کافه‌ها و رستوران‌های مرکز خرید دبی مال

جاذبه‌های گردشگری دبی
کافه‌ها و رستوران‌های مرکز خرید دبی مال

اگر با تور دبی سفر کردید و در حین گشت و گذار در هزاتوی جاذبه‌های بی بدیل این خطه، گرسنه شدید، می‌توانید انواع گزینه‌های رنگارنگ برای شکم گردی را در این شهر باشکوه بیابید. اما اگر به دنبال ترکیب‌های فوق‌العاده و غذاهای خلاقانه به سبک برانچ هستید، حتما باید سری به مرکز خرید نمادین دبی مال بزنید.

اینجا علاوه بر این که مرکز خرید و سرگرمی است، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی را در خود جای داده که قهوه‌های باکیفیت، غذاهای عالی و دسرهای خوشمزه‌ای را سرو می‌کنند. بنابراین، چه بخواهید بعد از خرید استراحت کنید یا صرفا به دنبال مکانی راحت و ایده آل با چشم اندازهایی باشکوه برای دورهمی با دوستان و خانواده هستید، این غذاکده‌های رویایی می‌توانند ساعاتی مفرح و خاطره انگیز را برایتان به ارمغان بیاورند.

 

سیپریانی دولسی در دبی مال (Cipriani Dolci)

سیپریانی که یک برند قدرتمند در دنیای غذاخوری‌های ایتالیایی است، کافه‌ای نیز در دبی افتتاح کرده که شایسته این شهرت بالاست. Cipriani Dolci، مکانی مجلل است که درست در وسط خیابان مد، در دبی مال واقع شده است. طراحان داخلی با فضای بیضی شکل، هر کاری که می‌توانسته اند انجام داده‌اند تا بهترین نمود عینی را در شان این برند خوش اعتبار ارائه دهند. اگر می‌خواهید در یکی از رستوران‌های ایتالیایی لوکس دبی تجربه متفاوتی را کسب کنید،‌ همراه ما باشید.

و اما خورد و خوراک... باید بگوییم غذاها فوق العاده، ساده و در عین حال شیک و زیبا هستند. چند گزینه برای صبحانه وجود دارند: تخم‌ مرغ نیم ‌پز، تخم‌ مرغ بندیکت، املت و کروسان. غذاهای اصلی شامل نان تست و پنیر و ژامبون (یکی از بهترین ها در شهر)، به علاوه پیتزا، پاستا و سالاد است. با اینحال توصیه می‌کنیم بدون امتحان کردن خوراکی‌های شیرین اینجا ترک نکنید. در این میان، بومبولینی پسته که یک دونات بزرگ و باشکوه است و با کرم پسته‌ای پوشانده شده، بیش از سایرین محبوبیت دارد.

 

سفر یک روزه جذاب از دبی به العین

جیا در دبی مال (Gia)

Gia در خیابان مد، با حال و هوای یک ناهارخوری در میلان و با ارائه منوی مجلل و باشکوه، یکی دیگر از بهترین کافه‌ رستوران‌های دبی مال به شمار می‌آید. این فضای ناهارخوری سبک و مطبوع همراه با دکوراسیون مدرن و فضای دنج، همچنین دارای تراسی مشرف به چشم اندازهای زیبا از شهر و آبنمای دبی مال است. اینجا یکی از گزینه‌های پرطرفدار برای برگزاری جشن سالگرد، عروسی یا جشن تولد است. پرسنل نیز، در تلاشند تا اثری مثبت را روی مخاطبان به جای گذاشته و خدماتی ارزنده ارائه دهند.

جالب است بدانید که در اینجا، تمرکز بر دستور پخت‌های سنتی ایتالیایی و مواد تازه است و در عین حال، مجموعه‌ای از طعم‌های اضافه شده برای پاسخگویی به ذائقه محلی نیز در تهیه خوراکی‌ها در نظر گرفته می‌شوند. در این میان ریزوتو ماهی مرکب، ماهی قزل آلا، تیرامیسوی خوش طعم، پروفیترول و کانولی، از جمله غذاها و دسرهای پرطرفدار در این غذاکده به شمار می‌آیند. همچنین یک فنجان کاپوچینوی عالی یا یخ چای، می‌تواند کامل کننده‌ای عالی در کنار غذایتان باشد.

هوم بیکری در دبی مال (Home Bakery)

Home Bakery، دارای یک لشکر از طرفداران وفادار بوده و پاتوق برخی از چهره‌های شاخص شهر به شمار می‌آید. در این رابطه، دلیل قانع کننده‌ای وجود دارد: زیرا دسرهای این کافه، بسیار غیرقابل مقاومت هستند. طیف وسیعی از گزینه‌های لذیذ از جمله کوکی‌ها، کیک‌های اسفنجی، پنکیک و کروسان وافل در این کافه بیکری به استقبال مهمانان آمده و در ساعات اوج شلوغی، به سختی می‌توانید یک میز خالی در اینجا پیدا کنید. گفتنی است این کافه، توسط یک رستوران‌دار محلی در سال ۲۰۱۱ افتتاح شد و اکنون چندین شعبه در سراسر شهر دارد از جمله این شعبه، که در طبقه اول خیابان مد در دبی مال واقع شده است.

علاوه بر انواع نان‌ها و شیرینی‌ها، در میان گزینه‌های منو می‌توانید ساندویچ‌های کبابی خوش پخت، تخم مرغ بندیکت، املت و همچنین لاته سرد خوشمزه، کاپوچینو و چای گیاهی را نیز بیابید که بسیار پرطرفدارند.

از طرفی به دلیل موقعیت مکانی مناسب، یافتن این کافه بسیار آسان است. خدمات دیدنی و قیمت‌های مناسب در کنار دکوراسیون زیبا و جذاب، وای فای رایگان، خدمات تحویل، پارکینگ و میز و صندلی‌های فضای باز نیز، به مزایای این غذاکده خاطره انگیز می‌افزایند.

 

فعالیت‌های هیجان‌انگیز منطقه حتا در دبی

هوکا مارکت در دبی مال (Huqqa The Market)

اگر دوست دارید همراه عشق زندگی‌تان در فضایی رمانتیک شبی به یادماندنی را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم در سفر با تور دبی حتما سری به این رستوران بزنید. اینجا یکی از اولین رستوران‌هایی بود که در سال ۲۰۱۸، در داخل خیابان مد دبی مال افتتاح شد و توانست یک نقطه ممتاز را در طبقه آخر و مشرف به فواره‌ها ایجاد کند. Huqqa عمدتا غذاهای ترکی سرو می‌کند، اما با حال و هوایی مدرن و تزئینات هنری. منوی بزرگ هشت صفحه‌ای صبحانه این غذاکده نیز، محبوبیت خاصی دارد.

پیشنهاد می‌کنیم صبحانه دو نفره ترکی بزرگ را امتحان کنید که شامل زیتون مخلوط، مجموعه‌ای از نان‌ها، عسل صاف شده، خامه، مربای آلبالو، نوتلا، نان تست و گوشت گریل، سیب زمینی سرخ کرده، گوجه فرنگی، فلفل قرمز، تخم مرغ و پرتقال تازه است. آب میوه و چای نیز، در صورت تمایل سرو می‌شوند. در ضمن میهمانان می‌توانند بین بخش سرپوشیده غیرسیگاری یا تراس همراه با قلیان، یکی را برای خورد و خوراک انتخاب کنند.

لا میسون آنی در دبی مال (La Maison Ani)

ایزو آنی، سرآشپز فوق ستاره دبی، به تازگی رستوران بومی La Maison Ani را در خیابان مد دبی مال افتتاح کرده است. La Maison Ani، با سرو غذاهای مطبوع فرانسوی-مدیترانه‌ای برای صبحانه، ناهار و شام در محیطی شیک و دنج، ساعاتی مفرح را برای مشتریانش رقم می‌زند. در اینجا منتظر نان‌های تازه پخته شده، دسرها و شیرینی‌های لذیذ در کنار قهوه برشته شده ارگانیک و سپس وعده‌های غذایی الهام گرفته از خطه مدیترانه باشید. بعلاوه چشم اندازی باشکوه به مناظر آبنمای دبی و برج خلیفه از کافه نیز، بسیار جالب توجه است.

 

نکات کاربردی برای سفر با کودکان به دبی

او اف کی در دبی مال (OFK)

طراحی داخلی که پیچیده و گران به نظر می‌رسد، غذاهای زیبا و خوشمزه و همچنین خدمات بی عیب و نقص، در این کافه رستوران به استقبال مهمانان می‌آیند. منوی این رستوران، به دوستداران غذاهای بین المللی پیشنهاد می‌شود. این منو عمدتا شامل سوشی، پیتزا و پاستا، میگوهای ببری به علاوه گوشت و ماهی پخته شده روی گریل روباتا و گریل پاریلا است که به صورت سفارشی داخل آشپزخانه اوپن تهیه می‌شوند. و البته سالاد پوملو و اردک، تاکوی تند و برنج ترد با ماهی قزل آلای تند نیز، به صرفه بوده و بسیار پرطرفدارند. اما غذای اصلی ممتاز در این غذاکده، دنده‌های واگیو هستند که به آرامی طی ۴۸ ساعت روی شعله آرام می‌پزند و یک لعاب فلفلی خوشمزه می‌اندازند.

در نهایت می‌توانید این خورد و خوراک باشکوه را، با یک دسر عالی همچون تیرامیسوی خانگی یا چیزکیک‌های خوشمزه و یک آبمیوه تازه به پایان برسانید و این فضای خاطره انگیز را با رضایت ترک کنید. در ضمن در صورت تمایل و برای استنشاق هوای تازه، می‌توانید از میز و صندلی‌های فضای باز برای خورد و خوراک استفاده کنید. خدمات نیز حرفه‌ای بوده و قیمت‌ها، بسیار منصفانه هستند.

اوپسو در دبی مال (Opso)

لندنی‌ها ممکن است قبلا، نام Opso را شنیده باشند. این رستوران شیک، در بخش بسیار باکلاسی از شهر لندن، نزدیک به خیابان مریلبون قرار دارد. و اما این برند در دبی مال نیز شعبه‌ای داشته و یک کافه، یک منطقه غذاخوری خصوصی و یک سالن غذاخوری بزرگ را شامل می‌شود. همچنین یک تراس وسیع در اینجا وجود دارد که در آن، مهمانان می‌توانند به خورد و خوراک، تماشای فواره‌های دبی و قلیان کشیدن بپردازند. منوی این کافه رستوران نیز بین المللی بوده و گزینه‌ها، بین مدیترانه‌ای و خاورمیانه‌ای در نوسان هستند.

خوراک گوشت گوسفند، مرغ گریل، هوموس، فتا سرخ شده با دانه کنجد و عسل آویشن، موساکا و کنافه، از محبوبیت بالایی در میان سایر خوراکی‌ها برخوردارند. هر چند کروسان‌های خوشمزه، باقلوا و ماست و نوشیدنی‌هایی نظیر رز لاته عالی، آب میوه یا چای تازه نیز، وعده غذایی‌تان را خوشمزه‌تر کرده و شما را ترغیب می‌کنند که دوباره به این مکان بازگردید. در نهایت وای فای رایگان، پارکینگ، خدمات تحویل غذا در کنار موقعیت مکانی مناسب، قیمت‌های منصفانه و خدمات حرفه‌ای، می توانند به لذت این شکم گردی خاطره انگیز بیفزایند.

 

مهم‌ترین رکوردهای گینس در دبی

اوریگامی در دبی مال (Origami)

این سوشی رستوران که به تازگی در دبی مال افتتاح شده، یک تجربه غذاخوری صمیمی، در عین حال ظریف و مینیمالیستی ژاپنی و عربی را در فضایی به ظرفیت ۴۰ مهمان ارائه می‌دهد. در اینجا گروه همراهان می‌توانند از خوردن سوشی و سایر غذاهای شیک ژاپنی از جمله مجموعه‌ای از اقلام گریل و غذاهای تلفیقی ژاپنی لذت ببرند. در این راستا، تحت تاثیر سنت‌های قدیمی، روی زمین فرش شده بنشینند.

تروی در دبی مال (The Trove)

این غذاکده که از طراحی بسیار هنری و چشم نواز برخوردار است، در در آوریل ۲۰۲۲ و در خیابان مد دبی مال افتتاح شد. اینجا گنجینه‌ای واقعی از آثار هنری از جمله تاج و تخت گل، مجسمه‌های بی نظیر و نقاشی‌های گرافیتی از سوژه‌های اساطیری همراه با رنگ‌هایی جیغ و ماورایی را ارائه می‌دهد. این فضای مفرح، بدون شک حظ بصری بالایی را در حین خورد وخوراک، برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد.

و اما منو... در منوی این رستوران می‌توانید مجموعه‌ای غنی از غذاهای آمریکای شمالی و جنوبی، پان‌آسیایی، مدیترانه‌ای و خاورمیانه‌ای را شاهد باشید. گفتنی است این غذاها و البته دسرها و نوشیدنی‌ها نیز، از تزئینات هنری و بسیار جذابی برخوردارند.

 

گردش و خرید در بازارهای محلی دبی

Tulum

بشقاب های جوجه گردان، بار غذاهای دریایی خام و تازه در مرکز رستوران، یک بار اختصاصی میوه و شیرینی با انواع آب میوه‌ها و سبزیجات تازه، مخلوط‌ها و اسموتی‌ها و چشم اندازی نمادین از فواره دبی مشتریان این غذاکده را غافلگیر می کنند. این غذاکده در دبی مال نوید طعم های مکزیکی و تکنیک های آماده سازی مناطق جنوب غربی مکزیک را می دهد. غذاهای خاص شامل بشقاب‌های خانوادگی گوشت بره و مرغ بریان شده هستند.

همچنین توصیه می کنیم از صرف پنکیک خوشمزه، کاپوچینوی عالی و آب میوه‌های تازه نیز غافل نشوید. اگر شب هنگام گذرتان به این رستوران افتاد، می‌توانید حین خورد و خوراک از شنیدن موسیقی زنده نیز لذت ببرید. پرسنل مودب و مهمان نواز با خدماتی سریع و حرفه‌ای، تمام وقت در خدمت مشتریان هستند و قیمت‌های مناسب، دکوراسیون زیبا، محیط دلپذیر، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، خدمات تحویل و میز و صندلی‌های فضای بیرونی نیز، از دیگر مزایای این رستوران باشکوه و به یادماندنی به شمار می‌آیند.

سکرت گاردن بای لتو در دبی مال (Secret Garden By L’eto)

اینجا، یکی از اینستاگرامی‌ترین کافه‌های دبی بوده و از محیطی بی‌نظیر و دکوراسیونی صورتی و جذاب برخوردار است. تمامی فضای داخلی، با گل آرایی و تزئینات پر جنب و جوش احاطه شده و حس یک باغ زیبا را در جایی در حومه ایتالیا به مخاطبان القا می‌کند.

در عین حال در این کافه رستوران، می‌توانید از صرف غذاهای فرانسوی و ایتالیایی لذت ببرید و دسرهایی همچون چیزکیک توت فرنگی، فاج شکلاتی و کیک زعفرانی را همراه با نوشیدنی‌های باکیفیت و گوارا نظیر رز لاته خوشمزه، شکلات داغ یا چای نوش جان نمایید.

از طرفی دیگر، باید گفت فضای دنج این نقطه به مهمانان اجازه می‌دهد تا پس از یک روز گشت و گذار خسته کننده، انرژی از دست رفته را تمدید کرده و به استراحت و دورهمی با عزیزانشان بپردازند. قیمت‌ها بسیار مناسبند و خدمات استثنایی، وای فای رایگان، خدمات تحویل و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز برای بهره مندی از هوای تازه و تماشای چشم اندازهای زیبا و جذاب، این شکم گردی باشکوه را کامل می‌کنند.

 

بهترین فروشگاه‌های لوازم الکترونیک در دبی

تو ات سیمفونی در دبی مال (Two At Symphony)

اینجا کافه‌ای محبوب در دبی مال است که به‌خاطر گزینه‌های صبحانه، چای بعد از ظهر، دسرها و البته قهوه‌اش بسیار شهرت دارد. این کافه خیره‌کننده، یکی از مکان‌های عالی برای اینستاگرامرهایی است که می‌خواهند پیجشان را با تصاویری از دسرهای فتوژنیک و خوراکی‌های غیر قابل مقاومت تزئین کنند.

منوی غنی صبحانه این غذاکده نیز طیف وسیعی از خوراکی‌های لذیذ همچون شاک شوکا، نان تست فرانسوی، تخم مرغ بندیکت و پاراتا تخم مرغ را شامل می‌شود. همچنین ریزوتو قارچ کاملا پخته شده، سالاد مکزیکی، ساندویچ، کیک عسلی خوشمزه، پودینگ و نوشیدنی‌هایی همچون رز لاته عالی، قهوه سرد و چای یخی به شدت توصیه می‌شوند.

از طرفی فضای گرم و آرامش بخش این مکان، باعث می‌شود مهمانان احساس آرامش کرده و اوقات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری کنند. پرسنل فوق العاده، سطح بالایی از خدمات باکیفیت را در این مکان ارائه می‌دهند. قیمت‌ها مناسب بوده و دکوراسیون داخلی نیز از زیبایی و جذابیت برخوردار است.

جوز کافه در دبی مال (Joe’s Café)

و در نهایت اگر همچنان به دنبال یک کافه در دبی مال همراه با خیره کننده‌ترین چشم اندازها هستید، می‌توانید به کافه  Joe’s  بیایید و از فضایی بسیار شیک و مناظر فواره دبی و برج خلیفه نهایت لذت را ببرید. گفتنی است منوی کافه، به همان اندازه چشمگیر بوده و یک بخش صبحانه اختصاصی را نیز شامل می‌شود.

بسیاری از بازدیدکنندگان به اینجا می‌آیند تا ریزوتو مرغ خوش پخت، میگوی گریل و مرغ گریل را امتحان کنند. اما غذاهایی همچون سوپ، ماهی، پاستا، ریزوتو، خرچنگ بزرگ و استیک دنده‌ای استرالیایی کبابی، از محبوب‌ترین گزینه‌های منو به شمار می‌آیند. همچنین دسرهایی نظیر پودینگ تافی، نان تست فرانسوی و بستنی و نوشیدنی‌هایی همچون ماچا لاته و چای نیز، کامل کننده‌هایی عالی برای این شکم گردی محسوب می‌شوند.

گفتنی است قیمت‌ها در اینجا نسبت به دیگر کافه‌های برتر دبی پایین است، اما این امر چیزی از کیفیت خدمات و غذاها کم نمی‌کند. در ضمن وای فای رایگان، خدمات تحویل و میز و صندلی‌های فضای باز، برای مشتریان مهیا هستند.

 

۱۲ فست فود زنجیره‌ای در دبی

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۲۰ دی ۱۴۰۱

نظرات کاربران