رستوران‌های دو نفره با قیمت مناسب در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
رستوران‌های دو نفره با قیمت مناسب در دبی

یک قرار دو نفره شام، از آن دست فعالیت‌هایی است که سفر شما به هر مقصدی از دنیا را می‌تواند، خاطره ساز کند. در تور دبی اما انتخاب‌های شما بسیار زیاد هستند و برای پیدا کردن جایی مناسب که هم غذاهایی با کیفیت ارائه کند، هم به درد یک قرار رمانتیک بخورد و هم این که خیلی جیبتان را خالی نکند، کمی سخت است. رستوران‌های برتری که ما در این لیست قرار داده‌ایم، برای دو نفر چیزی نزدیک به ۳۰۰ درهم یا کم‌تر هزینه در پی دارند و البته جزو بهترین‌ رستوران‌های دبی به حساب می‌آیند.

 

کافه آیسان دبی (Café Isan)

تراس زیبای کافه آیسان، یکی از بهترین نقاط دبی برای قرار شامی عاشقانه در مکانی با قیمت مناسب است. سبک کلی این کافه-رستوران، غذاهای خیابانی تایلندی بوده و اگر شب‌ها به آن‌جا بروید، صدای موسیقی، نورپردازی فوق‌العاده زیبا و البته منظره‌ی جذابی که از دبی می‌بینید، شبی خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد. غذاهای این کافه به گونه‌ای است که می‌توانید چند مورد آن‌ها را سفارش داده و مشترکا به خوردشان بپردازید. تقریبا اکثر غذاهای معروف خیابانی تایلند در کافه آیسان به فروش می‌رسند. همچنین یک فضای داخلی و رنگارنگ نیز برای این محل در نظر گرفته شده و به طور کلی با فضایی گرم و دوست داشتنی مواجه خواهید بود.

آدرس: Armada Avenue Hotel, Cluster P, JLT

 

رستوران برد استریت کیچن دبی (Bread Street Kitchen)

اگر هر دو شما طرفدار گوردون رمزی، سرآشپز معروف هستید، پیشنهاد می‌کنیم، برای خوردن پیتزاهایی خوشمزه در یکی از رستوران‌ها او، به سراغ برد استریت کیچن بروید. این محل از جمله معدود رستوران‌های ارزان دبی است که شما می‌توانید به ازای هر نفر با پرداخت ۹۵ درهم، هر چقدر که دوست دارید پیتزا با طعم‌های مختلف بخورید و نوشیدنی هم برایتان 35 درهم خرج بر خواهد داشت و در کل شبی ارزان و عالی را در پیش دارید. بر خلاف انتظاری که از یک رستوران مخصوص پیتزا دارید، این محل واقعا جایی شیک با نورپردازی عالی است و در حیاط خلوت سبز با چراغانی خود نیز می‌تواند، در محیطی رو باز از شما پذیرایی کند.

 

بهترین رستوران‌های دبی مارینا

آدرس: Atlantis The Palm, Palm Jumeirah

 

رستوران بار دو پورت دبی (Bar du Port)

اگر برنامه ریزی کنید و برای زمان غروب آفتاب در این رستوران زیبا و شیک در اسکله، جایی رزرو کنید، حتما شبی دو نفره و رمانتیک در سفر با تور دبی را در آن‌جا سر خواهید کرد. البته اگر می‌‌خواهید یک غذای عالی و ارزان میل کنید، می‌توانید روزهای دوشنبه تا جمعه به آن‌جا رفته و خوراک صدف دو نفره را با قیمت تنها ۱۲۵ درهم سفارش دهید. در کل منو این رستوران، متنوع و عالی است و قیمت‌ها نیز به نسبت پایین به شمار می‌رود، فقط برای این که بتوانید هزینه‌های شامل خود را تا همان محدوده‌ای که از قبل گفتیم، نگه دارید، نباید سراغ غذاهای خیلی گران قیمت رستوران بروید. البته بخش اعظمی از منو بار دو پورت در محدوده بودجه گفته شده قرار می‌گیرد.

آدرس: Harbour Club, Dubai Harbour

 

رستوران کلپ دبی (Clap)

خیلی‌ها تصور می‌کنند که این رستوران شیک و جذاب که جوایز زیادی نیز از آن خود کرده، جایی بسیار گران قیمت است اما با این که کیفیت غذاهایش بسیار خوب بوده و منظره‌‌ای زیبا از پنجره‌هایش به نمایش می‌گذارد، با این حال یم غذای متوسط در آن‌جا به ازای هر نفر چیزی کم‌تر از ۱۱۵ درهم خرج بر می‌دارد و اگر کمی در سفارش خود دقت کنید، به راحتی می‌توانید، با کم‌تر از ۳۰۰ درهم، یک شام دو نفره عالی در رستورانی فوق‌العاده میل کنید. این مکان، مخصوصا شب‌ها با منظره‌ی ساختمان‌های چراغانی خود، فوق‌العاده زیباست. همچنین پیشنهاد می‌کنیم، چهارشنبه برای صرف غذا به آن‌جا بروید که قیمت غذاها با تخفیف مواجه خواهد بود.

 

کافه‌ها و رستوران‌های مرکز خرید دبی مال

آدرس: 677M+Q3X - Trade Centre – DIFC

 

رستوران ایزولا دبی (Isola)

یکی دیگر از رستوران‌های بسیار شیک در جزیره جمیرا که منظره‌ای دلربا از دریاچه‌ها و فضایی آرامش بخش را برایتان به همراه خواهد داشت و از پیشنهادات همیشگی ما برای قراری عاشقانه در شب‌های تور دبی به شمار می‌رود.‌ جدا از قیمت نسبتا خوب غذاها در این محل، شما روزهای دوشنبه تا جمعه، می‌توانید تنها با ۲۹ درهم، نوشیدنی‌های بسیار خوبی را برای خود از منو مخصوص سفارش دهید. پس پیشنهاد می‌کنیم، طی این روزها به آن‌جا بروید تا هزینه‌های شام خود را کاهش دهید.

آدرس: Jumeirah Islands Clubhouse

 

رستوران کلاو باربیکیو دِ پالم دبی (Claw BBQ The Palm)

اگر از آن دسته زوج‌هایی هستید که به غذاهای مکزیکی و انواع کباب‌ها و استیک‌ها علاقه‌ دارید، بهترین رستوران برای شما، کلاو خواهد بود که در آن‌جا می‌توانید یک شب عاشقانه خودمانی با کلی غذاهای خوشمزه را تجربه نمایید. بسیاری از انتخاب‌های شما در این محل، کم‌تر از ۳۰۰ درهم خواهد بود و تنوع منو نیز به گونه‌ای است که حتما چیزی مطابق با سلیقه خود در آن‌جا پیدا خواهید کرد. بازی‌های تخته‌ای و میزی و چند فعالیت تفریحی نیز در محیط کوچک رستوران تهیه دیده شده که شب شما را بیش از پیش، خاطره‌انگیز کند.

 

رستوران‌های دارای ستاره میشلن دبی

آدرس: Hilton Dubai Palm Jumeirah, Palm West Beach, Palm Jumeirah

 

رستوران تراتوریا بای سینک دبی (Trattoria by Cinque)

رستوران‌های ایتالیایی، همیشه برای یک شام دو نفره انتخابی عالی هستند و خب رستوران تراتوریا نیز جایی عالی و شیک برای چنین غذاهایی بوده که هزینه‌ی سنگینی نیز روی دستتان نمی‌گذارد. هر هفته دوشنبه‌ها، این رستوران تخفیف‌های خوبی ارائه می‌کند که باعث می‌شود، صرف غذا در آن‌جا ارزان‌ر تمام شود و می‌‌توان گفت، تنها همین روز است که تراتوریا در بودجه پیشنهادی ما می‌گنجد. منو این رستوران فوق‌العاده عالی و با کیفیت، مملو از غذاهای ایتالیایی معروف و کلاسیک است و البته در آن‌جا می‌توانید، چندین نوع پیتزای اصیل نیز برای خود سفارش دهید.

آدرس: FIVE Jumeirah Village, JVC

 

رستوران الو بیروت دبی (Allo Beirut)

تا جای ممکن سعی کرده‌ایم در این نوشته، سلایق مختلف را در نظر بگیریم و خب الو بیروت برای کسانی که به دنبال چشیدن طعم غذاهای عربی و لبنانی با کیفیت عالی هستند، گزینه‌ی بسیار خوبی به حساب می‌آید. مخصوصا این که این رستوران، جزو جاهای نسبتا ارزان و عالی برای صرف شام در سفر به دبی به حساب می‌آید. ساندویچ‌های این رستوران که البته اندازه نسبتا کوچکی دارند، از ۹ تا ۱۵ درهم قیمت داشته و انواع خوراک‌ها و دسرها نیز برای سفارش در منو الو بیروت پیدا خواهید کرد.

 

معرفی بهترین رستوران‌های عربی دبی

آدرس: Hessa Street, Al Barsha

 

رستوران کست دبی (Cast)

به طور کلی، می‌توان تمامی رستوران‌های دریایی دبی در بندر اوم اسکوییم (Umm Suqeim) را برای صرف غذاهای دریایی بسیار خوشمزه در محیطی فوق‌العاده جذاب و با قیمتی نسبتا مناسب را پیشنهاد کرد. در این میان کست هم شهرت بالاتری داشته و هم فضای شیک‌تری دارد. رستورانی که از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه استفاده کرده و تنوع غذایی بسیار خوبی دارد. شب‌ها این گوشه از دبی بسیار زیباست و حتما از قرار عاشقانه خود در این محل، لذت خواهید برد.

آدرس: Al Thanya Street, Umm Suqeim

 

رستوران کراون اند لایون دبی (Crown & Lion)

این مکان یک رستوران انگلیسی معروف در دبی است که انواع غذهای خوشمزه این کشور را با قیمتی نه چندان زیاد به روی میز می‌برد. رستورانی با فضای گرم و دوست داشتنی که به خاطر کیفیت بالای غذاهایش، چندین جایزه نیز برده است. در روزهای شنبه و یکشنبه، بخشی از منو رستوران هم تخفیف می‌خورد که شامل بشقاب شام روست دو نفره هم می‌شود که غذایی کامل و عالی بوده و تنها ۱۱۵ درهم قیمت دارد.

 

بهترین رستوران‌های دریایی دبی

آدرس: Byblos Hotel, Barsha Heights

 

رستوران لا مزکالریا دبی (La Mezcaleria)

اگر طرفدار تاکو هستید و می‌خواهید غذاهای متنوع مکزیکی را هم در تور دبی امتحان کنید، پیشنهاد می‌کنیم، شب‌های به لا مزکالریا بروید. این روزها، بشقاب تاکو آن‌ها تخفیف خورده و می‌توانید انواع تاکو از میگو تا مرغ و لاسمون را به قیمت ۱۲۰ درهم تهیه کنید. تاکوهای این رستوران در تمام شهر زبانزد بوده و البته فضای بسیار شیک هر دو شعبه لا مزکالریا نیز، شبی به یادماندنی را در سفر برایتان خواهد ساخت. هر دو شعبه رستوران دارای بار هم بوده و می‌توانید در ادامه‌ی شب، به آن‌جا نیز سری بزنید.

آدرس: Anantara Dubai Downtown, Business Bay و Pavilion at The Beach, JBR

 

رستوران لاک، استاک و برل دبی (Lock, Stock & Barrel)

آن دسته از زوج‌های علاقه‌مند به مرغ سخاری هم می‌توانند، روزهای دو شنبه در JBR به سراغ این رستوران رفته و بال مرغ کبابی بدون محدودیت برای هر نفر به قیمت ۹۹ درهم تهیه کنند که حتی شامل نوشیدنی نیز می‌شود! بال‌های مرغ کبابی در این رستوران، با طعم‌های مختلف پخت شده و فوق‌العاده خوشمزه هستند. البته مجبور نیستید تنها بال مرغ برای خود سفارش دهید و منو این رستوران معروف، بسیار متنوع‌تر از این حرفاست که بخش زیادی از آن، در رنج قیمتی مد نظر ما گنجانده می‌شود.

 

بهترین رستوران‌های چینی در دبی

آدرس: Rixos Premium Dubai JBR

 

رستوران چیز آن بورد دبی (Cheese On Board)

انتخاب آخر ما کمی متفاوت از دیگر گزینه‌هایی است که تا به این جا به شما معرفی کردیم. این رستوران همان‌طور که از اسمش پیداست، متخصص پنیر بوده و سینی‌های بزرگ پنیری که ارائه می‌کند، همراه با خوراکی‌های مختلف از جمله ژامبون و میوه است. هزینه‌ی سفارش این سینی‌های خوشمزه، پایین بوده و برای مثال، دلوکس پلاتر آن که حتی برای سه تا چهار نفر نیز کافی است، ۱۹۸ درهم خواهد بود. یکی از خوبی‌های چیز آن بورد، نوشیدنی‌های بسیار متنوع بدون الکلی است که با طعم‌های خاص و متفاوتی ارائه شده و دست شما را برای سفارش باز می‌گذارد. البته مسئله اینجاست که این رستوران تنها به صورت آنلاین فعالیت کرده و شما این شام خوشمزه را باید سفارش داده و در هتل تحویل بگیرید.

منبع

 

۰۱ اسفند ۱۴۰۱

نظرات کاربران