بهترین فست فودهای دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین فست فودهای دبی

دبی از مقاصد شناخته شده و نام آشنای دنیا جایی برای رشد، خلاقیت و سرمایه گذاری است  و بستر بی نظیری برای رقابت بهترین‌ها ارائه می‌دهد. پس هیچ عجیب نیست که در هر صنفی بهترین‌ها به دبی می‌روند و بهترین را به نمایش می‌گذارند. یکی از تجارب تمامی ناپذیر دبی مربوط به صنعت غذای این شهر رویایی است. از آشپزهای ستاره میشلین بگیرید تا رستوران‌های لوکس و بی‌نظیر. شما می‌توانید از غذاهای عربی تا آسیایی و مدیترانه‌ای و ایتالیایی هر چیزی که فکرش را بکنید در اینجا پیدا کنید اما هرگز نمی‌توان از جذابیت غذاهای فست فودی چشم پوشی کرد.

 

بهترین فست فود دبی

تور دبی تجربه نهایی بهترین چیزها را ارائه می‌دهد. بنابراین وقتی می‌خواهید از بهترین غذاهای دبی امتحان کنید باید بدانید که کجا بروید و چه چیزی را امتحان کنید. برای غذاهای فست فودی هم صدها انتخاب وجود دارد اما وقتی پای بهترین‌ها وسط باشد این رقم می‌تواند کوچک‌تر شود! نه اینکه بهترین فست فود دبی فقط ده مکان یا ۵ نقطه باشد نه! بلکه به معنای رقابت عمیق این رستوران‌ها است.

چیکینگ

این رستوران از بهترین فست فود دبی است که مرغ‌های بی نظیری را برای شام سرو می‌کند! وعده‌های خوشمزه آن‌ها مشتریان را بارها و بارها به این زنجیره رستوران‌های فست فود در حال گسترش سریع باز می‌گردانند، که آن را یکی از بهترین رستوران‌های فست فود در دبی می‌سازد. در مورد چیکینگ کارهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد، از غذاهای قابل تنظیم تا انتخاب‌های برجسته - همه چیز از سطوح مرغ گرفته تا بیریانی‌ها و دسرها. در چیکینگ، انتخاب با شماست!

جولیبی

جولیبی با نام یکی از بهترین فست فود دبی، بهترین طعم‌های فیلیپینی را به شهر می‌آورد! مرغ خوشمزه، خوش‌تندر و آبدار آن‌ها به هزاران نفر از مردم میلیونی را به صف‌های این رستوران وادار کرده است. سایر مورد علاقه‌ها شامل مرغ تند خوشمزه است که همه خوبی‌های مرغ خوشمزه را دارد اما درون و بیرون تند است؛ ساندویچ مرغ تند، که ساندویچ مرغ خوشمزه، تند و شکننده‌ی جولیبی است؛ و پای خرما مانگو، ساخته‌شده از هلو و مانگوی طبیعی و پوستی خشک و نازک است.

 

بهترین رستوران‌های پالم جمیرا در دبی

آل صفیر

اگرچه فست فود از جمله محبوب‌ترین منوهای دنیا است، اما تنها برخی از رستوران‌ها دانش یا مهارت لازم برای انجام آن را دارند. رستوران آل صفیر یکی از چندین موسسه در صنعت است که هنر آشپزی شرق میانه را به شکل فوق العاده ای ارائه می‌دهد. در دبی، آل صفیر خود را به عنوان یک رستوران و بهترین فست فود دبی به ثبات رسانده است. خانواده خود را برای یک وعده غذای با کیفیت بالا بیرون بیاورید که شما را به سراسر شرق میانه می‌برد!

سوشی یور وی

سوشی به سبک شما غذاهای سوشی دوست‌داشتنی و لذیذ همیشه در سوشی به سبک شما سریع‌تر و بهتر تهیه می‌شوند. شما در این رستوران فست فود عالی هزینه زیادی نمی‌کنید در حالی که در غذاهای شگفت‌انگیز لذیذ لذت می‌برید. اگرچه سوشی به عنوان یک وعده غذای کلاسیک شناخته می‌شود، اما سوشی به سبک شما آن را برای همه قابل دسترسی می‌کند. شما می‌توانید غذای ژاپنی اصیل و با کیفیت بالا را در یک محیط فست فود دریافت کنید! امروز به این رستوران عالی بیایید زیرا اینجا یکی از بهترین مکان ها برای خوردن سوشی در دبی است.

 

بهترین رستوران‌های دبی مارینا

چارلیز سابز

چارلیز ساب‌ها زیرنامه‌ها و ساندویچ‌ها: یکی از خوراکی‌های فست فودی که بیشتر به آن توجه نمی‌شود. چارلیز ساب‌ها در دبی یک زنجیره‌ی فرانچایز جهانی است که مفهوم ساب را بازتعریف کرده است. غذا در حضور شما آماده می‌شود، بنابراین شما می‌توانید ساندویچ دلخواه خود را بگیرید! از منوی گسترده‌ای با انواع مختلف سالادها، سیب‌زمینی‌های گورمه و البته استیک فیلادلفیا سفارش دهید. امروز به آن‌ها سر بزنید تا ببینید که یکی از بهترین رستوران‌های آمریکایی در دبی که از برترین فست فودهای زنجیره‌ای در دبی است چه پیشنهاداتی دارد.

کی اف سی

البته KFC به معرفی نیاز ندارد. این برند که توسط کرنل هارلند سندرز تاسیس شده، مکانی برای خوردن بهترین مرغ‌های خوشمزه و آبدار است و شدیدا هم در این زمینه شهرت دارد. در زمینه مرغ‌های "تا بر سر نخورده" از همه برتری دارد، این برتری را به رازی که بسیاری سعی کرده‌اند و ناموفق به تقلید آن بکنند، مدیون است. علاوه بر مرغ، انواع دسرها و پیش‌غذاهای متنوعی نیز برای نهار یا شامی خوشمزه ارائه می‌دهند.

وندیز

وندیز دبی غذاهای مختلف لذیذی با استفاده از بهترین مواد و در محیطی رسمی انجام می‌شود. با کارمندان مشتاق و یک منویی که به همه افراد می‌پردازد، آن‌ها به مواد تازه اولویت می‌دهند و حتی غذاهای تازه‌تری را ارائه می‌دهند. در اینجا از سالادهای خوشمزه تا برگرهای گاو گوشت آنگوس معروفشان، طرفداران زیادی وجود دارد. وقتی حرف از کیفیت وسط باشد شما متوجه خواهید شد که چرا این رستوران در لیست بهترین فست فود دبی قرار دارد.

 

بهترین رستوران‌های دبی از لوکس‌ترین تا ارزان‌ترین

چیکن شک

چیکن شک غذاهای ترکیبی را به سطحی کاملاً جدید می‌برد! در اینجا مفهوم "مکسیت" (مکزیکی/ایتالیایی) بهترین غذاهای رسمی ایتالیایی را با غذاهای مکزیکی ترکیب شده و به شکلی عالی ارائه شده است. چیکن شک برای همه مشتریان طراحی شده است، بدون توجه به ترجیح شما. آن‌ها کیفیت بالای غذا را با قیمت های عالی عرضه می‌کنند و این را برای خودشان تبدیل به شعار کرده اند و به همین دلایل هم به عنوان بهترین فست فود دبی شناخته می‌شوند.

نون و کباب

نون و کباب بهترین گزینه برای یک تجربه سریع و راحت در داینینگ پرشیایی (ایرانی) است. غذاهای آن‌ها با استفاده از مواد باکیفیت تهیه می‌شوند، تضمین می‌شود که یک غذای اصیل، خوشمزه و جذاب تهیه شود. علاوه بر این، آن‌ها دارای یک سرویس کاترینگ بسیار موفق و تحویل عالی هستند. وجود منوی لذیذ و قوی آن‌ها باعث شده تا نام آوازه‌شان احترام مردم بومی و مسافران را به همراه داشته و در بین بهترین فست فود دبی شناخته شوند.

 

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

نظرات کاربران