوند. بنابراین علاقه‌مندان به شکم‌گردی می‌توانند در تور دبی خود به رستوران‌های فست فود رفته و غذایی ارزان و البته خوشمزه میل کنند. از جمله پرطرفدارترین فست فودهای شهر دبی کافتریای آنتار(Antar Cafeteria) است. این رستوران با ارائه غذاهای خوشمزه و باکیفیت و البته ارزان توجه اغلب توریست‌ها و بومیان منطقه را به خود جلب کند. همبرگرهای این رستوران با قیمت ۱۳ درهم به فروش می‌رسد. ناگفته نماند که شما می‌توانید غذاهایی ارزان‌تر و متنوع‌تری را به غیر از همبرگر در این رستوران سفارش دهید. یکی از پرطرفدارترین ساندویچ‌هایی که در این رستوران سرو می‌شود حسن ماتار نام دارد. قیمت این ساندویچ در حدود ۶ درهم یعنی نصف قیمت همبرگرها است. حسن ماتار از جوجه اسپایسی و سیب‌زمینی سرخ کرده تشکیل شده است.

به غیر از آن توریست‌ها می‌توانند به رستوران‌های فست فود زنجیره‌ای واقع در دبی مراجعه کنند. یکی از معروف‌ترین این رستوران‌ها مک دونالد است. قیمت همبرگرهای مک دونالد از ۱۵ درهم شروع می‌شوند و گزینه‌ای مناسب و خوشمزه برای عاشقان فست فود محسوب می‌شود. در دبی چندین شعبه مختلف مک دونالد وجود دارد که کیفیت و قیمت غذاهای تمامی آن‌ها یکسان بوده و شما می‌توانید نزدیک‌ترین آن‌ها به محل اقامت خود را انتخاب کنید.

 

بهترین رستوران‌های ژاپنی در دبی

 

هزینه رفتن به رستوران‌های متوسط ولی باکیفیت در دبی

کیفیت در انتخاب یک رستوران خوب حرف اول را می‌زند. خوشبختانه در شهر دبی می توان رستوران‌های متنوع و باکیفیت بسیاری را پیدا کرد که غذاهایی با قیمت مناسب در آن‌ها سرو می‌شود. دو تا از بهترین رستوران‌های دبی که می‌توان نام آن‌ها را در لیست رستوران‌های متوسط از لحاظ قیمت ولی باکیفیت قرار داد عبارتند از:

  • رستوران ریم البوادی (Reem Al Bawadi)
  • رستوران شکسپیر و کو (Shakespeare and Co)

ریم البوادی در دسته رستوران‌های زنجیره‌ای قرار دارد. هزینه غذاهایی که در منو غذایی این رستوران وجود دارد به طور متوسط ۲۵ درهم است. رستوران شکسپیر و کو دارای فضایی بهتر و شیک‌تر بوده و هزینه متوسط غذاهای آن ۳۶ درهم است. هر دو غذاهایی با کیفیت و خوشمزه را به مشتریان خود عرضه می‌کنند که هرگز از رفتن به آن‌ها پشیمان نخواهید شد.

 

بهترین رستوران‌های چینی در دبی

 

هزینه رفتن به رستوران‌های گران قیمت و لوکس در دبی

اغلب مسافران دبی دوست دارند که یک بار هم که شده به یکی از رستوران‌های گران قیمت و لاکچری دبی رفته و شامی به یادماندنی را در آنجا میل کنند. تعداد رستوران‌های لوکس دبی بسیار بالا بوده و هیچ محدودیتی در مورد قیمت غذاهای آنها وجود ندارد! یکی از این رستوران‌ها Bagatelle نام دارد. اینجا یک رستوران لوکس فرانسوی است که غذاهای گران قیمت متنوعی در آنجا سور می‌شود. در این رستوران می‌توانید خاویار و هر آنچه را که از یک غذای لوکس تصور می‌کنید را پیدا کنید. متوسط هزینه غذاهای این رستوران حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ درهم است. اگر مشکلی بابت هزینه‌های بالای این رستوران ندارید توصیه می‌کنیم رفتن به آن را حتما در بین برنامه‌های شکم‌گردی خود در تور دبی قرار دهید.

 

نکاتی بابت کاهش هزینه‌های خورد و خوراک در دبی

همان طور که متوجه شدید در دبی تنوع بالایی بابت رستوران‌ها وجود دارد. در نتیجه هر گردشگری با توجه به بودجه‌ای که دارد می‌تواند گزینه مناسبی را انتخاب کرده و شکم خود را سیر کند. از جمله راهکارهایی که می‌توانید به کمک آن‌ها تا حد زیادی از هزینه‌های خورد و خوراک خود در دبی جلوگیری کرده و پول خود را بابت تفریح و گردش خرج کنید عبارتند از:

 

معرفی ۵ رستوران تازه‌ تاسیس دبی

۱۲ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران