بهترین رستوران‌های داون تاون دبی: قسمت اول

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین رستوران‌های داون تاون دبی: قسمت اول

مرکز شهر دبی، بدون شک یکی از محبوب ترین مناطق این شهر است که به خاطر ساختمان‌های مسکونی مجلل و گزینه‌های سرگرمی بی پایانش شهرت دارد.

downtown که به پیشرفت و زندگی مدرن وفادار است، بازدیدکنندگان تور دبی و ساکنانش را به برخورداری از انواع جاذبه‌های پرطرفدار و امکانات رفاهی نظیر هتل‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های شگفت انگیز دعوت می‌کند. مقاله بهترین هتل‌های ۵ ستاره داون تاون دبی، می‌تواند اطلاعات مفیدی در این رابطه در اختیارتان قرار دهد. ما نیز دراین مقاله گشت و گذاری خواهیم داشت به برخی از از بهترین رستوران‌های داون تاون دبی که اغلب مناظری مسحور کننده از برج خلیفه و زیبایی‌های اطراف، غذاهای لذیذ و باکیفیت و همچنین خدماتی بی‌عیب و نقص را ارائه می‌دهند.

 

لا سری در دبی (La Serre)

این کافه رستوران ۲ طبقه با فضای داخلی زیبا، تزئینات جذاب و یک راه پله بزرگ، یکی از زیباترین رستوران‌های مرکز شهر دبی و یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های فرانسوی در این منطقه به شمار می‌آید.

در طبقه پایین، مهمانان می‌توانند از طعم نان و شیرینی‌های تازه پخته شده لذت ببرند. در طبقه بالا نیز، یک غذاخوری زیبا وجود دارد که منوی غنی از انواع خوراکی‌های لذیذ را سرو می‌کند و البته صبحانه‌ای عالی را برای افراد سحرخیز ارائه می‌دهد.

در میان گزینه‌های منو می‌توانید خوراکی‌های محبوبی همچون بندیکت سالمون کاملا پخته شده، سالاد با پنیر فتا، بندیکت تخم مرغ، سالاد هندوانه، نان تست فرانسوی و انواع نوشیدنی‌ها نظیر لاته، کاپوچینو یا آب میوه‌های تازه را بیابید. این مکان، در عین حال خدماتی درجه یک را ارائه می‌دهد. همچنین مهمانان می‌توانند به وای فای رایگان، پارکینگ و میز و صندلی‌های فضای باز نیز دسترسی داشته باشند.

آدرس: Sheikh Mohammed Bin Rashid Boulevard Vida Downtown, 1st Floor, Dubai 128862 United Arab Emirates

 

ارمانی آمال در دبی (Armani Amal)

اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری جشن‌ها، سالگردها و مناسبت‌های خاص است. فضای مجلل و رمانتیک این غذاکده، با چشم اندازهایی خیره کننده به فواره‌های باشکوه، حظ بصری را به مخاطبان هدیه می‌دهد.

گفتنی است این مکان، یک از رستوران‌های برج خلیفه بوده و در مرکز شهر دبی با زیبایی هر چه تمام‌تر خودنمایی می‌کند. می‌توانید غذایتان را در محیط داخلی صرف کنید و یا از میز و صندلی‌های چیده شده در تراس، برای برخورداری از هوای تازه و تماشای مناظر اطراف استفاده کنید.

 

راهنمای سفارش صبحانه در دبی

و اما منو گزینه‌هایی جذاب از غذاهای هندی و مدیترانه‌ای را شامل می‌شود. در این میان مرغ کره‌ای خوش پخت، مرغ بریانی، روگان جاش و همچنین دسرهایی نظیر بستنی خوشمزه، چیزکیک و کلفی طرفداران بیشتری دارند. در عین حال می‌توانید این وعده‌های غذایی فوق العاده را با یک نوشیدنی نظیر یخ چای، آب میوه یا اسپرسو کامل کنید.

خدمات دیدنی و استاندارد که توسط پرسنل مهمان نواز ارائه می‌شوند نیز، عامل مهم دیگری در جذاب مخاطبان بی شمار این رستوران هستند. جالب است بدانید که با اینهمه جذابیت‌ها، قیمت‌ها در اینجا مقرون به صرفه بوده و همچنین مشتریان، به وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان دسترسی دارند.

آدرس: Burj Khalifa - Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd - Downtown Dubai - Dubai - United Arab Emirates

 

اتمسفر در دبی (At.Mosphere)

آیا به دنبال رستوران‌های پرطرفدار در دبی هستید؟ پس حتما سری به این رستوران بزنید که مرتفع‌ترین غذاکده شهر محسوب می‌شود. در واقع این رستوران خیره کننده، در طبقه ۱۲۲ بلندترین ساختمان جهان یعنی برج خلیفه از مهمانانش پذیرایی می‌کند و چشم اندازی پانوراما را از مناظر زیبای افق دبی ارائه می‌دهد.

بعلاوه سرو چای با طعم‌های شیرین و خوشمزه، عامل دیگری در محبوبیت این رستوران است. همچنین گزینه های منو که انواع غذاهای بین المللی را شامل می‌شود، توسط تیم آشپزی حرفه‌ای و از بهترین مواد اولیه تهیه شده از سراسر جهان طبخ و ارائه می‌شوند. خصوصا طعم بی نظیر میگوهای کبابی، گوشت بره، ماهی آزاد دودی، وافل‌های خوب پخته شده، اسکون‌ها و بستنی شما را مسحور خواهند کرد. بعلاوه نوشیدن قهوه سرد عالی، آب میوه‌های تازه یا چای گل رز نیز در اینجا به شدت توصیه می‌شوند.

در این رستوران، می‌توانید هر رویدادی را جشن بگیرید: جشن عروسی، سالگرد یا جشن تولد. بعلاوه اکثر بازدیدکنندگان، از پرسنل آگاه و خدمات سریع این رستوران راضی هستند. قیمت‌ها مناسب بوده و طراحی دکوراسیون داخلی و بیرونی نیز بسیار جذابند. برای دسترسی به اینترنت نیز جای نگرانی نیست، زیرا وای فای رایگان در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد. و در نهایت کسانی که با خودروی شخصی تردد می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان در این رستوران بهره مند شوند.

 

فعالیت‌های جذاب گروهی در دبی

آدرس: Burj Khalifa - 122nd Floor - Downtown Dubai - Dubai - United Arab Emirates

 

تیپتارا در دبی (Thiptara)

Thiptara، به معنای "جادوی کنار آب" بوده و نام رستورانی است که از موقعیت مکانی عالی در کنار دریاچه، در حوالی برج خلیفه برخوردار است. این فضای رمانتیک، یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های تایلندی دبی بوده و برای برگزاری دورهمی‌ها و جشن‌های خصوصی بسیار مناسب است.  

میهمانان می‌توانند از خوراکی‌های سلطنتی تایلندی برخوردار شده و از طعم غذاهای دریایی به ‌سبک بانکوک از جمله باس دریایی سرخ‌شده، خرچنگ سرخ‌ شده،ماهی، اسپرینگ رول اردک، مرغ سبز و سالاد پاپایا لذت ببرند. و در حین خورد و خوراک، به تماشای فواره‌های دبی بنشینند. بعلاوه منوی دسرها نیز بسیار جذاب بوده و در این میان دسر انبه، چیزکیک و برنج چسبناک انبه، بیش از سایرین خودنمایی می‌کنند. همچنین می‌توانید نوشیدنی‌های گوارایی همچون آب سیب عالی، یخ چای یا لاته را سفارش دهید.

در کنار اینها پرسنل مهمان نواز و خدمات حرفه‌ای، قیمت‌های مناسب، فضای آرامش بخش، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی لذت بودن در این غذاکده را دوچندان می‌کنند.

آدرس: Ground Level, Palace Downtown 9770 - Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd - Dubai - United Arab Emirates

 

ایوان در دبی (Ewaan)

این رستوران با بوفه‌های مجلل و آشپزخانه اوپن که مراحل و نحوه تهیه غذا را نشان می‌دهد، یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های داون تاون دبی بوده و از طراحی دکوراسیون به سبک عربی برخوردار است. صندلی‌های تراس رستوران نیز مناظری جادویی  را از دریاچه و فواره‌ها در حین خورد و خوراک به مخاطبان هدیه می‌دهند. خدمات سریع، فضای دنج و آرامش بخش و وای فای رایگان از دیگر مشخصه‌های این مکان خاطره انگیز به شمار می‌آیند.

 گفتنی است در اینجا، انواع غذاهای لذیذ عربی و شرقی سرو می‌شوند و تنوع بسیار خوبی از گوشت و غذاهای دریایی در بوفه وجود دارد که اشتهای شما را بسیار تحریک می‌کنند.  البته جالب است بدانید اغلب مشتریان برای چشیدن ماکارونی خوشمزه، غذاهای دریایی و سالاد از Ewaan دیدن می‌کنند.

 

معرفی هتل‌های ۲ ستاره دبی

آدرس: 57VG+J35 - L2, Palace Downtown 9770 - Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd - Dubai - United Arab Emirates

 

واکامی در دبی (Wakame)

این بار رستوران لوکس که در هتل سوفیتل دبی واقع شده است، با دکوراسیون داخلی معاصر و چوبی، فضای گرم و صمیمی، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، قیمت‌های منصفانه، خدمات تحویل غذا و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای بیرونی به استقبال مشتریانش می‌آید. در ضمن برای رفاه حال مخاطبان، فضاهایی خصوصی نیز برای غذاخوردن در نظر گرفته شده‌اند.

بعلاوه این مکان، به ‌خاطر منوی آسیایی معاصرش نیز شهرت دارد. فضای غذاخوری در اطراف کانترهای سوشی و دیم سام طراحی شده و در عین حال، غذاهای دریایی خاص نیز سرو می شوند. گفتنی است ساشیمی سالمون خوب پخته شده، میگو، سالاد بادمجان و دسرهایی همچون بستنی خوشمزه، کیک پنیر و چای عالی نیز به بهترین نحو وعده غذایی‌تان را کامل می‌کنند.

آدرس: 3rd Floor – Sofitel Dubai Downtown - Sheikh Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirates

 

تایکون در دبی (Taikun)

Taikun، یکی دیگر از رستوران‌های عالی در مرکز شهر دبی است که در آن می‌توانید طعم‌های آسیایی را بچشید. این رستوران که به خاطر سبک غذاخوری ایزاکایا شهرت دارد، دارای یک محیط داخلی باشکوه و فانتزی و مجموعه‌ای از میزها و صندلی‌های راحت و سایبان‌ها در محیط سرسبز و زیبای بیرونی است. در واقع اینجا، یکی از بهترین غذاخوری‌ها برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی بوده و محیطی صمیمی و سرگرم کننده را به مشتریانش هدیه می‌دهد.

منو انواع غذاهای لذیذ از جمله تمپورا ذرت، سوشی خرچنگ، ماکی رول، سوپ میسو، تاکو گوشت گاو، بائو و اردک برشته را ارائه می‌دهد. بعلاوه حتما شکلات فوندانت خوشمزه، بستنی وانیلی و چیزکیک را امتحان کنید. لیست نوشیدنی‌ها نیز بسیار متنوع است و در این میان فراپه شکلاتی، چای و آب میوه، طرفداران بیشتری دارند.

از طرفی خدمات عالی هستند و پرسنل آموزش دیده، تلاش می کنند تا اثری مثبت را در ذهن مشتریان به جای بگذارند. قیمت‌ها منصفانه بوده و پارکینگ و وای فای رایگان نیز در دسترس هستند.

 

رستوران‌های دارای ستاره میشلن دبی

 

آدرس: Al Habtoor City - Business Bay - Dubai - United Arab Emirates

 

آدرس داون تاون در دبی (Address Downtown)

اگر در حین گردش در حوالی آکواریوم دبی و دنیای زیر آب احساس گرسنگی کردید، این رستوران می‌تواند گزینه مناسب و جذابی برای شگم گردی باشد. این غذاکده که در هتل Address Downtown واقع شده است، یک تجربه غذایی منحصر به فرد و لذت بخش را در محیطی دلباز و مفرح، همراه با چشم اندازهایی باشکوه از جاذبه‌های دیدنی دبی ارائه می‌دهد. بعلاوه خدمات حرفه‌ای، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان و خدمات تحویل غذا نیز برای مشتریان در دسترس هستند.

گفتنی است در اینجا انواع غذاهای بریتانیایی اصیل و خوشمزه مانند بیف ولینگتون و ماهی قزل آلای اسکاتلندی سرو می‌شوند. بعلاوه می‌توانید انتظار کباب‌های سنتی، سالادهای تازه و غذاهای دریایی لذیذ را داشته باشید. و در کنار یک وعده غذایی عالی، از طعم قهوه‌های خوشمزه این رستوران نیز برخوردار شوید.

آدرس: Lobby Level, Address Downtown Sheikh Mohammed Bin Rashed Boulevard, Downtown Dubai, 123234, Dubai, United Arab Emirates

 

سین کانولی در دبی (Sean Connolly)

این غذاکده به لطف سرآشپز مشهور بریتانیایی الاصل که بعنوان یکی از بهترین متخصصان آشپزی استرالیا شناخته می‌شود، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های مرکز شهر دبی تبدیل شده است. در منوی رستوران، گزینه‌های جذابی به چشم می‌خورند و در این میان استیک، غذاهای دریایی و خوراک صدف به شدت پرطرفدارند. سالاد هندوانه خوش طعم، بستنی کاراملی و کرم کارامل نیز از محبوب‌ترین دسرهای این رستوران به شمار می‌آیند. فهرست نوشیدنی بسیار پر و پیمان است و البته اسپرسوی خوش طعم، مخاطبان بیشتری را جذب می‌کند.

بعلاوه آشپزخانه اوپن، به مشتریان اجازه می‌دهد که بتوانند شاهد نحوه تهیه غذایشان باشند. خدمات سریع پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده، یکی از عوامل اصلی رضایت مشتریان بوده و البته قیمت‌های پایین نیز شما را غافلگیر می‌کنند. دکوراسیون خانگی، محیط دلپذیر و آرامش بخش در کنار امکاناتی همچون وای فای رایگان و میز و صندلی‌های فضای باز، به لذت این خورد و خوراک می‌افزایند.

 

اقامتی ارزان در هتل‌های ۱ ستاره دبی

آدرس: Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd - Downtown Dubai - Dubai - United Arab Emirates

 

 کاتانا در دبی (Katana)

این رستوران که در کنار Address Downtown قرار دارد، منظره‌ای عالی از فواره‌های دبی و برج خلیفه را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. فضای داخلی برنده جوایز این غذاکده، از زیبایی معاصر منحصر به فردی برخوردار است و طراحی دکوراسیون سبک ژاپنی را تداعی می‌کند. خصوصا ستون‌های چوبی و سنگی، درب‌های کشویی و لوسترهایی که شبیه به دسته‌هایی از شکوفه‌های گیلاس جلوه گری می‌کنند. در ضمن می‌توانید برای تماشای زیبایی‌های اطراف و بهره مندی از هوای تازه، از میز و صندلی‌های فضای بیرونی استفاده کنید.

منو نیز بسیار جالب توجه بوده و کباب‌های ارائه شده، به سبک سنتی روی ذغال طبخ می‌شوند. بعلاوه، سوشی و ساشیمی‌های متنوع این رستوران نیز بسیار پرطرفدارند. و البته شربت لیموی خوشمزه، بستنی نارگیلی و کاسترد شکلاتی در کنار نوشیدنی‌هایی نظیر ماچا، لاته یا آبمیوه عالی را نیز پیشنهاد می‌کنیم.

از طرفی باید بگوییم موقعیت مکانی عالی این رستوران، دسترسی به آنرا با هر وسیله نقلیه‌ای و در هر زمانی از روز، حتی در ساعات اوج ترافیک آسان می‌کند. بعلاوه پرسنل حرفه‌ای، قیمت‌های متناسب با کیفیت و خدمات، محیط آرام و وای فای رایگان، به جذابیت‌های این غذاکده می‌افزایند.

 

رمانتیک‌ترین رستوران‌های دبی

آدرس: 57WH+26P - Down Town Dubai, Dubai Fountain St, In Front of the Fountain Lake - Dubai - Dubai - United Arab Emirates

در این مقاله، به گشت و گذار در برخی از بهترین رستوران‌های داون تاون دبی پرداختیم. اما از آنجا که این تور دبی غنی و جذاب، غذاکده‌های بی نظیر و بی شماری را در خود جای داده، این سفر مجازی را در مقاله بعدی ادامه خواهیم داد تا دیگر گزینه‌های پرطرفدار در این رابطه را معرفی کنیم.

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

منبع ۴

۰۹ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران