بهترین فروشگاه‌های لباس کودک در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین فروشگاه‌های لباس کودک در دبی

مد و شیک پوشی از دیرباز مورد تحسین جامعه بوده اما مادران امروزی نسبت به مد خیلی آگاه‌تر و حساس‌تر هستند و از همان ابتدا سعی می‌کنند تا فرزندشان را به خوش‌پوشی عادت دهند. وقتی صحبت از خرید لباس کودک می‌شود مادرها فعالانه فروشگاه‌ها را زیر و رو می‌کنند تا بهترین و با کیفیت‌ترین خریدها را انجام دهند. جایی مثل دبی که میزبان صنعت مد و فشن از سراسر دنیاست پیشنهادات شگفت‌انگیز زیادی برای خانواده‌ها دارد. در سفرتان با تور دبی شما می‌توانید خریدهای فصلی جذابی برای فرزندتان انجام دهید به شرط این که بدانید هر چیز را کجا پیدا کنید.

 

لباس 

Adams Kids Dubai

اگر به دنبال لباس‌های بادوام هستید باید به آدام کیدز در سیتی سنتر دیره بروید. این برند یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان حال حاضر لباس کودک و نوجوان است که در سراسر دنیا بیش از ۲۰۰ شعبه دارد. از نوزادان گرفته تا کودکان مدرسه، Adams Kids طیف گسترده‌ای از پوشاک را به شرط کیفیت بالا ارائه می‌دهد.

 

  بهترین مکان‌های تفریحی دبی برای کودکان 

 Adams Kids Dubai

 

Carter’s Dubai

اگر در خرید لباس توجه به جزئیات برای شما مهم است کارتر مارکی مناسب شماست. آستین‌های Handi-Cuff آن‌ها تا روی دست می‌آید برای حفاظت دست کودکان از آسیب و خراش طراحی شده‌اند. در حالی که با یقه‌های Jiffon neck می‌توانید به هر اندازه که مایلید یقه را بکشید و لباس را به فرزند خردسال‌تان بپوشانید. کارتر در سیتی سنتر دیره فقط به طراحی‌های رنگارنگ و طرح‌های زیبا اهمیت نمی‌دهد بلکه به راحتی و کیفیت هم توجه دارد.

 

 Carter’s Dubai

 

OshKosh B'Gosh

این برند آمریکایی که در سیتی سنتر دیره قرار دارد مناسب برای کودکان شیکپوش و به روز است و ترکیب خوبی از چاپ و الگو را به ارمغان می‌آورد. این برند تعهد خود به طراحی زیبا، کیفیت و کارآ بودن لباس‌ها ادا کرده است.

 

  رستوران‌های ارزان دبی با غذاهایی خوشمزه 

 OshKosh B'Gosh

 

Tommy Hilfiger Dubai

تامی هیلفیگر جوهر مد آمریکایی است که همه چیز در مورد کلاس و ظرافت را رعایت و عرضه می‌کند. این برند نیز فروشگاه خود را در سیتی سنتر دیره دایر کرده و با محصولات خود نحوه پوشش و نگرش فرزند شما را به زیبایی و مد تغییر می‌دهد و به سطح بالاتری هدایت می‌کند.

 

 Tommy Hilfiger Dubai

 

GAP Kids

نکته‌ای در مورد لباس‌های گپ صدق می‌کند حس فردیت‌گرایی است که در مجموعه لباس‌های کودکان نیز بازتاب پیدا کرده است. بنابراین اجازه دهید کودک‌تان خودش در لباس‌‌ها بگردد و به سمت چیزی که دوست دارد برود. از فروشگاه گپ کیدز در سیتی سنتر دیره دیدن کنید.

 

  بهترین منوی کودکان در میان رستوران‌ها و کافه‌های دبی 

 GAP Kids, Dubai

 

Mothercare Dubai

مجموعه لباس کودکان در Mothercare Dubai با طیف گسترده‌ای از گزینه‌های انتخابی برای نوزادان، لذت واقعی خرید را برای والدین به ارمغان می‌آورد. فروشگاه مادرکر در سیتی سنتر دیره هر چیزی که یک مادر نیاز دارد را برای نوزادان عرضه می‌کند.

 

 Mothercare Dubai

 

Zara Dubai

غول مد اسپانیایی، حتی در مورد لباس کوکان همگام با آخرین روندهای مد حرکت می‌کند. معمولا کالکشن لباس‌های کودکانه زارا در ردیف یکی از محبوب‌ترین خریدهای شخصی مردم در دبی قرار دارد. زارا را هم می‌توانید در سیتی سنتر دیره پیدا کنید.

سیتی سنتر دیره همچنین میزبان تعداد دیگری فروشگاه کودک از مارک‌هایی مانندBHS Kids ،Debenhams ، Gymboree،H&M ، Mom & Me، New Look،NEXT ، Okaidi و River Woods Baby است که با توجه به این همه تنوع غرق در دنیای مد کودکان خواهید شد.

 

  دبی کیدزانیا؛ پارک بازی کودکان در دنیای بزرگ‌ترها 

 Zara Dubai

 

کتانی‌های فوق‌العاده

دویدن یکی از ساده‌ترین و مفیدترین شکل ورزش است. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان دویدن را به عنوان ورزش روزانه خود انتخاب می‌کنند. اولین قدم یافتن یک جفت کفش مناسب (کتانی) برای دویدن است. بیایید نگاهی به برخی از بهترین فروشگاه‌های کفش ورزشی در دبی بیاندازیم.

 

Adidas

این برند آلمانی که ۸۰ سال قدمت پشت نامش قرار گرفته از محبوب‌ترین مارک‌های دنیاست که ورزشکاران و بدن‌سازان علاقه خاصی به آن دارند. آدیداس دائما در تلاش است تا به راحتی پای دوندگان صبحگاهی بیافزاید. شما می‌توانید در فرزند نوجوان خود، در طبقه مرکز دیره این برند فوق‌العاده را پیدا کنید.

 

  معرفی مرکزخرید الغریر دیره دبی 

 Adidas

 

پوما

از انواع کفش و لباس گرفته تا چوب رختی پوما برندی حرفه‌ای برای ورزشکاران شمرده می‌شود. تأکید مضاعف آن بر خلاقیت، نوآوری و سازگاری ویژگی‌هایی هستند که آن را از بقیه جدا می‌کند. شما می‌توانید پوما را در طبقه دوم مرکز خرید سیتی سنتر دیره پیدا کرده و سطح متفاوتی از شیوه زندگی را در آن کشف کنید.

 

 پوما

 

Pairs

فروشگاه‌های این نام تجاری به دلیل تمرکز ویژه بر روی روی کفش‌های ورزشی و دویدن به خوبی شناخته شده است. با ارائه طرح‌های براق و شیک؛ مجموعه آن‌ها انتخاب‌های مختلفی از مارک‌های گوناگون کفش ورزشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

  برترین رستوران‌های محله‌ی دیره دبی 

Pairs

۱۲ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران