کافه‌ها و رستوران‌های اینستاگرامی در دبی: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری دبی
کافه‌ها و رستوران‌های اینستاگرامی در دبی: بخش اول

آه دبی! سرزمین آسمان خراش‌های غول پیکر، تپه‌های شنی زیبا و صحنه‌هایی از ریزورت‌ها و هتل‌های شگفت انگیز، مراکز خرید مد روز، تم پارک‌های باشکوه و جاذبه‌های خلاقانه. در اینجا صاحبان کسب و کار تمام تلاششان را می‌کنند تا مطمئن شوند که از بقیه متمایز هستند. اما به جز این موارد، دبی به خاطر غذاکده‌های متعددش نیز شهرت دارد. کافی است سری به مقاله بهترین کافه‌ها و کافی شاپ‌ها در دبی بزنید تا با برخی از گزینه‌های شکم گردی در این شهر آشنا شوید. غذاهای اینجا از طیف گسترده‌ای برخوردارند و انواع خوراکی‌های عربی، آسیایی، آمریکایی، اروپایی و غیره را شامل می‌شوند.

البته علاوه بر صرف غذا، مردم به این مکان‌ها می‌آیند تا از فضایشان نیز لذت ببرند: محیط داخلی یا بیرونی دنج و راحت، چشم اندازی به طبیعت بی‌نظیر دبی، شنیدن موسیقی، طراحی دکوراسیون جالب توجه، دورهمی با عزیزان و دوستان و البته ثبت عکس‌های یادگاری! اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که مایلید صفحه اینستاگرامتان را پر از تصاویر غنی و اورجینال و زیبا از سفر با تور دبی نمایید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به بهترین کافه‌ها و رستوران‌های اینستاگرامی در این شهر بزنید و با تصاویری بی بدیل این غذاکده‌ها، خود و فالوورهایتان را غافلگیر نمایید!

 

Secret Garden by L’ETO

عاشق چه هستید؟ نور طبیعی؟ دیوراهایی پوشیده از گل؟ خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های رنگارنگ زیبا؟ باید بگوییم که این کافه باغ مخفی در دل شهر، تمام این مزایا را در اختیارتان قرار می‌دهد. این کافه که یکی از زیباترین مکان‌های اینستاگرامی دبی است و در سیتی واک واقع شده، حال و هوای کلاسیک و مدرن را ترکیب کرده و در کنار اینها با انواع کیک‌های زیبا و دسرهای خلاقانه، به استقبال مشتریان می‌آید. اما پیشنهاد ما این است که بدون امتحان کردن میلک شیک پسته و تمشک و کیک پنیر شکلاتی سه تایی، این کافه را ترک نکنید.

آدرس: City Walk - Dubai - United Arab Emirates

 

Vibe

اگر گیاهخوار هستید و همزمان می‌خواهید با فالوورهایتان در اینستاگرام ارتباط برقرار کنید، قطعا این مکان بسیار مناسب شماست. روشنایی‌های نئونی، درختان نخل، ظروف آناناس شکل و فضای داخلی رنگارنگ و منویی بسیار غنی و سالم، تمام خلاقیتی است که این کافه زیبا برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

معرفی بهترین رستوران‌های عربی دبی

آدرس: Lamar Building - Unit #30 - Al Wasl Rd - Dubai - United Arab Emirates

 

The London Project

این رستوران بریتانیایی سرشار از گل و گیاه و پر زرق و برق، حسی از یک باغ در فضای بیرون را به محیط داخلی دعوت می‌کند. اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای ثبت عکس‌های منحصر به فرد اینستاگرامی است و البته یکی از بهترین گزینه‌ها برای دورهمی‌های دوستانه و برگزاری جشن‌ها و سالگردها به شمار می‌آید. در عین حال می توانید طعم‌های بسیار لذیذی را با تزئیناتی جالب توجه در اینجا بچشید. با اینحال بوراتا گوجه ‌فرنگی لذیذ، ایکا ماتا سیویچه، تاکوهای نرم با گوشت گاو، ماهی و چیپس از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران به شمار می‌آیند.

آدرس: EA001 - Bluewaters Island - Dubai - United Arab Emirates

 

Bounty Beets

اینجا نیز از یک دکوراسیون شاد و جذاب با ته مایه‌های رنگی صورتی برخوردار است. نقاشی‌های دیواری از جمله اثر هنری بال‌های فرشته و یک درخت شکوفه‌دار، از هر زاویه مناسب عکس گرفتن هستند. در عین حال منوی این رستوران شامل گزینه‌های سالم، ارگانیک، بدون گلوتن و وگان خوشمزه است و برای مهمانانش چاره‌ای جز تحسین باقی نمی‌گذارد.

آدرس: Le Meridien Mina Seyahi Beach Resort & Marina - Dubai - United Arab Emirates

 

Fish Dubai

این کافه رستوران شیک ساحلی با تم‌های آبی اقیانوسی، به هماهنگی جالب توجهی با دریا دست یافته و مسیرهای سنگفرش و پرده‌های سفید و نور طبیعی فراوان، این ترکیب خلاقانه را کامل می‌کنند. حتی اگر مایل باشید، می‌توانید غذا و نوشیدنی خود را به کنار دریا ببرید و در حالی که پاهایتان ماسه‌های ساحلی یا آب را لمس می‌کنند، از خورد و خوراکتان لذت ببرید. 

 

۵ رستوران عالی در جمیرا لیکز تاورز دبی

آدرس: Le Meridien Mina Seyahi Beach Resort & Marina - Dubai

 

Mama Zonia

اگر به دنبال فضایی بسیار رنگارنگ برای ثبت عکس‌های اینستاگرامی هستید، این مکان می‌تواند مقصد مناسبی برایتان باشد. در اینجا با یک محیط سبز جنگلی و حتی یک قفس غول پیکر پرنده مواجه خواهید شد و حتی ممکن است دلتان بخواهد پرنده درونتان را در این رستوران که تم آمازون دارد، رها کنید. خوراکی‌ها نیز با رنگ‌های غلیظ محیط هماهنگ هستند و البته، از کیفیت و طعمی عالی برخوردارند.

آدرس: Dubai Marina - Dubai - United Arab Emirates

 

Flamingo Room by Tashas

در اینجا نیز ضمن صرف خوراکی‌هایی لذیذ، چشمانتان به طور کامل از زیبایی‌های محیط تغذیه خواهند شد. کف‌پوش‌های مرمری، المان‌های روشنایی سقفی جالب توجه، گل‌ها و گیاهان و پالت صورتی رنگ مبلمان که برخی نیز طرح زبرا دارند، این فضا را بسیار صمیمی و دلباز کرده به نحوی که دوست دارید ساعت‌ها در اینجا بنشینید و غرق تماشای این طراحی شوید.

آدرس: Al Naseem, Madinat Jumeirah Road, 75157 - Dubai - United Arab Emirates

 

El Chapo’s Tacos

این رستوران مکزیکی جدید که در هتل استودیو وان واقع شده، دارای محیطی رنگارنگ و غذاهایی خیره کننده است. در حالی که تمامی طرح‌ها و رنگ‌های اتاق تم مکزیکی دارند، با اینحال چشمان را آزار نمی‌دهند بلکه برعکس محیطی مفرح و شاد و البته آرامش بخش را برای مخاطبان رقم می‌زنند. کاکتوس‌ها در انواع و اندازه‌های متنوع، تابلوهای نئونی دیواری و خوشرنگ، ظروف زیبا و اکسسوری‌های هنرمندانه در کنار طعم بستنی رایگان، قطعا لحظاتی خاطره انگیز را برایتان از سفر با تور دبی ثبت می‌کنند.

آدرس: Studio One Hotel - El Chapo's Tacos - Dubai Studio City - Dubai - United Arab Emirates

 

DRIFT Beach Dubai

این کلوپ ساحلی، یک رستوران فرانسوی را در خود جای داده است. بهترین چیزی که می‌توان در مورد این رستوران گفت این است که شما را به دنیای دریا نزدیکتر می‌کند، زیرا به طرز خیره کننده‌ای با تم‌های ساحلی و سبدهای ماهیگیری آویخته از سقف و همچنین یک قایق تزئین شده است.

این کلوپ و رستوران، غذاهای ویژه فرانسوی تهیه شده از بهترین مواد تازه و ارگانیک، سرگرمی‌های پر جنب و جوش، امکانات رفاهی مناسب، حال و هوای دریا و ساحل و مناظر به یاد ماندنی را ارائه می‌دهد. در ضمن اگر می‌خواهید روی تخت آفتابگیر در کنار استخر ریلکس کنید، حتما از قبل رزرو را مدنظر داشته باشید.

 

بهترین رستوران‌های دریایی دبی

آدرس: One&Only Royal Mirage - Dubai - United Arab Emirates

 

Tania’s Teahouse

این ویلای دو طبقه، در جاده ساحلی جمیرا واقع شده و یک بهشت صورتی هزار ساله پر از شاخ و برگ با پلکانی مارپیچ و هیجان انگیز به شمار می‌آید. وقتی صحبت از محل ناهار خوری سرپوشیده و بسیار زیبا می‌شود، باید به این کافه باشکوه فکر کرد. این مکان با فضایی راحت، مبلمان منحصر به فرد و مدرن، فضای داخلی قابل مطرح شدن در اینستاگرام و حال و هوای رمانتیک، مهمانان خود را در آغوش می‌گیرد.

در عین حال باید گفت این کافه طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها نظیر چای و قهوه و غذاهایی با طعم خاص از جمله صبحانه تمام روز، ساندویچ چای، پاستا و دسرهای خوش طعم را ارائه می‌دهد.

آدرس: 779AJumeirah St - Umm Suqeim - Umm Suqeim 2 - Dubai - United Arab Emirates

 

Boston Lane

این کافه زیبای استرالیایی، یکی از بهترین کافه‌های دبی است. Boston Lane که در محوطه‌ای به همان اندازه زیبا در منطقه القوز واقع شده است، منوی دلپذیری از صبحانه، کاسه‌های آکای، نان تست و پکیج‌های لذیذ را سرو می‌کند. بدون شک این مکان، یکی از پرطرفدارترین کافه‌های اینستاگرامی در دبی به شمار می‌آید.

آدرس: 25 4B St - Al Quoz - Dubai - United Arab Emirates

 

Villamore

این رستوران جذاب و مدرن که در Emerald Palace Kempinski دبی واقع شده است، با الهام از طعم‌ها و غذاهای مدیترانه‌ای و با ایده گرفتن از دکوراسیون ایتالیایی و یونانی همراه با چشم اندازهای بی‌نظیر ازمارینا دبی و فضایی دنج در کنار استخر وسیع و خیره کننده‌اش، سفری عالی را به دنیای شکم گردی رقم می‌زند.  

رنگ مینیمالیستی دیوارهای سفید روشن و رنگ‌های آبی مبلمان با تم شبکه و ست شیک این مکان، به شما امکان می‌دهند زیباترین تصاویر را برای پیج اینستاگرامتان ثبت کنید.

آدرس: Emerald Palace Kempinski Dubai The Palm Jumeirah, West Crescent, Dubai 00000 United Arab Emirates

 

Al Sarab

این روف کافه، بعنوان یکی از بهترین مکان‌های اینستاگرامی به شدت پیشنهاد می‌شود. بازدید شما از این رستوران، با همه چیزهای محلی همراه خواهد بود. از فضای محیط، دکوراسیون و امکانات رفاهی، موسیقی و سرگرمی گرفته تا بار و محیط پر جنب و جوش آن، همگی شما را با سبک زندگی محلی در این شهر آشنا می‌کنند. ناگفته نماند منظره خیره کننده غروب خورشید، از اینجا بسیار شگفت انگیز است.

این رستوران با ارائه غذاهای لبنانی، مدیترانه‌ای و خاورمیانه‌ای، امکانات نشستن در فضای باز، غذاخوری خصوصی، پارکینگ، صندلی‌های کودک، دسترسی به صندلی چرخدار، وای فای رایگان، پذیرش کارت اعتباری، سرویس میز و موسیقی زنده، بهترین امکانات را برای استراحت و داشتن لحظاتی به یادماندنی برای شما و عزیزانتان فراهم می‌کند.

 

معرفی ۸ رستوران رمانتیک دبی

آدرس: R68H+GM9 - Dubai - United Arab Emirates

 

Cafe Des Artistes

فضای داخلی مجلل، مبلمان دست ساز، آثار هنری زیبا و غذاهای لذیذ، در این کافه به نمایش گذاشته شده‌اند. کافه Des Artistes با فضایی غیرقابل انکار، یک محیط شیک پاریسی است و قطعا ارزش دیدن و عکس گرفتن دارد. بعلاوه در این غذاکده، انواع غذاهای بی‌عیب و نقص فرانسوی و مدیترانه‌ای با بهترین کیفیت سرو می‌شوند.

آدرس: 469Al Wasl Rd - Dubai - United Arab Emirates

 

Creekside 

این کافه در میان بازار ادویه و بازار طلای دبی واقع شده و ترکیبی از طراحی‌های معاصر و سنتی را به نمایش می‌گذارد. فقط تصور کنید که با قایق به این کافه دوست داشتنی بروید، سپس از یک غذای خوشمزه لذت ببرید، در حالی که به نهر زیبای دبی خیره شده‌اید و از مناظر بی بدیل اطراف عکس یادگاری بگیرید!

آدرس: Baniyas Street/Creek Road, P.O. Box 4250 - Dubai - United Arab Emirates

 

Gossip 

یک فنجان قهوه داغ، یک تکه کیک شکلاتی، یک طراحی دکوراسیون عالی: همه اینها را کنار هم بگذارید تا به توصیفی کامل از کافه Gossip دست پیدا کنید. اینجا یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید در جمع دوستانتان ساعاتی دلپذیر و خاطره انگیز را تجربه کنید و عکس‌های دست جمعی زیادی از زیبایی‌های این محیط  بگیرید. گفتنی است این کافه به غیر از دبی، در ابوظبی و شارجه نیز شعبه دارد.

آدرس: Box Park - Al Wasl Rd - Dubai - United Arab Emirates

 

Saya

سایا که در سیتی واک دبی واقع شده، به سادگی، زیبایی‌های رنگ صورتی را در هر گوشه و کنارش به نمایش می‌گذارد: صندلی صورتی نوزاد، گل‌های صورتی چشم نواز، اکسسوری‌ها و المان‌های روشنایی صورتی و فلامینگوهای صورتی، همگی این محیط جذاب را کامل کرده‌اند.

و اما غذاها هم عالی هستند! منو شامل پاستا، استیک، سالمون، سالاد و غیره است. در مورد دسر باید گفت گزینه‌های کیک بسیار متنوع هستند: از کیک پنیر کنافه گرفته تا فاج شکلاتی، کیک Oreo، وافل و بسیاری انواع دیگر را مطابق با ذائقه‌تان می‌توانید در منو بیابید.

 

بهترین رستوران‌های چینی در دبی

آدرس: City Walk - Al Wasl - Dubai - United Arab Emirates

 

Tub of Butter

این کافه، می‌تواند یک فنجان قهوه ساده را به یک اثر هنری باشکوه تبدیل کند! اگر به دنبال قهوه "خلاقانه" و غذای لذیذ هستید که از بهترین و تازه‌ترین مواد تشکیل شده باشند، Tub of Butter جایی است که باید باشید! این مکان غذاهای مدیترانه‌ای را برای صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند. در عین حال از دکوراسیون نوآورانه و تزئینات غذایی قابل توجهی برخوردار است.

آدرس: Showroom No 5, Sheikh Zayed Road, Umm Al Sheif - Dubai - United Arab Emirates

 

Yakitate

همانطور که ممکن است حدس زده باشید، این مکان کاملا ژاپنی است و البته تم و طعم‌های فرانسوی را نیز ارائه می‌دهد! غذاها با تزئینات بسیار زیبایی سرو می‌شوند. فضا نیز شیک و جالب توجه است. گفتنی است در اینجا پف‌دارترین کیک پنیر ژاپنی ارائه می‌شود! معطل چه هستید، از هر آنچه در این مکان می‌بینید از جمله دسرها و غذاها و فضا، می‌توانید بهترین عکس‌های یادگاری‌تان را از سفر با تور دبی ثبت کنید. البته باید گفت در اینجا همچنین سوشی، رامن، دونبوری و سایر غذاهای مورد علاقه ژاپنی را خواهید یافت.

آدرس: Al Ghurair Centre - Dubai - United Arab Emirates

۰۴ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران