بهترین رستوران‌های دبی از لوکس‌ترین تا ارزان‌ترین

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین رستوران‌های دبی از لوکس‌ترین تا ارزان‌ترین

وقتی در دبی به سر می‌برید، در کنار انواع جاذبه‌های شگفت انگیز توریستی می‌توانید از صرف غذاهای شاخص در سطح جهانی نهایت لذت را ببرید. غذاکده‌های باورنکردنی بسیاری در این شهر وجود دارند و البته برخی از بهترین رستوران‌های دبی را، در هتل‌های مجلل شاهد خواهید بود. این رستوران‌ها، اغلب با جذب سرآشپزهای مشهور و ستاره‌دار میشلن از سرتاسر دنیا، اعتباری قابل توجه کسب کرده‌اند.

 

اتمسفر در دبی

در ابتدای سفرمان به بهترین رستوران‌های دبی، سری می‌زنیم به بار رستوران At.mosphere که در طبقه ۱۲۲ برج خلیفه حیرت‌انگیز قرار دارد. اینجا بلندترین رستوران جهان است که مناظری پانوراما در بالای خط افق را به مخاطبانش هدیه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم برای بهره مندی هرچه بیشتر از این مناظر، یک میز در کنار پنجره‌های کف تا سقف رزرو کنید. هرچند که هزینه بیشتری را برایتان به همراه خواهد داشت.

این غذاکده لوکس و رمانتیک که بیشتر مناسب قرارهای عاشقانه است، از طراحی داخلی بسیار زیبا و  چیدمان صندلی‌های راحت و نورپردازی ظریف و زیبا سود برده است. در عین حال در سرو غذاهای بین المللی، با تاکید بر گریل و غذاهای دریایی تخصص دارد. خاویار، صدف و کباب‌های مرغوب، همگی در منوی شام وجود دارند. اما توصیه می‌کنیم زودتر و برای صرف چای عصرانه به اینجا بیایید و از مجموعه‌ای از شیرینی‌ها و کیک‌های لذیذ و نوشیدنی‌های باکیفیت نیز برخوردار شوید.

به لحاظ قیمت‌ باید بگوییم غذاها و خدمات عالی اینجا، کمی گران‌تر از سایر همتایانش است. اما بدون شک ارزشش را دارد تا در سفر با تور دبی، یکبار هم شده به اینجا بیایید که در شمار بهترین رستوران‌های دبی بوده و از محیطی شگفت انگیز برخوردار است. در ضمن وای فای رایگان و پارکینگ نیز، به مزایای شکم گردی در این مکان مفرح می‌افزایند.

 

  • آدرس: Burj Khalifa - 122nd Floor, Dubai, United Arab Emirates

عکس: visitdubai.com

 

سی فو در دبی

این رستوران روباز که در ریزورت فورسیزن واقع شده، با پس زمینه‌ای فتوژنیک از تصویر خلیج به استقبال مهمانانش می‌آید و یکی دیگر از بهترین رستوران‌های دبی محسوب می‌شود. این فضای جذاب، بسیار ایده آل روزهایی است که هوا خیلی گرم نیست و می‌خواهید میزی در محیط بیرونی رزرو کنید. و همچنان که روی صندلی‌های حصیری ساحلی لم داده‌اید و نسیم اقیانوس صورتتان را نوازش می‌کند، از دورهمی با عزیزانتان و استراحت و خورد و خوراک در یکی از بهترین رستوران‌های دبی لذت خواهید برد.

در ضمن با توجه به موقعیت ساحلی Sea Fu، تعجبی ندارد که این غذاکده در طبخ غذاهای دریایی با صیدهای تازه روزانه و با پیچ و تابی از دستورپخت‌های آسیایی تخصص داشته باشد. بنابراین منتظر انواع سوشی، ساشیمی، نیگیری و همچنین خرچنگ سرخ شده و کاد سیاه باشید. اما مجموعه‌ای عالی از بروشتا و سالاد نیز در منو خودنمایی می‌کنند. در ضمن یک فنجان قهوه خوشمزه، می‌تواند مکملی بی نظیر در کنار صرف یک وعده غذایی لذید محسوب شود. در نهایت وای فای رایگان و پارکینگ نیز، به مهمانان ارائه می‌شوند.

 

  • آدرس: 2Jumeirah Beach Rd, Dubai, United Arab Emirates

 

بهترین تفریحات رایگان در دبی در سال ۲۰۲۳

عکس: timeoutdubai.com

 

شیمرز در دبی

این رستوران مدیترانه‌ای در لیست بهترین رستوران‌های دبی، بین ماسه‌های سفید و در کنار اقیانوس فیروزه‌ای قرار گرفته و از فضایی به شدت اینستاگرامی و فانتزی برخوردار است. بنابراین ضمن استراحت و شکم گردی، می‌توانید از گرفتن عکس‌های یادگاری بسیار لوکس و زیبا نیز لذت ببرید. جالب است بدانید بشقاب‌ها در رستوران Shimmers به همان اندازه فتوژنیک هستند و البته طعم خوبی دارند که اغلب غذاهای یونانی را به یاد می‌آورند.

در این میان توصیه می‌کنیم از صرف هالومی با پونه کوهی، موساکای آب پز، و جوجه کباب سوولاکی و گوشت بره غافل نشوید. هر چند که منویی غنی از انواع غذاهای دریایی نیز پیش رویتان است. خبر خوب برای گیاهخواران اینکه غذاهای گیاهی و گزینه‌هایی مانند کارپاچیو گیاهی و کنگر پخته نیز در این رستوران سرو می‌شود. در نهایت صرف دسرهایی نظیر بستنی و ماست خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا همچون چای مراکشی عالی، واقعا ایده خوبی است. همچنین قیمت‌های بسیار مناسب بوده و خدمات سطح بالا، پارکینگ و وای فای نیز ارائه می‌شوند.

 

  • آدرس: Madinat Jumeirah, Mina A’ Salam, Pool and beach, Dubai, United Arab Emirates

عکس: visitdubai.com

 

سوشی سامبا در دبی

این سوشی رستوران که یکی از بهترین رستوران‌های دبی به شمار می‌آید، نوامبر سال گذشته در طبقه ۵۱ برج نخل پالم افتتاح شد. از شیشه‌های خمیده پنجره کف تا سقف این رستوران، می‌توانید شاهد شهر اسباب ‌بازی‌های نئونی در پای برج باشید و از تماشای این منظره بی بدیل لذت ببرید.

منوی رستوران SushiSamba نیز به بسیار متنوع بوده و به طرزی مبتکرانه غذاهای لذیذ ژاپنی، برزیلی و پرویی را ترکیب می‌کند. اگر میخواهید تجربه خوردن یک سوشی خوشمزه در دبی را کسب کنید، اینجا بهترین انتخاب شماست. در اینجا می‌توانید از صرف خوراکی‌های ویژه‌ای مانند تاکوی واگیو، سویچه‌های تازه، سوشی‌های جذاب و دیگ سفالی قارچ و ماهی سیاه بهره مند شوید. در ضمن باید گفت قیمت‌ها در این رستوران لوکس بالا هستند. اما این مکان در میان بهترین رستوران‌های دبی، گزینه‌ای قابل توجه برای دورهمی‌های خاص نظیر قرارهای عاشقانه یا جشن‌های خصوصی بوده و ارزش این هزینه را دارد. همچنین می‌توانید از میز و صندلی‌های فضای باز، موسیقی زنده، خدمات استاندارد پرسنل حرفه‌ای و پارکینگ برخوردار شوید.

 

  • آدرس: Level 51 - St. Regis, Dubai, United Arab Emirates

 

سفر با کودکان به دبی و تجربه تفریحات رایگان

عکس: arabianbusiness.com

 

پای تای در دبی

این رستوران تایلندی کنار آب، بدون شک یکی از رمانتیک‌ترین و بهترین رستوران‌های دبی است. می‌توانید در تفرجگاه مدینه جمیرا، در میان آبراه‌های سرسبز و با یک آبرا (قایق کوچک) وارد شوید. در اینجا تمام میز و صندلی‌ها روی اسکله‌ای در بالای کانال آب چیده شده‌اند و فانوس‌ها زینت بخش این فضای مفرح هستند. در عین حال به چشم اندازی از مناظر رمانتیک بر روی پل‌های منحنی ریزورت و ساختمان‌های ماسه سنگی با تزئینات پیچیده دسترسی خواهید داشت.

و اما منو.... حقیقت این است که سرآشپزهای بومی تایلندی در اینجا، انواع غذاهای سنتی از جمله بیف ترد، کاری میگوی تند و استثنایی، تام یام و مرغ کاری سبز را سرو می‌کنند. در عین حال توصیه می‌کنیم از صرف کیک‌های شکلاتی خوشمزه، پودینگ تافی چسبناک، قهوه، لیموناد یا چای در یکی از بهترین رستوران‌های دبی غافل نشوید.

در ضمن، فرزندان دلبندتان نیز می‌توانند غذاها را از منوی کودکان انتخاب کنند. صبوری پرسنل، خدمات فوق العاده، قیمت‌های مناسب، وای فای رایگان، خدمات دلیوری و پارکینگ نیز، از دیگر امکانات رستوران Pai Thai  به شمار می‌آیند.

 

  • آدرس: Jumeirah Al Qasr, Madinat Jumeirah، King Salman bin Abdulaziz Al Saud Street، Umm Suqeim 3, Dubai, United Arab Emirates

عکس: visitdubai.com

 

فیلیا در دبی

اینجا یکی دیگر از لوکس‌ترین و بهترین رستوران‌های دبی است که در طبقه ۷۰ هتل SLS دبی واقع شده و در عین حال، بهترین مکان برای برگزاری رویدادها یا جشن‌های خصوصی نظیر سالگرد و تولد به شمار می‌آید. در این غذاکده جذاب می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی از جمله راگو، سالاد آندیو و گوشت گوساله خوش پخت را امتحان کنید. و پس از صرف غذا یک دسر لذیذ همچون تیرامیسو، بستنی و پاولووا هم بسیار می‌چسبد. هر چند که پیشنهاد می‌کنیم فرصت امتحان کردن قهوه عالی رستوران  Fi'lia را نیز از دست ندهید.

از دیگر جذابیت‌های این غذاکده می‌توان به پرسنل پرانرژی و خدمات حرفه‌ای، قیمت‌های مقرون به صرفه، محیط دنج و دکوراسیون فانتزی، وای فای رایگان، خدمات دلیوری، پارکینگ و میز و صندلی‌های چیده شده در تراس برای بهره مندی از هوای تازه و مناظر دیدنی اشاره کرد.

 

  • آدرس: Level 70, SLS Dubai Hotel & Residences - Marasi Dr, Dubai, United Arab Emirates

 

راهنمای سفر ۳ روزه جذاب به دبی

عکس: zomato.com

 

تری فایلز در دبی

تا این قسمت از سفر مجازی‌مان به بهترین رستوران‌های دبی، از گزینه‌های مجلل دیدن کردیم. اما جالب است بدانید تنها رستوران‌های لوکس نیستند که از جذابیت‌های بالا برخوردارند. بلکه گاهی در ارزان‌ترین رستوران‌های دبی نیز می‌توانید از خدمات و امکانات قابل توجه بهره ببرید. و در عین حال قیمت تور دبی را با کاهش هزینه‌های خورد و خوراک، به حداقل برسانید.

بنابراین در ادامه گشت و گذارمان سری می زنیم به یکی از این غذاکده‌ها با عنوان رستوران 3Fils که در بندر ماهیگیری جمیرا واقع شده است. این غذاکده با سرو سوشی فوق‌العاده تازه، برگر محبوب واگیو اورلود پر از پنیر، کارپاچیوی گوشت گاو، ساشیمی گوش ماهی، سالادهای تند، ماهی آزاد، تمپورا مارچوبه، جلبک دریایی و بسیاری از غذاهای هیجان‌انگیز از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در ضمن می‌توانید بستنی وانیلی خوشمزه، کاسترد شکلاتی، کیک‌های شکلاتی، فراپه شکلاتی، کاراک یا یخ چای عالی را نیز سفارش دهید.

در کنار خوراکی‌های لذیذ و قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه این رستوران که جزو بهترین رستوران‌های دبی است، می‌توانید از فضایی فوق العاده آرام با سبک معاصر و اروپایی، وای فای رایگان، پارکینگ و میز و صندلی‌های فضای باز برخوردار شوید.

 

  • آدرس: Jumeirah Fishing Harbour - Shop 02 - 1 Al Urouba St, Dubai, United Arab Emirates

عکس: visitdubai.com

 

الوبیروت در دبی

تعداد زیادی ماشین که همیشه جلوی این غذاکده خیابانی بسیار محبوب پارک شده‌اند، توجه هر بیننده ای را جلب می‌کنند. حقیقت این است که غذاکده لبنانی Allo Beirut در لیست بهترین رستوران‌های دبی، برخی از خوشمزه‌ترین شاورماهای مرغ و گوشت گاو شهر را به نحوی سریع و باکیفیت سرو می‌کند. در عین حال ساندویچ‌های فرانسیسکو، لوبیا فاوا با سیر و آب لیمو و گوجه فرنگی و همچنین صبحانه‌های عالی این مکان نیز بسیار پرطرفدارند. همچنین می‌توانید از نوشیدن آب میوه‌های خوشمزه نیز لذت ببرید.

گفتنی است این غذاکده، یکی از ارزان‌ترین و بهترین رستوران‌های دبی بوده و قیمت‌هایی پایین را بابت خدمات و خوراکی‌های لذیذش دریافت می‌کند. در صورت تمایل و برای استنشاق هوای تازه نیز، می‌توانید غذایتان را در فضای بیرونی رستوران میل کنید و یا از خدمات دلیوری برخوردار شوید.

 

  • آدرس: Jumeirah Fishing Harbour - Shop 02 - 1 Al Urouba St, Dubai, United Arab Emirates

 

جذاب‌ترین فستیوال‌های دبی در سال ۲۰۲۳

عکس: zomato.com

 

ال مالاه در دبی

این کافه تریای قدیمی، بیش از ۴۰ سال است که غذاهای خیابانی خوشمزه لبنانی و مدیترانه‌ای را در امارات سرو می‌کند و در شمار بهترین رستوران‌های دبی محسوب می‌شود. منو اکنون بیش از ۱۵۰ گزینه از شاورما گرفته تا کباب‌، فلافل و موارد دیگر را شامل می‌شود. در واقع اگر در سفر با تور دبی به دنبال غذاهای فوق‌العاده خوشمزه و معتبر با قیمتی عالی هستید، حتما باید سری به رستوران Al Mallah بزنید. در ضمن می‌توانید بستنی میوه‌ای خوش طعم، فالودا، آسیدا، آب میوه‌های گوارا و تازه و موهیتو را امتحان کنید.

از طرفی باید گفت این مکان، به دلیل خدمات عالی و پرسنل خوش برخوردش نیز شهرت و محبوبیت دارد که همیشه آماده خدمت رسانی هستند. در عین حال دکوراسیون مدرن و فضای آرام به مهمانان اجازه می‌دهد تا در اینجا احساس آرامش کنند.

 

  • آدرس: Aldiyafa Street, Dubai, United Arab Emirates

عکس: visitdubai.com

 

ال اوستاد اسپشیال کباب در دبی

در انتهای سفرمان به بهترین رستوران‌های دبی، به رستوران ایرانی قدیمی Al Ustad Special Kabab می‌رسیم که بیشتر به خاطر کباب‌های مرغ و گوشت گوسفندی‌اش شهرت دارد. این غذاکده، ۴۳ سال پیش، در سال ۱۹۷۸ درهای خود را به روی علاقمندان گشود و از آن پس تاکنون، برخی از خوشمزه‌ترین کباب‌های شهر و انواع برنج و گریل را سرو کرده است. بنابراین در گشت و گذار در دبی قدیم و در حوالی بازار، می‌توانید از استراحت و شکم گردی در این فضای آرامش بخش و دنج با قیمت‌هایی مقرون به صرفه لذت ببرید. و این خورد و خوراک را با یک فنجان چای یا قهوه نعناع عالی کامل کنید.

 

  • آدرس: Metro Station - Al Mussallah Rd - near Al Fahidi, Dubai, United Arab Emirates

 

دلفیناریوم دبی قبل بازدید از آن

عکس: thenationalnews.com

 

منبع ۱

منبع ۲

۱۵ فروردین ۱۴۰۲ (به‌روز رسانی شده در: 18 شهریور 1402)

نظرات کاربران