بهترین رستوران‌های دریایی دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین رستوران‌های دریایی دبی

تور دبی شما را به یاد انواع تفریحات و خوشگذرانی‌ها می‌اندازد. مراکز خرید عالی، تفریحات آبی، فعالیت‌های هیجان‌انگیز، گشت و گذار در ساحل، تماشای برج‌ها و آسمان‌خراش‌های مشهور، استیک‌هاوس‌ها و رستوران‌های دریایی درجه یک شما را هر چند روزی که در دبی باشید سرگرم می‌کند. در این مقاله برخی از رستوران‌های دریایی خوب دبی را به شما معرفی می‌کنیم.

 

رستوران پیرچیک دبی PIERCHIC

رستوران پیرچیک غذاهای دریایی فوق‌العاده‌ای را به گردشگران ارائه می‌کند و به همین دلیل در میان رستوران‌های دریایی شهرت دارد. محیط این رستوران در فضای اسکله، دور از سر و صدای شهر و شلوغی دبی در کنار ساحل خلیجه فارس است که منظره‌ای منحصر به فرد برای برگزاری یک مراسم عاشقانه به شمار می‌رود.

 

خرید اسنک‌های سالم و خوشمزه در دبی

رستوران زوما

این رستوران به غذاهای دریایی بی نظیر و خوشمزه‌اش شهرت دارد. ماهی کاد سیاه یکی از این غذاهای فوق‌العاده است که حتما باید آن را امتحان کنید. علاوه بر این، ماهی خاردار یکی از غذاهای معروف این رستوران است که حتما باید یک بار سفارش دهید. ماهی خاردار شیلی، در سس تریاکی، لیمو، فلفل و سیر خوابانده شده و روی گریل روباتایاکی به همراه فلفل، زنجبیل، سویا، لیمو و سس سرکه پخت می‌شود. این ماهی بسیار خوش طعم است و هر تکه از آن را که بخورید لذت زیادی را تجربه خواهید کرد.

رستوران آل ماهارا دبی Al Mahara

رستوران ال ماهارا غذاهای سبک دریایی و لوکس را به شما ارائه می‌کند. این رستوران، یک ناهارخوری منحصر به فرد دارای یک آکواریوم بزرگ است که تماشای آن بسیار لذت‌بخش خواهد بود. سرآشپز معروف بریتانیایی Michelin ، بر طعم غذاهای دریایی متفاوت و خوش طعم تاکید دارد و می گوید: مزه غذاها خود بازگوی کیفیت مواد اولیه آنها هستند. کافی است شما یکی از غذاهای واقع در منو را سفارش داده و امتحان کنید.

 

۷ غذای عربی فوق‌العاده در دبی

رستوران مین اویسر

همان طور که از نام این رستوران پیداست، اگر به آن جا بروید، صدف‌های بسیار لذیذی را برای شما سرو خواهد کرد. اویستر به معنی صدف ستاره‌ای به این رستوران افزوده است. علاوه بر این، هشت پای گریل شده یکی از غذاهای خاص و کمیابی است که نمی‌توانید در هر رستورانی با کیفیت مطلوب آن را امتحان کنید. اما در رستوران مین اویستر شما این امکان را خواهید داشت تا برای خود یک مهمانی ترتیب دهید و یک هشت پای گوشتی و لطیف گریل شده را نوش جان کنید. بازوهای خوشمزه هشت پا با سس پوتانسکا پخت شده و در بشقابی تزیین شده برای شما سرو می‌شود که در آن شیرینی گوجه‌ها توسط تندی ادویه مخصوص متعادل می‌شود. طعم همه این خوراک با پوره سانچوک کامل می‌شود.

رستوران پپرکرب

اگر دلتان می‌خواهد یکی وعده خوراک خرچنگ خوشمزه بخورید، رستوران پپرکرب هتل گرند حیات بهترین انتخاب شماست. در این رستوران از میان خرچنگ‌هایی با وزن و گونه‌های متفاوت در داخل آکواریوم، هر کدام را که بخواهید برایتان آماده کرده و می‌پزند. هر چند غذای گران قیمتی است و پیشخدمت وظیفه دارد تا شما را از قیمت‌های مختلف خرچنگی که انتخاب می‌کنید مطلع سازد، ارزش امتحان کردن دارد. شک نکنید که بسیار خوشمزه خواهد بود. بهتر است اگر به غذای تند علاقه دارید، در منوی رستوران خرچنگ فلفلی را سفارش دهید. روی این غذا سس تیره سنگاپوری مخصوص ریخته می‌شود که بسیار هوس‌انگیز می‌شود تا هر چه زودتر پوست آن را بشکافید و طعم آن را بچشید.

 

معرفی ۹ مکان عالی ناشناخته در دبی

 

رستوران دریایی اوسیانو

اوسیانو یک رستوران دریایی لوکس و ساحلی در منطقه پالم جمیرا است که چشم‌انداز زیبای تالاب اَمبَسِدور را دارد. این رستوران مجلل در سه سال پی در پی ۲۰۱۳، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ برنده جایزه بهترین رستوران دریایی از تایم اَوت دبی Time Out شد و در سال ۲۰۱۴ علاوه بر آن، جایزه بهترین رستوران را نیز در مراسم جوایز هتل‌های خاورمیانه گرفت. شما در رستوران اوسیانو همراه با موسیقی زنده و اجرای بهترین خواننده‌ها و منوی دیلی مارکت از سرآشپزهای برجسته دبی با استفاده از تازه‌ترین مواد غذایی فصل و الهام از طعم‌های مدیترانه‌ای، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را به دست می‌آورید. این رستوران به این موضوع شهرت دارد که می‌توانید با پرداخت مبلغ مشخصی اضافه بر سفارش غذا، از داخل آکواریوم یک پیام اختصاصی به یک فرد خاص مانند عشقتان نشان دهید که توسط یکی از غواص های ماهر هتل انجام می‌پذیرد. ساعات کار این رستوران برای شام از ساعت هفت تا یازده و نیم شب و برای استفاده از کافه و بار تا ساعت دوازده می‌باشد. برای رفتن به رستوران اوسیانو بهتر است لباس رسمی و شیک به تن کنید. همچنین ورود افراد زیر ده سال ممنوع است.

 

۱۲ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران