بهترین فروشگاه های اینترنتی دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین فروشگاه های اینترنتی دبی

با این که دبی بهشتی برای عاشقان خرید به حساب می‌آید و به داشتن مراکز خرید عظیم و لاکچری معروف است، اما فروشگاه های اینترنتی دبی نیز در سال‌های اخیر رشد زیادی داشته و خرید آنلاین به سرعت در حال زیاد شدن در این شهر و در کل امارات متحده عربی هستند. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم امروز در مقتدرسیر تابان، برخی از بهترین سایت‌های فروشگاهی را به شما معرفی کنیم که می‌توانید در تور دبی از آن‌جاها خرید کرده و کالای خود را فورا در هتل دریافت کنید.

 

چرا خرید آنلاین در دبی؟

مسلما بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم در میان فروشگاه‌های متعدد مراکز خرید گشتی بزنیم و کالاهای مورد نظر خود را از نزدیک انتخاب کنیم. اما یکی دو دلیل وجود دارند که خرید آنلاین را در اولویت قرار خواهند داد. اولین این که، بعضی از فروشگاه های اینترنتی دبی، قیمت بهتری نسبت به فروشگاه‌های حضوری و مراکز خرید دبی دارند و البته بعضا تخفیف‌های ویژه‌ای ارائه خواهند داد که برای یک محصول خاص، آن را در فروشگاه‌های حضوری پیدا نمی‌کنید. همچنین، عموما تنوع کالاها در فروشگاه‌های آنلاین بیشتر است و امکان پیدا کردن محصولی که دقیقا مورد نظرتان باشد را در این فروشگاه‌ها، بیشتر وجود دارد. البته تمامی فروشگاه‌های آنلاین دبی، اختصاصا برای این شهر نبوده و بعضی از آن‌ها، فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی هستند که در دبی نیز، فعالیتی ویژه دارند.

عکس: gustorotondo.it

 

فروشگاه اینترنتی نمشی

نمشی (Namshi) یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه مُد و لباس بوده که کار خود را از سال ۲۰۱۱ آغاز کرده است. این فروشگاه اینترنتی بسیار معروف در کشورهایی همچون عربستان، قطر، بحرین، کویت و البته امارات فعالیت ویژه و تحویل فوری داشته و بخش زیادی از محصولات آن نیز به لباس‌های زنانه، مردانه و بچه‌گانه اختصاص دارد. فروش محصولات برندهای مطرح جهان همچون پوما، کلوین کلین، تامی هایلفیگر و آدیداس از جمله ویژگی‌های این سایت به حساب می‌آید و باعث شده تا خیلی‌ها برای خرید آنلاین در دبی به سراغ این فروشگاه بروند. همچنین در کار لباس، لوازم شخصی، ساعت، زیورآلات و چیزهایی از این دست را نیز در میان محصولات نمشی پیدا خواهید کرد.‌

 

اجاره‌ی ماشین‌های لاکچری و سوپرکار در دبی

عکس: arabianbusiness.com

 

فروشگاه اینترنتی نون

نون (Noon) در حال حاضر بزرگ‌ترین سایت در میان فروشگاه های اینترنتی دبی  است که توانسته محصولات بسیار متنوعی را با قیمت مناسب و تخفیف‌های عالی عرضه کند. وقتی وارد سایت یا اپلیکیشن نون می‌شوید، دسته بندی متنوعی از انواع محصولات را مشاهده خواهید کرد که در هر دسته بندی، هزاران محصول مختلف وجود دارد و همه‌ی آن‌ها با پیک فوری برایتان ارسال می‌شوند. البته در حال حاضر، نون پیک برای کشورهای مصر، عربستان و چندین کشور دیگر در خلیج فارس را نیز ارائه کرده و همکاری با برندهای محلی و بین‌المللی باعث شده تا رشد آن بی وقفه ادامه داشته باشد.

عکس: wedubaionline.com

 

Brands For Less

یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده تا Brands For Less را در لیست امروزمان قرار دهیم، تخفیف‌های فوق‌العاده خوبی است که روی محصولات این فروشگاه عرضه شده و در نهایت محبوبیت آن تا حدی پیش رفته که اپلیکیشن Brands For Less تنها روی اندروید بیش از یک میلیون دانلود داشته است. بخش اصلی محصولات این فروشگاه که البته یک دفتر مرکزی و فروش فیزیکی هم دارد، به پوشاک، کیف و کفش و لوازم شخصی بر می‌گردد اما غیر از این‌ها نیز محصولات دیگری را در آن پیدا خواهید کرد. در مواقع خاص از سال همچون کریسمس، عید فطر یا زمان‌هایی از این دست نیز، تخفیف‌های ویژه تا ۸۰ درصد نیز در Brands For Less پیدا می‌کنید تا خرید آنلاین در دبی به تجربه‌ای عالی برایتان بدل شود.

 

تاکسی های اینترنتی در دبی

عکس: entrepreneur.com

 

سایت آمازون

یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی دبی در جهان که در دبی نیز فعالیت ویژه دارد و مردم محلی از آن به وفور استفاده می‌کنند. امتیازات زیادی برای خرید آنلاین در دبی از آمازون وجود دارد اما باید در نظر بگیرید که تحویل یک روزه در این فروشگاه، تنها برای بعضی از محصولات خاص وجود دارد و همچنین برای تحویل دو روزه نیز قبل از ثبت محصول، حتما باید از آن مطمئن شوید. مسلما تنوع محصولات آمازون در کنار تخفیف‌های عالی، فرصت خیلی خوبی به حساب می‌آید اما اگر به تور دبی رفته‌اید، به عنوان مسافر، مشکلاتی برای خرید از آن دارید و عمده آن مربوط به تحویل محصول می‌شود.

عکس: timeoutdubai.com

 

دی تو دی

برند محبوب و قدیمی دبی "دی تو دی" (Day To Day)  نیز از سال ۲۰۲۲ یک فروشگاه اینترنتی تاسیس کرده تا خرید آنلاین در دبی را برای مردم محلی و گردشگران ممکن کند. این هایپرمارکت بزرگ و متنوع، یکی از جاهایی‌ست که در آن می‌توانید خریدی نسبتا ارزان و مقرون به صرفه در مورد محصولات مختلف از جمله لباس، زیورآلات، محصولات آرایشی بهداشتی، محصولات مربتط با بچه و خیلی چیزهای دیگری داشته باشید. "دی تو دی" تحویل در همان روز را برای خریداران به همراه داشته و شما به راحتی می‌توانید، محصول خریداری شده را در هتل تحویل بگیرید. حتی در بعضی محله‌ها که نزدیک دفتر مرکزی این فروشگاه هستند مثل کاراما، بورجمان یا البرشا، محصول در لحظه برایتان ارسال شده و زیر یک ساعت آن را تحویل خواهید گرفت.

 

معرفی تفریح های دبی

عکس: bayut.com

 

فروشگاه اینترنتی سند دلار دبی

سند دلار دبی (Sand Dollar Dubai) در ابتدا برندی کوچک و محلی بود که به سرعت رشد پیدا کرد و حالا به یکی از انتخاب‌های اول در میان فروشگاه های اینترنتی دبی به حساب می‌آید. این فروشگاه اختصاص لباس هم لباس‌هایی از برندهای محلی را به فروش رسانده و هم کار طراحان مطرح جهانی را با تخفیف‌های خوب ارائه می‌کند. همچنین از سند دلار دبی امکان خرید انواع لباس‌های شنا و لوازم مورد نیاز در ساحل را دارید. یکی از خوبی‌های خرید از این فروشگاه دبی، تحویل سریع آن است که در بسیاری از موارد، بین ۱ تا ۳ ساعت در نقاط مختلف دبی، کالای مورد نظر شما را به دستتان می‌رساند.

عکس: sanddollardubai.com

 

دوبیزل

دوبیزل یک فروشگاه اینترنتی نیست، در واقع چیزی شبیه به دیوار است که امکانات اضافی داشته و پرداخت پول در فضایی امن انجام می‌شود. در این سایت نه تنها اجناس نو در هر دسته‌ای به فروش می‌رسند، بلکه افراد مختلف امکان فروش اجناس دسته دوم را نیز دارند. اگر امکانش را داشتید، حتما سری به این سایت بزنید یا برنامه آن را نصب کنید، گاهی جنس‌های جالبی با قیمت خیلی پایین در دوبیزل (Dubizzle) پیدا خواهید کرد. چیزاهایی مثل کتاب‌های انگلیسی قدیمی، وسایل الکترونیک دسته دو و حتی لباس‌های برند نو با قیمت پایین که ارزش خرید دارند. البته در کل دوبیزل یک انتخاب متفاوت برای خرید آنلاین در دبی بوده و شاید به درد خیلی از توریست‌ها نخورد نخورد.

 

هتل آتلانتیس د پالم دبی

عکس: khaleejtimes.com

 

آیا گردشگران ایرانی امکان خرید از فروشگاه های اینترنتی دبی

یکی از مهم‌ترین محدودیت‌هایی که برای خرید آنلاین در دبی وجود دارد، نداشتن کارت اعتباری است که باعث می‌شود، گردشگران ایرانی نتوانند، مبلغ محصولات را پرداخت نمایند. اگر به کارت‌های اعتباری بین‌المللی دسترسی دارید یا کارت‌های پیش پرداخت تهیه کرده‌اید که مشکلی برای خرید آنلاین در دبی ندارید، به غیر از این باید به سراغ فروشگاه‌هایی بروید، که امکان پرداخت درب هتل را برایتان فراهم می‌کنند. خوشبختانه خیلی از فروشگاه‌هایی که در نوشته امروز به شما معرفی کردیم، این امکان را برای خریداران فراهم کرده‌اند اما فروشگاه‌هایی مثل دی تو دی، تمامی محصولات خود را با پرداخت درب منزل یا حالا در مورد گردشگران درب هتل، مهیا می‌کنند.

همچنین در مورد تحویل کالا از طرف فروشگاه های اینترنتی دبی نیز، اکثر مواردی که گفتیم غیر از آمازون، تحویل یک روزه یا حتی چند ساعته دارند، اما با این حال، بهتر است، حتما چیزی که قصد خرید آن را دارید را در روزهای اول سفر خود سفارش دهید تا به موقع به دستتان برسد. در نهایت بعد از سفارش کالا، این موضوع را با پذیرش هتل در میان بگذارید. همچنین این را هم فراموش نکنید که بعضی از سوپرمارکت‌های بزرگ دبی نیز پیک دارند و اگر در هتل نیاز به خوراکی داشتید، می‌توانید از این طریق آن‌ها را سفارش دهید.

عکس: corporatevision-news.com

 

منبع ۱

منبع ۲

۰۷ بهمن ۱۴۰۲

نظرات کاربران