معرفی بهترین رستوران‌های دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی بهترین رستوران‌های دبی

صحنه غذای دبی مانند خود شهر در سال‌های اخیر انفجار طعم و مزه‌های مختلف از رستوران‌های لاکچری تا کبابی‌ها را تجربه کرده است. جای تعجب نیست که چشم‌انداز آشپزی دبی نشان دهنده تنوع غنی ساکنان آن است. این شهر مملو از رستوران‌هایی است که شاهدی بر طبیعت چند وجهی غذاهای عربی بوده و تفاوت‌های ظریف در آن بیانگر تاریخ‌های منحصر به فرد مناطق مختلف منطقه است. این ترکیب کلاسیک و معاصر، بومی و بین‌المللی، ترکیبی التقاطی و هیجان انگیز ایجاد می‌کند که مشخصا نشانگر ماهیت دبی است. در تور دبی در بهترین رستوران‌ها شهر غذا بخورید.

 

Al Ustad Special Kabab

از بین قدیمی‌ترین و دوست داشتنی‌ترین مراکز تهیه غذا در دبی، Al Ustad Special Kabab سال‌هاست که غذاها و کباب آب‌دار ایرانی را با قیمت مناسب سرو می‌کند و یکی از بهترین رستوران غذاهای ایرانی دبی است. اگر هوس غذای ایرانی کردید در اینجا می‌توانید انواع کباب‌های ایرانی، جوجه، کباب ترش و انواع دیگری را در کنار برنج زعفرانی کره‌ای و سالاد نوش جان کنید. این رستوران دارای منوی قیمت مناسبی بوده و دیوارهای آن با عکس‌هایی از مشتریان شاد و مشاهیر پر شده است.

 

برترین رستوران‌های محله‌ی دیره دبی

آدرس: Al Mussallah Road, Al Hamriya, Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Roberto’s

رستوران Roberto’s که مظهر یک غذاخوری عالی مینیمالیستی است، یک تجربه لذت بخش آشپزی ایتالیایی را ارائه می‌دهد و یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی دبی است. این رستوران با ۳ بخش Ristorante (اتاق غذاخوری اصلی)، Salotto (اتاق استراحت) و Cortina (تراس اختصاصی)، فضای مناسبی را برای هر مناسبت، از وعده‌های غذایی صمیمی تا اجتماعات خانوادگی، اما همیشه با مهمان نوازی بی‌عیب و نقص ایتالیایی فراهم می‌کند. این منو دارای مجموعه‌ای از غذاهای اصیل ایتالیایی است که با مواد اولیه تازه از سراسر جهان (مثلا میگوی نیوزیلند و خرچنگ کانادایی) تهیه می‌شوند. تا حدامکان لازم است تا از غذاها امتحان کنید و پیتزای روبرتو با پایه خمیر ترد، گوشت گاو کارپاچیو، خرده پارمزان و ترافل سیاه که بسیار پر طرفدار است را از قلم نیاندازید.

آدرس: Gate Village 1 - DIFC - Dubai - United Arab Emirates

 

Elia

این رستوران یونانی با ارائه آموزش‌های همه جانبه در مورد غذاهای مدیترانه‌ای، به افراد تجربه خوردن غذاهایی با تازه‌ترین مواد و دستور‌العمل‌های تهیه شده توسط آشپز مشهور  یانیس باکونیس ارائه می‌دهد. این رستوران با دکوراسیون شبیه کافه یونانی، فضای بسیار دلنشینی را با صندلی‌های دوست داشتنی در فضای باز که تجربه مدیترانه ای را کامل می‌کند ارائه می‌دهد.

 

معرفی برترین رستوران‌های غذاهای گیاهی در دبی

آدرس: Al Mankhool Road, Al Mankhool Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Dampa Seafood Grill

این رستوران که در قلب دیرا واقع شده بهترین رستوران‌های فیلیپینی را برای مشتریانش سرو می‌کند. غذاهای دریایی تازه با انتخاب سس همراه است، که کاجون در بین غذاهای منو بیش از بقیه مورد علاقه مردم بوده است. این رستوران یک وعده غذایی سرگرم کننده فراهم می‌آورد که می‌توانید در کنار عزیزان از آن لذت ببرید. دکوراسیون داخلی رستوران آرام و سرگرم کننده بوده برای دورهمی‌های شاد و شلوغ بسیار مناسب است.

آدرس: Baniyas Road, Port Saeed Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

The Meating Room

رستوران میتینگ روم یکی از غذاخوری‌های برجسته دبی در کاراما است منوی مهیجی از دستور‌العمل های متنوع از هندی و چینی گرفته تا ایتالیایی و مکزیکی  همراه با کباب و استیک را ارائه می‌دهد. منوی جسورانه، با ظروف گرم و فریبنده‌ای که به احتمال زیاد قبلا امتحان نکرده‌اید تجربه‌ای به یادماندنی از تور دبی برای شما رقم خواهد زد.

آدرس: 41st Street, Al Karama Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Biryani Adda

با وجود بسیاری از رستوران‌های هندی عالی در دبی شماره‌گذاری بهترین بریانی دشوار است، اما Biryani Adda قطعا یکی برترین‌هاست. همچنین این رستوران در رده غذاخوری‌های مقرون به صرفه و ارزان هم قرار دارد. با استفاده از غذاهای سنتی حیدرآبادی غذاهای باکیفیتی ارائه می‌دهد و به سرعت در حال تبدیل شدن به یک گزینه محبوب بین مردم است. بریانی غذای هندی شامل گوشت گوسفندی با طعم و ادویه، همانند تاندوری است.

 

۷ رستوران ویژه‌ در دبی مخصوص گیاهخوران

آدرس: 37 8 C Street, Sheikh Hamdan Colony, Al Karama Dubai, Dubai, United Arab Emirates

Maraheb

در اینجا می‌توانید غذاهای عربی به سبک یمنی را امتحان کنید. حنیث، یک برش بزرگ از شانه یا دنده بره است به مدت چند ساعت آرام‌پز و پخته شده و با بستری از برنج معطر سرو می‌شود. این غذا به شدت مورد علاقه غذادوستان بوده و از غذاهای اصیل خاورمیانه است. اینجا همیشه مملو از جمعیت است بنابراین چه ناهار باشد چه شام، زود به اینجا بروید.

آدرس: Al SafaAl Safa 2 - Dubai - United Arab Emirates

۱۱ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران