معرفی بهترین نایت کلاب‌های دبی (بخش اول)

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی بهترین نایت کلاب‌های دبی (بخش اول)

دبی همانقدر که انتخاب‌های متنوعی برای سرگرم شدن شما در طول روز دارد، شب‌هایش نیز چیزی کم ندارد و همانقدر مفرح و عالی هستند. بخش زیادی از مسافران این شهر، شب‌ها دنبال کلاب‌هایی هستند تا در آن به جشن و پایکوبی پرداخته و ساعاتی شاد و جذاب را سپری کنند. در دبی کلاب‌های بسیار زیادی پیدا می‌کنید که اغلب مکان‌های لوکس هستند. از میان تمام این انتخاب‌ها، ما ۱۰ کلاب برتر و پرطرفدار شهر را به شما معرفی می‌کنیم تا در سفر با تور دبی، شبی را در محیط آن‌ها سپری کنید.

 

ابتدا نکاتی در مورد رفتن به کلاب در دبی

  • در مورد لباس اگر چه سخت‌گیری‌های زیادی وجود ندارد، اما پوشیدن لباس‌های خیلی باز برای بانوان یا بدون تی‌شرت وارد شدن برای آقایان جایز نیست، مخصوصا برای کلاب‌هایی که در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم که عموما باید در آن‌ها لباس‌های شیک بپوشید تا اجازه‌ی ورود پیدا کنید
  • تنها افراد بالای ۲۱ سال می‌توانند به این کلاب‌ها ورود پیدا کنند، البته بعضی قانون بالای ۲۵ سال دارند که حتما بهتر است قبل از عزیمت آن را چک کنید
  • حتما پاسپورت یا کارت شناسایی دیگری که همراه دارید را با خود ببرید
  • در ماه رمضان بیشتر کلاب‌ها فعالیت نمی‌کنند
  • بعضی کلاب‌ها قوانین داخلی دارند، بهتر است قبل از رفتن با آن‌ها تماس بگیرید و اگر نکته‌ای بود در نظر داشته باشید

کلاب‌های دبی

Armani/Privé

Armani/Privé یکی از لاکچری‌ترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید در دبی داشته باشید. کلاب بسیار معروفی که اسم جورجیو آرمانی را به دوش می‌کشد و شما برای ورود به آن‌جا باید لباس شب شکیل (بعضی شب‌ها تنها رنگ سفید) بپوشید. از لوکس بودن این مکان همین بس که با ورود به کلاب Armani/Privé کاملا فراموش خواهید کرد که در برج خلیفه هستید و زیبایی کلاب و برنامه‌های متنوع و جذابی که در آن‌جا برایتان تدارک دیده می‌شود، کاملا شما را مجذوب خود خواهد کرد. البته از یاد نبرید که این مکان گنجایش محدودی دارد و با توجه به محبوبیت زیاد، حتما باید مدتی قبل‌تر به آن‌جا مراجعه کنید. نکته آخر این که مجردهای تنها نمی‌توانند وارد کلاب شوند و حتما یا باید به صورت زوج به کلاب مراجعه کنید یا در گروه‌های متشکل از پسر و دختر به Armani/Privé بروید.

 

جاذبه‌هایی که در اولین سفر به دبی باید ببینید

کلاب‌های دبی

  • قیمت: از ۳ هزار درهم (برای رزرو میز) و یا تنها سفارش نوشیدنی که حدودا از ۳۰۰ درهم برای هر نفر هزینه به همراه خواهد داشت (ورودی رایگان است)
  • ساعات فعالیت: ۱۰ شب تا ۳ صبح (روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه تعطیل است)
  • آدرس: Sheik Mohammed Bin Rashid Blvd No 1, Burj Khalifa, Armani Hotel Dubai

 

 

Cavalli

 

Cavalli قدیمی‌ترین کلاب دبی محسوب می‌شود که هنوز هم در این شهر فعالیت می‌کند. این مکان هنوز حال و هوای روزهای اولیه‌اش را حفظ کرده، اما این به معنی این نیست که با جایی قدیمی طرف هستید، بلکه اتفاقا با جایی مدرن و جذاب مواجهید که معنای تازه‌ای به کلاب‌های لاکچری داده است. چهلچراغ‌های جذابی از سقف این مکان آویزان هستند و کریستال‌ها و مبلمان فوق‌العاده جذاب Cavalli، همه چیز را به بهترین شکل مجلل نمایش می‌دهد. در بسیاری از شب‌ها، شما ستارگان مختلفی را خواهید دید که به محل کلاب آمده‌اند، اما به طور کلی Cavalli جایی است که نیمی از جمعیت شرکت کننده در آن را خود محلی‌ها تشکیل می‌دهند که عموما در دیگر کلاب‌ها همچین وضعیتی وجود ندارد. ارائه نوشیدنی‌های عالی و موسیقی فوق‌العاده، از دیگر خصایص کلاب Cavalli به شمار می‌رود. تنها افراد بالای ۲۱ سال می‌‌توانند به کلاب وارد شوند. همچنین حداقل باید زوج باشید و افراد مجرد تنها حق ورود ندارند.

 

لاکچری‌ترین سوغاتی‌های تور دبی

Cavalli

  • قیمت: ۹۰۰ درهم برای رزور میز ۲ نفره و نوشیدنی (ورودی رایگان است)، ۴۰۰۰ درهم برای VIP
  • ساعات فعالیت: ۸:۳۰ شب تا ۳ صبح (همه روزه)
  • آدرس: Sheikh Zayed Road, Fairmont Hotel

 

Base

یکی دیگر از کلاب‌های شناخته شده دبی که در دنیا جوایزی را نیز از آن خود کرده، Base است. جایی با یک جو عالی و باحال که شبی خاطره‌انگیز را برایتان خواهد ساخت. این مکان شلوغ و بسیار با کلاس، با افکت‌های نوری بسیار جذاب، آتش بازی و استفاده از افکت‌های مختلف و طراحی‌های هنری، مکانی عالی برای رقص و خوشگذرانی محسوب می‌شود. همچنین برای کسانی که می‌خواهند از لانج‌های حرفه‌ای این مکان استفاده کنند نیز، با هزینه‌ی اضافه، این کار امکان پذیر است. در کنار همه‌ی این‌ها، نمایش‌های خلاقانه و جذاب کلاب Base را نیز باید اضافه کنید که هیجانی مضاعف به شب شما می‌بخشد.

Base

  • قیمت: هزینه‌ی هر نفر در این کلاب از حدود ۵۰۰ درهم تا ۳۰۰۰ درهم خواهد بود. هزینه‌ی رزرو میز ۱۲۰۰ درهم است، اما می‌توانید بدون میز تنها با سفارش نوشیدنی نیز شب را در کلاب باشید.
  • ساعات فعالیت: ۱۰ شب تا ۴ صبح (تنها از پنج شنبه تا شنبه)
  • آدرس: D3, Ras Al Khor Road

 

Club 360

چیزهایی زیادی در مورد کلاب ۳۶۰ وجود دارد که نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. جایی بر روی دریا که منظره‌ای زیبا از برج‌العرب و خلیج فارس را برایتان به همراه خواهد داشت و همین نمای ۳۶۰ درجه، دلیل اسم گذاری این کلاب و رستوران است. موسیقی الکترونیک، برنامه‌های متنوع، اجرای زنده‌ی هیپ هاپ و مجموعه‌ای بزرگ از انواع نوشیدنی‌ها، باعث شده تا این کلاب جوایز متعددی را در سال‌های فعالیتش از آن خود کند. گردشگران نیز به خوبی این مکان را می‌شناسند، به شکلی که اغلب مهمانان این مکان را هر شب، گردشگران شکل می‌دهند.

 

تفریحات رایگان در دبی برای سفری لذت‌بخش‌

Club 360

  • ساعات فعالیت: ۵ بعد از ظهر تا ۳ صبح (همه روزه)
  • آدرس: Jumeira Road, Jumeira Beach Hotel
۳۱ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران