مرکز خرید لوکس و جذاب نخیل در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
مرکز خرید لوکس و جذاب نخیل در دبی

جزیره‌ی نخل یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم و از جمله جاهای لوکسی است که می‌توانید در تور دبی مشاهده کنید. در این جزیره‌ی مصنوعی هتل‌های مختلف، پارک‌های بازی و خیلی چیزهای دیگر هستند، اما یک مرکز خرید لوکس و جذاب در آن‌جا وجود دارد که امروز قصد معرفی آن را به شما داریم. پس همراه ما باشید تا نگاهی بندازیم به فروشگاه‌ها و امکاناتی که مرکز خرید لوکس نخیل دبی برای شما تهیه دیده است.

 

مرکز خرید نخیل دبی

از همین ابتدا باید بگوییم که مرکز خرید نخیل دبی، یک جای کاملا لوکس بوده که برندهای برتر جهان اجناسی با قیمت‌های بالا در آن به فروش می‌رسانند. یک مکان استثنایی و جذاب که بیش از ۱۴۰ فروشگاه، ۳۰ رستوران و کافه، ۱۴ سالن سینما و بخش‌های تفریحی مختلف را در خود جای داده است.

این مکان در بخش ورودی جزیره نخل واقع شده و با توجه به موقعیت قرار گیری‌اش، می‌توانید مناظری بسیار زیبا را از آن‌جا تماشا کنید. در واقع نخیل همه‌ی چیزهایی که یک مرکز خرید لوکس باید داشته باشد را یک جا دارد و اگر چه به بزرگی مراکز خرید لوکس دبی همچون دبل مال یا مال آو امارات نیست، اما یکی از گزینه‌های عالی برای کسانی خواهد بود که به دنبال خرید از برترین برندهای جهانی هستند.

 

۷ تفریح جذاب در محله قدیمی دبی

 خرید در نخیل دبی

همانطور که پیش‌تر گفتیم، بیش از ۱۴۰ فروشگاه مختلف در این مرکز خرید وجود دارد اما نکته بسیار خوب درباره نخیل این است که اغلب آن‌ها مختص به لباس نیستند و تنوع خیلی خوبی در میانشان وجود دارد. در زمینه مد بانوان و خانم‌ها، برندهایی همچون Liu Jo، Rosa Clará، adL، Sacoor Brothers، Giulio Twist و ... را مشاهده خواهید کرد.

در زمینه لوازم الکترونیک، شما با چند فروشگاه بسیار عالی مواجه خواهید بود که تقریبا تمامی برندها را پوشش می‌دهند. همچنین سامسونگ یک شعبه اختصاصی در مرکز خرید نخیل دارد که می‌توانید برای تهیه محصولات این برند، به آن‌جا مراجعه کنید.

همچنین اگر قصد تهیه محصولات در زمینه کیف و کفش، لباس کودک و اسباب بازی، لوازم آرایش، دکوراسیون، لوازم ورزشی و ... را دارید، می‌توانید روی مرکز خرید نخیل حساب کنید. این مجموعه همچنین یک فروشگاه کتاب بسیار خوب و سوپرمارکتی بزرگ نیز دارد.

 

مجموعه سینمایی Vox

یکی از بخش‌های محبوب در مرکز خرید نخیل، مجموعه سینمایی Vox است که با ۱۴ سالن مختلف از جمله مجموعه‌های بسیار جذاب و مدرن در دبی محسوب می‌شود. این برند ۴۴ مجموعه سینمایی در امارات دارد و از بهترین‌ها در کشور محسوب می‌شود و به روزترین تکنولوژی‌های تصویر و صدا را در سالن‌هایش تدارک دیده است. در نخیل نیز شما می‌توانید فیلم‌ها را در سالن‌های سه بعدی، 4DX، گولد یا معمولی مشاهده کنید.

 

معرفی ۱۰ برج بلند دبی

بخش‌های تفریحی مرکز خرید نخیل

مرکز خرید بزرگ نخیل چند بخش تفریحی عالی دارد که بهترین آن‌ها Trampo Extreme بوده که یک پارک ترامپولین مجهز و فوق‌العاده جذاب است و بازی‌های متنوعی در آن‌جا برای کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و حتی خردسالان دوساله تدارک دیده شده است. در این‌جا خانواده‌ها می‌توانند در بازی‌های مختلف شرکت کرده، از موانع متفاوت رد شوند یا انواع پرش‌ها را در کنار هم تجربه نمایند.

Fabyland انتخاب بعدی برای یک تجربه خاطره‌انگیز خانوادگی است. یک پارک بازی سرپوشیده بسیار عالی که هر زمانی از سال که به تور دبی بروید، می‌توانید در آن‌جا به بازی مشغول شوید. البته بخش زیادی از بازی‌ها مختلف به کودکان و نوجوانان بوده و محیط امن این پارک بازی نیز تاکیدی بر این موضوع است و بچه‌ها با خیال راحت می‌توانند، همه‌ی بازی‌های Fabyland را تجربه کنند.

 

معرفی بهترین رستوران‌های دبی

در نهایت یک محیط بازی رای بچه‌ها با نام Bricobilandia وجود دارد که می‌توانند در آن‌جا با لگو هر چیزی که خواستند را بسازند. این مکان یک پارک بازی نسبتا بزرگ محسوب می‌شود که همه چیزش لگویی بوده و مربیان به بچه‌ها آموزش می‌دهند که چطور چیزهای بزرگ‌تر و بهتری بسازند.

خوراکی و نوشیدنی

همانطور که گفتیم، بیش از ۳۰ رستوران و کافه برای مرکز خرید نخیل در نظر گرفته شده که بعضی از آن‌ها، شعبه‌هایی از بهترین رستوران‌های جهان هستند. این مکان‌ها به چند دسته تقسیم شده که شامل کافه‌ها، فود کورت‌ها، رستوران‌های معمولی و رستوران‌های لوکس می‌شوند. با توجه به تنوع بسیار خوب این مراکز، شما می‌توانید، غذاهایی از هر جای دنیا که خواستید را در نخیل برای خود سفارش دهید.

 

در سفر دبی کجا اقامت داشته باشیم؟

ساعات کاری و آدرس مرکز خرید نخیل

این مرکز خرید روزهای پنج شنبه و جمعه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب باز است، اما در دیگر روزهای هفته ساعت ۱۰ شب درهای آن بسته می‌شود. البته بعضی از بخش‌های مرکز مثل پارک‌های بازی، زمان فعالیت متفاوتی دارند.

آدرس: مرکز جزیره نخل دبی

۱۷ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران