برترین رستوران‌های دبی در سال ۲۰۲۱ (بخش دوم)

جاذبه‌های گردشگری دبی
برترین رستوران‌های دبی در سال ۲۰۲۱ (بخش دوم)

طبق روال بخش اول این نوشته، در این بخش نیز در چند دسته بندی دیگر، برترین رستوران‌ها دبی را به شما معرفی خواهیم کرد. ابتدا از رستوران‌های هندی شروع می‌کنیم و سپس به سراغ رستوران‌های ایتالیایی، ژاپنی، تایلندی و ... می‌رویم و در آخر بهترین جاها برای خوردن صبحانه در تور دبی را نیز به شما معرفی می‌کنیم.

 

برترین رستوران‌های هندی

Carnival by Trèsind از جمله رستوران‌هایی است که هر ساله بیشتر از پیش معروف می‌شود و این مهم به خاطر غذاهای بسیار خوشمزه‌ای است که به روی میز می‌برد. البته این رستوران مختلف به غذاهای کلاسیک هندی نیست و در آن‌ها نوآوری‌های انجام می‌شود که گاهی اوقات خنده را روی لب‌های شما می‌نشاند.

یکی دیگر از رستوران‌های محبوب و عالی در دبی، Indya by Vineet است که منو آن ۷۰ غذای مختلف را در خود گنجانده که از غذاهای دریایی تا غذاهای سنتی هندی را شامل می‌شود. همچنین بعد از غذا نیز، امکان انتخاب میان مجموعه‌ای جذاب از دسرهای خوشمزه را خواهید داشت.

 

۵ رستوران عالی منطقه سیتی واک دبی

برترین رستوران‌های ایتالیایی

رستوران معروف Il Borro Tuscan Bistro از جمله جاهایی است که برای خوردن یک غذای خوشمزه در رستورانی لاکچری همراه با منظه‌ای زیبا و فضایی آرامش بخش، باید به آن‌جا مراجعه کرد. جایی که غذاهای ایتالیایی آن کم‌نظیر بوده و تنوع بسیار خوبی نیز در منو آن پیدا خواهید کرد.

Scalini هم دیگر رستوران خیلی خوب در دبی است که به ارائه غذاهای کلاسیک ایتالیایی می‌پردازد و شما می‌توانید طعم اصیل چنین غذاهایی را در این محل بچشید. اگر هم به دنبال یک رستوران نوآورانه با فضایی متفاوت و مدرن می‌گردید، حتما سری به The Artisan بزنید که به هیچ وجه ناامیدیتان نخواهد کرد.

بهترین رستوران‌های ژاپنی

 این بخش از نوشته‌ی ما برای بسیاری از کسانی که قبلا به تور دبی رفته‌اند، کاملا واضح خواهد بود، چون رستورانی بهتر از ZUMA در زمینه‌ی غذاهای ژاپنی در این شهر پیدا نخواهید کرد. این رستوران بی‌رغیب جایی عالی برای خوردن غذاهای مختلف ژاپنی به شمار آمده و تنها مختص به سوشی و غذاهای معمول نمی‌شود.

البته خوب بودن ZUMA به این معنی نیست که رستوران ژاپنی خوب دیگری در شهر پیدا نمی‌شود، کاملا برعکس، از رستوران‌های برتر ژاپنی در دبی می‌توان به Reif Japanese Kushiyaki و ROKA اشاره کرد که هر کدام به شکل خاص خود، غذاهای این کشور خاص را پخت کرده و برای مشتریانشان سرو می‌کنند.

 

معرفی ۱۱ غذاکده‌ خیابانی در دبی

برترین رستوران‌های تایلندی

نگذارید اسم Café Isan شما را به اشتباه بندازد. بدون شک این مکان بهترین جایی است که می‌توانید غذاهای تایلندی خوشمزه را برای خود سفارش دهید. همچنین این مکان را به کسانی که گیاه‌خوار هستند یا به غذاهای گیاهی علاقه دارند نیز پیشنهاد می‌کنیم چون Café Isan غذاهای گیاهی تایلندی بسیار خوبی در منو‌اش دارد.

اما اگر به دنبال رستوران‌های بزرگ تایلندی می‌گردید، Benjarong بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این رستوران در طبقه 24 یک برج واقع شده و غیر از غذاهای فوق‌العاده خوشمزه که به شکل کلاسیک پخت می‌شوند، منظره‌ای عالی نیز برایتان به ارمغان می‌آورد.

بهترین رستوران‌های آمریکای جنوبی

شاید خیلی از ما موقع انتخاب رستوران، این دسته از رستوران‌ها را به یاد نیاوریم، اما غذاهای آمریکای جنوبی با طعم متفاوت و جذابی که دارند، این روزها به شدت طرفدار پیدا کرده است. Amazónico بهترین رستوران این چنینی در دبی است که غذاهایی فوق‌العاده پخت می‌کند و همراه آن‌ها می‌توانید نوشیدنی‌های مخصوص آن منطقه را برای خود سفارش دهید.

COYA دیگر رستوران آمریکای جنوبی است که با نوآوری‌های خاص، غذاهایی متفاوت را پخت کرده و یک فضای دوستانه و عالی همراه با بار را در اختیار شما می‌گذارد. به Mama Zonia نیز باید اشاره کنیم که فضای داخلی آن حال و هوای یک جنگل بارانی را به خوبی به شما انتقال داده و غذاهایش نیز کاملا شما را به آمریکای جنوبی می‌برد!

 

تجربه خوردن ۹ غذای پاییزی در سفر به دبی

بهترین رستوران‌ها در دبی برای خوردن صبحانه

در حال حاضر برترین رستورانی که برای خوردن صبحانه به شما می‌توانیم معرفی کنیم، LOWE است. این رستوران با استایلی خاصی که دارد، صبحانه‌های متنوعی داشته و برای هر سلیقه‌ای چیزی در چنته دارد. از سالاد آواکادو تا رستوران کلاسیک انگلیسی، شما می‌توانید چیزهای مختلفی برای خود سفارش دهید.

Fibber Magee’s نیز یک پاب خیلی خوب ایرلندی برای خوردن صبحانه در دبی است. حال و هوای متفاوت این اب و همچنین غذاهای خوشمزه‌ و کامل برای صبحانه باعث شده تا Fibber Magee’s را به شما معرف کنیم. در نهایت انتخاب متفاوت ما برای شما نیز tashas است که یک کافه با تم آفریقای جنوبی بوده و صبحانه‌ رنگارنگش، یک انتخاب عالی برای شروع روز در تور دبی خواهد بود.

۱۳ آذر ۱۴۰۰

نظرات کاربران