لوکس‌ترین رستوران‌های دبی: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری دبی
لوکس‌ترین رستوران‌های دبی: قسمت دوم

دبی، ایالتی فوق‌العاده و سرشار از بهترین‌هاست. فرقی نمی‌کند به دنبال بهترین بناها باشید، یا بزرگ‌ترین و بهترین مراکز خرید و یا حتی بهترین هتل‌ها و بهترین جاذبه‌های گردشگری.

و اما رستوران‌ها... باید بگوییم گزینه‌های باشکوه بسیاری برای شکم گردی در دل شهر، به استقبال مسافران تور دبی می‌آیند و در میان تپه‌های شنی، واحه‌های سرسبز و آبراه‌های فیروزه‌ای، ساعاتی رویایی را برای مخاطبان رقم می‌زنند. اگر به این گزینه‌های مجلل علاقمندید، بیایید در ادامه بخش اول، سری بزنیم به لوکس‌ترین رستوران‌های دبی!

 

دورز فری استایل گریل در دبی (Doors Freestyle Grill)

این استیک هاوس، یکی از بهترین رستوران‌های ۵ ستاره دبی برای صرف غذاهای دریایی است. منو شامل گزینه‌های استیک، غذاهای دریایی، غذاهای کبابی و غذاهای منحصر به فرد ارائه شده توسط سرآشپزهای مشهور جهان است. همچنین صرف بستنی میوه‌ای خوشمزه، کرم بروله، باقلوا، فراپه شکلاتی، هات چاکلت و چای هیبیسکوس در کنار وعده‌های غذایی، بسیار توصیه می‌شوند.

موقعیت مکانی عالی، محیط غذاخوری ایده‌آل، طراحی دکوراسیون فانتزی و چشم‌اندازی جالب توجه به مناظر دریا، این بهشت رویایی را به مکانی بی‌نظیر برای دورهمی‌های لذت‌بخش و خاطره‌انگیز بدل کرده‌اند. در واقع در اینجا غذا، عشق، اشتیاق و نوآوری، تنها چیزهایی هستند که اهمیت دارند. همچنین وای‌فای رایگان، خدمات دیدنی پرسنل مهمان نواز، قیمت‌های مناسب، خدمات تحویل غذا، پارکینگ و میز و صندلی‌های فضای باز نیز به جذابیت این شکم‌گردی می‌افزایند.

 

مرکز خرید دبی فستیوال سیتی

آدرس:  Palace of His Highness Sheikh Ahmed the Emir of Qatar - 8/5 - 314 Al Seef St - Bur Dubai - Umm Hurair 1 - Dubai - United Arab Emirates

 

ترسیند دبی (Trèsind Dubai)

استودیو Trèsind، یک فضای کوچک چندمنظوره است و غذاخوری جذاب و زیبایی را نیز در خود جای داده که حداکثر ظرفیت پذیرش ۲۰ مهمان را داراست. این غذاکده، یک تجربه غذاخوری معاصر هندی را با یک منوی ۱۸ گزینه‌ای و چشم‌اندازی از جاده معروف شیخ زاید ارائه می‌دهد و در نوع خود بی‌نظیر است.

پیشنهاد می‌کنیم بدون امتحان کردن رول‌های خوشمزه، مرغ کره‌ای و پانی پوری اینجا را ترک نکنید. بعلاوه بستنی وانیلی، فالوده و کیک جنگل سیاه در کنار چای عالی، آب میوه و انبه لاسی نیز بسیار پرطرفدارند.

خدمات خوب و پرسنل کارآمد، از مهمترین مزایای این رستوران و از عوامل موفقیت و شهرت این غذاکده به شمار می‌آیند. بعلاوه محیط دلپذیر و آرامش بخش همراه با وای‌فای رایگان، پارکینگ اختصاصی و خدمات تحویل غذا، به لذت این شکم گردی می‌افزایند.

آدرس: One&Only Royal Mirage - Arabian Court - Dubai - United Arab Emirates

 

آنتروکوت کافه د پاریس در دبی (Entrecôte Café de Paris)

در سال ۱۹۴۲، سرآشپز بوبیر، فرمول ویژه خود را به دخترش یاد داد که صاحب جدید رستوران "کافه د پاریس" است و اجازه داد تا مفهومی باورنکردنی را معرفی کند: یک فرمول منوی تکی متشکل از سالاد سبز، ۱۸۰ گرم استیک آنتروکوت با سس "کافه د پاریس" و سیب زمینی سرخ کرده خانگی.

این منو، بلافاصله در سراسر جهان معروف و موفق شد. بسیاری از رستوران‌های دنیا، سعی کردند این دستور پخت و سس مشهورش را تکرار کنند. منوی اصلی، در حال حاضر به دبی نیز منتقل شده و در کافه رستوران آنتروکوت د پاریس، بعنوان یکی از برترین غذاخوری‌های فرانسوی ارائه می‌شود.

 

۲۰ واقعیتی که درباره دبی باید بدانید

بنابراین پس از بازدید از آکواریوم و دنیای زیر آب دبی، توصیه می‌کنیم سری به این رستوران بزنید و ضمن صرف استیک‌های خوشمزه، از خوردن پروفیترول‌های لذیذ، بستنی وانیلی، کرم بروله،ا فراپه شکلاتی عالی، آب میوه‌های تازه و میلک شیک غافل نشوید.

بعلاوه فضای دنج این مکان، باعث می‌شود مهمانان احساس آرامش کرده و اوقات خوشی را همراه دوستان و خانواده سپری نمایند. کارکنان مودب در تمام طول سال، با محبت پذیرای مشتریان بوده و خدماتی ارزنده را ارائه می‌دهند. قیمت‌ها نیز مناسبند و در عین حال میز و صندلی‌های فضای بیرونی، وای فای رایگان و پارکینگ برای مهمانان فراهمند.

آدرس: The Dubai Mall - The Dubai Mall - Unit LG - 119 - 2 - Dubai - United Arab Emirates

 

رودس دبیلیو وان در دبی (Rhodes W1)

غذاهای مشترک، بشقاب‌های کوچک و وعده‌های غذایی اصلی لذیذ بریتانیایی را در این رستوران خواهید یافت. هر چند که آشپزی مدرن نیز، با دستورپخت‌های کلاسیک ترکیب شده و گزینه‌هایی خلاقانه از آن زاییده می‌شوند.

در این غذاکده، مشتریان می‌توانند در لذت صرف خوراکی‌های لذیذ غوطه‌ور شوند و گوشت خوک خوش پخت، استیک فیله و دم گاو را سفارش دهند. همچنین پودینگ تافی چسبناک، بستنی و شکلات در کنار غذا بسیار می‌چسبند و نوشیدنی‌هایی نظیر چای حباب‌دار، آب میوه یا قهوه نیز، کامل کننده‌هایی عالی برای این وعده غذایی به شمار می‌آیند.

 

عین دبی، بزرگترین چرخ و فلک دنیا

در ضمن باید گفت این مکان زیبا که با انواع گیاهان سرسبز و طبیعی احاطه شده و از دکوراسیونی جذاب در محیط داخلی و بیرونی برخوردار است، برای سازماندهی هر رویداد یا مهمانی بسیار مناسب است. پرسنل خلاق، خدمات سطح بالا و سریعی ارائه می‌دهند. قیمت‌ها منصفانه بوده و وای‌فای رایگان و پارکینگ اختصاصی نیز در دسترس مهمانان هستند.

آدرس: Grosvenor House Dubai - Al Emreef St - Dubai Marina - Dubai - United Arab Emirates

 

لا سره در دبی (La Serre)

این رستوران با غذاهایی زیبا و خوشمزه و موسیقی که از صبح زود تا پاسی از شب ارائه می‌شود، پاتوقی عالی برای صرف صبحانه تا شام به شمار می‌آید. در واقع اینجا یک نقطه تجمع کانونی، برای مردمان محلی مرکز شهر است. همچنین دکوراسیون شیک و فانتزی همراه با منوی آلاکارت فرانسوی، یکی از لوکس‌ترین غذاخوری‌ها را در سفر با تور دبی رقم می‌زند.

 

اقامت در هتل‌های ۴ ستاره دبی مارینا

در میان گزینه‌های منو، بندیکت ماهی سالمون، سالاد فتا، تخم مرغ بندیکت، سالاد هندوانه، نان تست فرانسوی و همچنین نوشیدنی‌هایی نظیر لاته عالی، کاپوچینو و آب میوه‌های تازه، بیش از سایرین خودنمایی می‌کنند.

خدمات تحویل غذا نیز، مزیتی بزرگ در این مکان محسوب می‌شود. پرسنل فوق‌العاده، در تلاشند تا با خدماتی حرفه‌ای اثری مثبت را روی مهمانان به جای بگذارند و قیمت‌های منصفانه، فضای راحت، میز و صندلی‌های فضای باز، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی، به جذابیت این مکان می‌افزایند.

آدرس: Vida Downtown - Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd - Downtown Dubai - Dubai - United Arab Emirates

 

اسکالینی در دبی (Scalini)

این رستوران ایتالیایی در دبی، فضای ساحلی جنوب ایتالیا را به یاد می‌آورد. این محیط که از دکوراسیون زیبا و آبی رنگ برخوردار بوده و با آثار هنری رنگارنگ و احساسی، تداعی کننده مکان‌های کلاسیک است، ساعاتی مفرح را برای مهمانانش به ارمغان می‌آورد. خصوصا پاسیو جذاب که با گل‌ها و گیاهان پرشده، تنفس را در این طراوت، دلپذیرتر می‌کند.   

از طرفی منو نیز، ماهیتا نویدبخش غذایی‌های سنتی ایتالیایی است و تمامی خوراکی‌ها از مواد اولیه بسیار تازه همراه با طعم‌های غنی و فصلی تهیه می‌شوند. در این میان کالاماری، اسپاگتی و بوراتا بیش از سایرین محبوبیت دارند و البته می‌توانید در کنار آنها از طعم لذیذ تیرامیسو، کرم بروله، چیزکیک‌های خوشمزه و قهوه عالی نیز لذت ببرید.

در ضمن خدمات تحویل غذا برای مشتریان فراهم است و در کنار آن خدمات سریع، قیمت‌های جذاب، وای فای رایگان و پارکینگ نیز در دسترسند.

 

تفریحات خاص دبی (قسمت اول)

آدرس: Restaurant Village, Near Four Seasons Hotel - Jumeirah St - Dubai - United Arab Emirates

 

بیلیونر دوبی (Billionaire Dubai)

این رستوران ۵ ستاره که یکی از جامع‌ترین غذاخوری‌های لوکس را در دبی ارائه می‌دهد، دارای منوی فرهنگی متنوعی است که از خاور دور تا غذاهای سنتی اروپایی را در بر می‌گیرد. رول‌های ماکی، راویولی و پیتزای خوش پخت، فوندانت شکلاتی و بستنی از گزینه‌های پرطرفدار منو بوده و البته می‌توانید غذایتان را با یک چای عالی شروع کنید.

بعلاوه دکوراسیون فانتزی و استادانه، این احساس را به مخاطب القا می‌کند که در یک اتاق غذاخوری سلطنتی با پرده‌های مخملی قرمز حضور دارید که پنجره‌های فرانسوی بزرگ را تزئین می‌کنند.

از طرفی موسیقی زنده که شب هنگام اجرا می‌شود، به لذت این شکم‌گردی می‌افزاید. در نهایت خدمات فوق‌العاده پرسنل خلاق، قیمت‌های مقرون به صرفه، میز و صندلی‌های فضای باز، وای‌فای رایگان و پارکینگ اختصاصی نیز، در اینجا در انتظار مهمانان به سر می‌برند.

 

گشت و گذار و اقامت در برج خلیفه دبی

آدرس: Taj Hotel - Burj Khalifa Blvd - Business Bay - Dubai - United Arab Emirates

 

وِردِ دبی (Verde Dubai)

این رستوران فرانسوی بسیار معروف که دارای شعباتی در سراسر سن تروپه و پاریس است، شعبه‌ای نیز در ریزورت Four Seasons Dubai در ساحل جمیرای دبی افتتاح کرده است. اینجا نه تنها برای شام‌های رمانتیک و دنج، بلکه برای برگزاری کلیه رویدادهای خصوصی نظیر سالگردها و تولدها نیز ایده‌آل است. دکوراسیون شیک و مدرن الهام گرفته از فضای جنگل، یک پاسیو بزرگ در فضای بیرونی و غذاهای متنوع، بدون شک هر بازدیدکننده‌ای را مسحور می‌کنند.

خوراک میگو، گزینه‌ای عالی برای شروع یک شام مجلل به شمار می‌آید و البته خوراک صدف، حلزون و خاویار نیز بسیار پرطرفدارند. فراموش نکنید که از طعم پیتزا، کائوسا و تارتار خوشمزه نیز بچشید.  

در ضمن این مکان دلپذیر، به دلیل خدمات عالی و پرسنل خوش برخوردش نیز شهرت دارد که همیشه، به بهترین نحو آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند. قیمت‌ها نیز متوسط بوده و فضای آرامش بخش، در محبوبیت این غذاکده رویایی نقش بسزایی دارد.

 

عکاسی در ۱۴ مکان اینستاگرامی در دبی

آدرس: Restaurant Village Four Seasons Resort Jumeirah Beach Road - Dubai - United Arab Emirates

 

تایکون در دبی (Taikun)

این کافه رستوران پان آسیایی، طعم‌های نفیس آسیای شرقی را در محیط سرسبز و مفرح یک باغ بزرگ و تراس مشرف به شهر سرو می‌کند. اینجا مکانی ایده‌آل، برای برگزاری جلسات غیررسمی و رویدادهای اجتماعی است. این رستوران، همچنین نقش یک کاباره را داشته و هر شب میزبان نمایش‌های جدید است.

رول‌های خوشمزه ماکی، تاکو گوشت گاو و بائو، فوندانت شکلاتی، بستنی وانیلی و چیزکیک در اینجا به شدت توصیه می‌شوند. هر چند که فراپه شکلاتی، چای و آب میوه عالی نیز، کامل کننده‌ایی عالی در کنار وعده‌های غذایی و دسرها به شمار می‌آیند.

آدرس: Al Habtoor City - Business Bay - Dubai - United Arab Emirates

 

اتمسفر در دبی (Atmosphere)

اینجا، مرتفع‌ترین رستوران جهان است و در ارتفاع ۴۴۲ متری از خط افق دبی واقع شده و  یکی از نمادین‌ترین رستوران‌های لوکس در دبی به شمار می‌آید. خصوصا مناظر پانوراما از غروب خورشید، شهر و خلیج از اینجا بسیار دیدنی است و البته بهترین صندلی‌های رستوران، منظره‌ای از فواره دبی را نیز ارائه می‌دهند.

 

۱۰ تا از بهترین هتل‌های ۳ ستاره دبی

وقتی به اتمسفر می‌رسید، با چای مرکب، ناهارهای سبک و یک سرویس شام عالی از شما پذیرایی می‌شود. منوی غذاهای بین‌المللی، گزینه‌های پرطرفداری همچون میگوهای کبابی خوشمزه، خوراک بره، ماهی آزاد دودی، وافل، اسکون، بستنی لذیذ و همچنین قهوه سرد، آب میوه‌های تازه و چای گل رز را در خود جای داده است. منوی مجلل عصرانه نیز، بهترین خوراکی‌های اروپایی را که با بهترین مواد اولیه تهیه شده‌اند، به نمایش می‌گذارد. بعلاوه فوای گراس، خوراک صدف و فیله واگیو، همگی از غذاهای محبوب این غذاکده هستند.

همچنین این نقطه، به دلیل خدمات عالی و پرسنل خوش برخوردش و نیز قیمت‌های مناسب، خدمات تحویل، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی نیز محبوبیت دارد.

آدرس: Burj Khalifa - 122nd Floor - Downtown Dubai - Dubai - United Arab Emirates

 

سلا وی دبی (CÉ LA VI Dubai)

 در نهایت سری می‌زنیم به این روف رستوران که در ایجاد تاثیرگذاری، مهارت بالایی دارد و با محیط شیک و حال و هوای درجه یک خود، به پاتوقی داغ در میان مردمان شهر بدل شده است.  

منو نیز بسیار غنی بوده و برنج سرخ شده، واگیو، ریزوتو، سوشی، مرغ گریل و همچنین ترافل سیاه، فوندانت شکلاتی، چیزکیک و کرم بروله، از جمله گزینه‌های مدرن آسیایی در منو هستند. بعلاوه، طیف گسترده‌ای از غذاهای گیاهی را نیز در اینجا خواهید یافت. بطور کلی این کافه رستوران که اصالتا فرانسوی است، مکان مناسبی برای امتحان کردن غذاهای لذیذ معتبر به شمار می‌آید.

از طرفی موقعیت مکانی مناسب، دسترسی به این غذاکده را با هر وسیله نقلیه‌ای آسان می‌کند. پرسنل مهربان و خدمات سریع، قیمت‌های منصفانه، خدمات تحویل غذا و پارکینگ اختصاصی نیز، این تجربه لذت‌بخش را کامل می‌کنند.

 

گردش و خرید در بازارهای محلی دبی

آدرس: Tower 2 - Level 54, Address Sky View Hotel - Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd - Dubai - United Arab Emirates

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

منبع ۴

۲۹ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران