برترین رستوران‌های محله‌ی دیره دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
برترین رستوران‌های محله‌ی دیره دبی

در کنار بسیاری از مراکز خرید و بخش‌های تجاری که در دیره دبی پیدا خواهید کرد، این محله دارای چند مورد از بهترین رستوران‌های دبی نیز هست. رستوران‌هایی در بازه‌های قیمتی متفاوت که هر کدامشان می‌تواند مورد علاقه‌ی بخشی از مسافران تور دبی باشد. امروز به سراغ ۸ رستوران برتر محله‌ی دیره دبی رفته‌ایم تا آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

 


Miyako


برای چشیدن طعم خوش غذاهای شرق دور، Miyako یکی از بهترین انتخاب‌های شما در دبی خواهد بود. این رستوران با دکور مینیمالیستی اما بسیار زیبایی که دارد، شما را دعوت به خوردن غذاهای کاملا کلاسیک ژاپنی، آن هم با طعم و کیفیتی فوق‌العاده می‌کند. تاکاشی ساتو، سرآشپز سرشناس این رستوران غذاهایی همچون مرغ تِریاکی یا ساشیمی را به بهترین شکل ممکن در رستوران خود به روی میز می‌برد و سعی بر این دارد که فضا و غذا را تا جای ممکن به یک اثر کاملا پایبند به اصول ژاپنی حفظ کند.

 

 بهترین رستوران‌های دبی برای جشن سال نو چینی 

 

 

 Miyako

 


آدرس: Lobby Level, Hyatt Regency Hotel, Al Khaleej Road, Corniche Deira

 


Ashiana


اگر می‌خواهید به یکی از بهترین رستوران‌های هندی دیره یا حتی کل دبی بروید، پا به این رستوران بگذارید که نامش در زبان هندی به معنای "خانه‌ی شاد" است و غذاهای بسیار خوشمزه‌اش به دست یک سرآشپز فوق‌العاده با نام وینت پخته می‌شود. بخش عمده‌ای از منوی Ashiana مربوط به غذاهای ماسالا می‌شود و در آن‌ها از انواع ادویه جات هیچ کم گذاشته نمی‌شود. فضای رستوران نیز لوکس و زیباست و تا سبک رستوران‌های قدیمی کار شده است.

 

 

 Ashiana

 


آدرس: Baniyas Street | Sheraton Dubai Creek Hotel

 


The China Club


همانطور که از اسم این رستوران پیداست، ما با محلی برای خوردن غذاهای چینی مواجهیم، اما جایی بسیار لوکس و زیبا که غذاهای سنتی چینی را به شکلی هنرمندانه پخت و تزیین می‌کند. این رستوران که بخشی از مجموعه‌ی هتل رادیسون بلو به حساب می‌آید، از بهترین رستوران‌های چینی در کل دبی است.در غذاها نیز از مواد اولیه بسیار عالی و بعضا غیر معمول چینی استفاده می‌شود که کم‌تر در رستوران‌های مختلف دبی حتی اماکن چینی مشاهده کرده‌ایم و همین موضوع باعث ایجاد طعمی فوق‌العاده و البته نقشی رنگارنگ در غذاهای کلاب چینی داشته است.

 

 معرفی برترین رستوران‌های غذاهای گیاهی در دبی 

 

 

 The China Club

 


آدرس: Ground Floor, Radisson BLU Hotel, Baniyas Road, Al Rigga

 


Glasshouse Brasserie


اگر عاشق غذاهای مدیترانه‌ای و دریایی هستید و به دور از موارد لاکچری می‌خواهید غذایی فوق‌العاده بخورید، Glasshouse Brasserie گزینه‌ی درستی برای شما خواهد بود. این رستوران که در مجموعه‌ی هتل هیلتون واقع شده استدر عین سادگی، یکی از بهترین‌ها در دیره محسوب شده و در بین مردم دبی و مسافرینی که به این شهر سفر می‌کنند، به شدت معروف است. در بین غذاهای دریایی این رستوران، چند نمونه غذای انگلیسی نیز می‌توانید پیدا کنید و در غذاهای گوشتی نیز، موارد آمریکایی خوبی نیز وجود دارند که آن‌ها را نیز می‌توانید سفارش دهید.

 

 

 Glasshouse

 


آدرس: Baniyas Road | Hilton Dubai Creek

 


The Boardwalk


بعد از بیست سال، هنوز Boardwalk به واسطه فضای زیبایی که ساخته، از پرطرفدارترین رستوران‌های محله‌ی دیره در دبی است که نه تنها به عنوان جایی برای سفارش بهترین غذاها، بلکه به عنوان محلی برای گردهمایی و خوشگذرانی نیز استفاده می‌شود. البته این‌ صحبت‌ها برای محیط بیرونی خاصی است که بر روی اسکله فراهم شده و کم‌تر کسی به غیر از روزهای بسیار گرم سال، در سالن این رستوران به صرف غذا مشغول می‌شود. منوی Boardwalk غذاهای مختلفی از پیتزا و ساندویچ تا غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای و حتی انواع پاستاهای ایتالیایی را شامل می‌شود. فراموش نکنید که در بخش دسر نیز این رستوران‌ انتخاب‌های فوق‌العاده‌ای را برای شما فراهم کرده است.

 

 ۱۰ رستوران برتر دبی در سال ۲۰۱۸ به انتخاب سایت تایم اوت دبی 

 

 

 The Boardwalk

 


آدرس: Dubai Creek | Baniyas Road

 


Cucina


این رستوران ایتالیایی از خیلی جهات شبیه به رستوران‌های خود این کشور است. در داخل ساده و بی‌آلایش با نمای زیبایی از دریا که غذاهایش بسیار خوشمزه و عالی هستند و از تازه‌ترین و بهترین مواد اولیه پخته می‌شود. این دکور بی‌آلایش با رفتار گرم و دوستانه دست‌اندرکاران رستوران، فضایی فوق‌العاده دوست‌داشتنی را در Cucina پدید می‌آورد. اگر از منوی رستوران پیتزا سفارش می‌دهید، باید در نظر داشته باشید که این پیتزاها در تنورهای با سوخت چوب آماده شده و طعمی متفاوت از دیگر پیتزا فروشی‌ها شهر دارد. در باقی موارد نیز منو پر شده از انواع غذاهای ایتالیایی کلاسیک و پیش غذا و دسرهای خوشمزه که هر کدامشان را انتخاب کنید، پشیمان نخواهید شد.

 

 

  Cucina

 


آدرس: JW Marriott | Deira

 


Hofbräuhaus


عموما کسی به شما پیشنهاد حضور در یک رستوران آلمانی را نمی‌کند، اما Hofbräuhaus از آن رستوران‌هایی است که اگر در آن غذا نخورید، حقیقا یک موقعیت عالی را از دست داده‌اید. دکور این رستوران بسیار زیبا، شما را یاد داستان هانسل و گرتل خواهد انداخت و دیوارها با نقاشی‌های مختلف پر شده‌اند. در فضای گرم و دوست داشتنی Hofbräuhaus انتخاب‌های زیادی خواهید داشت. در منوی این مکان شما انتخاب‌هایی از میان انواع ساندویچ‌ها تا غذاهای گوشتی آلمانی خواهید داشت و البته نوشیدنی‌ها و دسرهای بسیار زیادی نیست هستند که از میان آن‌ها می‌وانید سفارش دهید.

 

 بهترین رستوران‌ها برای تجربه خوردن یک سوشی خوشمزه در دبی 

 

 

  Hofbräuhaus

 


آدرس: JW Marriott Hotel Dubai | Abu Baker Al Siddique Rd

 


Spice Island


یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های دیره که غذا خوردن در آن شبیه به یک ماجراجویی می‌ماند. Spice Island در واقع یک رستوران آسیایی است که سعی کرده غذاهایی از ملل مختلف قاره‌ی کهن را در منوی خودش جمع کند. نتیجه آن شده بیش از 200 غذا از نقاط مختلف آسیا که می‌توانید از آن‌ها برای ناهار یا شام انتخاب کنید. هر کدام از این مجموعه را که انتخاب کنید، با شمایلی بسیار زیبا و همراه با ادویه‌جات، سس‌ها یا مخلفات دیگر فصلی به روی میز می‌آید تا همه چیز به بهترین شکل ممکن باشد. تمام مراحل آماده سازی این غذاهای فوق‌العاده را نیز می‌توانید از آشپزخانه‌ی باز رستوران به تماشا بنشینید.

 

 

  Spice Island

 


آدرس: Salahuddin Road | Crowne Plaza Dubai Deira, Lobby Level

۱۵ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران