۶ مرکز تناسب اندام و مجموعه ورزشی جذاب در دبی؛ شهر هیجان‌انگیزترین تفریحات

جاذبه‌های گردشگری دبی
۶ مرکز تناسب اندام و مجموعه ورزشی جذاب در دبی؛ شهر هیجان‌انگیزترین تفریحات

دبی شهر تفریحات است. تفریحات مدرن و سنتی. شهر دریایی و صحرایی. شهر آبی و قهوه‌ای. شهر آسمان‌خراش‌ها. شهر خریدهای لوکس. شهری که از سراسر دنیا کسانی را که به دنبال آرامش و راحتی هستند به خودش می‌کشاند. شهری جسور که هر روزش بهتر از دیروزش است. شهری با بهترین رستوران‌ها و هتل‌ها. در سفرتان با تور دبی به این شهر اگر به فکر تناسب اندامتان هستید و نمی‌خواهید برنامه‌ی ورزشی‌تان به هم بریزد. همراه ما باشید تا ۶ مرکز خاص این شهر را خدمتتان معرفی کنیم. مراکزی که همگی در سرتاسر امارت مشهور شده‌اند و گمنام به حساب نمی‌آیند.

 


۱- Prama by Pavigym


یک مجموعه ورزشی خاص که با دستگاه‌های ویژه به شما صحیح ورزش کردن را می‌آموزد و تمرینات ویژه به شما می‌دهد. مجموعه‌ای زیر نور لامپ‌های نئونی که ابتدا آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد و بعد در مرحله‌ای دیگر با دستگاهایش و محدوده‌ای که برای شما تعیین می‌کند تمرینات مختلف را به شما می‌دهد و شما اگر آمادگی بدنی لازم را داشته باشید می‌توانید آنها را انجام بدهید. مجموعه‌ای ویژه که هزینه‌ی ورودیه‌ی آن چندان گران نیست و با خیال راحت و هر بودجه‌ای به دبی سفر کرده باشید می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 

راهنمای گردشگری دبی برای آنهایی که عاشق هیجان و ورزش‌ هستند

 

 

Prama by Pavigym

 


نشانی: پالم جمیرا، فیرمونت

 


۲- Kangoo Jumps


کانگو جامپ در اصل یک مدل از کفش‌های خاص است که امکان پریدن را به شما می‌دهد. کفش‌هایی که زیر آنها فنرهای کوتاه و بلند است و حالت کشسانی که دارد سبب می‎شود دائما در حال ارتعاش باشید. با رفتن به این باشگاه ورزشی می‌توانید از کفش‌هایش استفاده کنید و جدای از ورزش‌ کردن، یک روز مفرح و شاد را پشت سر بگذارید. روزی که در آن یک مدل جدید از راه رفتن را کشف و تجربه می‌کنید. روزی که در آن احتمالا به اندازه‌ای که باید کالری خواهید سوزاند و به اندازه‌ای که باید وزن کم خواهید کرد.

 

 

Kangoo Jumps

 


نشانی: پارک سرمایه‌گذاری دبی، استودیو فیت فور لایف

 


۳- باشگاه ورزشی سی دقیقه


در سفرتان به دبی اگر به دنبال آن هستید اضافه وزنتان را کم کنید و به وزن مطلوبتان برسید باید به این باشگاه تشریف ببرید. جاییکه دستگاه‌هایش از طریق ویبره و لرزش به شما کمک می‌کنند کالری و چربی‌های اضافه‌تان را بسوزانید و در یک زمان کوتاه اگر مداوم تمرین کنید به وزن دلخواهتان برسید. این باشگاه یکی از باشگاه‌های ویژه‌ی دبی به حساب می‌آید که برای ورود به آن باید هزینه کنید اما مطمئن باشید هزینه‌ای که می‌کنید ارزشش را دارد.

 

۴ ورزش هیجان‌انگیز در طبیعت بی‌نظیر دبی

 

 

باشگاه ورزشی سی دقیقه

 


نشانی: جکیرا ۱، الوصل، باشگاه ورزشی ۳۰ دقیقه

 


۴- Fit inc


اگر اهل ورزش پارکور هستید و یا می‌خواهید این ورزش را یاد بگیرید باید به این مجموعه تشریف ببرید. جاییکه با ورود به آن می‌توانید انواع ورزش‌های خاص از جمله پارکور را تجربه کنید. جاییکه سن و جنسیت نمی‌شناسد و همه را توانا و جوان فرض می‌کند و برای آنها امکانات مناسب فراهم آورده است. این مرکز یکی از هیجان‌انگیزترین مراکز ورزشی دبی به حساب می‌آید که در عین حال مورد استقبال تعداد زیادی از گردشگران است.

 

 

Fit inc

 


نشانی: جاده ۳۸۰

 


۵- مرکز جمهوری صخره


صخره‌نوردی یکی از سخت‌ترین و در عین حال یکی از جذاب‌ترین ورزش‌های هستی است که هرکسی قادر به انجام آن نیست. برای آنکه بتوانید سرسخت شوید و دست و پایتان را به جایی کوچک و باریک بگذارید اما با صلابت بالا بروید نیاز است آمادگی جسمانی بالایی داشته باشید و برای این آمادگی جسمانی نیاز است ساعت‌ها زمان صرف خودتان و بدن‌تان کنید. این مرکز در دبی با دیوارهای بزرگ و کوچکش یکی از مجهزترین مراکز صخره‌نوردی دبی به حساب می‌آید که همه روزه علاقه‌مندان به صخره‌نوردی را به خودش می‌کشاند.

 

 

صخره‌نوردی

 


نشانی: مرکز سرمایه گذاری دبی

 


۶- مرکز Bounce


اگر ژیمناستیک کار هستید و اهل ترامپولینگ، این مجموعه یک نقطه‌ی جادویی است برای شما. جاییکه می‌توانید پرواز و رقص را توأمان با هم تجربه کنید و لذت ببرید از اینکه دارید زمان خود را با ورزش سپری می‌کنید. انجام این ورزش و استفاده کردن از امکانات این مجموعه برای هرکسی امکان پذیر نیست و برای استفاده از این امکانات باید حداقل یک ورزشکار نیمه حرفه‌ای باشید.

 

اگر می‌خواهید از هیجان نفستان بند بیاید، ورزش‌های آبی دبی را امتحان کنید!

 

 

مرکز Bounce

 


نشانی: الخوض، خیابان ۴b

 

۱۹ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران