کافه‌ها و رستوران‌های اینستاگرامی در دبی: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری دبی
کافه‌ها و رستوران‌های اینستاگرامی در دبی: بخش دوم

جالب است بدانید آنقدر کافه و رستوران‌های عالی در تور دبی وجود دارند که تصمیم گرفتن برای انتخاب و رزرو میز، کار سختی است. اما اگر اتفاقا به دنبال افزایش تعداد فالوورهایتان در حین لذت بردن از یک وعده غذایی خوشمزه هستید، چندین کافه رستوران خاص وجود دارند که متمایز از بقیه هستند. پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مقاله قبل همراه ما باشید که از مکان‌های رویایی کنار ساحل گرفته تا غذاخوری‌هایی با طراحی خاص را دیدن کنید و با برخی دیگر از بهترین کافه‌ها و رستوران‌های اینستاگرامی در دبی آشنا شوید.

 

At.mosphere

این کافه رستوران، در طبقه ۱۲۲ برج خلیفه قرار دارد و بعنوان مرتفع‌ترین رستوران جهان شناخته می‌شود. ولیعهد دبی، اعلیحضرت شیخ حمدان بن محمد آل مکتوم، مهمان همیشگی این مکان است و شما نیز اگر مایل باشید می‌توانید حضور در این رستوران را در برنامه سفرتان بگنجانید.

این کافه رستوران، به شما این احساس را می‌دهد که به معنای واقعی کلمه در ورای دنیا قرار دارید. بدون شک غذاهای عالی با تزئینات شیک و فضای منحصر به فرد و چشم انداز بی بدیل به مناظر شهر، این مکان را به یکی از بهترین فضاها برای ثبت عکس‌های اینستاگرامی بدل کرده‌اند.

آدرس: Burj Khalifa - 122nd Floor - Downtown Dubai - Dubai - United Arab Emirates

 

Bikes N Bites

همانطور که از نام این مکان پیداست، این رستوران همه چیز را در مورد باربیکیوهای خوشمزه و دوچرخه‌های منحصر به فرد ارائه می‌دهد! در واقع این غذاکده، از از فرهنگ دوچرخه‌سواری الهام می‌گیرد. در اینجا تصویر دوچرخه را در طرح ظروف خواهید دید و از طرفی دوچرخه‌های باشکوهی در این کافه وجود دارند که می‌توانید برای عکس گرفتن، سوار آنها شوید!

 

هزینه غذا در دبی برای تمامی بودجه‌ها

آدرس: Dubai Internet City Metro Station Exit One - Dubai - United Arab Emirates

 

Black Tap

اینجا، یک کافه رستوران برگر نمادین است که برگرهای برنده جایزه و میلک شیک‌های خوشمزه سرو می‌کند. گردانندگان این غذاکده، اصالتا اهل نیویورک هستند و همبرگرهای امضایی به سبک آن منطقه را در دبی به علاقمندان ارائه می‌دهند. اینجا نه تنها غذاهایی لذیذ سر می‌شوند، بلکه طراحی فضا وخدمات در اینستاگرام نیز طرفداران بسیاری دارد. بنابراین ثبت عکس‌هایی یادگاری از این مکان، برای پیج اینستاگرامتان اعتبار آورده و خالی از لطف نخواهد بود.

آدرس: Jumeirah Road Umm Suqeim 3, Dubai United Arab Emirates

 

Bleu Blanc

چطور است در حالی که به کانال آبی زیبای دبی خیره شده‌اید، یک شام فرانسوی میل کنید؟ در این صورت پیشنهاد می‌کنیم از کافهBleu Blanc  که توسط دیوید مایرز، سرآشپز ستاره دار میشلن اداره می‌شود، دیدن کنید. به محض ورود، باید برای یک تجربه شگفت انگیز آماده شوید!

اینجا از طراحی منحصر به فردی برخوردار است: گلها و گیاهان آویز، طیف وسیعی از روشنایی‌های کریستالی، نیمکت‌های راحت با بالش‌های بزرگ و میز و صندلی‌های ساده و آبی رنگ در ترکیب با منظره کانال باشکوه دبی تصاویری شگفت انگیز را خلق می‌کنند. این تجربه، خصوصا در هنگام غروب آفتاب وصف ناشدنی خواهد بود. گفتنی است در این غذاکده، غذاهای باربیکیوی هیزمی ارائه می‌شود که طعمی بی نظیر دارند.

آدرس: The St. Regis Downtown, Dubai - Marasi Dr - Business Bay - Dubai - United Arab Emirates

 

Bombay Bungalow

همه چیز در این مکان از غذا گرفته تا دکوراسیون، لوستر باشکوه و سایر اکسسوری‌ها از بمبئی حکایت می‌کنند. این کافه رستوران که در مرکز خرید ساحلی واقع شده است، یک تجربه غذاخوری کلاسیک هندی را برایتان به ارمغان می‌آورد. بنابراین دیگر نیازی نیست چمدان خود را ببندید و به هند سفر کنید، زیرا می‌توانید به این جواهر خیره‌کننده را در همینجا بیایید و لحظاتی مفرح را با همراهانتان بگذرانید. گفتنی است منوی این غذاکده، بسیار متنوع بوده و شامل گزینه‌های گیاهی و گوشتی است.

 

۵ رستوران در دبی برای صرف بهترین غذاهای خاورمیانه

آدرس: Unit 2301, The Beach Mall, in JBR Walk - Dubai - United Arab Emirates

 

Falla

اینجا یکی از محبوب‌ترین غذاکده‌های دبی خصوصا برای صرف پاستا پنه است. البته علاوه بر پاستاهای خوش طعم، این رستوران همبرگرهای خوشمزه و غذاهای دیگر را نیز سرو می‌کند. و اما قول می‌دهیم به لحاظ طراحی، مجذوب نقاشی خط دیواری و آیینه‌های بزرگ که به وسعت فضا دامن می‌زنند و صندلی‌های شیک و راحت و لامپ‌های مدرن این رستوران خواهید شد.

آدرس: Jumeirah Plot No. 362-1107 - 11 A St - Dubai - United Arab Emirates

 

Lima City

همانطور که از نام این مکان پیداست، کافه رستوران شهر لیما غذاهای خوشمزه پرویی را سرو می‌کند. جالب است بدانید اولین شعبه این رستوران، در لندن است که دارای ستاره میشلن می‌باشد. در اینجا نقاشی‌های دیواری باشکوه، فضایی سرگرم کننده و صمیمی و رنگ‌هایی آبی که در ترکیب با رنگ طبیعی قهوه‌ای قرار دارند، جذابیت بسیار زیادی را به مخاطبان ارزانی می‌کنند.

آدرس: City Walk - The Square - Dubai - United Arab Emirates

 

Miss Tess

این کافه رستوران در هتل تاج، غذاهای آسیایی خوشمزه ای سرو می‌کند. در مورد دکوراسیون باید گفت مخاطبان کمی متعجب خواهند شد، زیرا در کنار نورهای نئونی زیبا و صندلی‌های قرمز و سفید و راحت، یک خودروی تاک تاک به زیبایی هر چه تمامتر و با رنگ‌هایی شاد و زیبا خودنمایی می‌کند و شکلی منحصر به فرد به این مکان می‌بخشد.

 

آدرس: Taj Dubai Burj Khalifa Street - Dubai - United Arab Emirates

 

Oumnia Gourmet

اگر گیاهخوار هستید، حتما سری به Oumnia Gourmet بزنید که در قلب دبی واقع شده است. در اینجا از تماشای تزئینات خاورمیانه‌ای و نمایش گیاهان آبشاری زیبا لذت خواهید برد و فضاهای زیاد و متنوعی برای عکس گرفتن پیدا خواهید کرد. گفته می‌شود که غذاهای این مکان نیز به اندازه دکوراسیونش، قابل توجه و عالی هستند.

 

نوش جان کردن غذا بر فراز آسمان دبی

آدرس: Jumeirah Fish Harbour 1 Shop n1-15, Jumeirah, Dubai

 

SALT

چه کسی یک همبرگر آبدار و لذیذ و مقداری سیب زمینی سرخ کرده جالاپنیو می‌خواهد؟ اگر شما پایه‌اید، بهتر است خود را به SALT برسانید که در ساحل کایت واقع شده است. هر چند که به تازگی شعبه ای نیز در مرکز خرید دبی مارینا افتتاح کرده است. اینجا نیز فضای خلاقانه و مدرن در انتظارتان است که شما را در حین صرف غذا، از حظ بصری بهره‌مند می‌کند.

آدرس: Salt, UmSqueim 1, Kite Beach, Dubai Kite Beach, Umm Suqeim, Dubai United Arab Emirates

 

Mad Tailors

در واقع لازم نیست حتما عاشق کافه گردی باشید تا اینجا را دوست داشته باشید، بلکه کافی است یک اینستاگرامر حرفه‌ای باشید تا در سفر با تور دبی حتما به این کافه بیایید و ازطراحی ساده و در عین حال نوآورانه آن، تصاویری را ثبت نمایید. این کافه کوچک که در جمیرا واقع شده، در عین حال فنجان‌هایی قهوه با طعم‌هایی شگفت انگیز و طراحی‌های جالب و منحصر به فردی را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

آدرس:  594Jumeirah St - Umm Suqeim - Jumeirah 3 - Dubai - United Arab Emirates

 

Bu Qtair Restaurant

این رستوران در سال‌های اخیر، بعنوان یکی از پربازدیدترین غذاکده‌های شهر مطرح شده است. این رستوران که به خاطر غذاهای دریایی‌اش شهرت دارد، فضایی پر جنب و جوش با صندلی‌هایی در فضای باز ارائه می‌دهد که امکان ثبت بهترین عکس‌های اینستاگرام را فراهم می‌کند. گفتنی است این مکان در نزدیکی برج خلیفه قرار دارد و از فضایی صمیمی، طعم‌ها و منویی غنی برخوردار است. توصیه می کنیم حتما ماهی‌ها و میگوهای این رستوران را امتحان کنید.

آدرس: Old 32B Street, Fishing Harbour 2 - Dubai - United Arab Emirates

 

3FILS

این مکان نیز، یکی از دوست داشتنی‌ترین و محبوب‌ترین رستوران‌های خانوادگی دبی است. این رستوران با فضای ساده و در عین حال جذابش، تا به حال چندین جایزه را از آن خود کرده است: از جمله در شمار ۵۰ مکان برتر در دبی، ۱۰ مکان برتر فوربس برای غذا خوردن در سال ۲۰۱۹ آمده و در TimeOut Dubai نیز بعنوان بهترین رستوران آسیایی از آن یاد شده است. منوی این رستوران نیز بسیار غنی بوده و انواع غذاهای ژاپنی، غذاهای دریایی، بین المللی، سوشی، آسیایی و گیاهی را با بهترین کیفیت ارائه می‌کند.

آدرس: Shop 02, Jumeirah Fishing Harbour - 1 Al Urouba St - Dubai - United Arab Emirates

 

Armani 

تجربه غذاخوری در سفر با تور دبی و ثبت عکس‌های اینستاگرامی شما، بدون بازدید از این رستوران شگفت انگیز ایتالیایی کامل نخواهد شد. این رستوران مدرن با طعم‌هایی لذیذ، طراحی دکوراسیون شیک، بار و از همه مهمتر مناظر خیره‌کننده از شهر به استقبال مشتریان می‌آید و به قدری زیباست که نمی‌خواهید این مکان را به این زودی‌ها ترک کنید.

در این رستوران که در برج خلیفه قرار دارد می‌توانید از انواع غذاهای گیاهی و همچنین غذاهای بدون گلوتن در کنار طبیعت و چشم اندازهای زیبا برخوردار شوید.

 

۵ غذای خیابانی دبی که باید آنها را امتحان کنید

آدرس: Mohammed bin Rashid Boulevard, Downtown, Dubai

 

Mythos 

از جمله رستوران‌های اینستاگرامی این رستوران یونانی است که غذاهای مدیترانه‌ای، اروپایی، یونانی و گزینه های گیاه‌خواری را سرو می‌کند. همه چیز این رستوران بسیار عالی است. از دیوارهای سفید کاری شده، مبلمان درجه یک، تراس دنج در فضای باز گرفته تا غذاهای تهیه شده از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه، پرسنل خوش اخلاق و حرفه‌ای و رعایت کلیه اصول زیبایی شناسی در این مکان.

آدرس: Armada BlueBay Hotel, Cluster P, JLT, Dubai United Arab Emirates

 

Seafire steakhouse

اینجا یکی از بهترین بار رستوران‌های شهر برای عاشقان استیک به شمار می‌آید. علاوه بر سرو گوشت گاو از سراسر جهان، غذاهای دریایی و غذاهای گیاهی بسیار خوشمزه، باید گفت این رستوران با فضای راحت و رنگارنگ خود نیز به طرز خیره کننده‌ای جلب توجه می‌کند. بنابراین در حالی که از گزینه های خوشمزه نوه لذت می‌برید، می‌توانید کلیک کنید و چند عکس زیبا برای پیج اینستاگرامتان بگیرید.

آدرس: Atlantis - The Palm Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates

 

LPM 

نظرتان راجع به ایجاد تنوع برای ذائقه‌تان، با صرف غذاهای فرانسوی در دبی چیست؟ اگر آماده امتحان کردن هستید، پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران فکر کنید! این رستوران فرانسوی به دلیل فضای زیبا، حال‌ وهوای آرام و البته غذاهای فرانسوی و ایتالیایی جنوبی‌اش، یکی از بهترین مکان‌های خورد و خوراک در دبی به شمار می‌آید. در ضمن باید گفت بسیاری از شخصیت‌های حرفه‌ای و مطرح شهر نیز به این رستوران رفت و آمد دارند و این امر می‌تواند سوژه خوبی برای ثبت عکس‌هایی یادگاری با این شخصیت‌ها در این مکان زیبا باشد.

آدرس: Gate Village No, 8, Dubai International Financial Center - Dubai - United Arab Emirates

 

Thiptara

یکی دیگر از بهترین توصیه‌های ما برای سفر شکم گردی در دبی، این رستوران تایلندی است. این رستوران با سرو غذاهای تایلندی، به ویژه غذاهای دریایی خوشمزه به سبک بانکوک، به استقبال مشتریان می‌آید و در عین حال با اتاق‌های باکلاس و چشم‌اندازهای زیبایی از شهر، نظر مساعد همگان را به خود جلب می‌کند. فضای داخلی بسیارجذاب است و محیط بیرونی نیز به شما امکان می‌دهد به مناظر زیبای دبی نزدیک شوید.

در ضمن باید گفت علاوه بر غذاهای تایلندی، می‌توانید از سایر غذاهای آسیایی، گزینه‌های گیاهی، غذاهای حلال و گزینه‌های بدون گلوتن نیز لذت ببرید. پد تای و سالاد پاپایا، از محبوب‌ترین گزینه‌های خورد و خوراک در این رستوران به یادماندنی محسوب می‌شوند.

 

۱۰ غذای سنتی دبی را بشناسید

آدرس: Ground Level, Palace Downtown 9770 - Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd - Dubai - United Arab Emirates

 

ZUMA 

در نهایت باید گفت این رستوران ژاپنی و شیک با تزئینات استیل و گرانیتی، و یکی از پرطرفدارترین رستوران‌ها نه تنها برای صرف غذا، بلکه برای استراحت و ثبت عکس‌های اینستاگرامی است. این رستوران که درست در مرکز شهر واقع شده، غذاهای معاصر ژاپنی لذیذ مانند سوشی، غذاهای گریل و بشقاب‌های ترکیبی را سرو می‌کند.

آدرس: Gate Village 06, Podium Level - Al Mustaqbal St - Dubai - United Arab Emirates

۰۶ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران