بهترین هاستل‌های دبی: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین هاستل‌های دبی: قسمت دوم

دبی دارای میراث فرهنگی غنی عربی است. اینجا اکنون بیشتر به دلیل ترکیبی جذاب از بیابان‌ها، سواحل و شاهکارهای مجلل ساخته دست بشر شهرت دارد. در این خطه، انواع امکانات رفاهی برای پذیرایی از گردشگران درنظر گرفته‌شده‌اند. در حال حاضر بیش از ۶۰۰۰ رستوران و کافه در این شهر شلوغ وجود دارد که هر نوع غذای قابل تصوری را ارائه می‌دهند.

و اگر از علاقمندان به خرید هستید، طیف وسیعی از مراکز خرید منحصر به فرد مدرن و بازارهای تجاری سنتی را می‌توانید در این شهر شاهد باشید. طبیعتا به لحاظ اقامت نیز این شهر، چیزی برای مسافران تور دبی کم نگذاشته و می‌توانید انبوهی از اقامتگاه‌های رنگارنگ را با هر سطحی از بودجه بیابید. اگر از مسافران کوله گردی هستید، هاستل‌های این شهر بهترین گزینه برای شما به شمار می‌آیند.

به طور کلی، هاستل‌ها بعنوان ارزان‌ترین شکل اقامت، در میان تمام گزینه‌های اقامتی مقرون به صرفه شهرت دارند. و جالب است بدانید که بهترین هاستل‌های دبی در برخی از دیدنی‌ترین مکان‌های دبی واقع شده‌اند و به برخی از امکانات درجه یک نیز مجهز هستند. پیشنهاد می ‌نیم در ادامه مقاله قبل ما را همراهی کنید تا برخی دیگر از بهترین هاستل‌های دبی را با هم مرور کنیم.

 

Bollywood

هاستل ساحلی بالیوود امکاناتی نظیر دوچرخه رایگان، بار، سالن مشترک، باغ، وای فای رایگان، سرگرمی‌های عصرانه، بازی بیلیارد و آشپزخانه مشترک را برای مهمانانش به ارمغان می‌آورد. همه اتاق‌های مهمان در هاستل دارای تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، آشپزخانه با مایکروویو و فضای غذاخوری، حمام اختصاصی با سشوار و دوش بوده و برخی از آنها به منظره زیبای دریا دید دارند.

گفتنی است این ملک در حدود ۲۰۰ متری ساحل مارینا، ۷۰۰ متری ساحل هیدن، ۱۰۹ کیلومتری ساحل بارستی و ۳۳ کیلومتری فرودگاه بین المللی آل مکتوم واقع شده است.

 

هتل‌های ۵ ستاره در جزیره نخل جمیرا

آدرس: King Salman Bin Abdulaziz Al Saud Street 502, Bahar 4, JBR, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

 

Bombay Backpackers DXB

این هاستل در ۱۰۰ متری ساحل مارینا واقع شده و اقامتگاهی کامل و به یادماندنی را با یک سالن مشترک، پارکینگ خصوصی، یک باغ، آشپزخانه مشترک و وای فای رایگان ارائه می‌دهد. این ملک که در ۸ کیلومتری معبد سیک گورونانک، ۱۲ کیلومتری مرکز خرید امارات و ۱۵ کیلومتری برج العرب واقع شده، در عین حال دسترسی نزدیک و آسانی به ساحل هیدن، ساحل بارستی و The Walk at JBR دارد.

بعلاوه ۲۸ اتاق را در اینجا خواهید یافت که مجهز به کلیه وسایل راحتی بوده و اتاق‌های ویژه نیز دارای آشپزخانه با مایکروویو، یخچال و فر هستند. گفتنی است نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم است که در ۳۳ کیلومتری این هاستل قرار دارد.

آدرس: 1802Bahar 5, Jumeriah Beach Residence, Dubai, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

 

Short Tourist Place

این خوابگاه ساده و راحت نیز با وای فای رایگان، یک آشپزخانه مشترک و یک سالن استراحت مشترک از مهمانانش پذیرایی می‌کند. اتاق‌ها نیز دارای کمد لباس، ملحفه، حمام مشترک و تهویه مطبوع هستند و برخی اتاق‌ها از بالکن و چشم اندازی به زیبایی‌های اطراف برخوردارند.  

به لحاظ دسترسی‌ها باید گفت این ملک ۲.۵ کیلومتر تا مسجد جامع، ۵ کیلومتر تا مرکز تجارت جهانی دبی، ۸ کیلومتر تا دبی مال، ۹ کیلومتر تا مرکز خرید سیتی واک، ۹ کیلومتر تا برج خلیفه، ۹ کیلومتر تا فواره دبی و ۱۹ کیلومتر تا برج العرب فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین المللی دبی است که در۴ کیلومتری محل اقامت واقع شده است.

 

اقامتی ارزان در هتل‌های ۱ ستاره دبی

آدرس: 37,23D St, Deira - Dubai City Tower Building & Building no 49/ Flat # 204, Dubai, United Arab Emirates

 

DXB Backpackers

این ملک دارای یک استخر روباز، مرکز تناسب اندام، پارکینگ اختصاصی، امکانات تنیس، یک سالن مشترک، باغ و آشپزخانه مشترک بوده و در عین حال رزرواسیون ۲۴ ساعته و وای فای رایگان در سراسر ملک را نیز ارائه می‌دهد. تمام ۲۴ اتاق هاستل از فضای نشیمن، تهویه مطبوع و کمد لباس برخوردارند. از لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم فرودگاه بین المللی آل مکتوم در ۲۲ کیلومتری هاستل واقع شده و ساحل مارینا، ساحل هیدن و ساحل بارستی نیز در نزدیکی ملک قرار دارند.

آدرس: Jumeirah beach residence one Bahar 5 room 104, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

 

Alexandrina 

این اقامتگاه ساحلی در ۱۰۰ متری ساحل مارینا واقع شده و امکانات مختلفی نظیرر استخر روباز، سالن استراحت مشترک و باغ را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. این ملک با برخورداری از اتاق‌های خانوادگی و زمین بازی کودکان، یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت خانواده‌ها و کاهش هزینه‌های سفرشان به شمار می‌آید.

در اینجا ۵ اتاق را خواهید یافت که همگی دارای تهویه مطبوع، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، ملحفه، حوله و بالکن با منظره باغ هستند و روزهایی خاطره انگیز و راحت را برای مسافران تور دبی رقم می‌زنند. این اقامتگاه همچنین تراس، خدمات کرایه خودرو، یک آشپزخانه مشترک، روم سرویس، صرافی و صبحانه قاره‌ای یا بوفه را نیز ارائه می‌دهد.

گفتنی است ساحل هیدن در ۱۵۰ متری و ساحل بارستی در ۲.۶ کیلومتری این ملک قرار دارند. و نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی آل مکتوم است که در ۲۱ کیلومتری واقع شده و این ملک، خدمات ترانسفر فرودگاهی را برای مهمانانش فراهم می‌کند.

 

دانستنی‌های هتل برج العرب دبی

آدرس: Beach Walk, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

 

Kaya

این خوابگاه دارای رستوران، تراس، آشپزخانه مشترک، صرافی، استخر روباز، مرکز تناسب اندام و سالن استراحت مشترک بوده و در عین حال مهمانان به باغ، ساحل اختصاصی، کازینو و رزرواسیون ۲۴ ساعته دسترسی دارند. در اینجا می‌توانید شاهد ۲۴ اتاق باشید که مجهز به تهویه مطبوع، مایکروویو، یخچال، کتری، جکوزی، لوازم بهداشتی رایگان، میز، ملحفه، حوله و همچنین قهوه ساز، تلویزیون، گاوصندوق اختصاصی و وای فای رایگان هستند.

این محدوده برای دوچرخه سواری محبوبیت بالایی دارد و البته هتل، خدمات کرایه خودرو را نیز ارائه می‌دهد. و به لحاظ دسترسی‌ها باید گفت ساحل مینا سیاحی ۱.۸ کیلومتر، ساحل الصفوح ۲ کیلومتر و فرودگاه بین المللی دبی ۲۹ کیلومتر با این ملک فاصله دارند. در ضمن این اقامتگاه، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز برای مهمانانش مهیا می‌کند.

آدرس: Al Shaiba Towers - Jebel Ali Race Course Rd - Barsha Heights Tecom - Dubai , Barsha Heights (Tecom) , Dubai, United Arab Emirates

 

Reda's

این هاستل در ۱۰ کیلومتری مسجد جامع، ۱۳ کیلومتری مرکز تجارت جهانی دبی، ۱۶ کیلومتری فواره دبی و ۱۶ کیلومتری مرکز خرید سیتی واک قرار دارد. در عین حال مرکز خرید دبی ۱۵ کیلومتر، برج خلیفه ۱۶ کیلومتری و فرودگاه بین‌المللی دبی ۶ کیلومتری از این ملک فاصله دارند. اینجا اقامتی راحت را با وجود ۶ اتاق مجهز به کلیه امکانات رفاهی رقم می‌زند و تمام واحدها، دارای فضای نشیمن مستقل هستند. بعلاوه مهمانان به رزرواسیون ۲۴ ساعته، آشپزخانه مشترک و وای فای رایگان در سراسر ملک دسترسی دارند.

 

۱۱ فعالیت جذاب در جزیره نخل دبی

آدرس: Beirut Street Hamad building, ground floor, Muhaisnah4, Al Qusais, Dubai, United Arab Emirates

 

Decent Boys

این خوابگاه که در مرکز شهر و در منطقه بور دبی، در کنار ایستگاه مترو برجمان، در ۱ کیلومتری مسجد جامع و ۵ کیلومتری مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است، اقامتی به یادماندنی را همراه با واحدهایی مجهز به تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، دمپایی و ملحفه، کمد لباس و سایر امکانات ارائه می‌دهد. در عین حال این اقامتگاه دارای آشپزخانه مشترک و وای فای رایگان است. گفتنی است این ملک حدود ۹ کیلومتر تا مرکز خرید سیتی واک، ۹ کیلومتر تا دبی مال و ۹ کیلومتر تا برج خلیفه فاصله دارد. بعلاوه فواره دبی ۱۰ کیلومتر، مرکز خرید امارات ۲۱ کیلومتر و فرودگاه بین المللی دبی است ۸ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارند.

آدرس: 7,14th Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Bed Space

این اقامتگاه جذاب نیز، در یکی از توریستی‌ترین مناطق شهر یعنی منطقه بور دبی واقع شده و دسترسی عالی به جاذبه‌های پرطرفدار دارد. این ملک در ۱.۲ کیلومتری مسجد جامع، ۴.۳ کیلومتری مرکز تجارت جهانی دبی و ۸ کیلومتری مرکز خرید سیتی واک مال قرار داشته و مرکز خرید دبی ۸ کیلومتر، برج خلیفه ۹ کیلومتر و فرودگاه بین المللی دبی ۸ کیلومتر از ملک فاصله دارند.

این هاستل مهمانان را در ۸ اتاق راحت و جادار جای می‌دهد که همگی دارای فضای نشیمن، گاوصندوق شخصی، حمام اختصاصی و تهویه مطبوع هستند و برخی اتاق‌ها بالکن دارند و هوای تازه و چشم اندازی عالی به مناظر اطراف را به مخاطبان هدیه می‌دهند. از جمله امکانات دیگر این ملک می‌توان به آشپزخانه مشترک، سالن استراحت مشترک و وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. در ضمن پارکینگ اختصاصی، با هزینه اضافی در دسترس است.

 

۱۴ فعالیت جذاب توریستی در صحرای دبی

آدرس: Street 9th Al hamriya near welcome 2 Hotel apartment Al Waleed 4 building , 402 apartment, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirate

 

Backpackers zone

این هاستل اقامتی ساحلی را در ۲.۷ کیلومتری ساحل بانوان ارائه می‌دهد و امکانات مختلفی مانند رستوران، مرکز تناسب اندام و سالن استراحت مشترک را برای مهمانانش فراهم می‌کند. این ملک دارای اتاق‌های خانوادگی بوده و اتاق‌های ویژه، آشپزخانه با مایکروویو، یخچال و فر را در خود جای داده‌اند. بعلاوه اینجا یک تراس بزرگ داشته و چشم اندازی عالی از مناظر شهر را به مخاطبان هدیه می‌دهد. همچنین سرگرمی‌های عصرانه و آشپزخانه مشترک را می‌توانید در این ملک بیابید.

گفتنی است پارک ساحلی جمیرا ۲.۷ کیلومتر، ساحل مرکاتو ۲.۷ کیلومتر و فرودگاه بین المللی دبی ۱۴ کیلومتر با هاستل فاصله دارند.

آدرس: second home business bay dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Dubai Creeck Realty

این خوابگاه دارای ۷ اتاق‌ جادار با رنگ‌هایی شاد و جذاب بوده و مجهز به تهویه مطبوع، ملحفه، حمام اختصاصی با دوش و دمپایی و سایر امکانات رفاهی است. برخی از اتاق‌ها نیز از آشپزخانه و اجاق گاز برخوردارند. بعلاوه این اقامتگاه آشپزخانه مشترک و وای فای رایگان را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد.

اینجا از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و در منطقه دبی قدیم، در ۱.۹ کیلومتری مسجد جامع، ۱۰ کیلومتری برج خلیفه، ۱۰ کیلومتری فواره دبی و ۶ کیلومتری  فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. در عین حال حدود ۶ کیلومتر تا مرکز تجارت جهانی دبی، ۹ کیلومتر تا مرکز خرید سیتی واک و ۹ کیلومتر تا دبی مال فاصله دارد.

آدرس: Al Burhan Residence Apt 104 117-Al Murar Premise Number:117079502 PO Box :1 NAIF Behind the (West Hotel) 10 Minutes From BANYAS Metro Station , Dubai, United Arab Emirates

 

Al Badaa Star

و در نهایت سری می‌زنیم به این هاستل که در ۱.۶ کیلومتری ساحل La Mer و ۲.۵ کیلومتری ساحل Mercato واقع شده است. از جمله امکانات این ملک می‌توان به رزرواسیون ۲۴ ساعته، آشپزخانه مشترک و وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. در ضمن اتاق‌های مهمان در هاستل مجهز کلیه امکانات رفاهی بوده و بسیار تمیز و جادار هستند. از جاذبه ‌ای نزدیک به این ملک می‌توان به به مرکز خرید سیتی واک در ۳ کیلومتری، دبی مال در ۴ کیلومتری، ساحل شمالی در ۲.۶ کیلومتری و مرکز تجارت جهانی دبی در ۱.۵ کیلومتری اقامتگاه اشاره کرد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که ۸ کیلومتر از این هاستل فاصله دارد.

 

۱۰ تا از بهترین هتل‌های ۳ ستاره دبی

آدرس: 11th Street Management office Al Badaa Star Residence, Dubai, United Arab Emirates

۰۸ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران