تخفیف‌های شگفت‌انگیز مراکز خرید دبی در جمعه‌ی سیاهِ

جاذبه‌های گردشگری دبی
تخفیف‌های شگفت‌انگیز مراکز خرید دبی در جمعه‌ی سیاهِ

بخش زیادی از جذابیت دبی برای کسانی که به این شهر ساحلی سفر می‌کنند، مراکز خرید پرتعداد و بازارهای جور و واجور آن است. همین‌ها باعث شده تا دبی در سال‌های اخیر به آرمان‌شهری برای معتادان به خرید تبدیل شود و بسیاری از کسانی که پا به آن می‌گذارند، بخش زیادی از زمان سفر خود با تور دبی را در بین فروشگاه‌های مختلف و عرضه کنندگان برندهای جهانی می‌گذارند. بر همین اساس است که بلک‌فرایدی در دبی، بیش از خیلی روزهای دیگر جذابیت پیدا می‌کند.


جمعه سیاه یکی از جشن‌های خرید معروفی است که ابتدا در آمریکا و جمعه بعد از روز شکرگذاری برپا می‌شد و فروشگاه‌های بزرگ این کشور تخفیف‌‌های بسیاری برای جنس‌های مختلف عرضه می‌کنند تا تولیدات سال قبل خود را به فروش رسانده و اجناس جدید جایگزینشان شوند. به مرور این رویه به تمام جهان سرایت کرد و حالا در دبی که میزبان چندین و چند مرکز خرید و تقریبا تمامی برندهای جهانی است، این مهم به انجام می‌رسد. البته با توجه به اینکه دبی خود یک جشنواری خرید حسابی دارد، نباید این دو با هم اشتباه شوند. با این حال در این شهر نه تنها یک روز خاص، بلکه ۳ روز و از ۲۲ نوامبر به این قضیه اختصاص داده شده است.

 

مکان‌هایی جذاب در دبی؛ برای خرید و تفریح خانوادگی هیجان‌انگیز  

black friday


جمعه سیاه در دبی چه بخریم؟

در اکثر کشورهای دنیا، خرید لوازم الکترونیک در اولویت قرار دارد و بیشترین تخفیف‌ها در این زمینه ارائه می‌شود. در دبی اما تقریبا همه چیز تخفیف می‌خورد و لوازم الکترونیک نیز بخشی از آن به حساب می‌آید. از طرفی یکی از مهم‌ترین بخش‌های تخفیفی، انواع پوشاک و اجناس دیگر در صنعت مد است. بسیاری از برندهای بزرگ دنیا اجناس خود را با قیمتی بسیار مناسب و تخفیف‌های اساسی ارائه می‌کنند. در خیابان مد مرکز خرید دبی شما می‌توانید بسیاری از این تخفیف‌ها را مشاهده کنید. از نکات دیگر این است که اگر از سایت‌های آنلاینی که در ادامه‌ی مطلب به شما معرفی می‌کنیم خرید کنید، اجناس بسیار متنوع‌تری برای خرید خواهید داشت.

 

 ۱۰ نکته کاربردی برای خرید سوغاتی‌ از مراکزخرید دبی

black friday


کافه‌ها، رستوران‌ها، پارک‌های بازی و هتل‌ها

جمعه سیاه تنها مختص به خرید نیست و بسیاری از مراکز خدماتی نیز این در این روز تخفیف‌های خوبی ارائه می‌کنند. سال پیش در جزیره نخل چندین و چند رستوران معروف تخفیف‌های ۵۰ درصدی ارائه کردند، پارک آبی آتلانتیس تا ۷۰ درصد تخفیف ورودی اعمال کرده بود و هتل‌های زیادی در شهر برای آن روز خاص تخفیف‌های گسترده‌ای ترتیب داده بودند. البته همانطور که در مورد اجناس خواهیم گفت، این مراکز از روزهای قبل اعلام نمی‌کنند که دقیقا چه تخفیف‌هایی ارائه خواهند کرد، پس بهتر است که با مرور سایت‌های مختلف دقیقا بدانید که چه تخفیف‌هایی در سطح شهر ارئه می‌شود. اما هتل‌هایی که از همین الان معلوم شده تخفیف‌هایی عالی ارائه می‌کنند، Four Seasons Resort Dubai At Jumeirah Beach و Radisson Blu Residence Dubai Marina هستند که هر دو از جمله هتل‌های لوکس دبی به حساب آمده و از ۲۵ تا ۲۹ نوامبر بسته به اتاق‌ها، تخفیف‌های بزرگی برای اقامت ارائه خواهند کرد.

 

بهترین تخفیف را در فستیوال خرید بازارهای روباز دبی تجربه کنید  

 جمعه سیاه

 

از کجاها خرید کنیم؟

مرکز خرید دبی را قبل از هر جای دیگری دریابید. در این مرکز هر ساله می‌توانید تخفیف‌های بسیار خوبی پیدا کنید که گاهی تا ۷۰ درصد هم پیش می‌رود. این تخفیف‌ها شامل همه چیز از جمله لوازم الکترونیک، اسباب بازی، لوازم ورزشی و ... می‌شود. از طرفی، همانطور که گفتیم میدان مد این مرکز خرید که جمع بزرگی از انواع برندهای معتبر را میزبانی می‌کند، همچون یک بازار بزرگ برای انواع تخفیف‌ها خواهد بود که حتما باید از آن‌ها دیدن کنید. فراموش نکنید، تخفیف‌ها خیلی زودتر از خود روز بلک فرایدی شروع می‌شوند و بهتر است از چند روز قبل به این مرکز سر بزنید.
در مجموع لیست بلندبالایی از انواع مراکز خرید برای خرید در بلک فرایدی ارائه شده است. اما شاید اولین انتخاب برای همه مراکز خرید بزرگ باشد. پس حتما باید سری به Ibn Battuta Mall، سیتی سنترهای میردیف و دیرا و همچنین مرکز خرید امارات بزنید. این مراکز بزرگ انواع تخفیف‌ها تا ۷۹ درصد ارائه می‌دهند و به محض ورود انواع بنرهای تبلیغاتی برای تخفیف‌های مختلف روز بلک فرایدی را خواهید دید.

 

 راهنمای سفر ۴ روزه به دبی؛ شهر هیجان تفریح در شن‌های صحرا و آبی دریا 

black friday


Dubai Outlet Mall یک برنامه‌ی ویژه‌ برای چند روز منتهی به بلک فرایدی در نظر گرفته که شامل تخفیف‌های بسیاری می‌شود. غیر از این‌ها حتما به عربین سنتر، مرکز خرید بورجومان یا دبی مارینا مال هم سر بزنید و به هیچ وجه فراموش نکنید که به Dubai Festival City بروید که جدا از فروشگاه‌ها، رستوران‌هایش نیز تخفیف‌های خوبی در این روز ارائه می‌کنند.

 

فروشگاه‌های آنلاین

فروشگاه‌های آنلاین زیادی در دبی فعالیت می‌کنند و اغلب آن‌ها تحویل یک روزه نیز دارند و شما می‌توانید در مدت اقامت خود از هر کدام که خواستید چیزی بخرید. در ایام بلک فرایدی بعضی از این سایت‌ها تخفیف‌هایی عالی دارند. سایت sprii.ae تا ۹۰ درصد تخفیف هم در اجناسش دارد. سایت معروف namshi.com نیز اجناسی از ۲۰ تا ۳۵ درصد تخفیف ارائه می‌دهد. souq.com هم که در واقع زیرمجموعه‌ی آمازون به حساب می‌آید، گزینه‌ای عالی برای خرید در بلک فرایدی است.

 

black friday

 

  • نکته: انتظار این را نداشته باشید که هر جایی در شهر مثل آمریکا یا خیلی شهرهای اروپایی یا حتی استانبول، تابلوهای جمعه سیاه را ببینید. مراکز خرید بهترین جا برای این مهم هستند، مضاف اینکه عموما از واژه‌های سوپر سل، سه روز فروش و از این دست ممکن است به جای جمعه سیاه استفاده کنند.
  • نکته: بدون شک باید از ساعات اولیه صبح برای خرید به این مراکز مراجعه کنید. گردشگران زیادی از اقصی نقاط جهان در دبی هستند و همگی می‌دانند که در این روز خاص، باید برای خریدی ارزشمند در دبی تمام تلاششان را کنند، پس اگر زود نجنبید، چیز دندان گیری نصیبتان نمی‌شود.
۳۰ آبان ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 22 آبان 1398)

نظرات کاربران