بهترین هاستل‌های دبی: قسمت اول

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین هاستل‌های دبی: قسمت اول

در سفر با تور دبی می‌توانید با امکانات فوق العاده لوکس، تکنولوژی پیشرفته و جذابیت دنیای قدیم دبی آشنا شوید. این شهر در امارات متحده عربی، در ساحل شرقی شبه جزیره و در گوشه جنوب غربی خلیج فارس واقع شده است. این منطقه جهانی، به عنوان مرکز پررونق تجارت و نوآوری بین المللی شهرت دارد و طی سالیان اخیر، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان بدل شده است. مقاله بهترین مراکز خرید دبی، می‌تواند اطلاعات ارزشمندی در این رابطه در اختیارتان قرار دهد.

در عین حال دبی، بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر امارات است. و تعداد بیشمار گردشگران را نیز به آن اضافه کنید. این جمعیت، در طول سال خصوصا در فصل‌های اوج گردشگری به اقامتگاه‌هایی مناسب احتیاج دارند و از اینرو، انواع هتل‌ها در این محدوده شکل گرفته‌اند تا امکانات رفاهی همراه با فضای مناسب برای استراحت و کسب انرژی را برای مهمانانشان رقم بزنند.

در این میان برخی از مسافران ترجیح می‌دهند بودجه‌شان را به خرید و یا بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر اختصاص بدهند و به دنبال اقامتگاهی مقرون به صرفه هستند. اینجا، دقیقا جایی است که این افراد باید یکی از بهترین هاستل‌های دبی را برای اقامت انتخاب کنند!

 

HomeStar

این خوابگاه در ۳۵۰ متری ساحل مارینا و ۱.۳ کیلومتری ساحل بارستی، اقامتگاهی همراه با  بار، آشپزخانه مشترک، و سالن استراحت مشترک، وای فای رایگان در سراسر ملک و امکانات بیلیارد را ارائه می‌دهد. بعلاوه صبحانه قاره‌ای هر روز در این هاستل در دسترس مهمانان است.

در این هاستل ۱۲ اتاق وجود دارند که دارای کلیه امکانات رفاهی بوده و برخی از اتاق‌های برتر، آشپزخانه‌ای با مایکروویو، یخچال و فر را مهیا می‌کنند. به لحاظ دسترسی‌ها باید بگوییم این ملک، در ۶ کیلومتری پارک آبی آکواونچر و ۷ کیلومتری معبد سیک‌های گورونانک واقع شده است. ساحل هیدن، ۱.۳ کیلومتر و  The Walk at JBR کمتر از ۱ کیلومتر با این ملک فاصله دارند. بعلاوه نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم است که در ۲۲ کیلومتری این ملک قرار دارد.

 

رمانتیک‌ترین رستوران‌های دبی

آدرس: JBR Murjan 1, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

 

Nash

این ملک تنها اختصاص به اقامت بانوان داشته و ۷ اتاق را با فضای نشیمن، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق شخصی و کمد لباس را در خود جای داده است. در ضمن تمامی اتاق‌ها دارای بالکن بوده و برخی از آنها چشم اندازی جالب توجه از منظره استخر و زیبایی‌های اطراف را به مخاطبان ارائه می‌دهند. بعلاوه یک آشپزخانه مشترک، یک دستگاه خودپرداز و صبحانه قاره‌ای هر روز در دسترس مهمانان هستند. این حوالی فضای بسیار مناسبی برای پیاده روی و دوچرخه سواری را ارائه می‌دهد.

گفتنی است این ملک حدود ۱.۸ کیلومتر تا ساحل مینا سیاحی، ۲ کیلومتر تا ساحل الصفوح و ۲.۴ کیلومتر تا ساحل بارستی فاصله دارد. مرکز خرید امارات در ۳.۷ کیلومتری و The Walk JBR، در ۴.۴ کیلومتری هاستل واقع شده‌اند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم است که ۲۳ کیلومتر از ملک فاصله دارد.

آدرس: Abdullah Omran Taryam Street 705A Al Shiba Tower A, Tecom, Barsha Heights (Tecom) , Dubai, United Arab Emirates

 

1World

این خوابگاه مخصوص بزرگسالان بوده و با استخر روباز، سالن استراحت مشترک، تراس و سونا به استقبال مسافران تور دبی می‌آید. از جمله امکانات این ملک می‌توان به رزرواسیون ۲۴ ساعته، آشپزخانه مشترک و وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. تعداد ۹ اتاق‌ نیز در این اقامتگاه وجود دارند که همگی مجهز به تهویه مطبوع بوده و برخی از آنها دارای بالکن و فضای نشیمن هستند. پارکینگ اختصاصی را نیز، می‌توان با پرداخت هزینه اضافی ترتیب داد.

بعلاوه مهمانان این هاستل، می‌توانند از فعالیت‌هایی مانند دوچرخه سواری در این حوالی لذت ببرند. این اقامتگاه، بوفه یا صبحانه آمریکایی ارائه می‌دهد. در نهایت از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این ملک می‌توان به ساحل بارستی، ساحل مینا سیاحی و ساحل مارینا اشاره کرد. فرودگاه بین المللی آل مکتوم نیز، در ۲۲ کیلومتری محل اقامت واقع شده است.

 

اقامتی ارزان در هتل‌های ۱ ستاره دبی

آدرس: King Salman Bin Abdulaziz Al Saud Street Elite Residences, Near Bin Seyahi Tram station, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

Expo Stay

هاستل Expo Stay در دبی، اقامتگاهی مخصوص بزرگسالان بوده و یک استخر روباز، سالن استراحت مشترک و باغ را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. از دیگر امکانات مهم این ملک می‌توان به رزرواسیون ۲۴ ساعته، آشپزخانه مشترک و وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد.

در ضمن تمام ۱۸ اتاق هاستل دارای فضای نشیمن، حمام خصوصی، سشوار و ملحفه بوده و در عین حال مهمانان می‌توانند از اتاقشان به منظره زیبای باغ دید داشته باشند. گفتنی است معبد سیک‌های گورونانک ۳.۶ کیلومتر، The Walk at JBR 5 کیلومتر و فرودگاه بین المللی آل مکتوم، ۱۷ کیلومتر تا هاستل فاصله دارند.

آدرس: Discovery Gardens building 158 Unit 105, building no 158, Discovery Gardens, Dubai, United Arab Emirates

 

Dubai Backpackers

این خوابگاه، ۶ اتاق عالی و زیبا را در خود جای داده که همگی از فضای نشیمن، حمام و گاوصندوق شخصی برخوردارند. بعلاوه با وجود زمین بازی کودکان، گزینه‌ای عالی برای خانواده‌هایی است که با فرزند خردسال سفر می‌کنند. این ملک که در ۱.۸ کیلومتری ساحل مینا سیاحی، ۲ کیلومتر ساحل الصفوح و ۲.۴ کیلومتر ساحل بارستی واقع شده است، با فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم ۲۳ کیلومتر فاصله دارد.

از دیگر امکانات مهم و جذاب این ملک می‌توان به تراس آفتابگیر، رزرواسیون ۲۴ ساعته، آشپزخانه مشترک، صرافی، تهویه مطبوع و باغ اشاره کرد. بعلاوه این هاستل، هر روز صبحانه قاره‌ای یا کامل انگلیسی/ایرلندی سرو می‌کند.

 

جذاب‌ترین فعالیت‌های شبانه در دبی

 

آدرس: Al Shaiba Tower A, Barsha Heights, Barsha Heights (Tecom) , Dubai, United Arab Emirates

 

AnaRuby

این هاستل در نزدیکی ایستگاه مترو واقع شده و حدود ۲.۳ کیلومتر از ساحل الصفوح و ۱.۴ کیلومتر با مرکز خرید امارات فاصله دارد. این ملک که فقط مخصوص اقامت بزرگسالان است، اقامتی به یادماندنی را با کلیه امکانات رفاهی از جمله رستوران، استخر روباز، سالن استراحت مشترک، وای فای رایگان، آشپزخانه مشترک و صرافی ارائه می‌دهد. هر ۱۲ اتاق مهمان نیز مجهز به حمام و تهویه مطبوع بوده و از فضای نشیمن برخوردارند.

به لحاظ دسترسی‌ها باید بگوییم برج العرب ۶ کیلومتر،  فرودگاه بین‌المللی دبی ۲۶ کیلومتر و The Walk at JBR 10 کیلومتر با این ملک فاصله دارند و این اقامتگاه، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: Al Barshaa First, Al Barsha, Dubai, United Arab Emirates

 

Elegancehouse

این هاستل که در منطقه ارتفاعات بارشا (تکم) دبی واقع شده، در ۲.۳ کیلومتری ساحل الصفوح، ۲.۵ کیلومتری ساحل مینا سیاحی و ۳.۲ کیلومتری مرکز خرید امارات قرار دارد. در ضمن برج العرب، ۵ کیلومتر و فرودگاه بین المللی آل مکتوم ۲۳ کیلومتر از هاستل فاصله دارند.

این ملک با برخورداری از آشپزخانه مشترک، تراس،  استخر روباز، سرگرمی‌های عصرانه، رزرواسیون ۲۴ ساعته و وای فای رایگان، اقامتی راحت و به یادماندنی را برای گردشگران تور دبی رقم می‌زند. بعلاوه در اینجا ۱۸ اتاق را خواهید یافت که دارای حمام مشترک با دوش و سشوار، میز کار،  تهویه مطبوع و گاوصندوق شخصی هستند.

آدرس: Al Fahad tower 1 Dubai internet City Apartment 1107 floor 11, Barsha Heights (Tecom) , Dubai, United Arab Emirates

 

California

خوابگاه کالیفرنیا، مخصوص اقامت بزرگسالان بوده و با استخر فصلی در فضای باز، مرکز تناسب اندام، سالن استراحت مشترک، آشپزخانه مشترک، تراس و وای فای رایگان از مهمانانش پذیرایی می‌کند. بعلاوه صبحانه آمریکایی هر روز صبح در هاستل سرو می‌شود. همچنین پارکینگ خصوصی نیز، با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شود.

در اینجا ۴۵ اتاق راحت و دنج با کلیه امکانات رفاهی درنظر گرفته شده‌اند و برخی از اتاق‌ها دارای آشپزخانه با مایکروویو، یخچال و فر هستند. از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این هاستل می‌توان به ساحل مارینا، ساحل هیدن و ساحل بارستی اشاره کرد.

 

۱۱ فعالیت جذاب در جزیره نخل دبی

آدرس: The Walk Jumeirah Beach Residence, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

 

Grand Pearl

این هاستل که کمتر از ۱ کیلومتر از مسجد جامع و ۴ کیلومتر از مرکز تجارت جهانی دبی فاصله دارد، دارای ۲ اتاق مشترک بوده و تهویه مطبوع، کمد لباس، گاوصندوق شخصی و حمام اختصاصی را به مهمانانش ارائه می‌دهد. بعلاوه این اقامتگاه از آشپزخانه مشترک و وای فای رایگان در سراسر ملک برخوردار است.

گفتنی است این هاستل در ۷ کیلومتری مرکز خرید سیتی واک، ۷ کیلومتری دبی مال و ۸ کیلومتری برج خلیفه واقع شده است. همچنین فواره دبی ۸ کیلومتر و برج العرب ۱۸ کیلومتر با این ملک فاصله دارند. نزدیکترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین المللی دبی است که در ۵ کیلومتری اقامتگاه قرار دارد.

آدرس: Al Hamriya, community 313, AR FIKREE-2 building, Flat number 301. -DUBAI , Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirate

 

Lovely Ensuite Rooms

این خوابگاه لوکس و زیبا در ۱۵ کیلومتری اتودروم دبی، ۱۶ کیلومتری فواره دبی و دبی مال و همچنین در ۱۸ کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. این ملک فقط مخصوص اقامت دانشجویان بوده و ۱۵ اتاق‌ خصوصی دوست ‌داشتنی را به مهمانانش ارائه می‌دهد. هر اتاق دارای میز، ملحفه و حوله، حمام اختصاصی مجهز به دوش و لوازم بهداشتی رایگان بوده و اتاق‌های ویژه نیز از آشپزخانه کوچک مجهز به مایکروویو برخوردارند. بعلاوه در اینجا می‌توانید به استخر روباز، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، آشپزخانه مشترک، تراس و امکانات بیلیارد نیز دسترسی داشته باشید.  

آدرس: Wadi Al Safa 5 - Dubai - United Arab Emirates, Dubai, United Arab Emirates

 

Abree building

این هاستل نیز مخصوص اقامت بزرگسالان بوده و با بار، باغ، کازینو، تراس، رزرواسیون ۲۴ ساعته، آشپزخانه مشترک و خدمات برگزاری تور از مهمانانش استقبال می‌کند. در اینجا ۲ اتاق مشترک بزرگ وجود دارند دارای فضای نشیمن، تهویه مطبوع، حمام مشترک و میز هستند. بعلاوه مهمانان این اقامتگاه می‌توانند هر روز از طعم لذیذ صبحانه حلال لذت ببرند.

در ضمن این منطقه برای دوچرخه‌سواری بسیار پرطرفدار است و البته این ملک خدمات کرایه خودرو نیز ارائه می‌دهد. از لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم مسجد جامع در ۲.۲ کیلومتری هاستل، مرکز تجارت جهانی دبی در ۳.۲ کیلومتری و فرودگاه بین المللی دبی در ۵ کیلومتری این ملک قرار دارند.

 

گردش در معروف‌ترین مکان‌های دبی

آدرس: 26th Street Exit 2, Burjuman Metro, near al wasl university, arbee building, flat 204, al karama, Dubai, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

۰۴ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران