بهترین فروشگاه‌های لوازم الکترونیک در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین فروشگاه‌های لوازم الکترونیک در دبی

دبی یکی از بهترین مقاصد خرید در دنیا به حساب می‌آید، مخصوصا اگر اهل خرید لوازم الکترونیک یا انواع گجت‌ها باشید. در این صورت شما می‌توانید در تور دبی، جدیدترین و بهترین گجت‌های دنیا را پیدا کرده، جذاب‌ترین قطعات کامپیوتری یا انواع موبایل‌ها و لوازم جانبی‌شان را خریداری نمایید. با توجه به این که ما همیشه درباره بهترین مراکز خرید یا جاهایی برای تهیه پوشاک یا لوازم دیگر صحبت کرده‌ایم، کم‌تر از لوازم الکترونیک گفتیم و امروز قصد داریم با معرفی بهترین فروشگاه‌های لوازم الکترونیک و گجت‌های به روز، این نقیصه را جبران کنیم. پس اگر قصد سفر به دبی را دارید و می‌خواهید یک موبایل جدید یا لپتاپی نو تهیه کنید، نوشته‌ی امروز ما را حتما مطالعه نمایید.

 

Sharaf DG UAE

برند Sharaf که در ابتدای این لیست به آن اشاره خواهیم کرد، یک فروشگاه زنجیره‌ای در دبی است که تقریبا در هر مرکز خریدی آن را پیدا خواهید کرد. این مجموعه از فروشگاه‌های بزرگ، انتخاب اول خود مردم دبی برای خرید انواع گوشی‌های موبایل، لپتاپ، لوازم جانبی و گجت‌های به روز است. البته بازه‌ی فعالیت‌های آن‌ها بسیار گسترده بوده و حتی لوازم برقی مخصوص آشپزخانه، تلوزیون و حتی تجهیزات خانه هوشمند را نیز شامل می‌شود. کافی‌ست به هر کدام از بهترین مراکز خرید دبی بروید تا بتوانید یکی از شعب Sharaf DG UAE را پیدا کنید.

Jacky’s Electronics UAE

یکی دیگر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای امارات در زمینه‌ی لوازم الکترونیک که از سال ۱۹۸۸ کار خود را با افتتاح فروشگاهی در میدان النصر آغاز کرد و حالا یکی از برندهایی است که بیشترین تعداد فروشگاه‌ها را در امارات دارد. یکی از ویژگی‌های فروشگاه‌های Jacky’s این است که همیشه تخفیف‌های خیلی خوبی در رابطه با بعضی محصولات دارد که اگر خوش شانس باشید، تجهیزات مورد نظر شما را شامل خواهد شد. شعب Jacky’s را می‌توانید در دبی مال، سیتی سنتر دیرا، سیتی سنتر عجمان و خیلی جاهای دیگر پیدا کنید. محصولات این فروشگاه‌ها نیز متنوع بوده و از لپتاپ و تپلت و لوازم کامپیوتر تا گوشی، کنسول‌های بازی، تلوزویون و لوازم خانگی از تمامی برندهای معتبر را شامل می‌شود.

 

مجموعه تفریحی و مرکز خرید بیچ (Beach) دبی

JUMBO Electronics

JUMBO بیش از ‍۱۰ شعبه‌ی مختلف در دبی دارد و از جمله برندهای محبوب لوازم الکترونیک در دبی به حساب می‌آید که همیشه به روز‌ترین محصولات در زمینه لوازم کامپیوتر، گوشی، لپتاپ و چیزهای این چنینی را می‌توانید در آن‌جا پیدا کنید. البته JUMBO‌ در سال‌های اخیر روی فروشگاه آنلاین خود سرمایه گذاری بالایی کرده و حالا بخش زیادی از فروش خود را به آن صورت دارد اما هنوز هم خیلی‌ها برای بهره بردن از تخفیف‌ها و همچنین اطلاعاتی که فروشندگان به مشتریان می‌دهند، به فروشگاه‌های فیزیکی آن مراجعه می‌کنند. این فروشگاه‌ها را می‌توانید در سیتی سنتر دیرا، طبقه‌ی دوم دبی مال، امارات مال و چند جای دیگر در دبی پیدا کنید و در کنار لوازمی که گفتیم، ساعت‌های دیجیتال، کنسول‌های بازی، لوازم صوتی و تصویری، جدیدترین دوربین‌های دیجیتال و حتی خود دیسک‌های بازی‌های کامپیوتری را نیز در آن‌جا بخرید.

 

Virgin Megastore UAE

Virgin Megastore نیز با ۹ فروشگاه مختلف در بهترین مراکز خرید دبی از دیگر انتخاب‌های شما در دبی محسوب می‌شود، مخصوصا اگر اهل خرید جدیدترین گجت‌ها، بازی‌ها و لوازم جانبی گوشی باشید. تنوع بسیار عالی محصولات و در نظر گرفتن انواع سلیقه‌ها از جمله ویژگی‌هایی است که در فروشگاه‌های Virgin Megastore به خوبی مشاهده خواهید کرد. البته این فروشگاه‌ها تنها به لوازم الکترونیک اختصاص نداشته و بخشی مجزا برای این محصولات دارد. Virgin Megastore را می‌توانید در سیتی سنتر دیرا، دبی مارینا مال، لا مِر ، مرکاتو، نخیل، دبی مال و چند جای دیگر در شهر پیدا کنید.

 

معرفی مرکز خرید Cityland دبی

Emax Electronics UAE

Emax Electronics شاید در خود دبی یا امارات بیشترین تعداد فروشگاه‌ها را نداشته باشد اما با ۳۷ مرکز مختلف در امارات، عربستان سعودی، عمان، قطر و بحرین، از جمله برندهای بزرگ در زمینه‌ی لوازم الکترونیک در کشورهای عربی به حساب می‌آید. تقریبا هر چیز الکترونیک را در فروشگاه‌های این برند پیدا خواهید کرد و این بازه از لوازم کامپیوتر و موبایل تا لباسشویی و یخچال متفاوت است و از طرفی یک بخش مخصوص بازی‌های کامیپوتری و بخشی دیگر برای دوربین‌های دیجیتال نیز در آن‌جا وجود دارد. کارکنانی که در Emax Electronics مشغولند، همگی در بخش‌های مربوط به خود از دانش نسبی برخوردار بوده و شما را برای انتخابی مناسب راهنمایی خواهند کرد. دو فروشگاه اصلی Emax Electronics را در سیتی سنتر مردیف و در امارات مال پیدا خواهید کرد.

Ecity

Ecity شاید به بزرگی بعضی از نام‌های دیگر لیست ما نباشد اما در عین حال از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ محصولات مختلف بوده که بخش بزرگی برای لوازم الکترونیک در خودش دارد. مخصوصا اگر قصد خرید لپتاپ، موبایل یا لوازم الکترونیک را دارید در این جا انتخاب‌های بسیار زیادی را مشاهده خواهید کرد. Ecity نیز با توجه به تغییرات ساختاری بازارها، با سرمایه گذاری بالا، سایت فروش آنلاین خود را رشد داده و حالا محصولاتش را به دیگر کشورهای خاور میانه نیز ارسال می‌کند.

Eros Digital

این کسب و کار اماراتی که سال‌های زیادی از تاسیسش نمی‌گذرد، برنامه‌های زیادی برای رشد داشته و به همین خاطر شعبه‌هایی در دیگر کشورهای عربی نیز باز کرده است. Eros با برندهای به نام زیادی همچون سامسونگ، هیتاچی، هواوی و ... همکاری داشته و به روزترین محصولات این شرکت‌ها را ارائه می‌کند. در کنار محصولات این برندها، همشه لوازمی از برندهای مشهور دیگر همچون اپل یا ال جی را نیز در آن‌جا مشاهده خواهید کرد. فروشگاه‌های Eros را می‌توانید در دبی هیلز، دالما مال و مرکز خرید خالیدیاه پیدا کنید.

 

آشنایی با مرکز خرید وافی دبی

Grand Stores Digital

Grand Stores Digital دارای ۶ شعبه در دبی بوده که هر کدام از این شعب، فروشگاه‌هایی بسیار بزرگ هستند که محصولات بسیار متنوعی را به فروش می‌رسانند. همیشه بخش لوازم الکترونیک این برند، جزو نقاط قوت آن بوده و محصولات بسیار متنوعی در آن‌جا به فروش می‌رسد. با این همه، در مقایسه با دیگر گزینه‌هایی که در لیست امروزمان به شما معرفی کردیم، Grand Stores Digital را برای خرید محصولات خانگی، انواع تلویزیون‌ها و سیستم‌های صوتی می‌توان پیشنهاد کرد. در زمینه‌ی دوربین‌های دیجیتال نیز یک بخش ویژه و بسیار خوب در Grand Stores Digital وجود دارد که برای اهلش، واقعا به درد بخور است. دبی مال، سیتی سنتر دیرا، امارات مال و مارینا مال از جمله مراکز خریدی هستند که میزبانی فروشگاه‌های این برندند.

Carrefour Supermarket

سه گزینه‌ی بعدی لیست ما شامل مارکت‌های بزرگی می‌شود که بخش ویژه‌ی لوازم الکترونیک بزرگی در خود دارند. یکی از شناخته شده‌ترینِ این سوپرمارکت‌ها Carrefour است که مجموعه‌ای بزرگ از انواع لوازم الکترونیک و گجت‌ها را به فروش رسانده و همیشه تخفیف‌های ویژه‌ای را روی محصولاتی که خیلی جدید نیستند ارائه می‌کند. بعی اوقات این تخفیف‌ها از مرز ۵۰ درصد نیز می‌گذارد و شما می‌توانید، لوازم با ارزشی را با قیمت خیلی خوب تهیه کنید.

Lulu Hypermarket

Lulu از بسیاری جهات شبیه گزینه‌ی قبلی است و با مجموعه‌ای بزرگ و متنوع از انواع محصولات الکترونیک گزینه‌ای عالی برای خرید به حساب می‌آید. از تلوزیون و کنسول‌های بازی تا انواع لپتاپ و موبایل در این هایپرمارکت پیدا می‌شود. در این جا نیز می‌توانید، تخفیف‌های بسیار عالی پیدا کنید و لوازم جانبی خیلی خوبی برای موبایل خود بخرید. همچنین اگر به دنبال گجت‌های ارزان قیمت هستید، هایپرمارکت Lulu گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

 

بهترین مکان‌های خرید سوغات در دبی

Nesto Hypermarket

این گزینه نیز دقیقا وضعیتی مشابه دارد و شما در کنار محصولات معمول یک هایپرمارکت، یک بخش بسیار بزرگ از محصولات الکترونیک را پیش رو خواهید داشت که شامل انواع تلوزیون‌های از برندهای مختلف، لپتاپ‌های متنوع، لوازم برقی آشپزخانه، گجت‌ها و حتی بازی‌های کامپیوتری می‌شود. در Nesto نیز تخفیف‌های بسیار خوبی از برندهای متنوع پیدا می‌کنید. برای مثال گوشی‌های سال قبل یا گجت‌هایی که نسخه‌ی جدیدشان به تازگی عرضه شده با قیمتی باور نکردنی در این هایپرمارکت به فروش می‌رسند.

Al Ain Computer Plaza

از بهترین‌ها و برترین‌ها گفتیم، حالا به Al Ain Computer Plaza می‌رسیم که در آن‌‌جا می‌توانید تجهیزات کامپیوتری، نرم‌افزارهای مختلف، مک بوک و ... با قیمت‌های پایین خریدری کنید. بسیاری از کمپانی‌های بزرگ در مرکز حضور فعال داشته و تجهیزات مختلف خود را به فروش می‌رسانند. جایی که تخفیف‌های بالا بر روی محصولاتی مربوط به سال‌های قبل در آن ارائه شده و شما مجموعه‌ای بسیار بزرگ از انواع لوازم جانبی و محصولات چینی را نیز در این محل پیدا می‌کنید. اگر هم برای دستگاه شما در سفر مشکلی پیش آمده، در این‌جا چند تعمیرکار عالی که کار شما را سریع راه خواهند انداخت، پیدا می‌کنید. برای رفتن به Al Ain Computer Plaza از خط سبز مترو به ایستگاه الفهیدی بروید و درست رو به روی این مجموعه بزرگ بیرون می‌آیید.

 

۱۰ نکته کاربردی برای خرید سوغاتی‌ از مراکزخرید دبی

فروشگاه‌های کامپیوتر در بازار منا (بور دبی)

اگر به دنبال جایی مملو از فروشگاه‌های لوازم الکترونیک هستید، با رفتن به بازار منا در منطقه بور دبی، به این مقصود می‌رسید. البته این‌جا محلی برای خرید آیفون‌های گران قیمت یا لپتاپ‌های لاکچری نیست، بلکه محصولات کاربردی و بعضا ارزان را در این محل پیدا می‌کنید. نکته‌ی خیلی خوب، فروشندگانی هستند که با دانش کافی از این محصولات، شما را برای انتخاب بهتر راهنمایی خواهند کرد. پیدا کردن لپتاپ‌های خوبی که به خاطر داشتن پردازنده‌های نسل قبل، با قیمت خیلی پایین عرضه می‌شوند یا تهیه سخت افزارهایی که تخفیف خورده‌اند، از جمله مهم‌ترین دلایل برای بودن در بازار منا جهت خرید لوازم الکترونیک خواهد بود. همچنین فروشگاه‌های متعددی در زمینه‌ی لوازم جانبی موبایل در این محل فعالند که خرید از آن‌جاها را نیز به شما توصیه می‌کنیم.

۱۴ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران