برنامه‌های خرید آنلاین سوپرمارکتی در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
برنامه‌های خرید آنلاین سوپرمارکتی در دبی

همه ما روزهایی را تجربه کرده‌ایم که نمی‌خواستیم از در محل اقامت یا منزل‌مان بیرون برویم تا اقلام مورد نیاز خوراکی را تهیه کنیم. مخصوصا در سفر خیلی وقت‌ها به خاطر خستگی آرزو می‌کنیم کاش بدون زحمت بارکشی هر چیزی که لازم است در خانه محیا شود. خبر خوب این که در تور دبی شما مجبور نیستید نگران تهیه مواد غذایی خود و خانواده‌تان باشید زیرا تور دبی میزبان خدمات آنلاین بسیار خوبی است که تضمین می‌کند موارد ضروری درست درب ورودی شما تحویل داده شود. راهنمای ما را در مورد بهترین برنامه‌های خواربار فروشی در دبی به شما برای تجربه سطح بالاتری از خرید کمک می‌کند.

 

برنامه‌های خرید مواد غذایی در دبی

در اینجا مجموعه‌ای از برنامه های خواربار فروشی مورد تایید ما در دبی جمع آوری شده، بنابراین می‌توانید روی اقلام خواربارفروشی و کالاهای خانگی ضربه بزنید و خرید سریعی را تجربه کنید. همه برنامه‌های تحویل مواد غذایی فهرست شده در زیر برای کاربران iOS و Android در دسترس هستند.

INSTASHOP

اینستاشاپ که در سال ۲۰۱۵ راه اندازی شد، یک برنامه تحویل غذا و خواربار در دبی است که در ابتدای راه اندازی آن فقط بخش کوچکی از مارینا دبی را پوشش می‌داد، اما به تدریج در بیشتر دبی و سایر نقاط امارات متحده عربی گسترش یافت و آن را به یکی از بهترین برنامه‌های خرید مواد غذایی در دبی تبدیل کرد. استفاده از برنامه Instashop Dubai ساده است، آدرس را وارد کنید، سپس برنامه تعدادی از سوپرمارکت‌های نزدیک به محل اقامت شما را ارائه می‌دهد. فروشگاه مورد نظر را انتخاب کنید، سپس محصولات خود را انتخاب کنید. می‌توانید به صورت نقدی یا کارتی در هنگام تحویل یا آنلاین پرداخت کنید. برنامه Instashop Dubai همچنین مدت زمان خرید شما را نشان می‌دهد که معمولا بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد. که این مدت زمان برای جلوگیری از سوار شدن در ماشین و در صف ایستادن با چرخ دستی، معقول و مناسب به نظر می‌رسد.

 

۱۱ فعالیت جذاب در جزیره نخل دبی

TROLLEY.AE

برنامه Trolley.ae که به روشی مشابه اینستاشاپ کار می‌کند، یکی دیگر از برنامه‌های تحویل خواربار در دبی است که به اکثر مناطق مسکونی پاسخ می‌دهد و برای سفارش‌های بیش از ۱۰۰ درهم تحویل رایگان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید تمام کالاهایی را که معمولا در یک سوپرمارکت پیدا می‌کنید در این سایت دریافت کنید. اگرچه اگر می‌خواهید در این برنامه مواد غذایی خود را در همان روز خریداری کنید، باید قبل از ساعت ۰۷:۰۰ بعد از ظهر سفارش دهید. استفاده از این برنامه برای تهیه وسایل ضروری برای یک وعده عصرانه بسیار ایده‌آل است.

EL grocer

یکی دیگر از برنامه‌های واسطه، El Grocer، نزدیک‌ترین سوپرمارکت شریک شما را انتخاب می‌کند و به شما امکان می‌دهد کالاهای خود را از یک انتخاب آنلاین انتخاب کنید. بسته به در دسترس بودن، مواد غذایی شما در حدود یک ساعت درب منزل تحویل داده می‌شود. هزینه‌های ارسال بسته به موقعیت مکانی شما از فروشگاهی به فروشگاه دیگر متفاوت است. با این حال، شفافیت قیمت‌ها تضمین شده است. این برنامه به زبان عربی نیز موجود است و آن را به یکی از بهترین برنامه‌های خواربار فروشی در دبی تبدیل کرده است که برای همه مخاطبان درسترس قرار گرفته است.

 

عکاسی در ۱۴ مکان اینستاگرامی در دبی

KIBSONS

برنامه Kibsons برای کسانی که اغلب میوه و سبزیجات تازه می‌خرند، محصولاتی از سراسر جهان از جمله مجموعه خوبی از محصولات ارگانیک را ارائه می‌دهد. شما حتی می‌توانید بسته بندی سازگار با محیط زیست را نیز انتخاب کنید، جایی که میوه‌ها و سبزیجات شما را در کارتن به جای کیسه‌های پلاستیکی تحویل داده می‌شود. برای بهره مندی از ارسال رایگان، باید حداقل ۵۰ درهم در دبی سفارش دهید.

NRTC FRESH

دوستداران میوه و سبزیجات همچنین می‌توانند برنامه NRTC Fresh را دانلود کنند. آن‌ها تازه‌ترین محصولات را مستقیما از مزرعه خود به درب منزل شما با جذاب‌ترین قیمت تحویل می‌دهند. شما حتی می‌توانید برای شکایات و سوالات با خدمات مشتریان آن‌ها تماس بگیرید.

SPRINGBOK

اگر به دنبال یک برنامه تحویل مواد غذایی در دبی هستید که در ارائه محصولات گوشتی تخصص دارد، Springbok اپلیکیشنی است که به شما امکان خرید گوشت را می دهد. همانطور که از نام آن پیداست، این برنامه در آفریقای جنوبی راه اندازی شده و حالا تحویل گوشت تازه را در دبی و همچنین ابوظبی و العین را آسان کرده است. به عنوان یک شرکت آفریقای جنوبی، آن‌ها همچنین تمام آنچه را که برای یک کباب سنتی نیاز دارید فراهم می‌کنند. با این حال، اگر گوشت تازه برای خانواده‌تان تمام چیزی است نیاز دارید درب منزل به شما تحویل داده ‌شود، برنامه جدید Springbok همان چیزی است که باید آن را روی گوشی‌تان نصب کنید. همچنین می‌توانید هزینه را به دو روش پرداخت نقدی یا کارت در هنگام تحویل پرداخت کنید.

 

کارهایی که نباید در دبی انجام دهید

NOON GROCERY

برنامه Noon Grocery یک بخش اختصاصی برای محصولات خواربار در اپلیکیشن Noon است. این یک پلت فرم خرید مواد غذایی آسان و ایمن را ارائه می‌دهد. این برنامه به خاطر تحویل سریع، و خدمات برجسته‌ای مثل گزینه‌های برگشت کالا، خدمات ۲۴ ساعته به مشتریان و پرداخت آسان، معروف شده، می توانید هنگام استفاده از برنامه، هر آنچه را که نیاز دارید در انبار تهیه کنید. اگر آدرس شما در محدوده خدمات باشد، با موارد موجود روبرو خواهید شد.

Talabat Mart

تمام خواربار ماهانه خود را با اپلیکیشن طلابت دریافت کنید. برای یافتن آنچه نیاز دارید و سفارش دهید، در میان گزینه های متعدد حرکت کنید. این شرکت که به خاطر تحویل سریع خود شناخته شده است، به شما این امکان را می‌دهد که از دردسر بازدید از یک فروشگاه مواد غذایی خلاص شوید و تمام آنچه که نیاز دارید را درب محل اقامت‌تان دریافت کنید.

 

بهترین مراکز خرید دبی برای خرید سوغاتی

Careem Now

با برنامه Careem Now یک زندگی بدون استرس به ساکنان دبی پیشنهاد می‌شود بنابراید در مدت سفرتان به دبی این برنامه را نصب کنید و برای تهیه و خرید مواد غذایی مورد نیازتان به آن‌ها اعتماد کنید. شما می‌توانید تمام وسایل ضروری را در کم‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. Careem همچنین کدهای تبلیغاتی هم ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها برای دریافت تخفیف‌ها و معاملات عالی استفاده کنید.

Nownow

با برنامه NowNow، می‌توانید میوه‌های تازه، سبزیجات، مواد غذایی ارگانیک و اقلام ضروری را از بهترین فروشگاه‌های منطقه خود خریداری کنید. شرکای این برنامه عبارتند از Waitrose، Spinneys، Choithrams، 1004 Gourmet و BinSina  که به عنوان یک برنامه تحویل همه کاره، هر آنچه را که نیاز دارید را ارائه می‌دهد. با این برنامه از چندین سرویس استفاده کنید و به مواد غذایی، قصابی‌ها، داروخانه‌ها و موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

Fresh To Home

برنامه خرید آنلاین Fresh to Home جایی عالی برای سفارش مرغ، ماهی، گوشت، میوه‌ها و سبزیجات ارگانیک در دبی است. استفاده از برنامه فوق العاده آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصویر کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به ثبت سفارش کنید. این برنامه به طور گسترده توسط دوستداران غذاهای دریایی استفاده می‌شود که می‌خواهند مطمئن شوند که تازه‌ترین صید به دستشان می‌رسد.

 

آشنایی با جدیدترین هتل‌های دبی

گزینه های دیگر

در ادامه مطلب برخی از سوپرمارکت‌های محبوب که یک برنامه تلفن هوشمند برای سفارش مواد غذایی دارند را آورده‌ایم که بد نیست نگاهی به آن‌ها بیاندازید.

Carrefour

فروشگاه Carrefour که یکی از بزرگ‌ترین سوپرمارکت‌های زنجیره ای در دبی محسوب می‌شود، اپلیکیشن تحویل آنلاین مخصوص به خود را دارد که بهترین بخش آن قابلیت چند زبانه به زبان انگلیسی و عربی است. این برنامه برای همه برندهای فروشگاهCarrefour ،Carrefour City،Carrefour Market و همچنین Carrefour Webstore قابل استفاده است. این برنامه همچنین به کاربران امکان می‌دهد از آخرین پیشنهادات و معاملات موجود در فروشگاه‌ها مطلع شوند. حتی می‌توانید اطلاعات کارت وفاداری MyClub خود را برای جمع آوری امتیاز و مشاهده کوپن‌ها آپلود کنید. بنابراین در حالی که فروشگاه‌های کارفور در دبی در همه مکان‌های مناسب وجود دارد، می‌توانید با سفارش آنلاین مواد غذایی از کارفور در دبی، زندگی را آسان‌تر کنید.

Union Coop

یونیون کوپ، یکی از ارزان‌ترین فروشگاه‌های مواد غذایی در دبی که به دلیل محصولات باکیفیت خود شناخته می‌شود. این مجموعه دارای اپلیکیشن مخصوص گوشی‌های هوشمند است که خریداران می‌توانند از انواع خدمات دیجیتالی استفاده کنند. می‌توانید هزاران محصول را جستجو و خرید کنید. کافی است اپلیکیشن را دانلود کرده و ثبت نام را تکمیل کنید و در کنار کسب امتیاز و جوایز، می‌توانید به تاریخچه خرید خود نیز دسترسی داشته باشید.

Lulu Hypermarket

برنامه بعدی در لیست ما که به شما کمک می‌کند تا از زنجیره خرده فروشی محبوب LuLu خرید کنید. این برنامه چندین ویژگی عالی دارد که می‌توانید به سرعت به آخرین اخبار، پیشنهادات و معاملات در نزدیک‌ترین هایپر مارکت لولو و همچنین فروشگاه وبسایت لولو نگاهی بیندازید. با این خرید آنلاین هایپر مارکت مواد غذایی شما را در همان روز یا حداکثر یک روز پس از سفارش شما تحویل می‌دهد.

Waitrose

یک برنامه شگفت انگیز تحویل مواد غذایی آنلاین که می‌توانید دانلود کنید Waitrose، یکی از سوپر مارکت‌های محبوب در امارات است. ایجاد حساب کاربری در این برنامه بسیار آسان است و با طرح ساده به شما کمک می‌کند تا سفارشات موجود را مشاهده کنید، سبد خرید خود را بررسی کنید و موارد جدید را اضافه کنید. اعضای Waitrose می‌توانند از همه پیشنهاداتی که از فروشگاه دریافت می‌کنند استفاده کرده و خریدی بسیار دلچسب و ساده را تجربه کنند.

سوالات متداول

  • آیا هر سوپرمارکتی تحویل مواد غذایی در دبی ارائه می‌دهد؟

هر سوپرمارکتی تحویل مواد غذایی را ارائه نمی‌دهد. با این حال، بیشتر سوپرمارکت‌ها در واقع خدمات آنلاین انجام می‌دهند، از خواربارفروشی‌های کوچک محلی مستقل گرفته تا زنجیره‌های بزرگ.

۱۱ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران