معرفی بهترین نایت کلاب‌های دبی (بخش دوم)

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی بهترین نایت کلاب‌های دبی (بخش دوم)

در سفر با تور دبی همه چیز به مقدار زیادی جذاب و با شکوه است. از ساختمان‌های مدرن و آسمان‌خراش‌های جذابش گرفته تا مراکز خرید لوکس آن همگی تجربه‌ای جذاب و به یادماندنی برای مسافران باقی خواهد گذاشت. در نوشته‌ی قبلی ما ۴ کلاب محبوب و معروف دبی را به شما معرفی کردیم و حالا به سراغ ۶ کلاب دیگر می‌رویم تا لیست ۱۰ تایی‌مان را کامل کرده باشیم.

 

Club Boudoir

در سفر به دبی اگر به دنبال بهترین کافه‌های شبانه دبی هستید Club Boudoir  که یک فضای لوکس فرانسوی است می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما باشد. این جا مکانی است که جمع زیادی از گردشگران ثروتمند برای گذراندن شب‌های خود در دبی به آن‌جا مراجعه می‌کنند. البته یک سری سخت‌گیری‌هایی در مورد لباس مخصوصا برای بانوان وجود دارد که حتما باید لباس شب که خیلی باز نباشند بپوشند و رفتارها نیز باید در یک چهارچوب متعادل باشد. مجموعه‌ی خوبی از انواع نوشیدنی‌ها در این مکان گردآوری شده و موسیقی فوق‌العاده نیز همه‌ی این مجموعه را همراه می‌کند. این‌جا همچون دیگر مواردی که در لیست داریم، افراد مجرد تنها نمی‌تواند وارد کلاب شده و حتما حداقل باید به صورت زوج باشد یا به صورت جمعی که در آن هم مرد و هم زن وجود داشته باشد.

  • هزینه: هزینه‌ی نوشیدنی در این مکان از ۶۸ درهم آغاز می‌شود و برای بودن در این مکان باید به صورت مرتب سفارش نوشیدنی داشته باشید
  • ساعات فعالیت: ۱۰ شب تا ۳ صبح (همه روزه)
  • آدرس: Al Reem 1, 3 St

 

Billionaire Mansion

خیلی‌ها می‌گویند که یک کلاب نمی‌تواند جوی محترم و شکیل داشته باشد و توامان فضایی شاد و عالی را نیز نصیب مهمانان خود کند. اما ‌Billionaire Mansion ثابت کرده که شما می‌توانید این دو گزینه را در کنار هم داشته باشید و نتیجه آن می‌شود یکی از بهترین کلاب‌های دبی که DJها و هنرمندان بین‌المللی مطرح در آن به اجرا می‌پردازند. سالن‌های مختلفی در این مجموعه وجود دارد که به جمع‌های متفاوت مربوط می‌شود و حتی یک تراس روباز برای رقص نیز در نظر گرفته شده که به آن‌جا نیز می‌توان مراجعه کرد. وجود کارائوکه، نورپردازی زیبا، نوشیدنی‌های بسیار خوب و  بزرگی این مجموعه، از Billionaire Mansion مکانی عالی ساخته که شما می‌توانید برای تفریحات شبانه به آن‌جا مراجعه کنید. پارتی‌هایی که در این مکان برگزار می‌شود، در بسیاری از موارد طراحی آن مختص این جا بوده و جای دیگری نخواهید دید، همچنین با توجه به وجود سالن‌های مختلف، هزینه‌های متفاوتی برای بودن در Billionaire Mansion باید بپردازید که البته در پایین‌ترین حالت نیز این‌جا، مکانی گران محسوب خواهد شد.

 

تماشای ۶ ورزش متفاوت و جذاب در دبی

  • هزینه: حداقل چیزی حدود ۴۵۰ درهم برای هر نفر
  • ساعات فعالیت: ۷ بعد از ظهر تا ۳3 صبح (روزهای سه شنبه تا یک شنبه)
  • آدرس: Taj Dubai, Business Bay

 

White Dubai

این کلاب بسیار جذاب شبانه، در بالای سقف واقع شده و بابت جشن‌های شلوغ و نورپردازی‌های معرکه‌اش که با استفاده از بهترین دستگاه‌های دیجیتال درست می‌شوند معروف است؛ بدون شک یکی از کارهای جذاب در سفر به دبی رفتن به این مکان است. یک جای بسیار مدرن مخصوص جوانان که با آهنگ‌های زیبای و تم خیابانی‌اش، هر شب ظرفیت آن کامل می‌شود و جوی عالی در آن برپا می‌شود. از چیزهایی که در White Dubai  همه از آن تعریف می‌کنند، برخورد گرم و محترمانه مسئولین این کلاب است. همچنین در کنار انواع نوشیدنی‌هایی که در آن‌جا سرو می‌شود، شما می‌توانید از منوی غذا نیز چیزی برای خود سفارش دهید.

  • هزینه: ورودی بسته به روزهای مختلف، متفاوت است و در داخل نیز باید نوشیدنی سفارش دهید که حداقل ۷۵ درهم خواهد بود
  • ساعات فعالیت: ۱۱ شب تا ۳ صبح (پنج شنبه تا شنبه)
  • آدرس: Al Meydan Road, Meydan Racecourse Grandstand, Rooftop Venue

 

Chi @ The Lodge

این کلاب بسیار معروف، مدتی بسته بود تا یک نوسازی بزرگ در آن انجام شود. حالا Chi با چند سالن مختلف که هر کدام تمی مخصوص به خود را دارد، بازگشایی شده و بازه‌ی بزرگی از مشتریان با سلایق مختلف را به خود می‌بیند. موسیقی‌های مختلفی در سالن‌های متعدد Chi به گوش می‌رسد که از هیپ هاپ تا موسیقی‌های آرام را شامل می‌شود. DJهایی که عموما در Chi به اجرا می‌پردازند، هنرمندان مطرح بین‌المللی هستند و یکی دیگر از دلایل محبوبیت این کلاب نیز همین DJها و افراد معروفی هستند، که به صورت مهمان به آن‌جا می‌آیند. نوشیدنی‌های خوب، نورپردازی عالی، جو مناسب و محترمانه و سالن‌های زیبا در کنار قیمت مناسب نسبت به دیگر کلاب‌هایی که در این لیست معرفی کردیم، دیگر مزیت‌های Chi به حساب می‌آیند.

 

۸ پیشنهاد جذاب برای یک ولنتاین رویایی در دبی

  • هزینه: حدود ۲۰۰ درهم برای دو نفر
  • ساعات فعالیت: ۱۰ شب تا ۳ صبح (همه روزه)
  • آدرس: Near the American Hospital, Oud Metha

 

People by Crystal

People یکی از کلاب‌های معروف و محبوب دبی است که البته بیشتر برای کسانی که قصد هزینه کردن زیاد را دارند، پیشنهاد می‌شود. دلیل آن هم این است که بهتر است در این مکان میز رزرو کنید تا به پیست رقص و برنامه‌ها نزدیک باشید که مسلما هزینه‌ی زیادی دارد، در غیر این صورت باید در محل بار گرد هم آیید که فضای کم‌تری دارد و از برنامه‌ها به دور است. اما در هر حال اگر اهل خرج کردن هستید، با یک مکان بسیار جذاب و پر جنب و جوش با آهنگ های شلوغ مواجهید که DJهای معروف در آن برنامه اجرا می‌کنند. البته People کمی از شهر هم دور است و این هم موهباتی دارد و هم ایراداتی. از موهبات آن این است که در فضایی باز و جذاب واقع شده و مشکلش هم این است که برای رسیدن به آن‌جا نیز باید هزینه‌ی زیاد تاکسی را متقبل شوید. اما نگران نباشید اگر دوست دارید به این کلاب بروید کافیست با مقاله راهنمای گرفتن تاکسی در دبی آشنا شوید و با خیال راحت از هتل به این کلاب بروید.

ساعات فعالیت: ۱۱ شب تا ۳ صبح (سه شنبه و پنج شنبه تا یکشنبه)

آدرس: Umm Hurair 2, 18th floor Umm Hurair Road (2.6 کیلومتر دورتر از دبی کریک)

 

Nasimi - Atlantis The Palm

برای آن دسته از کسانی که می‌خواهند تفریحات شبانه را در جزیره‌ی نخل جمیرا در دبی تجربه کنند، حتما پیشنهاد می‌کنیم به Nasimi بروید. جایی بسیار جذاب و لوکس با آهنگ‌هایی عالی که در جایی جذاب با منظره‌ی دریا واقع شده است. این مکان البته در طول شب‌ها شلوغ می‌شود و حتما باید زودتر به آن‌جا بروید تا بتوانید برای خود میزی رزرو کنید. پیشنهاد ما این است که ابتدا برای خود تاکسی کرایه کنید، غروب زیبای خورشید را نظاره نموده و سپس برای رفتن به کلاب پیش قدم شوید.

 

تفریحات خاص و لوکس برای علاقه‌مندان هیجان در دبی

  • هزینه: ۵۰۰ درهم برای هر دو نفر
  • ساعات فعالیت: ۱۱ شب تا ۱:۳۰ صبح
  • آدرس: جزیره نخل
۰۹ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران