بهترین رستوران‌های ساحلی دبی در سال ۲۰۲۲

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین رستوران‌های ساحلی دبی در سال ۲۰۲۲

رستوران‌های ساحلی دبی این قابلیت را دارند که یک شام عادی در طول سفر را به یک قرار عاشقانه به یاد ماندنی بدل کنند. رستوران‌هایی که با فضای شیک و منظره‌ای زیبا، همیشه جزو انتخاب‌های اول به حساب می‌آیند و البته تعدادشان هم در این شهر پرطرفدار کم نیست. به همین دلیل، بد نیست بهترین گزینه‌هایی که در این زمینه وجود دارند را بشناسید تا برای چنین قراری، به رستورانی ایده‌آل در سفر با تور دبی مراجعه نمایید.

 

رستوران آماسینا در دبی (Amaseena)

آماسینا در مجموعه هتل ریتز کارلتون قرار گرفته و یک جای لاکچری در کرانه‌ی خلیج فارس است که غذاهای سنتی عربی در دبی را به شکلی ایده‌آل پخت و سرو می‌کند. این رستوران در قالب خیمه‌های بزرگ طراحی شده و حس و حالی خاص و متناسب با ماهیت رستوران را در شما ایجاد خواهد کرد. به تمام ویژگی‌های جذاب آماسینا، صدای موسیقی عربی به صورت که هر شب در فضای آن‌جا پخش می‌شود را نیز اضافه کنید. این را هم در نظر بگیرید که برنامه‌ای مخصوص هر چهار شنبه و پنج شنبه در این محل برگزار شده که شامل کباب‌های مخصوص سرآشپز رامی و اجرای موسیقی زنده خواهد بود.

آدرس: Jumeirah Beach

ساعات فعالیت: ۷ تا ۱۱ شب

حدود قیمت صرف غذا و نوشیدنی برای دو نفر: ۵۰۰ درهم

 

رستوران براستی در دبی (Barasti)

این رستوران فضای بزرگ و بسیار شیک دارد و بار مجموعه نیز در تراس بزرگ رو به دریا قرار گرفته و منظره‌ای عالی را برایتان به نمایش می‌گذارد. این مجموعه به خاطر منو متنوعی که دارد معروف است. منویی که غذاها و نوشیدنی‌هایی از سراسر دنیا را گرد آورده و در آن‌جا می‌توانید، انواع غذاهای مورد علاقه خود و نوشیدنی‌های مختلف را سفارش دهید. در واقع بیشترین محبوبیت براستی به خاطر بارش است که چندین جایزه را نیز در طی سال‌های فعالیتش به دست آورده است. اگر می‌خواهید در برترین رستوران‌های دبی تجربه غذاخوردن را داشته باشید، حتما سری به رستوران براستی در دبی بزنید.

 

کارهایی که باید در دبی مال انجام دهید

آدرس: Jumeirah Beach

ساعات فعالیت: ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر و ۴ بعد از ظهر تا نیمه شب

حدود قیمت صرف غذا و نوشیدنی برای دو نفر: ۴۰۰ درهم

 

رستوران بیچ بار اند گریل در دبی (The Beach Bar and Grill)

بیچ بار اندر گریل در جایی ایده‌آل در میان یک باغ سرسبز درست شده که میزهای آن تا ماسه‌های طلایی ساحل در خلیج جزیره نخل دبی کشیده شده است. کاملا از اسم این مکان پیداست که با چجور جایی مواجه هستید، رستورانی که منوی آن مملو از انواع غذاهای گوشتی بوده و به استیک‌ها و غذاهای دریایی متنوعی که پخت می‌کند معروف است. این مجموعه هم برای نهار و هم برای شام فعال بوده و در طول روز، نمای زیبای دریا و شب‌ها چراغانی فوق‌العاده خود را به رخ می‌کشد.

آدرس: Dubai Marina

ساعات فعالیت: ۱۲ ظهر تا ۳:۳۰ بعد از ظهر و ۷ تا 11۱۱شب

حدود قیمت صرف غذا و نوشیدنی برای دو نفر: ۴۰۰ درهم

 

رستوران کاپتانز دبی (Captain’s)

شاید در نگاه اول فکر کنید که شگفت‌انگیز‌ترین چیز این رستوران، نمای فوق‌العاده زیبای ساحل جبیل و دریاست اما باید به غذاهای رستوران برسید تا ببینید که رستوران کاپتانز، چیزهای بسیار بیشتری برای شما تدارک دیده است. این رستوران فضای بسیار دلپذیری داشته و میزهای روی ساحل نیز دارد و در کنار انواع غذاهای دریایی، چندین غذای بین‌المللی را نیز داشته تا مهمانان تور دبی که علاقه‌ای به ماهی و خرچنگ و امثلهم ندارند، بتوانند در این مکان چیزی برای خود سفارش دهند. خیلی از مسافران اینجا را یکی از برترین رستوران‌های فضای باز دبی می‌دانند.

آدرس:  JA Jebel Ali Golf Resort, Near Jaffa

ساعات فعالیت: ۱۰ صبح تا ۷ شب

حدود قیمت صرف غذا و نوشیدنی برای دو نفر: ۵۰۰ درهم

 

رستوران بوسولا در دبی (Bussola)

کم‌تر پیش می‌آید که یک رستوران ایتالیایی خوب ساحلی در جایی غیر از ایتالیا پیدا کنید. بوسولا اما با یک فضای گرم و دوست داشتنی این امکان را برای شما فراهم کرده که بر روی شن‌های ساحل یا روی تراس چوبی بزرگ، به صرف پاستا، ریزوتو، پیتزا یا غذاهای دریایی مشغول شوید و همزمان از منظره‌ی دریا و نسیم خنکی که به شما می‌خورد لذت ببرید.  بوسولا یکی از رستوران‌های ایتالیایی در دبی است که که طرفداران زیادی  دارد.

 

گشت و گذار با وسایل حمل و نقل عمومی در دبی

آدرس: The Westin Dubai Mina Seyahi Beach Resort & Marina Dubai Marina

ساعات فعالیت:  ۱۲ ظهر تا ۳ بعد از ظهر و از ۷ تا ۱۱ شب

حدود قیمت صرف غذا و نوشیدنی برای دو نفر: ۲۰۰ درهم

 

رستوران ویلا بیچ در دبی (Villa Beach)

یکی از رستوران‌های بسیار گران دبی که نمایی نزدیک از برج‌العرب را پیش رو داشته و برای یک شام رمانتیک، می‌توانید بر روی میزهای دو نفره‌ی آن که روی ساحل قرار گرفته‌اند، به صرف غذا بپردازید. ویلا بیچ یک رستوران مدیترانه‌ای به حساب آمده که جدا از این منظره‌ی بسیار زیبا، غذاهای با کیفیت و در خور یک رستوران لاکچری را نیز به روی میز می‌برد.

آدرس: Palm Jumeirah

ساعات فعالیت:  ۱۲:۳۰  ظهر تا ۴ بعد از ظهر و ۶:۳۰ تا ۱۱:۳۰ شب

حدود قیمت صرف غذا و نوشیدنی برای دو نفر: ۹۰۰ درهم

 

رستور شو چو در دبی (Sho Cho Restaurant)

شو چو یک رستوران ژاپنی معمولی نیست و با طراحی زیبای سفید رنگ و نورپردازی دلنشینش، یک مکان لوکس و جذاب در ساحل مارینا به وجود آورده و انواع غذاهای سنتی ژاپنی و چندین غذای نوآورانه را در آن‌جا سرو می‌کند. همچنین شب‌ها اگر به این مکان بروید، می‌توانید در کنار بار با صدای موسیقی، برای خود نوشیدنی سفارش داده و شبی لذت مفرح را در آن‌جا تجربه کنید. اینجا یکی از بهترین رستوران‌های ژاپنی در دبی است که می‌توانید در آن انواع غذاهای خوشمزه ژاپنی را میل کنید.

 آدرس: Dubai Marine Beach and Resort

ساعات فعالیت:  ۷ شب تا ۳ صبح

حدود قیمت صرف غذا و نوشیدنی برای دو نفر: ۱۶۵ درهم

 

رستوران پالم گریل در ریتز کارلتون دبی (Palm Grill at Ritz Carlton)

یکی دیگر از رستوران‌های ساحلی دبی ریتز کارلتون است که حتما باید از آن در لیست امروزمان اسم می‌بردیم. یک رستوران دریایی معرکه که هم منظره‌ی ۱۸۰ درجه و عالی از دریا را برایتان به ارمغان آورده، میزهایی روی ماسه‌های ساحل دارد و همچنین غذاهای فوق‌العاده خوشمزه‌ای به روی می‌برد. تنوع غذایی در پالم گریل عالی‌ست و البته اگر اهلش باشید، حتما باید خرچگنگ‌های اومنی خوشمزه این محل را هم امتحان کنید. اگر به دنبال بهترین رستوران‌های دریایی دبی هستید پیشنهاد می‌کنیم سری به این رستوران جذاب بزنید.

آدرس: Jumeirah Beach Residences, Ritz Carlton Dubai

ساعات فعالیت:  ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب

حدود قیمت صرف غذا و نوشیدنی برای دو نفر: ۳۸۰ درهم

 

رستوران ویوبریکرز در دبی (Wavebreakers)

از جمله دیگر رستوران‌های معروف ساحلی که در هتل هیلتون قرار گرفته، ویوبریکر است که از قبل باید در آن‌جا میزی برای خود رزرو کنید تا شانس خوردن غذا در آن‌جا را داشته باشید. ویوبریکرز در کل خود را به دسته‌ای خاص از غذاها محدود نکرده و منو آن متنوع و جالب است اما خیلی‌ها برای خوردن گوشت‌های کبابی، استیک و البته گوشت‌های دریایی به آن‌جا می‌روند که باعث محبوبیت رستوران شده است. بخش بزرگی از میزهای ویوبریکرز بر روی یک تراس چوبی بزرگ قرار گرفته و بعضی از میزها نیز روی ساحل هستند، همچنین انواع نوشیدنی‌ها نیز در طول روز در آن‌جا سرو می‌شود. این رستوران فضای زیبا، منظره‌ای عالی، غذاهای بسیار خوشمزه و خدمات دهی خوبی داشته و همین امر نیز کمک کرده تا امتیازهایی بالا از مشتریان خود روی سایت‌های مختلف بگیرد.‌

 

۱۴ فعالیت جذاب توریستی در صحرای دبی

آدرس: Hilton Dubai, The Walk

ساعات فعالیت:  ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

حدود قیمت صرف غذا و نوشیدنی برای دو نفر: از ۷۰ تا ۹۰۰ درهم

 

رستوران نیکی بیچ در دبی (Nikki Beach Restaurant)

نیکی بیچ هم در میان توریست‌های تور دبی بسیار معروف است و دلیل آن نیز تنوع غذایی رستوران بوده که از انواع استیک‌ها تا سوشی، غذاهای دریایی، پاستا و ... را شامل می‌شود و تقریبا هر کس با هر سلیقه‌ای می‌تواند در آن‌جا چیزی برای خوردن پیدا کند. همین امر هم باعث شده تا هزینه‌ای که در این رستوران صرف می‌کنید، بسیار متغیر باشد. این رستوران بزرگ ساحلی فضایی ایده‌آل برای یک روز لذت بخش است و بخش زیادی از آن نیز روی ماسه‌هایی طلایی در کنار ساحلی فوق‌العاده زیبا قرار گرفته.

آدرس: Nikki Beach Dubai, Pearl Jumeirah

ساعات فعالیت:  ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

حدود قیمت صرف غذا و نوشیدنی برای دو نفر: از ۶۰ تا ۳۰۰۰ درهم

 

رستوران لا وراندا در دبی (La Veranda)

این رستوران ایتالیایی کمی با دیگر گزینه‌های لیست ما متفاوت است. رستورانی نه چندان گران‌قیمت که دور تا دورش را یک تراس چوبی فوق‌العاده دوست داشتنی با نمای جذاب بندرگاه احاطه کرده. این رستوران سیستم رزور ندارد و هر کس که زودتر به آن‌جا برسد، می‌تواند روی میزی خالی بنشیند. منو لا وراندا نیز مثل دیگر رستوران‌های ایتالیایی شامل غذاهای دریایی، انواع پیتزاها که تاپینگ آن را خود می‌توانید انتخاب کنید، پولو گریگیلاتو، گامبورینی و ... می‌شود.

آدرس: Nikki Beach Dubai, Pearl Jumeirah

ساعات فعالیت:  ۸ صبح تا نیمه شب

حدود قیمت صرف غذا و نوشیدنی برای دو نفر: از ۱۰۰ تا ۳۶۰ درهم

 

رستوران فیش بیچ تاورنا در دبی (Fish Beach Taverna)

از کنار رستوران فیش بیچ تاورنا نیز به راحتی نمی‌توان عبور کرد. رستورانی که به غذاهای دریایی اختصاص داشته و بعضا به روش مردم ترکیه درست می‌شوند. این مجموعه شامل سالن بزرگ، باغی زیبا و ساحلی نسبتا کوچک بوده که در تمامی این بخش‌ها، میزهایی چوبی برای صرف غذا در نظر گرفته شده است. بهترین لحظه برای صرف غذا در فیش بیچ تاورنا هنگام غروب آفتاب است، چون منظره‌ای عالی را در این محل می‌توانید تماشا کنید.

 

آتلانتیس آکواونچر، بزرگ‌ترین پارک آبی دبی

آدرس: Le Meridien Mina Seyahi Beach Resort & Marina

ساعات فعالیت:  ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب

حدود قیمت صرف غذا و نوشیدنی برای دو نفر: ۲۰۰ درهم

منبع

۰۶ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران