معرفی مراکز خرید اوت لت دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی مراکز خرید اوت لت دبی

خرید از اوت لت برای کسانی که عاشق خریدهای لوکس و برند اما ارزان قیمت هستند یکی از مکان‌های غیرقابل چشم‌پوشی برای گشت و گذار در سفرهای خارجی به شمار می‌آید. یکی از بهترین مقاصد برای خرید از اوت لت با تنوع بالا شهر مدرن و زیبای دبی است که امروزه نیز در بین توریست‌های ایرانی طرفداران بسیار زیادی دارد. اوت لت دبی با در برداشتن مغازه‌های بسیار متنوع از برندهای مختلف توانسته مورد توجه خریداران قرار بگیرد. البته از آنجایی که چندین اوت لت مختلف در دبی وجود دارند شاید انتخاب یکی از آن‌ها برای خرید توریست‌ها کمی سردرگم‌کننده باشد. از همین رو این بار مطالب این نوشته را به معرفی چند مورد از محبوب‌ترین این اوت‌لت‌ها اختصاص داده‌ایم. چنانچه شما نیز اهل خرید هستید تا پایان این نوشته همراه ما باشید تا با برترین اوت لت‌های دبی آشنا شوید.

 

۸ اوت لت پرطرفدار دبی

اوت لت‌های دبی که از مجموعه متنوعی از فروشگاه‌ها تشکیل شده‌اند مکانی ایده‌آل برای خرید از برندهای معروف جهانی با قیمتی مناسب هستند. پس چنانچه در حال برنامه‌ریزی برای سفر با تور دبی هستید توجه شما را به چند مورد از برترین اوت لت‌های این مقصد لاکچری توریستی دنیا جلب می‌کنیم:

 

۱. اوت لت دبی مال (Dubai Outlet Mall)

اوت لت دبی مال بهترین و معروف‌ترین مورد از مراکز خرید دبی است که در این دسته‌بندی می‌توان معرفی کرد. ناگفته نماند که این مجموعه در فاصله‌ای تقریبا دور از مرکز شهر قرار گرفته و همین موضوع باعث عدم توجه توریست‌ها به آن می‌شود؛ اما باید بگوییم اگر اهل خرید هستید این مکان واقعا ارزش بازدید را دارد. در این اوت لت طیف گسترده‌ای از مغازه‌ها شامل ۱۲۰۰ برند بین‌المللی شناخته شده را می‌توان پیدا کرد که اغلب با تخفیف‌های بالای ۳۰ درصد در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

مهم نیست به دنبال چه چیزی می‌گردید؛ در این اوت لت مجموعه‌ای عظیم از انواع کیف، کفش، لباس، عینک، اکسسوری و ... را می‌توان پیدا کرد. خبر خوب اینکه اوت لت دبی مال صرفا محدود به مغازه‌ها نبوده و بخشی برای سرگرمی کودکان نیز در آن تعبیه شده که خانواده‌ها می‌توانند کودکان خود را برای بازی در آنجا گذاشته و خود با خیال راحت به خرید بپردازند. علاوه بر آن بخش رستوران‌ها و فودکورت نیز در این مکان دایر بوده و از ساعتد ۱۰ صبح تا ۱۰ شب آماده سرویس‌دهی به مشتریان است.

عکس: arabianbusiness.com

 

۲. اوت لت دیکوچی برندز فکتوری (Dikochi Brands Factory Outlet)

مورد بعدی از قابل توجه‌ترین اوت لت دبی، دیکوچی برندز فکتوری نام دارد. این مجموعه مقصدی ایده‌آل برای افرادی است که دوست دارند لباس، کیف، کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم خانه و ... قیمت مناسبی را از برندهای شناخته شده خریداری کنند. آنچه این مکان را از دیگر اوت لت‌های دبی متمایز می‌کند کیفیت بالای محصولات آن است که در عین ارزان بودن شامل مدل‌های روز دنیا بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

 

معرفی مرکز خرید دبی هیلز مال

عکس: hidubai.com

 

۳. اوت لت ویلج (Village Outlet)

اوت لت ویلیج از دیگر گزینه‌های پرطرفداری است که اغلب توریست‌ها دوست دارند برای خرید در سفر به دبی از آن دیدن کنند. این مکان علاوه بر محصولات جذاب و قیمت مناسب خود به دلیل طراحی دوست داشتنی که دارد نیز توانسته مورد توجه اکثریت قرار بگیرد. اوت لت دبی ویلیج با الهام از بازارهای قدیمی ایتالیایی طراحی شده و در فضایی خاص، محصولات قیمت مناسب از برندهای مختلف را به خریداران عرضه می‌کند. اوت لت ویلیح بالغ بر ۱۰۰ فروشگاه مختلف را در خود جای داده و از برندهایی نظیر آدیداس و نایک گرفته تا کلوین کلاین، آرمانی، دی ‌کِی‌ ان ‌وای و ... را به فروش می‌رساند. در کنار همه این موارد ویلیج اوت لت چندین رستوران و کافه را نیز شامل می‌شود که گردشگران فرصت اندکی استراحت و خوردن غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های لذیذ را در آن خواهند داشت.

عکس: jts-me.com

 

۴. اوت لت تیبت (Tiba Outlet)

اگر دوست دارید از یک اوت لت دبی که نه تنها در بین توریست‌ها بلکه در بین مردم محلی منطقه نیز پرطرفدار است دیدن کنید، Tiba Outlet را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. این مجموعه دارای فضایی نسبتا بزرگ بوده و انواع مختلفی از محصولات برند را از کیف و کفش گرفته تا لوازم الکترونیکی و خانگی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. پس اگر به دنبال یک خرید سرگرم‌کننده و البته اقتصادی در دبی هستید، توصیه می‌کنیم حتما اوت لت تیبا را در لیست مکان‌های اصلی خود برای بازدید قرار دهید.

 

خرید در بهترین سوپرمارکت‌های دبی

عکس: en.wikipedia.org

 

۵. اوت لت دراگون مارت (Dragon Mart Outlet)

وقتی صحبت از بهترین اوت لت دبی می‌شود، بی اختیار توجه‌ها به سمت دراگون مارت جلب می‌شود. Dragon Mart از جمله مراکز خرید بزرگ در دبی به شمار می‌آید که اغلب با فروش محصولات چینی شهرت پیدا کرده است. قیمت‌ها به قدری در این مرکز خرید پایین هستند که بدون اغراق باعث متحیر شدن شما خواهند شد. این مجموعه دارای طراحی به شکل اژدها بوده که کاملا با نامی که بر روی آن گذاشته شده همخوانی دارد. عاشقان خرید در دراگون مارت برای ساعت‌ها فرصت گشت و گذار خواهند داشت چرا که حدود ۴۰۰۰ فروشگاه متنوع قیمت مناسب را در خود جای داده است. تقریبا هر آنچه را که قصد خرید دارید در این اوت لت پیدا خواهید کرد. علاوه بر خرید بازدیدکنندگان می‌توانند سری به Dragon Mart 2 واقع در حوالی همین مجموعه زده و از تفریحات و سرگرمی‌های آن لذت ببرند.

عکس: tripadvisor.com

 

۶. اوت لت ابن بطوطه (Ibn Battuta Outlet)

اوت لت ابن بطوطه یکی از شناخته شده‌ترین مراکز خرید دبی است که در بین توریست‌ها محبوبیت قابل توجهی دارد. این مجموعه از اوت لت دبی تقریبا ۲۷۵ فروشگاه مختلف از برندهای متنوع را در خود جای داده و به عنوان بزرگترین مجموعه خرید با تم جهانی شناخته می‌شود. علاوه بر فروشگاه‌های گوناگون در ابن بطوطه می‌توان بیش از ۵۰ رستوران با غذاهای لذیذ محلی و بین‌المللی را پیدا کرد که هرکدام در نوع خود بی‌نظیر هستند. افرادی که به صورت خانوادگی به دبی سفر کرده و قصد خریدهای ارزان قیمت از برندهای معروف جهانی را در اوت لت دبی دارند، می‌توانند بخشی از زمان خود را در پارک ترامپولین، سالن‌های سینما و یا دیگر بخش‌های سرگرم‌کننده آن بگذرانند.

نکته قابل توجه دیگری که در مورد اوت لت دبی ابن بطوطه وجود دارد این است که فضای آن با الهام از کشورهای متعددی که توسط شخص ابن بطوطه که کاوشگر مراکشی بود طراحی شده‌اند. این بخش‌ها را می‌توان در شش بخش با تم‌های آندلوسیا، مصر، پرشیا، چین، هند و تونس دسته‌بندی کرد.

 

مرکز خرید لوکس و جذاب نخیل در دبی

عکس: ibnbattutamall.com

 

۷. اوت لت نیویا مال (Nivia Outlet Mall)

برای کسانی که به دنبال یکی از بهترین اوت لت دبی هم با هدف خرید و هم با هدف تفریح و سرگرم شدن هستند، می‌توان مجموعه نیویا را معرفی کرد. علاوه بر فروشگاه‌های متنوعی که برای خرید با قیمت مناسب از برندهای مختلف در این مکان در اختیار بازدیدکنندگان قرار دارند می‌توان به موقعیت مکانی بسیار خوب آن نیز اشاره کرد که از امکان دسترسی سریع و آسانی برای توریست‌ها برخوردار است. Nivia Outlet نه تنها بین توریست‌ها بلکه در بین مردم محلی منطقه نیز برای داشتن خریدی لوکس و البته قیمت مناسب پرطرفدار است.

عکس: hidubai.com

 

۸. اوت لت وینرز (Winners Outlet)

اوت لت وینرز واقع در محدوده القوز که از مناطق توریستی دبی به شمار می‌آید از دیگر مکان‌های عالی برای لذت بردن عاشقان خرید از ویترین‌گردی است. این مجموعه بی‌نظیر دارای فضایی بزرگ بوده و از همین رو توانسته طیف گسترده‌ای از برندهای محبوب از قبیل آدیداس، نایکی، H & M، زارا و ... را در خود جای دهد که همه آن‌ها با تخفیف‌های بسیار خوبی به فروش می‌رسند. ناگفته نماند وینرز در تمامی روزهای هفته باز بوده و فرصت خریدی عالی را برای بازدیدکنندگان خود فراهم می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های مهم وینرز که آن را در میان بهترین اوت لت دبی قرار می‌دهد، این است که Winners به عنوان انبار آمازون نیز شناخته می‌شود. در نتیجه قیمت‌های مناسب و تنوع بالای محصولات از بارزترین ویژگی‌های آن به شمار می‌آید. برای اینکه بتوانید با خیال راحت در این مجموعه خرید کنید، توصیه می‌کنیم در روزهای وسط هفته از آن دیدن کنید تا شلوغی جمعیت شما را اذیت نکند.

 

معرفی مرکز خرید Cityland دبی

عکس: hidubai.com

۰۶ تیر ۱۴۰۳

نظرات کاربران